Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Filtru de aer ITG?
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Tuning > Engine
sergiutruta
Ce stiti de filtrul asta de aer? Citeam pe net ca imbunatateste performantele masinii. Stie cineva mai multe?
Suciu71258
pot **** *****la ****. cel de ***de *** care functioneaza aproape ca si un *** e ****pt masina ta

Reclama si anunturile sunt interzise pe forum! V l a d
adrian60512
:brave:
pt suciu
dami si mie o adresa de mail unde te pot contacta
ma intereseaza filtrele astea si daca aduci si pt alte masini
HalbaSus
Orice filtru de aer DIRECT (adica nu din acela care se pune in cutia filtrului de aer) imbunatateste performantele (nu te astepta la nushtiu'cati cai dar ajuta oricum), mai ales la motorul tau care e turbol. Dar depinde si de pret... poate e mai rentabil un chiptuning.
Vlad6
Parerea mea este ca merge si un filtru si un chiptuning, totul depinde de bani.
Filtrul de aer iti ajuta clar masina, iar daca iei unul ceva mai galagios o sa-ti inbunatateasca si senzatia pe care o ai la vola.
Eu am un filtru Simota din fibra de carbon si mi-a ajutat mult Loganul( atat cat poate si el saracu.....smile.gif ) la tine fiind motor turbo o sa te ajute si mai mult.
sergiutruta
Nu vreau chip tuning sau alte chestii.....vreau filtru ITG pentru ca dintr-asta folosesc o gramada de englezoi :angel: si am inteles ca protejeaza/filtreaza foarte bine si reduce depunerile pe senzorul MAF. De fapt de la asta a venit totul.....nu vreau sa mai trebuiasca sa cumpar alt senzor in cateva luni....ca e peste 8 mil. Deci filtru ITG? Nu stie nimeni pe la noi ce-i ala si de unde se poate procura?
HalbaSus
Eu am un filtru metalic (d-ala care filtreaza cel mai prost) de peste 15.000 km... si motorul e up & running (cu aceasi putere cu care rula in prima zi dupa montarea filtrului)... deci nu stiu daca trebuie sa te temi pt MAF, mai ales ca un filtru care "protejeaza" masina (nu stiu cum si in ce masura) poate depasi lejer 7 milioane (cu conductele aferente).
sergiutruta
Halba, o problema foarte frecventa la TOATE diesel-urile rover este defectarea senzorului MAF. Problema aparea si la BMW prin 2000 parca pana cand i-au tras cei de la BMW de urechi pe cei de la Bosch sa faca un senzor mai rezistent si acuma nu mai apare problema asta asa frecvent la BMW. In schimb la Rover apare foarte frecvent. Senzorul este foarte instabil si imbatraneste foarte repede, in termen de cateva luni. Crede-ma, m-am documentat foarte mult despre senzorul asta la Rover si multa multa lume are probleme cu el. La grupul VW nu apare asa des si mi se pare normal sa existe un sistem de back-up pentru senzorul asta, sau oricum, sa fie mult mai rezistent. Nu doresc la nimeni sa i se defecteze, diferenta la puterea si manevrabilitatea masinii e imensa. Oare sunt un pic paranoic? :bash: :angel: blush.gif
Oricum, daca vreti sa facem o proba punem senzoru vechi la mine si sa vedem cine ce mai are de zis? Masina era un fel de caruta....un pic mai grea biggrin.gif.
Suciu71258
adresa mea de messenger este sandrei1303. vb acolo arigato.gif
Suciu71258
QUOTE(Suciu71258)
adresa mea de messenger este sandrei1303 vb acolo arigato.gif
Suciu71258
sergiutruta ....nu trebuie neaparat o ANUMITA marca de filtre de aer pt masina ta. Marea majoritate a filtrelor sport fac aceeasi treaba si o fac bine. Si filtreaza bine deoarece materialele folosite sunt fie: bumbac, fie noua tehnologie de urethan.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.