Help - Search - Members - Calendar
Full Version: problema grava opel corsa
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Aria Tehnica Masini.ro
AZAZEL
Haideti sa va spun ce se intampla. Am tinut masina vreo 2 saptamani in sevice pt schimb de caseta directie, distributie, bielete antiruliu, garnitura de culbutori, discuri de frana, placute, schimb de ulei, filtru de ulei si de aer.

dupa toate astea , astazi am plecat la calarasi, si am mers o bucata de drum constant cu 120km/h. la un anumit moment dat apas acceleratia brus(intentionez sa depasesc o masina), si mi se aprinde un indicator pe bord care arata ca o masina cu o cheie pe ea(este semnul unei defectiuni).

incetinesc si becul indicatorul de defectiune tehnica sta tot aprins. trag pe dreapta, opresc motorul, si , cand pornesc la loc, indicatorul respectiv nu se mai aprinde. acest indicator mi s-a aprins pana la calarasi de fiecare data cand am cerut ceva resurse de la masina si cand a trebuit sa-i dau ceva ture peste nas. il stingeam de fiecare data oprind motorul si pornind la loc.


mentionez ca pe drumul de intoarcere imediat cum treceAM DE 80-90 KM/H SE APRINDEA LA LOC.


oricum , pe drumul de intoarcere nu am mai oprit motorul ca astfel trebuia sa opresc la fiecare 2 km.
am oprit motorul la primul semafor din bucuresti si de atunci indicatorul respectiv nu s-a mai aprins. oricum nici eu nu am mai trecut de 2000 ture.

ce ar putea fi?? acest indicator nu mi s-a mai aprins niciodata inainte de a avea aceste probleme astazi. functionarea motorului pare normala. nu are zgomote ciudate.

inainte sa schimb uleiul masina scotea un fum negru f gros, cu toate ca mersesem 10000 km. si acum fumul pe care il scoate este f gros. pun numai ulei mobil 5w40.
masina are 130000km si este 1.7di 48kw(65cp)

astept parerea voastra
AZAZEL
chiar nimeni nu are macar o idee?????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
malin34426
Tester inainte de toate. Eroarea este sigur moemorata.
Lapadus68886
Cred ca becul de care spui este cel care indica o problema la sistemul de imobilizare a motorului. Aproape sigur cei de la service au dat ceva peste cap cand au efectuat reparatiile anterioare. este tipic pentru service-urile de la noi. Repara ceva si strica mai rau in alta parte. Trebuie sa o duci neaparat la un tester, sa fai un drum cu testerul pe ea si sa constate atunci ce se intampla. Poate ca pana acum ai rezolvat problema, fiindca vad ca topicul e de ceva vreme.Bafta.
Skywalker
QUOTE(maryuskkk)
inainte sa schimb uleiul masina scotea un fum negru f gros, cu toate ca mersesem 10000 km. si acum fumul pe care il scoate este f gros. pun numai ulei mobil 5w40.
masina are 130000km si este 1.7di 48kw(65cp)
astept parerea voastra

Daca fumul este negru - arderi incomplecte (admisia si distributia)
Daca fumul este albastru - consum de ulei ridicat (lipsa compresie in cilindru/i din cauza segmentilor) necesita segmentare sau inlocuirea motorului
AZAZEL
nu s-a rezolvat!!!

sa va spun cum se manifesta acum!!!!

daca sunt in exteriorul orasului si apas brusc pe acceleratie, dupa vreo cateva secunde motorul are un gol de putere , intrerupe tractiunea pentru maxim o zecime de secunda. intrruperea este scurta aproape insesizabila. dupa alta jumate de secunda mi se aprinde senzorul respectiv cu masina si cu cheia pe ea. masina exceptand intreruperea respectiva de putere functioneaza normal. asa patesc si in panta la viteze mari cand trebuie sa apas mai tare pe acceleratie.

mentionez ca in oras nu imi face aceasta figura indiferent cat as tura-o.

inclin sa cred ca este ceva pe la turbina, pt ca aceste figuri mi le face doar la viteze mari cand turbina functioneaza din plin. in oras , turbina este rece si nu am probleme. merg la turatii reduse si chiar daca ar fi sa merg numai cu treapta 1 si 2 la 4000 ture nu face figuri. am testat-o.

si, asa cum am mai spus scoate fum negru tare de tot.
Skywalker
Turbina, daca nu functioneaza nu scoate fum gros, doar motorul scoate fum. In cazul nefunctionarii turbinei (turbo suflanta) ai un motor diesel aspirat.
Daca se aude acel suierat iti functioneaza turbina, daca nu, nu!!
malin34426
N-are sens sa tot asculti pareri. Eroarea poate apare din cel putin 15 locuri. Pana nu pui testerul pe ea nu rezolvi nimic ,ba chiar s-ar putea sa strici si cei bun.
cosmin71982
Testarea sa o faci cu mot pornit si in sarcina daca se poate.Parerea mea este ca ai bulit debitmetrul de aer.
AZAZEL
a mai aparut o problema.s-ar putea sa fie in legatura cu prima. acum de cand temperaturile au crescut, mi se infierbanta motorul. de exemplu cand ieri erau in bucuresti 20 grade mi-a urcat temp la motor la 92 de grade. precizez ca vara trecuta cand erau 40 grade in buc, temperatura la motor abia urca la 90 grade. nu am mai avut probleme cu supraincalzirea motorului.

oare este in legatura cu prima mea problema pe care am explicat-o mai sus???
malin34426
este o temperatura normala . pana la 110 grade nu/ti face probleme. fa totusi testarea aia ,daca nu ai unde hai ca ti/o fac eu
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.