Help - Search - Members - Calendar
Full Version: A6 2.0tdi vs BMW 520d vs Mercedes E220cdi
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
BRAC
A6-29400CIP; BMW-31490CIP;Mercedes-34100CIP. Care ar fi cel mai bun ?
Eu mi-am format o opinie in mare , dar vreau sa o citesc si pe a voastra. Precizez ca am mers cu A6 si Mercedes si doar m-am urcat in BMW 5.
BRAC
Daca traiti cu impresia ca pe A6 motorul 2.0 TDI consuma ulei atunci discutam degeaba.
danmatyas
e-klasse e un model deja imbatranit..e din 2002 pe piata.Mai bine un a6 sau 520.Parca as merge pe 520 pt puterea lui si aspectul agresiv.
ncristi
[quote]Daca traiti cu impresia ca pe A6 motorul 2.0 TDI consuma ulei atunci discutam degeaba.[/quote]

Nu mai consuma?[/quote]
HalbaSus
Eu nu mi-as lua niciodata masina de clasa mare cu motor asa mic... in opinia mea toate aceste masini sunt submotorizate (te face la stop un A4, 320D sau C-class blink.gif )
Daca vrei una din aceste masini inseamna ca pui accentul pe comfort, spatiu si nu te intereseaza demarajele/viteza, etc... in aceste conditii cea mai buna optiune este A6... E cam puturos el dar se descurca... spatiu suficient, imagine buna (extrem de buna in romania), frumoasa (a fost votat cel mai frumos sedan de catre revista Wheels, "World Car of The Year" in 2004 si "Most beautifull car of the year" - deh, tocmai am primit Audi Magazine si enumera premiile primite de A6 biggrin.gif )...

E220CDI are accize de 11% in loc de 5.5%... in plus e modelul destul de vechi (desi un E-class nu prea imbatraneste, asta-i adevarat).

5-arul e cam... mhm... impunator... impresionant... dar in nici un caz frumos... e cel mai sportiv dintre cele 3, dar e ca si cum ar castiga o olimpiada pentru persoane cu handicap... la clasa asta se poarta motoare de 3000 nu 2000...
Impulse
Gustul nu se discuta. Eu gasesc ca BMW clasa 5 este superb! Designul AUDI este conservator si nu ma impresioneaza absolut deloc.
Eu recomand clasa 5 fara sa clipesc macar! Sportivitate, handling SUPEEERB, excelenta tinuta de drum, fiabilitate, imagine, etc.
Eu zic sa nu ne apucam de insirat premiile. Si BMW clasa 5 este "2006 Best New Luxury / Prestige Car".

@Halba:
Vad ca 320d nu iti pare submotorizat. De ce clasa 5 iti pare submotorizat? Diferenta de greutate intre clasa 3 si clasa 5 nu este uriasa (3 este mai usor decat clasa 5 cu 70kg).
HalbaSus
Impulse, nu m-ai inteles... 320D e OK... 520D in schimb e submotorizat... ma rog, e submotorizat pentru clasa din care face parte... la un 5-ar se preteaza un motor de 3000. Vorbim totusi de o limuzina cu un "4-banger" biggrin.gif.

Desigur ca 520-ul e cel mai rapid dintre toate... dar la aceste motorizari nu cred ca il intereseaza dinamismul... daca aceasta era situatia alegea un 325i nu 520D... parerea mea biggrin.gif
f1anatic
Acum citeva saptamini am citit un articol in Autoweek despre un test facut de oamenii astia prin Nemtzia cu un BMW 5-Series cu motor diesel si suspensie de la M-5 (sport package). Concluzia era ca masina este mai iute decit vechiul 540-545i cu motorul V8 ceea ce este intr-adevar impresionant. Ceea ce bineintzeles cred e foarte posibil...problema este ca noi aici nu cred ca o sa vedem disel prea curind.

Pina una alta...in 3 saptamini benzina a crescut 30 de centzi galonul...fara motive aparente.

SI ca veni vorba de BMW, acum citeva zile am vazut primul 765 (cu V12). Da frumoasa masina...dar totusi...V-12 pe strada mi se pare excess.
Paul46623
QUOTE(f1anatic)
Ceea ce bineintzeles cred e foarte posibil...problema este ca noi aici nu cred ca o sa vedem disel prea curind.

Parca stiam ca ULSD apare in US din 2nd trimester 2006...

