Help - Search - Members - Calendar
Full Version: ce se stie in tara noastra despre Skyline??
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Nissan
Skyline_alex
cred ca este ok topicul...
Ma intreb ce se stie in tara noatra despre Nissan Skyline???
simtitiva liberi si scrieti ce vreti... bafta
Arheopterix
Pai nu se stie nimic...
Despre Nissan ZX 250 crezi ca stie cineva ceva?
Ca a intrat in SUA la inceputul anilor 70,pe cand americanii aveau masini gen Dodge Charger,Corvette Stingray,Ford Thunderbird,Playmouth Cuda si altele.
Toate cu V-8 uri,de la 5 litri in sus.
Le-a dat o lectie Nissanul ,de era sa ajunga la faliment si nu si-au mai revenit nici azi.
O masina(Zx) la fel de performanta ca un "muscle car"la jumatate de pret,cu costuri de intretinere pe sfert si fiabilitate mai mult decat dubla.
Problema e ca putini recunosc,ca omuletii mici si galbeni,care au luat 2 bombe mari peste ei,sunt adevaratii Guru ai lumii auto din ziua de azi!
Skyline_alex
QUOTE(Arheopterix)
Problema e ca putini recunosc,ca omuletii mici si galbeni,care au luat 2 bombe mari peste ei,sunt adevaratii Guru ai lumii auto din ziua de azi!


adevarat ce zici.... sunt mai mult decat deacord cu tine... imi pare bine ca mai sunt si altii la fel ca mine, pasionati de masinile japoneze...
chiar nu se stie nimic de Skyline?? e considerata cea mai tare masina japoneza la ora actuala... si a fost cea mai tare din 89 de cand a aparut primul model numit R32... daca vreti va pot scrie istoria "Godzilei" din 89 incoa... bafta
Xalanx
In 2007 se zice ca ar aparea noul GT-R Proto. Specificatii tehnice inca nu exista, dar probabil ca va fi un boom, la fel cum au fost versiunile precedente de Skyline. Nu stiu daca exista la noi in tara asa ceva, dar daca exista, ii plang de mila proprietarului cand o fi vorba de piese de schimb...

Bottom line: I WANT ONE!!!!!

Aveam un film pe calculator cu un tip (sofer de raliu cred, nu mai stiu) care facea circuitul de la Nurburgring intr-un Skyline. Erau filmate si aparatele de bord, apareau separat in cadrul principal. Nu pot spune decat FANTASTIC. Efectiv aveai senzatia ca masina aia accelereaza la infinit. Nu trebuie sa ai spun ca a depasit cam tot ce i-a iesit in cale si n-a trecut nimeni pe langa el.

Edit: GT-R Proto concept link: http://www.nissan-global.com/EN/DESIGN/CON...GT-R/index.html
Xalanx
A fost si un episod din TopGear in care Clarkson a "testat" un Skyline cu tuning la motor, de 1000 de cai. S-a speriat oleaca...
Citat: "This is just Semtex with a steering wheel!!!!"
Unii nu se mai opresc cu tuning-ul biggrin.gif
Am citit de asemenea ca exista un Skyline de 1.600 de cai. Mi se pare ca nu merge cu benzina...
Arheopterix
Idea e ca masinile Japoneze se vand f bine si fara valva in toata lumea.
Noua cei din Europa ni se pare ca suntem buricul pamantului.
Dar nu suntem.
In Asia,aproape ca nu exista altceva decat masini Japoneze.
Luati-o pe Indonezia,care e de la un capat la altul ,mai lata decat SUA...
E adevarat ,Germanii fac masini excelente,dar au 2 probleme majore:Otelul si electonica.
Ca sa mergem putin "in istorie",acum mai bine de 1000 de ani,maestrii Japonezi,confectionau vestitele sabii de Samurai.Calitatile lor le stim cu totii,si nu are rost sa scriu nimic despre ele .In acelasi timp,sabiile de Toledo,erau niste monstruozitati mari si grele,ce necesitau manevrare cu 2 maini vanjoase,dar care erau totusi casante.
Ca sa ne intoarcem in sec.20,toti am auzit de Nava amiral a Germaniei naziste -Bismark. A fost scufundta de cateva cuirasate si distrugatoare Britanice ,in cateva zeci de min.
4 ani mai tarziu,flota Americana a "organizat" o ambuscada flotei Japoneze intr-un golf din Filipine.
Navele de lupta Japoneze (lipsite de electronice=radar) au fost bombardate de sute de bombardiere si improscate cu mii si mii de proiectile de calibru mare,dar cea ce a fost incredibil e ca nu sau scufundat.Calitatea blindajului era ne intalnita.Pana nu au fost aruncate in aer de echipaje,nu s-au scufundat.
Atunci Japonezii au invatat o lectie importanta;nu e suficient sa ai otelul bun,daca nu ai si electonica la superlativ.
Acum ei le stapanesc pe ambele,iar se pare ca nimeni nu le tine pasul.
Skyline_alex
QUOTE(Xalanx)
A fost si un episod din TopGear in care Clarkson a "testat" un Skyline cu tuning la motor, de 1000 de cai. S-a speriat oleaca...
Citat: "This is just Semtex with a steering wheel!!!!"
Unii nu se mai opresc cu tuning-ul biggrin.gif
Am citit de asemenea ca exista un Skyline de 1.600 de cai. Mi se pare ca nu merge cu benzina...


