Help - Search - Members - Calendar
Full Version: VOLVO
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Volvo
Pages: 1, 2
Maria-Magdalena
Ce parere aveti de Volvo S/V40 sau de S60? Ce costuri de intretinere presupun? Ce preturi, dotari standard sau optionale au? De ce se vand asa putine in Rom.?
Rai
Volvo sunt masini f bune dar si scumpe afara incep pe la 20.000 euro dar cu dotari ajunge lejer la 30.000 euro la pretul asta poti sa cumperi multe Audi,BMW,Mazda,Subaru e chestie de gust.Masinile nu sunt asa de cunoscute ca Saab tot o masina buna.Dar daca iti place cumpara nu te pot costa revizile mai mult ca la un BMW si eu gasesc preturile normale si mai e o vorba cine are bani de asa o masina are si maruntis sa o intretina cu asta am zis tot.
M i h a i
De acord cu Marius. Daca nu e chestie de gust atunci mai bine Audi BMW si as mai adauga eu Alfa Romeo.
OMEGA
Cred ca vb de vechea generatie de S40
Deoarece noul S40 si V50 inca nu s-au lansat in romania;)

Despre S60 numai cuvinte de lauda, m-am urcat intr-un R si am ramas uimit de calitatea finisarilor
Ion
Da, la calitate e Mercedes.
E si un banc, cum ca Volvo in America e masina bancherilor. Isi cumpara Volvo, ca sa nu vina in fata bordului de conducere cu facturi pe care sa scrie Mercedes sau BMW

Poate e de recomandat o masina cu cat mai multe unitati vandute la noi in tara, din perspectiva stocului de accesorii, consumabile si piese de schimb. In mod normal si preturile ar trebui sa coboare la piesele si accesorile cu volum mai mare de vanzare. Din perspectiva asta poate e de recomandat Audi sau Mercedes. BMW isi cumpara de obicei cunoscatorii cu bani. Volumul vanzarii poate nu e totusi cel mai bun criteriu. In multe cazuri pe partea de service se fac lucrurile in graba. Repede si bine nu se poate, asa cum nu exista nici ieftin si bun. Dar marketingul lanseaza astfel de sloganuri, ca cine stie, poate prinde...

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2004-01-28 11:57 ]
Laurentiu_007
Adevarul ca Volvo(de fapt toate masinile suedeze) sunt f. bune, dar si scumpe.In Romania pretul cu toate taxele este oarecum in avantajul suedezilor, insa in Germ. spre ex. lucrurile se schimba.XC90 e mai scump decat BMW X5 sau VW Touareg.Un lucru defavorabil pt. Volvo este si imaginea de marca mai slaba in comparatie cu marcile nemtesti.
Dan27
pt mihai: te rog nu pune un alfa romeo langa volvo.Stiu de la cei care au proiectat masina,un lucru e sigur :aspect impecabil..dar ce e in motor?mai e valabil ca alfa e buna cat e in garantie?Cate alfa mai vechi de 10 ani mai vezi pe strada?uiti de siguranta..volvo e lider in asta.
Anubis
Relativ la Alfa Romeo .... NO COMMENT ... nu vreau sa ma enervez... cine vrea fiabilitate de Dacia 1300 la preturi de Vest sa isi cumpere..

Alfa Romeo vs Volvo este ca si cum ai compara rosii cu nave spatiale....

Volvo este o masina foarte reusita din toate punctele de vedere. O recomand cu incredere oricui (cu observatia ca instalatia electrica mai crapa din cand in cada...asta e buba lor).

Calitatea finisajelor este mult peste VW sau Opel, Volvo fiind un adversar de temut al Merc-ului, BMW-ului sau Audi-ului.

Oricum cel mai reusit model din istoria firmei mi se pare ca a fost 850 (opinie personala). Anul asta imi aduc unul din Sverige..

Numai bine
M i h a i
Imi pare rau pentru voi dar impresia facuta pe viu de Alfa Romeo nu mi-o voi schimba pentru faptul ca nu vad masini vechi de 10 ani pe strada. Si ia spuneti-mi si mie ce e in interior la Alfa de-i asa rau...sa stiu si eu. Iar tu care ai zis ca stii de la proiectanti, ai vazut vreo Alfa 156 JTD la 120.000 sa vezi ca n-a schimbat ala nimic la ea in afara de consumabile? Ca sa nu mai vorbesc ca-mi fac reviziile la service-uri unde vin si Alfe, si am stat de vorba cu o gramada. Pai cand aveam dacie era o vaicareala la service...mergi acum la Muncii la Service Fiat-Alfaromeo, si intra in vorba cu proprietarii sa vezi ce inseamna a fi multumit de o masina. Si sa mai stii ca ultimele modele nu au apucat inca sa faca 10 ani ca sa le vezi tu pe strada.
Scuzati-mi tonul ridicat insa am impresia ca iar se vorbeste din auzite si povesti.