QUOTE(f1anatic)
SI ca veni vorba de BMW, acum citeva zile am vazut primul 765 (cu V12). Da frumoasa masina...dar totusi...V-12 pe strada mi se pare excess.

Ala-i de-a dreptul camion... Motor de 6,5 litri ? Yeesh.
Maff
765?
f1anatic
QUOTE(Maff)
765?


Pe ea scria 765...ma intereaseaza prea putzin daca e 765 sau numai 760
BMW 760 i
Uite si foaia tehnica

5.4 sec acceleratzie... cu ditamai V-12 ?

Iar consumul...nu stiu la ce viteza raporteaza producatorii viteza...Mai citisem eu o reclama la VW ca au scos 4 L% numai sa citesc minuscul ca au mers cu 70 kph.
Paul46623
QUOTE(f1anatic)
5.4 sec acceleratzie... cu ditamai V-12 ?


Pe bmw.ro zice ca are 600/3950 Nm/rpm. Un cuplu mare pt un benzinar. Motorul de 6 litri dezvolta 327 kW la 6000 rpm.

Drept comparatie, iata cel mai mare diesel de pe seria 7 (Europa only, sorry f1anatic):
BMW 745
DORU
Personal, aleg A6. Daca vechiul A6 a putut sa traga aceeasi caroserie cu numai 110/116 CP la baza, de ce nu ar reusi cu 140CP? De ce A6 - pt tractiunea fata si pt pretul bun de revanzare, in comparatie cu celelalate doua.
BRAC
Totusi, modelul 120d este vazut ca cel mai sportiv compact diesel, iar 520d pierde max o secunda la acceleratie. La fel G5 2.0 TDI este vazut ca un model destul de sportiv ,iar pe A6 se pierde tot max o secunda. Nu cred ca o secunda face o diferenta atat de mare ca sa vorbim de modele submotorizate sau lente.
HalbaSus
Da, se pierde cam o secunda... dar nu e vorba doar de cate secunde se pierd... vorbim de sedanuri premium... Acestea in mod traditional au motoare mari si puternice, nu "4 bangers" (motoare in 4 cilindri)... Ceasul meu casio cu curea de piele si carcasa metalica e foarte bun, si arata foarte bine... cu imbracamintea mea compusa din blugi si tricou... dar nu ar mai fi la fel de potrivit pentru un costum Armani... Cam aceasi e situatia la un A6 sau serie5... desigur motoarele de 140 respectiv 150 de cp sunt foarte bune si sportive pentru o compacta sau chiar si un sedan mediu... dar nu mai sunt la fel de potrivite pentru un sedan premium. Parerea mea...
geeoo30
Seria 5 2.0d are 163 cp si cuplu 340/2000 Nm/rpm de departe mult mai bun ca cel de pe a6...
Mihai63349
A trecut BMW la C-R pe 2.0d? Pt. ca daca "durduie" ca celalalt, nu prea se potriveste pe 5-serie...
florin55503
de acord cu halba. si de aceea avnd in vedere greutatea masinilor eu zic ca cea mai buna solutie e bmw-ul.160 de cai sunt mai buni decat 140 desi am citit o comparatie intre cele 2 motoare dar pe compacte a3 si seria 1 si diferenta mare nu era decat in treapta a 5-a. mai mult a3 tragea mai bine in treapa a 2-a si a3-a dar apoi caii in plus fac diferenta dar nu cu mult
Impulse
QUOTE(DORU)
Personal, aleg A6. Daca vechiul A6 a putut sa traga aceeasi caroserie cu numai 110/116 CP la baza, de ce nu ar reusi cu 140CP? De ce A6 - pt tractiunea fata si pt pretul bun de revanzare, in comparatie cu celelalate doua.


Eu unul ma indoiesc ca celelalte doua au valoare de revanzare mai proasta decat Audi. Oricum, omul o ia sa o aiba nu sa o vanda. Eu prefer tractiunea spate celei fata intrucat masina are un temperament mult mai sportiv. In plus BMW are impartita greutatea pe axe 50/50.
BRAC
@Impulse condu un A6 si ai sa vezi ca un comportament sportiv accentuat se poate obtine si fara tractiune spate si distributie 50:50.
HalbaSus
QUOTE
Eu prefer tractiunea spate celei fata intrucat masina are un temperament mult mai sportiv.