masina cu 1000 de cai este JUN Lemon... si da s-a cam speriat.. dar este ceva cu 600 de cai, care dupa parerea mea este mai rapida cand vine vorba de pista... cea cu 1600 de cai... e destul de putin.. e ceva si mai tare ca are 1988 de cai
Skyline_alex
QUOTE(Xalanx)
In 2007 se zice ca ar aparea noul GT-R Proto. Specificatii tehnice inca nu exista, dar probabil ca va fi un boom, la fel cum au fost versiunile precedente de Skyline. Nu stiu daca exista la noi in tara asa ceva, dar daca exista, ii plang de mila proprietarului cand o fi vorba de piese de schimb...

Bottom line: I WANT ONE!!!!!

Aveam un film pe calculator cu un tip (sofer de raliu cred, nu mai stiu) care facea circuitul de la Nurburgring intr-un Skyline. Erau filmate si aparatele de bord, apareau separat in cadrul principal. Nu pot spune decat FANTASTIC. Efectiv aveai senzatia ca masina aia accelereaza la infinit. Nu trebuie sa ai spun ca a depasit cam tot ce i-a iesit in cale si n-a trecut nimeni pe langa el.

Edit: GT-R Proto concept link: http://www.nissan-global.com/EN/DESIGN/CON...GT-R/index.html


apropo de proto va iesi masina aia... cand vine corba de R34(ultimul iesit) am eu unul de vanzare daca vrea cineva... si nu este asa de scump la piese... daca vrea cineva contactati-ma la: alex_goe84@hotmail.com
Xalanx
Ultimul iesit e R-34 Z-Tune biggrin.gif Nismo. Pe-ala il ai? Aud ca ar fi doar vreo 20 de exemplare in lume.

You got mail.
Skyline_alex
QUOTE(Xalanx)
Ultimul iesit e R-34 Z-Tune biggrin.gif Nismo. Pe-ala il ai? Aud ca ar fi doar vreo 20 de exemplare in lume.

You got mail.

