Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nissan Navara - probleme
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Nissan
crysty_cyc
Este vorba de un Navara model nou. La 13.500 se auzea un zgomot la roata din spate de pe dreapta, din ce in ce mai pronuntat.
Am fost cu masina la service shi au spus ca s-au spart rulmentii.(pe langa rulmenti, trebuie sa mai schimbe shi planetarele); trebuie sa astept vreo 3 saptamani pana vin piesele.
Este normal sa ca la 13.500 km sa apara astfel de probleme? A mai intampinat cineva aceasta problema? ermm.gif
madalina
Cum ai condus masina?
Arheopterix
Da am auzit asa ceva de la vecinul meu.
Are o navara cu vreo 15.000.
A carat borduri de "s-au "intors arcurile lamelare din spate peste cap" ca sa il citez.
A incarcat cu mult peste capacitatea maxima de incarcare (da exista asa ceva) si a carat timp de o sapt....
crysty_cyc
QUOTE(madalina)
Cum ai condus masina?

Cum se conduce o masina. NORMAL
Nu stiu la ce te referi.

Si nu am carat peste capacitate.
Cea mai mare incarcatura a fost de 500kg, pe o distanta de 20 km.
Arheopterix
Nu stiu cat e capacitatea de incarcare a Navarei.
E considerata o masina fiabila.
La service trebuiau sa i-ti dea niste explicatii mai detaliate.
madalina
QUOTE(crysty_cyc)
QUOTE(madalina)
Cum ai condus masina?

Cum se conduce o masina. NORMAL
Nu stiu la ce te referi.


Cate lovituri in roata a luat masina? CAt de tare ai mers in offroad?

Nu ma intelege gresit, eu am un pick-up nissan (modelul anterior Navarrei, cel fabricat in Japonia), masina cara, merge in off-road foarte mult, la 12.500 km a picat ambreiajul. In mod normal pica pe la 20.000, insa tatal meu a accelerat defectarea ambreiajului prins stilul de condus.
crysty_cyc
scuze ca sunt off topic.
mie-mi spui de asha ceva? shi taica-miu are un stil de condus... parca are o lene la schimbatul vitezelor. o subtureaza de dracii o ia.shi adevaru e k in offroad (mai exact pe camp) merge cam prea cu viteza...
Arheopterix
Madalina,
Navarele cele cu probleme la ambreiaj unde erau fabricate?
Spania sau Japonia?
Am 2 cunoscuti care au Jaaponeze si au peste 30.000 de carat si mers pe hartoape si inca nu au probleme....
madalina
Japonia. Este un defect recunoscut de Nissan.
Arheopterix
Deci e defect de fabricatie a celor Japoneze,sau a tuturor?
madalina
Nue defect de fabricatie, e defect de proiectare. Ar trebui sa fie discul de ambreiaj ceramic sau macar dublu ca grosime pentru a rezista un numar de km acceptabil. In plus, nu este acoperit de garantie. Iar de aici ei scot niste bani (550 euro la fiecare 20.000 km nu e putin).
Arheopterix
Problema se v-a rezolva in timp?(de catere Nissan bineinteles).
Nu de alta dar ma batea gandul dupa un Pathfinder...
ciocarlan72370
si eu sunt foarte necajit din cauza nissanului...am cumparat in oct. 2005 o navara duble cab full option.36000 euroi. am facut 8500km(optmiicincisute..)si s-a dus dracului discul de ambreiaj. ce sa va mai spun dupa o astfel de chestie?asa cum spune si madalina, discul nu are garantie. cei de la service zic ca n-am stiut eu sa merg cu masina. pe dracu..ce-i avion?intr-adevar n-am permis de avion, dar de masina am. am carnet de 22 de ani si am avut numai masini noi(un oltcit, o dacie berlina, 3 papuci dacia -unul 4x4 si acum nissanul. am o cabana la munte si cand e zapada mare e mai greu cu dacia papuc, asa ca mi-am cumparat navara. pe dracu....n-am ramas niciodata impotmolit . greutate mare n-am carat si totusi s-a dus discul la 8500km. asa ceva...fiti atenti:am primit o scrisoare de la reprezentanta sa ma duc cu masina in service ca au strins din fabrica nus ce mai tare si s-ar putea sa "fluiere" in mers...n-am apucat sa merg la solicitarea lor ca m-am dus cu discul de ambreiaj. stiu un prieten care a cumparat in acelasi timp cu mine un patfinder si la 2000 km i s-au crapat discurile de frana pe fata..nu glumesc. altul la almera a schmbat discul de ambreiaj la 18sau 20000 km. . stiti ce mi-a spus unul din alt service?ca intr-adevar discurile sunt mai slabe ca sunt euro 3 si sunt ecologice..sa-i ia ...cu masina lor.. acu masina e in service(am dus-o joi..nu mi-au spus cand e gata...astept.
Arheopterix
Discuri ecologice????
Adica ?
Nu contin asbest?
Reciclabile?
ciocarlan72370
nu stiu;asa mi-au spus, asa spun si eu. in orice caz unul care a patit-o si el si-a adus din germania alte discuri facute de alta firma, deci nu ca cele originale de pe nissan, si asta la recomandarea nemtilor;deci si-n germania se cunoaste problema asta cu discul de ambreiaj la nissan
crysty_cyc
QUOTE(Arheopterix)
Problema se v-a rezolva in timp?(de catere Nissan bineinteles).
Nu de alta dar ma batea gandul dupa un Pathfinder...