1. Si eu prefer tractiunea spate celei fata, dar sa nu uitam ca traim intr-o tara unde avem iarna lunga si dezapezire proasta sad.gif. Iar daca initiatorul topicului dorea temperament sportiv alegea un 3-ar mai puternic nu un 5-ar cu motorizare entry-level.
BRAC
Eu cred ca la seria 5,ca motorizare, entry level este motorul pe benzina de 177cp.Este de departe mai slab decat cel diesel.
HalbaSus
QUOTE(BRAC)
Eu cred ca la seria 5,ca motorizare, entry level este motorul pe benzina de 177cp.Este de departe mai slab decat cel diesel.


Eu cred ca gresesti... motorul de 177 de cp este un 6 in linie mai performant decat dieselul de 2 litri.

520D - 0-100: 8.6 secunde, viteza maxima 223 km/h
523i - 0-100: 8.5 secunde, viteza maxima 235 km/h

La pret ambele motoare pot fi numite entry level fiindca ambele au acelasi pret, cel mai mic din clasa, dar ca si performante 523i-ul este mai performant si mai rafinat. Si aici mai e si vorba de imagine (cine isi doreste A6/Serie5/E-class isi doreste o oarecare imagine)... chiar daca dieselul a evoluat si motoarele turbodiesel de astazi au ajuns sa depaseasca puterea litrica a motoarelor benzinare normal aspirate tot combustibil de tractoare ramane blush.gif unei limuzine veritabile i se potriveste mai bine un benzinar si in mod clar i se potriveste mai bine un motor in 6 cilindri decat unul in 4... iar consumul.... pai cine are bani de 5-ar ar trebui sa aiba bani si de benzina biggrin.gif
geeoo30
Diferentele nu mi se par deloc notabile... nu ai pus acolo si diferentele de consum care sunt destul de mari:
520d- 163cp, 0-100 8,6 sec consum-urban 8,0: extraurban 4,7: mixt 5,9
523i- 177cp, 0-100 8,5 sec consum-urban 12,1: extraurban 6,4: mixt 8,5
Si ca sa nu-ti mai spun ca cine are atatia banii sa isi cumpere asa ceva trebuie sa fie si destul de zgarcit ( ca toti cei cu bani) sa conteze....
HalbaSus
QUOTE
Si ca sa nu-ti mai spun ca cine are atatia banii sa isi cumpere asa ceva trebuie sa fie si destul de zgarcit ( ca toti cei cu bani) sa conteze....


biggrin.gif LOL... probabil ca cei care au ~40.000 de euro sa dea pe o masina i-au facut economisind combustibil, au mancat doar eugenii, au baut bere la flacon si au deconectat soneria ca sa nu mai consume curent biggrin.gif...

Lasand gluma la o parte, in mod normal oamenii nu isi folosesc economiile de o viata ca sa isi cumpere o masina, asta insemnand ca cei care dispun de 40.000 euro (pe loc sau intr-o perioada de leasing) au venituri suficient de mari ca sa nu-si faca probleme prea mari din cauza consumului... Desigur dieselul are nenumarate avantaje, dar pe o limuzina de talia A6, serie 5 sau E-class se potriveste mai bine un benzinar... E mai silentios, mai rafinat, mai nepoluant, etc. Oricum, daca initiatorul topicului nu e foarete zgarcit eu ii recomand un A6 2.4 quattro (34.794 euro CIP) sau daca in zona in care sta nu ninge mult si dezapezirea functioneaza bine si se poate impaca cu 5-arul atunci un 523i... chestia cu "Hai sa ne luam masini de lux si sa facem economie de combustibil" mi se pare un pic lame.
BRAC
Halba , din pacate la noi multi isi folosesc economiile de-o viata pentru o masina. La BMW am spus ca 523i e entry-level pentru reprizele sale slabe in comparatie cu 520d. 0-100 e bun cand pleci de la semafor si atat.
BRAC
Nu aruncati cu pietre in mine dar nu vreau sa-mi iau asa ceva si nici nu am bani de asa ceva ci doar vreau sa vad opinii.
Mihai63349
@BRAC
Cu 177 CP ai intotdeauna reprize mai bune decat cu 163 CP pe aceeasi masina. Si cu aceeasi transmisie.
DORU
QUOTE(Impulse)
QUOTE(DORU)
Personal, aleg A6. Daca vechiul A6 a putut sa traga aceeasi caroserie cu numai 110/116 CP la baza, de ce nu ar reusi cu 140CP? De ce A6 - pt tractiunea fata si pt pretul bun de revanzare, in comparatie cu celelalate doua.