nu imi pare rau pentru neintelegere dar este un R34 GT-T si nici decum monstrul NISMO, pentru ca nu sunt milionar in eur si daca eram nu i-mi luam NISMO ci Mine's BNR34 construit pentru pista.... ala este un adevarat monstru.... bafta
Catalin86590
intr-adevar .. R32,R33,R34 sunt "the ultimate car"
din 89 in coace ... nu exista un motor mai versatil si mai bun de tunat.
pt 6 pistoane cu o capacitate de 2,7 litri .. sa scoti 1200 cai, mi se pare incredibil .. dar asa e.
Deci, am o emisiune acasa (nu e top gear) dar e tot englezeasca ... in care e prezentata skyline-ul intr-o ora.
Deci: directie asistata electronic pe spate (10 grade poate vira roata de pe spate), uleiul din diferential este racit cu doua radiatoare care au pompe electronice) cutia de viteza, deasemenea racita, tuningul in ceea ce priveste aerodinamicitatea pe sub masina .. e revoltator .. in sensul ca exista eleroane si tunele de aer care conduc aerul la frane, la cutia de viteze, la radiatoarele de ulei de la diferential ... Jeeezez ... e prea tare masina.
Momentan un R32 din 1992, se vinde in germania cu 23.000 Euro !!!
O alta problema.. ar fi ca nu exista nicun skyline cu volan pe stanga !!! Se pare ca datorita designului si amplasamentului componentelor de sub capota, e imposibila mutarea coloanei de directie si a pedalierului.
La R33 si R34 s-a montat un super computer de bord cu tuchscreen care iti arata valorile senzorilor din: presiunea rotilor, presiunea si temperatura uleiului, apei, in ce viteza esti, are alarma acustica pt schimbarea de viteza (toate pot fi setate) cel mai interesant are un giroscop care iti indica in orice moment la cati G esti supus in curbe, accelerari sau franari)
Din pacate in Romania nu cred ca exista nici o astefel de masina nici macar un R32 !
Bafta. Daca vrea cineva aceasta emisune pe CD sa-mi trimita PM si vedem cum ne intalnim.
marius68582
He he he...va zic doar atat,revin eventual cu detalii cand va fi cazul:fratele meu isi cauta asiduu un R32 cu care vrea sa vina in concediu pana in tara.Personal prefer Supra-din categoria masinilor nebune japoneze(un amic are o Supra ultra tunata,daca poate fi spus asa),-dar poate doar din cauza ca nu am avut nici eu ocazia sa conduc un GTR pana acum.In orice caz,este o masina intr-adevar pentru cunoscatori.
R a z v a n
va pun aici un filmulet despre nissan-uri preparate foarte frumoase...
http://www.youtube.com/watch?v=XnlyqUE04pU...ted&search=

uite unu si cu skyline ca sa fiu on topic...
http://www.youtube.com/watch?v=VROmMhN6Efw&NR
Eu_Simplu
Oameni buni
Uitati aici un skyline: http://www.youtube.com/watch?v=lB2qsj4Tzm0

Acum inchide gura, ca nu e frumos sa stai cu gura deschisa si hai sa vb de skyline:

Motorul folosit pe skyline (R32, R33, R34) RB26DETT este cel mai capabil motor pe benzina fabricat pana la ora actuala.
Stock, masina are 260 CP (cica...) dar cu modificari minore, ajunge la 600 CP.
Schimbat turbine. axe cu came, etc... ajunge la 800-1000 CP

Mai julte detalii aici: http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_RB_engine

e chiar impresionant.

Mai e si transmisia ATTESA E-TS (Pro), considerata cea mai avansata transmisie integrala pana la ora actuala.
mai multe detalii aici: http://en.wikipedia.org/wiki/ATTESA

In plus, masina dispune de cele mai avansate sisteme de control,asistare, stabilitate (la momentul lansarii modelului)

Am platit un drum dus-intors carte Hong Kong doar ca sa conduc masina asta.
Si rasplata a fost din plin, avand ocazia sa conduc un R33 (skyline) a unui prieten
Si un R35 (GT-R) "test drive" la reprezentanta.
Acolo masina costa 1.200.000 HKD (aprox 100.000 euro), cu livrare in max 6 zile, daca voiam alba sau neagra... cu volan pe dreapta, desigur...

Sincer, R33 e capabila sa dea niste senzatii... pe care nu cred ca le poti avea in nici o alta masina "normala". Poate in Ferarri sau Lambo...

R35 e muuult mai sofisticata, arata mai sportiv, si e mai "civilizata" decat R33-ul tunat.

Din pacate, R32, R33, R34 exista doar cu volanul pe dreapta.
Si cine are asa o masina, nu o vinde.
In plus, sansele de a mai gasi un skyline "stock" sunt foaaaarte mici, deoarece posibilitatile de tuning sunt atat de atractive, incat nici bunica nu ar rezista...