Iar daca la Volvo crapa instalatia electrica din cand in cand as putea spune cu putin subiectivism ca este un ciuruc de masina de 2 lei. Adica veniti cu contra argumente de genul punte spate rigida, zdranganit de hayon si alte maruntisuri, impotriva altor marci, iar la Volvo faptul ca se arde instalatia o spuneti ca si cum n-ar fi mare lucru????
Cu tot respectul, nu inteleg



[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2004-02-06 11:30 ]
Laurentiu_007
De ce spuneti ca nu se poate compara Volvo cu Alfa Romeo? Eu cred ca in afara de design-ul mai sportiv nu vad cum ar putea fi Alfa peste Volvo.Sa fim realisti.Spuneti de motorul JTD de pe Alfa ca e bun, dar de D5-ul lui Volvo nu spuneti nimic?(si asta a fost un simplu exemplu)
Anubis
In primul rand nu as denumi "ciurucuri de 2 lei..." masinile carora le mai crapa din cand in cand instalatia electrica (Volvo, Jag, Merc E Class) care sunt cunoscute pentru aceste probleme.

Mai mult decat atat nu exsta NICI o masina perfecta in lumea asta careia sa nu ii crape ceva la un anumit interval.

Daca asemenea masini sunt "ciurucuri" inseamna ca restul ce mai sunt? Ca eu personal nu pot gasi un cuvant pentru asa ceva...poate multimea vida?!

Eu totusi prefer un 850 second hand din Suedia in locul unei Alfa Romeo noi noute cu 3 ani garantie de la Auto Italia.

Numai bine
Ion
Oameni buni, nu va mai certati.

E aici o bataie grozava intre nume de firme, mai "tari" sau mai "slabe".

De ce nu vede nimeni, ca la ora asta in lume se fac masini din ce in ce mai IEFTINE, in ceea ce priveste fabricatia. Cred ca asta e durerea.

Si daca e sa vorbim de Volvo, sa invitam aici sa-si spuna parerea, posesorii de Volvo 240 - 244 - 246, masini din anii 70 si 80.
Sigur, in domeniul motoarelor, azi sunt alte performante, dar daca luam masina in ansamblu, ajungem la alte concluzii... din pacate.


M i h a i
Anubis, oricum ar fi, este exagerat sa zici ca ALfa e rosie iar Volvo nava spatiala.
Si una e ca preferi tu si alta ca n-ar fi masina buna. N-are nimeni de aici nici un argument. si nici "bube" n-am auzit la Alfa.
In plus e aiurea sa aduci in discutie calitatea unei masini actuale amintind de modelel vechi. Alte timpuri alte tehnologii. Iar daca o masina era rea in trecut acum poate fi super si invers.
Cine spune ca Alfa nu e supermasina sa vina cu argumente CONCRETE
In Italia, Alfa era denumita masina hotilor...asta ca sa vorbim de trecut.
Asa ca lasati preferintele personale si fiti obiectivi. Urcati-va in masini si apoi vorbiti, lasati google si reviste pe locul 2.
Dragos4
Cum sa compari tu Alfa Romeo cu Volvo??? Dintre marcile europene, eu NU as compara Volvo decat cu Mercedes-Benz. Deci nici cu BMW. De fapt, era si o vorba din popor: "Sa compari Volvo cu BMW e ca si cum ai compara BMW cu Opel". Volvo a fost desemnata cea mai sigura masina, are finisaje cum nu prea mai intalnesti, fiabilitate De N-ai Mai Vazut, pret ridicat in consecinta. La noi nu prea vezi pe strazi ptr ca nu li se face cine stie ce reclama. Oricum eu S 60 visez noaptea, mi se pare foarte aproape de perfectiune la pretul ei!
Rai
Dragos lucrezi cumva la Volvo?sau cate ai avut? pana acum nu de altceva dar faci niste comparati. Volvo poate linistit sa fie comparat cu un BMW si daca ai avea unul ai vedea ce poate.Eu te pot invita fie la fabrica BMW sau sa mergi cu un BMW sa vezi si tu ce poate eu am avut pana acum vreo 20 de modele plus incercarile care le fac foarte des si poti sa ma vizitezi oricand la BMW Group la fabrica din Regensburg/Bayern si ai sa vezi ca de ce stiu asa multe.
Mihai nu te mai supara nu toti stiu ce sunt masinile si au alte pereferinte dar sa-ti placa o marca e foarte normal si sunt putini oameni care cunosc adevarata valoare a masinilor.Dar adevarul e Alfa a avut probleme mai demult si acum imaginea a ramas dar eu unul prefer alfa si cand va aparea BMW 1 o sa-ti aduca aminte de Alfa.
Dragos4
Pai BMW am avut unul, si Volvo tot unul, pe care inca il mai am in fata blocului aici. Este BMW mai fiabila ca Volvo? Dar mai sigura? Nu la un un model anume ma refer, ci per total Brandul! Ca e mai mare BMW, si isi face mai multa reclama? Asta e altceva. Si vezi mai multe BMW pe strada... insa asta nu este un avantaj, multi zic ca nu si-ar lua Mercedes sau BMW ptr ca au toti tiganii. Iar in US, se spune ca cica "Volvo e masina bancherului". Chiar am o pasiune pentru aceasta marca! De fapt si pentru Saab, care vine din aceeasi tara!
M i h a i
"Volvo e masina bancherului"...asa adauga eu ca de obicei bancherul e un bosorg de 70 de ani care n-are nici o treaba cu senzatiile sportive. Daca are frigider la bord si un pic de loc sa-si intinda picioarele obosite e multumit.
Marius nu ma supar decat pentru ca habar nu are de Alfa si o categoriseste drept proasta. Si eu nu am adus in discutie probleme din trecut pentru ca nu le stiu si deci nu ma bag la subiect, eu zic de modelel de acum.
Si ca idee, eu vorbeam de masina Alfa de acum, nu de marca in ansamblu de la inceputurile ei.
Dar oricum, m-am obisnuit ca multe din discutiile pe aici sa nu fie la obiect si eu sa zic masina cutare e buna iar altul sa zica ceva de genul "pai vanzarile..." sau "pai in 1900 toamna sa intamplat nu stiu ce....", adica fara nici o legatura cu obiectul discutiei. Uite Dragos nici acum nu am aflat care a fi buba AlfeiRomo.

