Help - Search - Members - Calendar
Full Version: BEC CARE SE APRINDE
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel
Butean69809
ASTRA 2001 DIESEL MOTOR 2000 DTI . AM UN BECULET galben cu un motor desenat pe el . Cand pornesc in general dimineata sta aprins pana accelerez si trec de 2000 de ture dupa care nu se mai aprinde.Cand motorul se incalzeste si pornesc din nou nu se mai aprinde.Stie careva ce se intampla?Problema a aparut cand a venit frigul.
Andrei59324
IN manual asta scrie in dreptul becului cu motorasul galben.
Exhaust emi ssion
Control indicator lights up when ignition is
switched on. Goes out shortly after engine
starts.
If it lights up when the engine is running
Fault in emission control system. The
permitted emission limits may be
exceeded. Consult a workshop. We
recommend your Vauxhall Approved
Repairer.
If it flashes when the engine is running
For fault that can lead to destruction of the
cataly tic converter, see page 170. Consult
a work shop imm ediately. We recommend
that you consult your Vauxhall Approved
Repairer
Andrei59324
Am si eu aceeasi problema....ai rezolvat ceva???Daca da.....cum??Cica e ceva in legatura cu catalizatorul sau cu sistemul de evacuare a gazelor....s-ar putea sa fie peste limitele normale.Daca aflii ceva anunta-ma si p mine.
tommy59961
ai una sau mai multe bujii arse
Andrei59324
pai in manual scrie ca are legatura cu catalizatorul si sistemul de evacuare al gazelor...ce legatura are cu bujiile???Esti sigur de asta??
Mihai52522
Am si eu o intrebare legata de bujiile astea arse. Ce se intampla daca nu se schimba? Masina porneste la fel, se aprinde un bec care la prima trecere peste 1500 rmp se stinge, nu trepideaza, nu scoate fum, nu se vede nici un efect. Creste consumul de ulei, motorina? Se poate strica si altceva?

Multumesc.
tommy59961
are legatura si cu catalizatorul.
dar in 99% din cazuri problema vine de la bujii.
Bogdan62106
daca e diesel nu prea depinde de bujii. Bujiile diesel sunt acolo doar sa incalzeasca acolo un pic la prima cheie sa se aprinda mai repede motorina, dupa ce se incalzeste motorul nu mai au nici-o treaba bujiile. s-ar putea sa-ti arda ulei la rece si sa ai noxe mai mari de la asta, iar dupa ce se incalzeste sa nu se mai intample asta. parerea mea biggrin.gif
Butean69809
Da e un Astra Diesel 2001 motor de 2 litri dti 101 cai.Nu cred ca are legatura cu bujiile pentru ca atunci cand a fost frig a pornit foarte usor si la -25 de grade deci nu are logica.parerea mea. Daca erau bujiile atunci nu pornea usor si cred ca scotea fum ...
tommy59961
QUOTE(Butean69809)
Da e un Astra Diesel 2001 motor de 2 litri dti 101 cai.Nu cred ca are legatura cu bujiile pentru ca atunci cand a fost frig a pornit foarte usor si la -25 de grade deci nu are logica.parerea mea. Daca erau bujiile atunci nu pornea usor si cred ca scotea fum ...

si intre timp s-a ars una...
Andrei59324
Butean69809:
ai avut ceva pb pe la sistemul de injectie..sau ai schimbat vreun furtunas de la retur de la injectoare???
Si mie mi se aprinde tot la fel la prima cheie dimineata...daca o turez peste 2000 se stinge.Am scris mai sus ce simbolizeaza semnul din carte.Eu am schimbat un furunas la returul de la injectoare...ma gandeam daca nu am fost la service(sa-mi stearga eroarea) inca sa ramana eroarea de atunci cand era furtunasul spart.Mi-am reparat-o la un mecanic .
Dar vad ca in carte scrie in leg cu catalizatorul.Poate nu arde cum tb acolo.....
Daca aflii te rog mult sa-mi spui si mie care e buba.
Butean69809
masina a fost adusa din austria si acolo nu stiu ce s-a intamplat cu ea.
Oricum zilele astea o sa fac un test la un service OPEL.Am auzit ca nu costa mai mult de 80 ron si apoi iti spun si tie ce mi-ai zis mecanicii.
Andrei59324
Chiar te rog mult sa-mi spui.
Cred ca o sa ma duc si eu.....dupa ce te duci u.
Sa-mi spui si cat te-a costat si ce ti-a facut.
Merci mult. beer.gif
marius70408
QUOTE(Andrei59324)
pai in manual scrie ca are legatura cu catalizatorul si sistemul de evacuare al gazelor...ce legatura are cu bujiile???Esti sigur de asta??