Eu unul ma indoiesc ca celelalte doua au valoare de revanzare mai proasta decat Audi. Oricum, omul o ia sa o aiba nu sa o vanda. Eu prefer tractiunea spate celei fata intrucat masina are un temperament mult mai sportiv. In plus BMW are impartita greutatea pe axe 50/50.


Raspunsul este simplu: consultam un catalog AutoSchwacke si vedem pt modele din acelasi an - marci diferite - pretul de revanzare dupa 2-3 ani.
BMW are cel mai bun motor, insa eu sustin tractiunea fata. Am mers cu A6 2.5TDi 180CP si pot spune ca este sportiv.
Centaurus
Si eu am mers cu un a6 cu aceeasi motorizare(180Cp prin chip-tunning de la 150Cp) si rupe masina....
BRAC
@ Mihai63349 intra pe Bmw.de si ai sa vezi ca ai reprize in diferite trepte de viteza . Diferentele sunt clar in favoarea diesel.
HalbaSus
Intotdeauna un diesel va avea reprize mai bune decat un benzinar pt ca lucreaza la turatii mai joase... asta nu inseamna ca e mai rapid, mai sportiv sau mai rafinat.
Mihai63349
QUOTE(BRAC)
@ Mihai63349 intra pe Bmw.de si ai sa vezi ca ai reprize in diferite trepte de viteza . Diferentele sunt clar in favoarea diesel.

Nu trebuie sa intru, stiu la ce te referi. Atata doar ca, eu, benzinar, pentru a face o repriza 80-120 km/h nu-i musai sa stau intr-a 4-a sau intr-a 5-a, pot f. bine sa ma duc intr-a 3-a. Si asa, repriza mea va fi mai buna.
BRAC
@Mihai, stiu si eu foarte bine ce vrei sa spui,am condus si diesel si benzina cu puteri apropiate cu performante similare ,despartite de doar 2-3 sutimi de secunde ca acceleratii si mi-am format o opinie despre benzina aspirata pe care nu mi-o schimb si de altfel sunt offtopic si nu trebuia sa incep o astfel de discutie.
_Constantin_
Apropo de chestia cu reprizele dieselurilor. S-a facut in 2005 intr-o emisiune top gear exact testul asta. 520d si 523i si ghici cine a castigat? Evident ca benzina. O masina se conduce pe sosea, nu pe hartie si prin date tehnice.

Eu consider, asemenea lui Halba ca cine da 40.ooo euro pe masina e un om bogat si nu are interese prea mari la consum chiar daca acesta variaza cu 2-3 L%. Eu nu vad nici un avantaj pro diesel in afara cuplului? Poate ma insel... dimineata sunt zgomotoase si cand sunt reci nu sunt bunde de nimic.
Daca vrei neaparat diesel eu as alege Bmw, audi locul 2 si Merc datorita vechimii locul 3.
Nu-mi pasa cati cai, nu-mi pasa pe ce are tractiunea... de BMW nu te saturi niciodata( fapt pt care am un 520 din 1978 care si acum imi da senzatii tari) pe cand de A4 e deja satula toata lumea.

Si cu Mercu e acelasi lucru, oricate ar fi pe strazi tot intorci capul dupa un S500 negru chiar daca o stii de 5 ani. Sunt masini de care te indragosteti, sunt simboluri ale automobilismului, icoane de perfectiune( relativa). Audi e doar o MASINA. ATAT. nu-ti da senzatii, chiar si un RS, desi e puternic nu-ti inspira sentiment. E parca inginerii au vrut sa demonstreze case poate, puterea, confortul, stabilitatea, siguranta si au reusit. DOAR ATAT.

Eu vad BMW si MERC ca un fel de zidul lui manole, sunt lucruri ce au inglobate in ele viata a sute sau chiar mii de ingineri, nopti nedormite si vise adolescentine, toate intr-o singura masina.

Sper sa se ajunga la o concluzie. Parerea mea este pur subiectiva si nu necesita raspuns. arigato.gif
T u d o r
QUOTE
Eu vad BMW si MERC ca un fel de zidul lui manole, sunt lucruri ce au inglobate in ele viata a sute sau chiar mii de ingineri, nopti nedormite si vise adolescentine, toate intr-o singura masina.