Cat priveste BMW, sunt multi care incearca sa demitizeze aceasta marca insa, ca de obicei nu au argumente clare si concrete. Aduc ofense ieftine unei marci de legenda pe care n-o vor ingropa ei doar pentru ca asa au visat noaptea si intra in polemica cu cei care simpatizeaza marca cotrazicandu-se doar ca sa se afle in treaba. Sunt de acord ca multe marci scot modele din ce in ce mai performante insa ca sa dobori BMW-ul de pe piedestalul pe care s alfla trbui in primul rand sa-i atinga imaginea.
Cu BMW e ca si cu prima dragostea. Nu se uita nicioadat. Iar cei care zic ca BMW nu e bun se mint singuri si vor sa faca pe grozavii pe forum.
ARGUMENTE, ADUCETI ARGUMENTE

Dragos stii cum e cu "multi nu si-ar lua BMW sau Mertz pt ca au toti tiganii"?.....daca nu stii iti zic eu: vulpea cand nu ajunge la struguri zice ca sunt acrii.
Eu unul abia astept sa intru in rand cu tziganii la capitolul masini

best regardes


[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2004-02-08 17:20 ]
madalina
Mihai, eu personal nu am avut nici-un BMW asa ca nu pot sa-mi spun parerea, dar oricat de buna ar fi masina tocmai pentru si-au luat toti tiganii BMW si Mercedes nu mi-as lua - insa cu exceptii: un Z3 nu l-as refuza pentru nimic in lume! Si nu cred pe nimeni care spune ca nu si-ar lua absolut nici-un model de la Mercedes sau BMW, chiar daca nu ar aprecia masina - macar din mandrie, orgoliu, snobism etc tot si-ar cumpara-o!
Eu daac as avea bani, mi-as lua un Lexus dar nu pentru ca este pentru BMW sau Mercedes, ci pt ca nu-mi place sa am ce-si ia toata lumea!
Rai
Dragos cand ai fost ultima oara in america ?
Eu am si lucrat acolo si ma duc des cu treaba avem si o fabrica acolo de BMW.
Singurele clasamente reale sut din US se numeste J.D.Power acolo sunt multe masini predomina Lexus-Toyota,Buick,Mercury,Infinity,BMW,Porsche etc.In europa gasesti Autohausuri cate vrei cu Mazda,Toyota,Nissan dar nu prea Volvo.
Si marea concurenta e Mercedes si japonezele ca si ei stiu sa faca masini bune.
Nu ma intereseaza de gustul sau placerile unora caci cu nici 400 buc vandute in RO(e productia de 6 ore a 3000 de oameni si BMW e o firmulita pe langa Renault de exemplu)ma intereseaza de ce un om cumpara o anumita marca si ce probleme are cu ea.Sigur un Lexus e o marca exclusiva si un Infinity si un Z4 sau un 645ci de la BMW sunt tot rare si exclusive dar fiecare cu gusturile lui si unora le lipsesc si banii.
Mihai ma bucura ca esti obisnuit cu unii sau cu altii dar adevarul e ca putin stiu cate ceva de masini.Daca vrei odata sa vezi o fabrica sau o F1 sau un raliu cu mare placere eu am bilete reduse si multe cunostinte prietenul meu bun cu care am lucrat ani e ing la F1 BMW Power.Eu am stat si intro masina de F1 sau DTM.Si daca tot esti fan poate te inteseaza postere sau articole sapca tricouri BMW.
M i h a i
Madalina sunt de acord pana la urma si cu cei care nu si-ar lua din motive de tiganeala, insa una-i un alta-i alta. Adica una e sa-ti placa alta e sa nu fie buna masina. Eu asta-i zic lui Dragos, ca o masina nu e proasta doar pt ca nu-i place lui.
Uite cand am ales Fiat, am luat in cosiderare si Corsa si Yaris de care ai tu. Dar doar pt ca nu le-am ales nu inseamna ca o sa zic ca sunt masini varza si ca Fiat are 10 clase peste.