asa cum zice tommy e de la bujii adica asa a fost la mine se aprindea mai ales dimineata 2 secunde dupa ce porneam motorul , am citit aici problema si am fost la un mecanic , mi`a masurat bujiile si surpriza 1 moarta 2 pe duca :evil: asa ca te sfatuiesc sa le masori. biggrin.gif apropo nici mie nu`mi facea probleme la porinire nici la minus 20 de grade
Butean69809
Am fost in Baia Mare la deeler OPEL si am pus masina pe tester .Surpriza , intradevar e legat de buji .Una sau 2 sunt duse .Mecanicul de acolo a sup ca pot sa le las asa pana vine iarna din nou ca nu e nici o problema ! Ma costat 50 ron toata afacerea.O bujie noua costa 70 ron si tre schimbate toate 4 pt ca se ard celelalte daca le schimbi doar pe cele doua zicea el.M-am mai linistit acuma blush.gif
Andrei59324
Merci....cred ca tre sa ma duc si eu sa vad ce are.
tudor69477
Eu am fost la Opel Radacini pentru test si am fost foarte dezamagit.
Butean69809
DE CE AI FOST DEZAMAGIT?Astia din Baia Mare asta mi-au spus ca are masina.
tudor69477
Am fost dezamagit pentru ca am dat un milion si jumatate pentru un test la partile mecanica si electrica si ma asteptam la un raport detaliat scris.
Ma dusesem la ei pentru ca aveam ceva ulei la motor si cineva imi spusese ca ar putea fi uzura mare la turbina. Si nu aveam lumini la butoanele de A/C.

Am platit manopera pentru trei ore, parca, si verificarea a durat juma' de ora, in care s-a pus masina pe rampa, baietii au dat cu ochiul, au bagat degetul pe un tub si au constatat ca nu are ulei deci e bine, au zgaltait de roti si gata. In timp ce ma uitam pe geam am fost chemat langa masina, cu toate ca scria accestul interzis, si mi s-a dat informatia ca am un pivot slabit, dar ca mai tine. Pentru acest "dar" am simtit ca se cere un dar, daca ma intelegeti. A fost primit din scurt, stiti prea bine despre ce vorbesc.

Apoi masina a trecut la baietii de la electrica si eu inapoi la geam. Apoi au scos-o si eu am primit o factura si o instiintare care anunta generic ca "problemele au fost rezolvate". Am intrebat daca are ceva pe partea electrica si mi s-a spus ca nu. Am insistat in legatura cu luminile de la A/C. "Pai sunt niste becuri care costa zece mii bucata dar manopera costa 600 de mii".

Atat. Nici un raport scris, doar vorbe. M-am simtit facut din vorbe. Ce mi-au dat cei de la Opel Radacini putem sa primesc si de la un atelier mult mai putin capitalizat si deci mai ieftin. Intelegeam sa platesc o gramada de bani pentru sculele pe care le au si sa raman cu ceva "la mana". Daca stiam asa mai puneam un milion si mergeam la Vitan la un test complet.

In concluzie cu luminile de la A/C am rezolvat asa, dupa ce am bajbait cateva ore bune:

http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t...sc&start=20

Daca erau destepti, imi rezolvau ei problema din partea casei si cu un cost de 10 mii castigau increderea unui client.

Iar daca tot ma duc la un service privat si platesc pretul prin fata, vreau sa nu mai fiu chemat in zone interzise pentru favoruri. E clar ca patronii vor sa faca afaceri ca la nemti iar angajatii vor sa faca bani si nemteste si romaneste si, poate, sa le mai ramana si piese ok la sfarsitul zilei - aici recunosc ca nu a fost cazul meu, dar stim povestile.

Azi am avut o problema si am apelat la alt service Opel, insa de data asta iata cum:

http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t=9060

Nu imi place ce-am facut, dar pur si simplu sunt convins ca daca ma ducem prin fata nu plecam de acolo rezolvat in 10 min, ca sa nu mai vorbesc de bani.

Deci de aia am fost dezamagit... blush.gif
A K U
Tudor, ai mare dreptate. Sunt atat de scarbit de service-urile din Bucuresti, incat am inceput sa-i inteleg pe cei care se duc "afara" sa-si faca reviziile. Am avut si eu o experienta nefericita cu Radacini, adica o teapa de 13 milioane (piese "schimbate" care de fapt n-au fost schimbate :bash: ). Iti dai seama ca nu mai calc pe-acolo. Nu-i intereseaza decat banu', si facut cat mai usor. Eventual sa-ti bagi tu masina pe rampa, sa lucrezi tu la ea si ei sa-ti dea indicatii. Ce rapoarte detaliate, ce evaluari, ce profesionalism? Nu exista asa ceva. Tepari peste tot. Te fac astia de nu-ti mai iei masina ca lumea, ca te omoara cand ai problema la ea, oricat de mica. Am gasit pe cineva la Erebus care pare mai putin pus pe jaf. Pana la proba contrarie...Chestia e ca toate "experientele" astea le faci pe banii si pe nervii tai...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.