Help - Search - Members - Calendar
Full Version: In cautare de service sau mecanic pt motor!
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Lada
Cosmin65397
E timpul ca dupa multi ani sa repar motorul pt prima oara de aceea sunt in cautare de mecanici pt repararea motorului! Se gasesc mai greu dar poate cu ajutorul vostru pot gasi pe cineva care sa imi dea un sfat in legatura cu un service sau mecanic care sa stie meserie....nu carpaci cum multi...deci daca stiti ceva sa-mi dati si mie un pont... blush.gif !
Alex71699
Nu cunosc mecanici biggrin.gif , asta pt ca n-am avut nevoie, am la activ vreo 10 motoare de laditza facute plus inca 2 de bmw shi 1 de fiat ah shi unu de ZAZ , daca shtii ce e ala biggrin.gif , asa ca daca vrei sa ai motorul facut ca la carte de la A la Z, cu totul strans la cuplu , shi nu carpit shi daca ne intzelegem ash fi f bucuros sa ti-l fac eu.Bafta.
Cosmin65397
Salve!!! Alex iti multumesc de ajutor,daca nu gasesc oameni de incredere apelez la tine.Vorbim la intalnire daca poti veni daca nu tinem legatura pe forum!

P.S Zaz parca erau camioanele acela rusesti daca nu ma insel... blush.gif
andrei27237
Salut Alex.


La ce pret ajungem in zilele noastre pt a face un rk complet la motor?
Georgian40398
Daaa, si puneti va rog pe aici pretul final pt lucrarea asta, ca nu se stie cine mai are nevoie, masinile noastre nu sunt foarte noi biggrin.gif
Cosmin65397
Salve! Pe mine ma costa ,sa zic un pret, in jur de 15 milioane...acum depinde si cine o face....Mai multe spun dupa ce termin de facut motoru o sa dau amanunt cu amanunt si pret....!
Gigi66198
QUOTE(Cosmin65397)
Salve! Pe mine ma costa ,sa zic un pret, in jur de 15 milioane...acum depinde si cine o face....Mai multe spun dupa ce termin de facut motoru o sa dau amanunt cu amanunt si pret....!


Asa spune pretul asta astronomic... tongue.gif
Cosmin65397