....si inca ceva, BMW si Mertz nu are chiar oricine in tara asta. Iar daca va consoleaza cu ceva pe cei care nu-si iau din motive de tigani, sa stiti ca SPP-ul e full de BMW-uri Am vazut coloana oficiala ce-l insotea pe primul-ministru al Rusiei la targoviste asta vara si nu mi-a venit sa cred cate BMW vad. 15-20 pe putin fara exagerare.

Marius, mi-ar place intr-adevar sa vad o formula1 si in special Hungaroringu` ca e aici aproape. As mai avea vreo 2 prieteni la fel de interesati. anul trecut am vrut sa mergem insa nu am avut timp. Nu stiu exact cand pica anul asta cursa insa sper sa mai vorbim atunci.
Si chiar m-ar interesa materiale cu BMW ...de fapt sunt fan Williams-BMW si sper ca anul asta sa-l invete minte pe Schumacher cu noua lor supermasina

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2004-02-08 19:35 ]
Rai
Bine Mihai premiul al ungariei e pe 15 aug nu stiu daca pot sa merg dar sa vad ce premii sunt pe aici e pentru mine mai usor cu vestul le am mai bine.Am sa ma ingrijesc de o sapca de F1 si o sa fiu pe la Brasov prin iunie trec poate si la Bucuresti si daca vrei iti aduc ceva materiale sa mai scrii adresa ta de internet am sa-ti scriu si eu.
Si cred ca anul accesta sa avem mai mari satisfactie.
Catalin17
Salut Marius,
Nu stiu daca aici e locul ,dar ma intereseaza parerea ta despre noul x3.Considerand ca sunt o multime de SUV-uri ( SAV-uri ) in aceiasi plaja de pret.
Imi cer scuze Maria-Magdalena dar am prins din zbor relatia lui Marius cu BMW.
Cat despre Volvo am un prieten care are un S80 /Benzina din 2003 si este impresionat de performante si confort in sens pozitiv si in acelasi timp este impresionat de consum si costuri de intretinere in sens opus , doar ca exemplu placutele de frana sunt " ecologice " adica nu contin nu stiu ce material drept pt.care trebuie schimbate la fiecare < 10.000 km ?!?!

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2004-02-09 00:33 ]
M i h a i
Multumesc Marius, abia astept
adresa mea este mihai_1978@yahoo.com
Cat despre F1, as merge si la Monza in septembrie. Dar mai vedem noi
Daca treci prin Buc scrie-mi, as bea o bere cu tine cu mare placere la o discutie despre BMW ...daca ai timp fireste

referitor la franele de la Volvo, parerea mea este ca e un lucru bun sa fie ecologice, trebuie incet incet sa avem in vedere si ecologia. Nu avem incotro. Si schimbatul la 10.000 nu e chiar un dezastru.
Rai
Apropo de ecologie din 2002 masinile germane pot fii date inapoi cand sunt total uzate fara costuri deci constructorul construieste de mult cu materiale ecologice de accea si schimburile rare de ulei si multe piese sunt facute in asa fel caci la productia mondiala de masini e o catastrofa sa arunci aiurea tot. Cat despre X-3 nu stiu la ce vrei sa folosesti masina daca numai in teren accidentat nu e indicata.Pentru sosea si drumuri mai rele e conceputa sa ai viteza si inaltime si sa te descurci pe gheata si zapada.Motoarele sunt foarte bune si au destula putere fie cel pe benzina 3.0i sau cel diesel 3.0d dar a mai aparut si 2.5i si va mai aparea si un 2.5d interesant e ca benzina si dieselul au accelasi pret deci poti sa alegi cum vrei si technica e de ultima ora si cu x-drive nu ai probleme.SI cu ADB-X(automatic differential brake)sau DSC cu DBC si cu HDC ai multa siguranta sigur repet masina nu e gadita pentru teren rau.Motoarele au dublu Vanos 6 cilindri si nu stiu daca se strica asa usor dar fiecare are gusturile lui e as cumpara unul mai ales ca le primes la alt pret.
Ion
Cred ca remarca mea cu mainile de mai demult nu a fost prea bine receptionata.