Constantin, tu ai suflet de poet... blink.gif :angel: biggrin.gif

Dar asta nu ma impiedica sa fiu de acord cu tine. Si sunt, in mare masura. Daca alegerea trebuie facuta intre dieselare, atunci eu as zice: 1.BMW320d, 2.C220CDI, 3.A4 2.0TDI. Motorul TDi este o solutie tehnica depasita, e zgomotos si nu se preteaza pentru o berlina premium. Nu ma leg de zvonurile legate de consumul de ulei, pur si simplu mi se pare "obsolete". De altfel, VAG au anuntat schimbarea intregii game diesel cu altele noi, commonrail, incepand cu anul viitor, parca.
Mercedes C220CDi este cea mai eleganta, cea mai "aristocratica", te rasfata in interior cu o calitate exceptionala. motorul este mai slab decat la BMW, de aceea o vad pe locul 2 doar. Pe locul 1 am asezat 3-arul BMW, in parte subiectiv, in parte datorita motorului mai bun, tinutei de drum excelente.
Impulse
QUOTE(BRAC)
@Impulse condu un A6 si ai sa vezi ca un comportament sportiv accentuat se poate obtine si fara tractiune spate si distributie 50:50.


Eu am condus A6, ultima oara chiar acum 2 saptamani cand am facut o escapada cu prietenii.
Eu inteleg ca deja esti chitit pe A6 asa ca nu mai vad rostul sugestiilor de pe aici, desi la inceput ai specificat ca nu ai condus un 5. Eu iti recomand un clasa 5 doar sa il incerci. Daca ai ocazia incearca si unul dotat cu Active Steering. Probabil ca decizia o vei lua pe loc.
Si doar ca o nota: sportivitatea consta intotdeauna in tractiunea spate si nu fata. Nu zic ca A6 nu are un caracter sportiv insa nu detine reteta completa pentru o berlina sportiva ca un BMW. Nu intamplator masinile de curse au tractiune spate. Distributia greutatii pe axe este extrem de importanta in cazul RWD, lucru destul de greu de realizat, putini fiind constructorii care au reusit aceasta performanta. Faptul ca distribuitia greutatii este perfecta pe axe confera masinii un comportament excelent.
Mikidutzaa
Eu sincer as recomanda A6 pentru ca BMW-ul mi se pare urat, tiganos cu o tona de briz-briz-uri iar Merc-ul e vechiut si mai scump.

Cum s-a mai zis, daca vroia sportivitate isi lua 3-ar nu 5-ar.
_Constantin_
Cea mai tiganoasa masina din Ro la ora acutuala, si crede-ma in craiova avem exemplare impozante, este din pacate Audi A4. Tot hotul cionstit "munceste" in UE si se intoarce cu Audi.

BMW 5 nu are nici o treaba cu tiganii. Doar pt ca tiganii isi iau masini germane ce ar trebui sa facem, sa mergem toti cu Fiat sau Toyota?
T u d o r
Subscriu, 3/4 dintre hotii de pe net din Valcea au A4, si doar restul au Serie5... laugh.gif
Impulse
QUOTE(Mikidutzaa)
Eu sincer as recomanda A6 pentru ca BMW-ul mi se pare urat, tiganos cu o tona de briz-briz-uri iar Merc-ul e vechiut si mai scump.

Cum s-a mai zis, daca vroia sportivitate isi lua 3-ar nu 5-ar.


Trebuie sa recunosc ca aceasta este unul dintre cele mai "elaborate " raspunsuri cu putinta.... inteligent, elevat si la obiect... laugh.gif

Daca nu ai avut ocazia sa atingi masinile respective, probabil ca doar cateva fotografii cu acestea -fotografii pe care le poti gasi oriunde pe internet- ti-ar fi dovedit contrariul. BMW este simplu atat afara cat si inauntru. Uita-te si vei constata ca interiorul de Audi este mult mai incarcat in comparatie decat cel de BMW. Interiorul BMW este elegant dar sobru, chiar auster as putea spune data fiind eliminarea multor butoane si incorporarea lor in functia iDrive, insa are un aer sportiv de netagaduit. Unde sunt briz-briz-uri-le? blink.gif

Am mai explicat eu cu sportivitatea. Atat 3 cat si 5 sunt la fel de sportive si inzestrate cu acelasi motor. Nu este o diferenta majora de greutate intre cele doua modele deci este doar o idee preconceputa sau de perceptie asa cum a mentionat colegul HalbaSus. Insa indiferent de clasa amandoua sunt caracterizate prin sportivitate fara doar si poate.