Care problema? Aia cu rulmentii?
S-a rezolvat aprox dupa o luna. A fost un defect de fabricatie al rulmentilor cica, sau poate chiar de proiectare. Planetarele noi care au venit sunt echipate cu alt fel de rulmenti decat cei originali (conici), shi anume rulmenti drepti, care sunt mai buni.
Oricum Pathfinder-ul are alta punte pe spate.
Arheopterix
Ma refeream la problema cu discul.
Pathul nu are punte pe spate ci suspensie multi link lucru ce il face mult inferior Navarei pe off road.
madalina
Ce ma deranjeaza aproape la fel de mult precum faptul ca discul nu e acoperit de garantie este faptul ca Nissan produce discuri de ambreiaj ceramice, ce rezista mult mai bine decat cele puse original pe masina, costa la fel precum unul obisnuit, insa Renault Romania nu le aduce, iar daca iti aduci ti intregul kit, cu disc ceramic, produs de Nissan tot pentru Navarra, ti-l montezi in service Nissan, pierzi garantia la cutia de viteze.:ban:
banned
Arheopterix
Acum ceva ani (94-95) un vecin a cumparat un Patrol GR nou .
M-a surprins cand mi-a spus ca pe la 17.000 km ,fiind impotmolit la o vanatoare,l-a lasat discul.
Se repeta o problema mai veche?
crysty_cyc
QUOTE(ciocarlan72370)
am primit o scrisoare de la reprezentanta sa ma duc cu masina in service ca au strins din fabrica nus ce mai tare si s-ar putea sa "fluiere" in mers....

Te-au chemat sa verifice suruburile de la cardan(ca ar fi fost prea stranse) shi ar fi produs nishte vibratii in mers, shi AIR-BAG-ul lateral, sa verif dak a fost montat corespunzator.
ciocarlan72370
pentru mine nissan-ul ramane ce-a mai mare DEZAMAGIRE;sa auda toata lumea..stiti ca v-am spus ca am dus masina joi 30 03 2006 in service pentru disc?si acum e in service si nu stiu dobitocii aia cand e gata..tot felul de motive:ba ca erau altii programati inainte, ba ca-s numa 3 mecanici, ba ca unul s-a imbonlavit...si nu stiu nici acum cand e gata; e posibil?cui sa ma plang?
Arheopterix
De asta m-am lovit si eu.
Ptr o zgarietura m-au purtat pe drumuri,mi-au tinut masina 5 zile,au facut treaba de mantuiala de parca era pe gratis.
Oricum nu te supara prea tare.Asa e in servicurile din Romania.
La Porsche,i-ti mai si schimba jumatate de masina.
Mumu
QUOTE(ciocarlan72370)
pentru mine nissan-ul ramane ce-a mai mare DEZAMAGIRE;sa auda toata lumea..stiti ca v-am spus ca am dus masina joi 30 03 2006 in service pentru disc?si acum e in service si nu stiu dobitocii aia cand e gata..tot felul de motive:ba ca erau altii programati inainte, ba ca-s numa 3 mecanici, ba ca unul s-a imbonlavit...si nu stiu nici acum cand e gata; e posibil?cui sa ma plang?