Nu spuneam ca o masina care la vremea ei era rea, acum e buna.

Vream sa spun doar, ca acum fabricatia masinilor este mult mai ieftina.

Referitor la marci si modele, de-a lungul anilor, fiecare marca a avut modele de mare succes, ceea ce s-ar numi "Regina Masinilor".

Stiu ca sunt aici multi care aprecieaza foarte mult masinile germane. Si eu sunt de aceeasi parere. Dar nu sunt de acord cu cei care spun ca exista numai masini germane si restul nu sunt masini. Acestora le-as aminti, ca pe vremea cand VW, scotea NUMAI broasca - o masina extraordinara - totusi FIAT era o firma cu 5 -6 modele de baza: de la modele mici de oras ( 500 ) ... pana la adevarate limuzine ( 1800 ) si pe deasupra aproape fiecare model de serie, avea si o versiune sport, practic o alta caroserie si un alt motor - de fapt o alta masina. De atunci si pana astazi, involutia unor firme, nu ne poate spune ca unii sau altii nu stiu sa faca masini. Poate unii nu stiu sa faca afaceri - asta poate fi intradevar o concluzie...
Laurentiu_007
Sunt de acord cu Ion.
Adevarul e ca Mercedes si BMW au avut mereu vanzari deosebit de mari, dar asta nu inseamna ca sunt atat de bune incat nimeni nu le poate tine pasul.S-a insistat f. mult pe reclema.Spre ex. unu' care nu se pricepe in domeniul auto o sa aleaga intotdeaune BMW sau Mercedes in fata lui Lexus, Volvo, SAAB, Isuzu chiar, etc. pt. ca nu a auzit mai nimic despre ele. Toata lumea a auzit ca cele mai bune masini le fac nemtii, insa nu stiu ca acestia au concurenti f. puternici(Volvo, SAAB etc.).Dar nu peste tot se intampla asta; in America Lexus si Infinity spre ex. vand f,f, masini.
M i h a i
Laurentiu, ai inteles tu de undeva ca restul masinilor in afara de BMW nu sunt bune?
Si de ce zici ca BMW ar alege aia care nu se pricep?
Zi-mi si mie ce diferente nemaipomenite sunt intre Lexus si BMW in favoarea primului sa vedem tu cat te pricepi. Sau zi-mi si mie cum s-a compotrat Lexus la testul de franere cu o 2 roti pe gheata si 2 pe asfalt ca inca nu am aflat. stiu doar ca BMW nu a deviat un centimetru.
In plus mai e si chestia de cum arata masina, faza la care BMW si Mercedes chiar Audi sunt greu de concurat.
Ca sa dau un singur exemplu, neutru, eu nu mi-as lua Renaul din motive de estetica, indiferent cat de bun ar fi. Cam la fel si cu Subaru, exceptand Impreza 2004. Pentru ca nu sunt cu 100 de clase peste restul marcilor ca sa trec cu vederea designul.
Rai
Concurand cu Lexus sau Infinity sau Mercedes.BMW e o firma mica si nu produce asa de multe masini nici nu poate nu are capacitati si nici asa capital dar pentru mana de oameni e ceva sa tina piept multor firme cu renume si sa faca si o gama mare de masini sigur nu prin reclama ci prin faptul ca nu toti merg in america si traim mai mult in europa apar nemtii cu masinile lor si eu stiu cel mai bine ca nu sunt rele orcine ce ar zice.Dar gusturile sunt diferite si apare si invidia eu am ceva mai grozav ce conteaza o masina trebuie sa fie buna si sa prezinte siguranta si eu in RO am vazut prea putine chiar si noi care unii cred ca cine stie ce pot si au o technica de 3-4 ani asta inseamna in viata unui om ca 40 de ani.Dar eu zic inca odata fiecare sa cumpere dupa gustul si banii lui si evident dupa priceperea lui.De asta exista atate marci dar daca odata un om o sa urce pe scara societati o sa vada ce masini folosesc unii o sa ramana mirat.
Ion
Referitor la BMW, eu afirm ca e o masina pentru cunoscatori. Ca o cumpara si "tzoparlanii" cu bani, asta e cu totul altceva.

