Salut! In general trebuie sa protejezi delcoul, electromotorul, si daca speli si pe langa motor, trebuie sa protejezi partea electronica
. Eu nu prea iti recomand sa-ti speli motorul cu apa si sampon. Cel mai bine ar fi sa-l stergi cu o carpa umezita in benzina/diluant :boxing: . Mie odata mi s-a spalat motorul la o spalatorie (cu jet de apa sub presiune), din gresala :minigun:. Partea electronica a rezistat f. bine, cu exceptie delcoului . Pt. ca a intrat f. putina apa, sau s-a umezit, a facut figuri. Cand mergea in 3 cilindrii, cand imi pusca una motorul, nu prea tragea bine ( eram nevoit sa urc o panta cu a 2-a, pt ca in a 3-a imi murea ), si avea sunet & feeling de masina WRC
. Imi amintesc ca in spatele meu era unu cu un Renault, si radea de nu mai putea, dupa ce a vazut ce i-am certat pe cei de la spalatorie, si nu mi-o pornit la prima cheie. Dupa a 2-a cheie a pornit in 3 cilindrii, si pana ce am ajuns acasa, totul a revenit la normal. Deci iti recomand sa ramai la carpa cu benzina/diluant. Apropos, sampoanele nu prea pot sa indeparteze uleiul ars, si grasimea ceea ce de obicei e pe motor.