R35 va apartea si la noi in 2009, cel putin asa se zvoneste...

Imi place R33 pentru ca arata ca o masina normala... SH, pana cand apesi acceleratia biggrin.gif si faci cu "tai tai" cu mana tipului din SLR-ul pe care il depasesti tongue.gif

Pacat ca la R35 au renuntat la RB26 si au pus un VQ asemanator cu cel de pe Murano, 350Z, etc...

Pe scurt, Skyline este o legenda vie, scopul suprem pentru orice pasionat de masini sport.
O masina sport adevarata ce poate fi condusa si pe drumurile noastre. Nu o imagine gen Ferarri, Porche, etc... care iti da bataie de cap la fiecare hop.
klm
CITAT(Eu_Simplu @ Oct 14 2008, 01:13 AM) *
Imi place R33 pentru ca arata ca o masina normala... SH, pana cand apesi acceleratia biggrin.gif si faci cu "tai tai" cu mana tipului din SLR-ul pe care il depasesti tongue.gif

Imi place pasinunea ta pentru aceasta masina (pasiune pe care la nivel vizual o impartasesc si eu) dar de acolo si pana a face afirmatia de mai sus e cam mare distanta; performantele celor 2 sunt sensibil apropiate (0-60mph: SLR 3.5 s, 0-60: R33 3.2; 1/4 mil3: SLR 11.5s, R33 11.6s) deci nu ii faci cu mana wink.gif.
Eu_Simplu
QUOTE (klm @ Oct 14 2008, 07:56 AM) *
QUOTE (Eu_Simplu @ Oct 14 2008, 01:13 AM) *
Imi place R33 pentru ca arata ca o masina normala... SH, pana cand apesi acceleratia biggrin.gif si faci cu "tai tai" cu mana tipului din SLR-ul pe care il depasesti tongue.gif

Imi place pasinunea ta pentru aceasta masina (pasiune pe care la nivel vizual o impartasesc si eu) dar de acolo si pana a face afirmatia de mai sus e cam mare distanta; performantele celor 2 sunt sensibil apropiate (0-60mph: SLR 3.5 s, 0-60: R33 3.2; 1/4 mil3: SLR 11.5s, R33 11.6s) deci nu ii faci cu mana wink.gif.



Depinde de cat de mult este tynat acel R33.
Dupa cum spuneam mai in postul anterior, este aproape imposibil sa mai gasesti un R33 stoc.
Cine a pus mana pe asa ceva, l-a tunat.
Si cu 600+ CP la dispozitie, 3,2 s e de-a dreptul rusinos pt 0-60 mph.
Cand spuneai de 3,2 s probabil vorbeai de R35 (ultimul model).
Ala arata frumos... dar nu se compara la putere, acceleratie cu un R33, R34 tunat.
Desigur.. odata cu cresterea puterii masina e tot mai greu de controlat si incepe sa semene cu o masina americana care merge "drept si tare" dar sa fereasca dumnezeu de curbe...

Cand vb de depasiri, nu vb de "liniutze" ca alea le poate fae oricine. Eu vb de viata reala, condus pe drumuri, autostrazi, etc...
Si aici e vb de acceleratia disponibila la de la orice viteza pana la orice viteza, frana->curba->acceleratie

Nu am condus SLR si nici nu sunt prea curios... dupa ce am vazut ce poate R33

Un exemplu de acceleratie aici: http://www.youtube.com/watch?v=VK0uyCnY3m8

Uita-te la turometru... acolo se observa cum se comporta masina la accelerare.

Mai e vb si de raspunsul motorului la accelerare, transmisie, etc...
klm
Am luat cifrele de de saiturile unora de le-au testat si e vorba de SLR si R33; SLR face parte din categoria masinilor care nu-mi spun nimic deci n-am niciun motiv ca sa-l ridic in slavi (de altfel nici n-o fac).
Insa ma intriga alta afirmatie: cum sa fie rusinoase cele 3.2s pentru 0-60 mph (mile/ora~=97km/h)?! ar fi o diferenta de doar ~=0.06s fata de Ferrari Enzo.

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.