Volvo e mai aproape de Mercedes decat de BMW, ca masina. BMW a facut intotdeauna masini cu puternic caracter sportiv. In anii '80, cel mai "slab" BMW avea 90 CP, in timp ce masina medie din perioada respectiva avea 50 - 70 CP.
Si Mercedes-ul si Volvo-ul, aveau motoare mai puternice, fata de medie, insa asta mergea in directia (1) CONFORTULUI (comportamentul rutier al masinii, la deplasari pe distante mari) si atingerea unei (2) ANUMITE VITEZE MAXIME

La BMW, dincolo de (1) si (2), mai era si DINAMICA masinii, realizarea de acceleratii - si asta pentru iubitorii condusului sportiv, dinamic si chiar agresiv. Asta presupunea nu numai un motor puternic si elastic, ci si o etajare corespunzatoare a transmisiei, care era facuta intr-o maniera cu totul diferita fata de celelalte 2 marci amintite. Ba chiar mai mult, chiar si IMAGINEA agresiva a BOTULUI DE RECHIN, mentinuta ceva timp, chiar in detrimentul aerodinamicitatii sau a modei anilor '80.

BMW defineste clar un segment de conducatori auto. Cei si mai "bolnavi" sunt clientii lui Porsche, in masura in care au si portofelul pe masura.

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2004-02-11 09:57 ]
Ion
Completare: Cine isi cumpara BMW si merge cu 90 - 100 km/h; schimba vitezele la 2500 rpm, sigur nu e clientul, pe care firma BMW il are in vedere, atunci cand pune pe planseta un nou model.

Sper ca asta spune totul despre ce inseamna BMW.
M i h a i
Ioane, inca nu s-a inventat combinatia de cuvinte care sa spuna tot despre BMW .
Iar botul de rechin se numara printre cele mai bune idei privind designul unei masini. Si cum omul vede in masina o parte a caracterului si personalitatii sale, cei tari si puternici, siguri pe ei, au in BMW alegerea perfecta.
Laurentiu_007
Mihai nu ma intelege gresit.Nu am spus ca Lexus ar fi mai sus decat BMW, insa trebuie luat in considersre ca un concurent f. puternic.Fiecare marca are ceva de oferit.
In ceea ce priveste testul de franare pe gheata cred ca te referi la ultimul BMW Seria5.Ai dreptate, s-a comportat perfect, dar acum te intreb eu:Cand a fost proiectata seria 5?Si ar fi fost si normal sa se comporte atat de bine.Cand a aparut ultimul Mercedes Clasa E toata lumea a spus ca este f. greu sa se creeze o masina mai buna, dar se pare ca imposibilul s-a realizat in persoana Seriei 5.
La fel cum ai spus mai e si chestia de design.Sincer nu m-as simti la fel de bine intr-ul BMW Seria 5(care mi se pare ca arata groaznic, parerea mea), cum m-as simti intr-un SAAB 9-5 sau Volvo S80.


Rai
Am vazut ca multi cumpara masini noi nimeni nu pomeneste de cutia de viteza directa sau servo directia mecanica electronica sau inca multe sa nu vorbim de cum stau masinile pe strada.Sa nu uitam ca in germania nu exista limita de viteza si aici apare problema eu cumpar si folosesc BMW ca sta lipita de strada fie un 3 sau 5 si asa e si 1 si ma pot tine dupa orcine un motor BMW cel mai mic de 85 kw(116 CP) alearga de nebun dar cel mai bine e sa cumperi o masina nou si sa testezi dupa un timp poti sa te dai cu parerea asa de la alti fiecare are impresia lui.
M i h a i
Laurentiu, nu stiu cand a fost proiecatat Seria 5, insa tot nu mi-ai rspuns la intreare. Fa o paralela Lexus-BMW sa vedem daca Lexus tine pasul. Atata tot.