Poti suna la vocea clientului dar nu stiu ce sorti de izbanda vei avea acolo,asa ca cel mai bine la protectia consumatorului.Oricum si antireclama pe forumul asta mai ajuta la ceva.Sunt convins ca multi dealeri sunt logati sau macar citesc ce-i aici.@Arhi are dreptate,nu mai povestesc inca o data ce am patit eu cu casetofonul.Se pare ca la Porsche e jaf la drumul mare.Am un prieten cu un Polo care a dus-o in service pt. un accident usor si s-a trezit si cu o planetara schimbata."Incredible Romania"!!!
ciocarlan72370
am auzit pe unii ca merg la revizie in ungaria;eu sunt din deva;am voie sa merg la revizie in ungaria;care stie?sunt mult mai seriosi cecat la noi;mai bine duc valuta in ungaria si stiu ca se poarta corect decat sa le dau la ai nostri, care fac treaba proasta, vor si spaga si te si amana la disperare
Arheopterix
Eu nici nu mai calc pe la servicul Nissan..
Schimb uleiul la alt service.
L a Badsi,nici nu astepta sa se scurga uleiul uzat,si hopa ,il toarna pe ala nou.
Dar la ore de manopera,nu se grabesc!
In plus,m-a suparat o treaba:in Almera intra 2.8 litri ulei.
Am platit 3 bidoane de un litru.Dar restul de 0.2 litri,nu mi-a fost dat cum era normal.
Nu intelegeti gresit,nu ma zgarcesc .
Dar e ca si cum platesti un kg si primesti 900 de grame...
La servicul Suzuki care era pe Plevnei,plateam 4.5 litri.Nu 5.
Suciu71258
va recomand sa mergeti in ungaria la revizie...asta fac eu...ca oricum...m-am dus la noi in reprezentanta nissan...si "MECANICII" de acolo au sarit pe masina sa se holbeze la ea..pt ca nu stiau ce nissan este. De aici incolo am constatat ca ar fii o idee geniala sa ii las pe ei sa imi demonteze cate ceva pe ea..ca sigur ajungeam acasa cu alt motor smile.gif)...pe langa astea...nici nu pot intra in hala ca frec cu bara si pragurile,ca au facut urcare ca si pt carucioare..si am garda la sol de juma de pachet de tigari biggrin.gif
madalina
sunt plina de nervi cand vine vorba de nissan.

am avut nevoie de o descriere a masinii asa cum apare ea in baza de date a nissanului, iar cauciuurile cu acre a plecat din Japonia nu sunt aceleasi cu cele pe care le avea masina in momentul primirii de catre mine. mi-au fost schimbate cu unele mai proaste. :minigun: :minigun: :minigun: :minigun:

ceea ce ma face sa cred ca si ambreiajul a fost schimbat inainte de a primi masina. Asa ca daca cumparati o masina cereti descrierea detaliata a masinii si apucati-vasa verificati serii.
Arheopterix
Bine bine,dar cum pot stii ca o piesa cu e ambreiajul nu a fost schimbata?
madalina
Teoretic poti sti, practic mai greu...

fiecare piesa are un anume cod, anume elemente de identificare. iar producatorul iti spune ce trebuie sa scrie pe piesa aia. tu trebuie insa sa ajungi la acele serii...
Arheopterix
Hmmmm
destul de geru sa ii prinzi.
Cine face aceste porcarii?
Cei de la noi,sau in Ungaria?
madalina
Nu stiu. mie mi s-au schimbat sigur cauciucurile. insa cine le-a schimbat nu mai stiu...
Gabriel66375
QUOTE(Arheopterix)
Acum ceva ani (94-95) un vecin a cumparat un Patrol GR nou .
M-a surprins cand mi-a spus ca pe la 17.000 km ,fiind impotmolit la o vanatoare,l-a lasat discul.
Se repeta o problema mai veche?


Ai vazut vreo data cum arata un disc de ambreiaj ?
Daca il patinezi este normal sa se consume ( se toceste) E ca si cum pun o placuta de frana pe un polizor . Atunci cand se accelereaza motorul la plecare de pe loc peste 2000 de rpm ambreiajul este afectat. Atunci cand stau cu piciorul pe ambreiaj la semafor asteptand sa se faca verde , ambreiajul este afectat.
Cei mai multi oameni cand raman impotmoliti in noroi intra in panica si singura solutie pe care o vad in acel moment este sa tureze motorul si sa elibereze pedala de ambreiaj. Din pacate cei mai multi nu renunta dupa a doua sau a treia incercare si atunci tocesc discul de ambreiaj si daca reusesc sa-l incinga ka lumea deformeaza si volanta .