Oricum, imi place si Audi care ocupa un binemeritat loc III in lista personala insa pe cuvantul meu daca as putea numi "tiganoasa" orice masina. Totul tine de gust.
Chiar sunt curios: cei care au M5 sunt sefi de "retea"?
Mikidutzaa
Nu sariti fratilor, e doar parerea mea si gusturile nu se discuta!

Ma refeream STRICT la aspectul exterior, ma scuzati ca nu am fost mai explicit. Stilul Bangle mi se pare oribil pe 5 (si pe noul 3).

Masina mea de vis e vechiul 3, asa ca nu sunt impotriva BMW, doar ca mi se pare ca 5-ul nou in special e prea incarcat, prea "tiganos" in sensul in care arata hainele (si mai ales casele) purtate de obicei de romi.
Maff
Dupa parerea mea seria 5 arata acum mai sportiva decat oricand, A6-le pare foarte masiv si eu l-as recomanda cuiva care vrea sa apara cu o masina care sa impuna prin masivitate.E-klasse nu-mi place, imi place mai mult noul S-klasse.Intr-un clasament al meu, ar fi seria 5, A6, E-klasse.
HalbaSus
Designul lui Bangle este cu siguranta controversat... unii zic ca e sportiv, inovator, f_uturist (am observat ca acest cuvant e cenzurat cu consecventa de forum), etc... altii zic ca e al naibii de urat. Cert e ca e un exercitiu de design care, in opinia mea, nu trebuia sa aiba loc intr-o clasa dominata de conservatorism, suna urat dar e bun si conservatorismul asta la ceva... Faptul ca in Germania pentru prima oara in istorie s-au vandut mai multe A6-uri decat serii 5 arata clar ca designul lui bangle nu a fost bine primit de catre cumparatorii de masini premium.

Sincer eu fac parte dintre aceia care considera ca vechea serie 5 si serie 3 aratau mult mai bine decat actualele serii 3 si 5... desigur "beauty is in the eye of the beholder"... dar nu sunt singurul caruia nu-i place noua linie bmw.
Eduard RO
QUOTE
Apropo de chestia cu reprizele dieselurilor. S-a facut in 2005 intr-o emisiune top gear exact testul asta. 520d si 523i si ghici cine a castigat? Evident ca benzina. O masina se conduce pe sosea, nu pe hartie si prin date tehnice.

Pe bune? blink.gif Nu cumva era 535d(face suta in 6 secunde) si 545i(cel mai puternic motor pe benzina de pe seria 5 in afara de cel de pe M5)?
Si era normal sa castige benzinaru fiindca era mai mare si mai pueternic insa nici dieselu nu sa facut de rusine.... blush.gif

QUOTE
Dar asta nu ma impiedica sa fiu de acord cu tine. Si sunt, in mare masura. Daca alegerea trebuie facuta intre dieselare, atunci eu as zice: 1.BMW320d, 2.C220CDI, 3.A4 2.0TDI.

Tu ai citit macar topicu? blink.gif Mai urca o clasa si esti in rand cu topicu. biggrin.gif
Personal recomad:seria 5, a6, clasa E (e de coceptie mai veche decat celelalte).
T u d o r
QUOTE(Eduard56801)
QUOTE
Dar asta nu ma impiedica sa fiu de acord cu tine. Si sunt, in mare masura. Daca alegerea trebuie facuta intre dieselare, atunci eu as zice: 1.BMW320d, 2.C220CDI, 3.A4 2.0TDI.

Tu ai citit macar topicu? blink.gif Mai urca o clasa si esti in rand cu topicu. biggrin.gif
Personal recomad:seria 5, a6, clasa E (e de coceptie mai veche decat celelalte).


Cred ca eu trebuie sa raspund. smile.gif Da. l-am citit, apoi am deschis fereastra de raspuns, m-am luat cu treaba si cand m-am intors am scris ce ai observat cu promptitudine tu. Adica am cam incurcat borcanele. Ordinea ramane acceasi insa si la clasa mare. Scuze de deranj. :angel:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.