Si chiar asa Marius. Nu se poate face nimic pentru a scoate limitarea de viteza la 250? Daca tot nu exista limita de viteza in Germania....
Rai
Limitarea vitezelor la anumite tipuri de masini e fiindca nu se stie cum s-ar comporta la o viteza mai mare.BMW vrea siguranta dar nu e o problema sa scoti limitatorul e chestie de electronica si eu cel putin pot sa fac ce vrea cu toata masina dar nu stiu daca multi merg asa de repede nu e indicat dar o dorinta e todeauna bine tratata si clientul sa primeasca ceea ce vrea.Ar fii o chestie de 5 min.
Ion
Asta cu viteza maxima, imi aduce aminte de discutiile de "gradinita"

Nu cred ca merge nimeni cu masina cu 250 km/h nici macar in Germania. Chiar daca ai vrea, sunt mai multi factori care concura la aceasta reusita:
- sa fie autostrada "goala"

-sa fie o vreme excelenta

- sa fii odihnit si pregatit pentru "senzatii tari"

Nici in Germania nu mai e circulatia ca acum 10 - 15 ani. Autostrazile sunt destul de aglomerate si aproape toate au zone in reparatie.
Si nu in ultimul rand, mai sunt doar cateva autostrazi care nu mai au LIMITARE de viteza. Marea majoritate sunt si acolo limitate, din cauza traficului aglomerat si a lucrarilor de reparatie pe diverse zone.

Altfel, daca doar iti place sa risti, poti muri cu "succes", insa a merge cu 250 km/h nu e o chestie pe care sa o practici zilnic sau saptamanal
M i h a i
Spanac. Din moment ce eu am mers cu 200 pe Buc-Pit. Nu vad de ce n-ar merge nimeni cu 250 in Germania. Macar la inceput sa vada ce poate face masina. Si doar pentru ca nu esti tu dispus sa risti nu inseamna ca e toata lumea la fel.
Si oricum, doar pentru ca sunt curios si intreb nu inseamna ca sunt de "gradinita".
Iar pentru oboseala iti recomand Eurovita cu multiminerale. Eu am luat de mic iar acum am acelasi obicei

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2004-02-12 08:06 ]
Ion
Tinere, nu te infierbanta

Iar cu vitaminele, tine-o tot asa ca-i foarte bine. Cred ca incep si eu sa iau, fiindca incep sa simt astenia de primavara.

Nu stiu cand ai fost tu ultima data in Germnaia, dar anul trecut in toamna cand am fost eu, de la Salzburg la Stuttgart, se merge "bara la bara" cu 180 km/h. Daca vroia vreunul sa mearga cu 200, trebuia sa-si ia elicopter, fiindca pe autostrada oricum nu mai era loc.

Chestia cu "250km/h" nu e nici o gluma. Daca a merge cu 150 fata de 100 e o diferenta, intre a merge cu 250 fata de 220, e o diferenta mult mai mare si asta fiindca la viteza respectiva masina e mult mai dificil de controlat. Sa franezi la 80 - 100 e o chestie. Oricum peste 160 nu prea mai poti baga piciorul in frana asa pur si simplu. Lucrezi din cutie si oricum si masina raspunde altfel la comenzi. Problema nu e cu "mersul inainte" ci cu opritul, in caz ca iti iese ceva in fata.
Rai
Cred ca vorbeam de BMW nu merge numai repede dar are si frane bune asta nu e Renault sa prinda numai viteza si frane canci.Si cand mai vii in germania la Linz vezi ca merge un drum spre Passau-Regensburg si nu e chiar aglomerat si destul de bun eu il incerc des. Si cu viteza trebuie sa vad ce pot inainte de a le omologa 250 km/h nu e mult la 280-300 se simte cum mergi.Si depinde cu ce masina mergi ca la unele crezi ca isi iau zborul sau le sar rotile si frica daca e sa fie ceva se intampla si la 100km/h.
Vasile4
Eu stau in Suedia. Am avut pina anul trecut in toamna un Volvo V70 de 150 de cai. Era foarte buna masina dar cam puturoasa. M-am gindit s-o schimb atita timp cit puteam sa iau un pret bun pe ea. Mi-am luat un SAAB 93 Aero modificat. Saab-ul are din fabrica un motor turbo de 250 de cai. Pentru 16 mii de coroane ti-l fac aia de 275 de cai iar pentru 32 de mii ti-l fac de 300 de cai. Ii monteaza un data chip la partea electronica sii modifica ceva pe la cutia de viteze. Nu ma pricep asa de bine la motoare, mai multe nu pot sa va spun. Sint extraordinar de multumit de aceasta masina. Ma iau de git cu BMW-urile si Mercedesurile merge foarte bine ca performanta pot sa spun ca este pe acelas nivel cu masinile germane dar la jumatate de pret. Nota 10 pentru SAAB. Ii bat la cur pe Volvo.
Alfa Romeo este o masina misto, te simti bine la volanul ei merge foarte bine dar calitatea lasa de dorit. Pentru Suedia nu se renteaza. daca as fi stat in sudul Europei mi-as lua o Alfa Romeo poate.
Vasile4
Este foarte periculos sa mergi cu peste 200 la ora. Nu stii cind vreun idiot schimba pista fara sa se asigure fara sa se uite in oglinda si nu ai timp sa pui frina. la peste 200 la ora nu poti sa frinezi brusc, masina poate lua directii ciudate si uite accidentul in serie.
Trebuie sa fii foarte atent si sa ai sosea libera in fata ta.
M i h a i
Ion sunt de acord cu tine, a merge repede e periculos. Insa cum am zis mai sus, una e una si alta e alta. Eu intrebam daca se poate nu daca e periculos.
Si nu am fost niciodata in Germania, insa daca tot veni vorba stiu de la doi prieteni, ca au mers cu 220 intr-un BMW decapotabil. Si tot de la ei stiu ca la nemtzi, ca si prin alte parti e aglomerat in anumite momente ale zilei si pe anumite rute. E imposibil sa nu gasesti loc de 250 daca vrei. Cum zice si Marius, auzi 300 !