La demontarea discului de ambreiaj , daca este albastru este 100% defect de exploatare a automobilului .
Ambreiajul se mai poate defecta daca volanta este defecta si atunci apar uzuri neuniforme pe disc si se da in garantie tot chitul.

Asadar daca o placuta de frana nu are garantie , de ce ar avea un disc de ambreiaj ?
crysty_cyc
Alta problema, aceasi mashina... :evil:
La 33.000 km, dupa a doua revizie(cea de 30.000), la puntea spate, a inceput sa se auda ceva ca shi cum cardanu ar avea joc. Am urcat-o pe elevator, shi, ce sa vezi? S-a dus draq crucea cardanica din spate, de la diferentiar.
Am sunat la BADSI, la VOCEA CLIENTULUI, la RENAULT NISSAN ROMANIA, totzi plimband pisica de la unu la altu'.
Badsi n-avea piesa, RenaultNissan n-avea.
Am fost cu mashina sa-i faca constatarea la Braila, la PRISMA, unde sunt mult mai amabili, mai seriosi, etc, decat la Bucuresti. Acolo au facut actele ptr garantie, shi mi-au spus ca nu au aceasta cruce nici in depozit la Amsterdam...
Am cerut intre timp shi la BADSI shi la Renault Nissan o mashina cu care sa-mi fac treaba, ca nu am dat 34.000 euro ca sa stau sa ma uita la ea 2 luni, shi dealer-ul zicea ca sa-mi dea producatorul, shi invers...
Stie cineva la cine sa apelez ca sa-mi dea o mashina cu care sa merg pana o epara pe-a mea?
crysty_cyc
Am mai aflat ca e posibil sa cheme tot lotul de mashini care a avut probleme cu rulmentii ptr a le schimba puntea spate.
Rulmentii conici erau subdimensionati, shi pt a face unii mai mari, trebuiau sa schimbe puntea, asha ca au facut rulmenti drepti.
Asha ca e posibil sa schimbe puntea. Mi-a spus directorul de service de la Braila.
Arheopterix
Cristi,

Cred ca masina de schimb trebuie sa i-ti dea producatorul.
Un cunoscut i-a picat motorul la un Volvo nou,a primit o masina de schimb de la reprezentanta.
Dar cum suntem "No Man's Land" totul e posibil.
Bogdan49938
QUOTE(crysty_cyc)
Am fost cu mashina sa-i faca constatarea la Braila, la PRISMA, unde sunt mult mai amabili, mai seriosi, etc, decat la Bucuresti. Acolo au facut actele ptr garantie, shi mi-au spus ca nu au aceasta cruce nici in depozit la Amsterdam...
Am cerut intre timp shi la BADSI shi la Renault Nissan o mashina cu care sa-mi fac treaba, ca nu am dat 34.000 euro ca sa stau sa ma uita la ea 2 luni, shi dealer-ul zicea ca sa-mi dea producatorul, shi invers...
Stie cineva la cine sa apelez ca sa-mi dea o mashina cu care sa merg pana o epara pe-a mea?


La PRISMA Braila? daca astia sunt amabili si seriosi inseamna ca cei de la bucuresti sunt infractori cu acte in regula.
mie mi-au intarziat livrarea masinii cu aproape o luna si cei de la prisma (dupa puternice presiuni ) mi-au dat o rabla de dacie care sa o folosesc 3 zile. pentru ca aveam cu adevarat nevoie de masina am acceptat. insa la revizie nici nu ma gandesc sa merg acolo. am un prieten care nici macar nu i-au schimbat uleiul la revizie!!! ce sa mai zic... cei de la prisma au cumparat inapoi de la clientii care au facut scandal vreo 4 masini pana acum. si din cate stiu au si cateva procese pe rol pe langa cele care le-au pierdut deja.
Walther67751
Fiti atenti aici: greu de crezut...dar suntem in Romania...

