Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Super oferte la VW Golf.....?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Volkswagen
George71855
Sunt incepator tanar si necunoscator. smile.gif
M-ar interesa un VW golf 4 second hand.Cautand pe net a gasit pe
http://eng.autoscout24.com destul de multe de vanzare iar unele dintre ele au preturi ciudat de mici mai ales la vanzatori private.Intre 2000 -3000euro chiar pt golf 4.
De ex am gasit
VOLKSWAGEN Golf 2.0 TDI DSG Comfortline de 2004 cu 3800Euro smile.gif)
Am dat email tipului si l-am intrebat daca are probleme mari masina.
Mi-a raspuns ca este din Milano si ca masina este perfecta stare,ca e ok cu actele,taxe platite,nu e pe leasing..si alte detalii.
As aprecia un sfat de la cineva care cunoaste problema cu site-urile astea.
Multumesc!
florin55503
am auzit si eu de cineva care a dat cam toti atatia bani pe un golf 4 dar din 2001 si destul de dotat. la inceput am crezut ca e o gluma proasta sau ca masina a fost luata in contul unei datorii si apoi a dat restul de bani. se pare ca atat a costat. si tot in talia.

dar 99.99% din cazuri sunt tepe. masini superalergate, sau furate sau distruse si puse pe picioare
Lapadus68886
sALUT!
Sunt posesorul unui golf IV din 2001 , euro 4 ,luat in august anul trecut .