Scandal în instanță din cauza unei mașini mortuare

● Pentru că a rămas cu mortu-n drum, o societate de pompe funebre a dat în judecată producătorii și distribuitorii autoturismului marca Nissan ● "Este o bătaie de joc din partea firmelor care distribuie și produc asemenea mașini, în care poți muri oricând. Norocul nostru a fost că eram în mașină cu mortul și familia acestuia și nu putea merge prea repede, însă dacă mergeam mai repede muream cu toții din cauza unei defecțiuni din fabrică", a precizat Anca Șpaiuc, administratorul societății ● Roata autoturismului a căzut instantaneu, cu toate că mașina era nouă ● Producătorii contestă expertiza tehnică

Judecătorii de la Tribunalul Iași au pe masă un dosar inedit, în care o societare de servicii funerare a deschis un proces pentru că a rămas cu mortu-n drum din cauză că s-a defectat autoturismul care îl transporta pentru a fi îngropat. Mai concret, SC Servicii Funerare Daniel și Anca SRL a deschis un proces la Judecătoria Iași împotriva unor societăți care distribuie autoturisme pe teritoriul României, printre care SC TBI Leasing SA și Renault Nissan România SRL din București. În cererea de chemare în judecată, avocatul SC Servicii Funerare SRL a solicitat judecătorilor să aprobe efectuarea unei expertize tehnice auto care să arate care sunt cauzele pentru care autoturismul s-a defectat în timp ce transporta trupul unei persoane din municipiul Iași către Huși. Pe data de 29 martie 2006, autoturismul Nissan Navara Double Cab 2,5l DCI, cu nr. de îmatriculare B 48 FLF, transporta trupul neînsuflețit al lui Răzvan Toader către Huși pentru a fi înmormântat. "În timpul exercitării atribuțiilor profesionale, respectiv de transportare a decedatului Răzvan Toader în localitatea Huși în vederea înhumării acestuia, în comuna Gorban, între localitățile Iași și Huși, am sesizat un zgomot și o dezechilibrare a autovehiculului, aprinzându-se brusc martorul de avertizare de la bordul mașinii privind sistemul de frânare", au precizat reprezentanții societății care transporta trupul neînsuflețit. Astfel, potrivit documentației depuse la dosar, roata din dreapta spate a ieșit cu planetara fixă. Trebuie menționat că la momentul respectiv alături de trupul neînsuflețit se aflau încă patru persoane, plus șoferul. "Autoturismul rula cu o viteză moderată, având în vedere sobrietatea și pietatea cu care se conduce în asemenea momente triste", au mai arătat reprezentanții SC Servicii Funerare SRL. De asemenea, aceștia au mai explicat judecătorilor că deoarece a căzut roata autoturismului a fost pusă în pericol integritatea morală și chiar corporală a celor cinci persoane aflate în mașină alături de cel decedat. În urma efectuării expertizei tehnice auto, experții au constatat că rulmentul s-a rupt din cauza producătorului.

Încă 50 de mașini defecte

Conform informațiilor oferite de către administratorii SC Servicii Funerare SRL, au mai fost distribuite încă 50 de autoturisme care au probleme cu puntea din spate și în orice moment le poate cădea o roată. "Aș fi foarte curioasă să aflu care mai sunt cei 50 de oameni care au fost păcăliți în asemenea hal și au cumpărat mașini în care pot muri oricând. Cu banii pe care i-au dat pe mașina asta puteam să-mi cumpăr cinci alte mașini mai bune. Aveam garanție la ea 100.000 kilometri și mi-a sărit roata după doar 10.000 kilometri. Nu doresc nimănui să treacă prin ce am trecut noi. Îmi pare rău că nu am cerut daune de 10 miliarde lei (1 milion RON)", a declarat Anca Șpaiuc, administratorul firmei din vecinătatea cimitirului Eternitatea. Astfel, cu toate că au solicitat daune de 3 miliarde lei (300 mii RON), administratorii societății de servicii funerare vor măcar contravaloarea unui bilet de tramvai drept despăgubire. În disperare de cauză, administratorii societății de lângă cimitir au trimis expertiza tehnică atât în Japonia, cât și în Spania și Franța, locul în care se produce marca Nissan. Pe de altă parte, pentru că nu au fost mulțumiți de acest raport, reprezentanții societăților prin care a fost achiziționat autoturismul s-au adresat judecătorilor de la Tribunal pentru a fi anulată expertiza tehnică. "Pentru că raportul de expertiză nu ne-a fost comunicat, am fost în imposibilitatea de a formula obiecțiunile ce se impuneau a fi făcute față de concluziile raportului de expertiză", au precizat juriștii firmei SC Renault Nissan România SRL. Trebuie menționat că, în urmă cu puțin timp, autoturismul abia a fost scos din service. "Am stat cu mașina trei luni în service, timp în care noi am fost nevoiți să plătim rata fără să facem nimic cu ea. Este o bătaie de joc din partea firmelor care distribuie și produc asemenea mașini, în care poți muri oricând. Norocul nostru a fost că eram în mașină cu mortul și familia acestuia și nu putea merge prea repede, însă dacă mergeam mai repede muream cu toții din cauza unei defecțiuni din fabrică", a precizat Anca Șpaiuc.

[/color][color=#444444]

Imi pare rau ca n-am postat numai link-ul, dar arhiva ziarului nu permitye asa ceva...
Arheopterix
Si eu ma plang ca sare usor vopseaua.... :bandit:
air_wolf
e penibil, mai ales ca unii isi cumpara asa ceva pentru offroad. si nu e placut sa termini socotelile cu viata la 100m in ripa.
madalina
Dupa ce am schimbat la 14500 km ambreiajul la Pick-up, acum, la 47.000 km, trebuie sa il schimb din nou. Nu-i asa ca e tare placut sa stii ca vei schimba continuu o piesa de pe masina ta, cand producatorul stie ca are probleme acea piesa si nu se oboseste sa faca o piesa mai buna? :minigun:

Daca prima data a fost si vina soferului, acum este strict vina producatorului.
sorin.l
CITAT(madalina @ Oct 23 2006, 08:53 AM) *
Dupa ce am schimbat la 14500 km ambreiajul la Pick-up, acum, la 47.000 km, trebuie sa il schimb din nou. Nu-i asa ca e tare placut sa stii ca vei schimba continuu o piesa de pe masina ta, cand producatorul stie ca are probleme acea piesa si nu se oboseste sa faca o piesa mai buna? :minigun:

Daca prima data a fost si vina soferului, acum este strict vina producatorului.




Ce a-ti mai facut cu masina?
sunt curios, pentru ca ma intereseaza si pe mine masina asta. whistling.gif
teodor swift 1.3



Salut avem la intreprinderea unde lucrez cel putin 50 nissan navara. Colegii mei de la petrom au si ei cateva sute in tara. Ambreajele se fac praf foarte repede. Rulmentiii de rahat. Este total adevarat. Service-ul lasa de dorit.
Pe de alta parte eu am un navara pe mana la serviciu care are 150 mii km. Pana acum i-au fost schibmate urmatoarele : placute de frana ( la 120 mii km) !!!!! ; un bolt la sasiu in spate rupt intr-o groapa si atat. Datorita obiectului de activitate al intreprinderii, masina are 3/4 din km facuti numai pe drumuri de camp.
Stiu ca nu sunt masini prea fiabile, vazand ce se petrece prin jurul meu, dar eu cu asta am fost extrem de multumit. Este neasteptat ca o marca asa prestanta sa aiba probleme ca Dacia de odinioara. Din 10 masini daca gasesti una buna.!
Arheopterix
Eu am auzit o varianta pre cum cele fabricate in Japonia sunt ok iar cele din Spania (parca)cu probleme.
Poti verifica?
crysty_cyc
Noutati. La 125.000 km - rulmenti dreapta fata, plus inca vreo 2 randuri de cruci cardanice.

marius65
am vrut sa cumpar si eu o navara sh, dar dupa ce am citit pe forum am renuntat cred ca mai buna este o mazda b2500, ca are mecanica ford.
alexfcs
Azi 23.12.2009 mi sa dus ambreiaju care a fost reparat de pasti e a 3 oara cand se strica. Azi a mers cu ea familia mea si cand au ajuns acasa au descarcat ce am avut in ea iar cand sa o pornim sa plecam cu ea ambreiaju`l numai functiona e de acum enervanta e a 3 oara in schimb la alte chestii ne descurcam foarte bine cu ea avem firma.. se cara cu ea drum pe drum de munte marfa ptr magazin nu este de reprosat nimic punem pe ea cat cuprinde . 4x4 este folosit doar iarna in rest doar 4x2 are 63.000 din 2006 pana acum nu este foarte mult dar problemele cu ambreiajul sunt groaznice de la un moment . Astept si de la voi pareri fata de aceasta masina .
alinnnn
cine ma poate ajuta? as dori sa-mi spuneti cum pot scoate motorina din rezervor la navara . multumesc !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.