Iar pentru Vasile, si mie imi place Saab mai mult decat Volvo macar si pentru designul care e super.
Laurentiu_007
BMW Seria 5 a fost lansat in 2002, iar Lexus ES (concurentul Seriei 5) a fost lansat cam in vara lui 2001 acuma fa si tu o comparatie care ar fi mai performant(dupa tine).Nu este o regula ca o masina nou aparuta sa fie mai performanta decat una lansata mai in urma.
Intelege ca este imposibil sa precizezi care e cea mai buna marca din lume.Ca sa intelegi ce vreau sa-ti spun, zi-mi si mie care e mai bun dintre un Maybach sau un Rolls Royce.
Asa ca nu pot preciza cu exactitate cu ce e mai sus Lexus decat BMW.Fiecare are ceva de oferit in stilul sau.De ex. Toyota s-a gandit(bine) ca un air bag pt. genunchiul soferului aduce un plus de siguranta, Volvo s-a gandit ca ar fi bine sa folosesca manechine pt. crash test care sa semene cu o femeie insarcinata sa vada cum se comporta la un impact.
M i h a i
Pai ca sa intelegi si tu ce vreau sa zic, nu stiu care e mai buna dintre Rolls si Maybach deci nu ma apuc sa zic ca una sau alta e mai buna si nici ca una ii calca pe urme celelilalte. Nu stiu, nu zic, e simplu. Intelegi?
Si intrucat nici acum nu ai dat raspunsul asteptat, inseamna ca atunci cand ai zis ca lexus ii calca pe urme BMW-ului nu te-ai bazat pe nimic concret ci doar asa ai tu impresia.
Si de aceea inca odata spun, nu-i frumos sa te legi de o marca fara stii CONCRET care e treaba. Iar BMW e tare nu doar reclamei ci si datorita tehnicii.
Ion
Multumesc lui Vasile, ca imi confirma cele spuse. Eu unul, cel mai "tare" am condus in tara si a fost 162, asa ca nu zic ca sunt "pilot de mare viteza". Insa cu 200 am mers in Germania "in dreapta", dar simti clar ca nu mai poti controla masina, daca apare ceva in fata, sau daca schimba careva banda. D'asta spun ca nu e de joaca.

Probabil ca daca as avea o masina capabila, adica un BMW M3 sau Porsche (lista poate continua cu orice altceva, Mercedes SL, Alfa, Maserati.....) as incerca "tot ce poate" masina, fiindca astfel de masini au si frana nu numai acceleratie Si fara nici o gluma, trebuie sa calci cu mai mare precautie frana, decat acceleratia.

Ca sa faci o chestie d'asta, sa mergi cu 250 sau chiar 300, cred ca trebuie sa fie masina ta, sa te obisnuiesti foarte bine cu ea si sa faci chestia progresiv. Nu cred ca te urci prima data in BMW si mergi cu 300. Sau daca o faci, iti tremura dupa aia "nadragii" de frica

Referitor la amicii cu decapotabilul, sa nu-mi spui ca mergeau cu 220 si cu masina decapotata
Rai
Sa merg cu masinile mele asa de repede nu e pacat de ele firma are destule si asta e meseria unora vorba mea primesc si bani de risc si rezistenta dar nu pot sa concep ceva anume si sa trimit pe altcineva trebuie din cand in cand sa mai ies si eu.Dar nu e recomandabil sa mergi asa de repede.Si apropo de tuning si de la un motor mai poti scoate cate ceva dar nici la infinit putere toate sunt calculate si stiu eu ce merge si nu merge si mai ales la benzina caci altfel la ce sa mai facem motoare performante facem numai tuning si gata.Numai la BMW 1 sa scot 5 CP mai mult am schimbat anumite lucruri nu e chiar cum cred unii.
Laurentiu_007
In primul rand trebuie sa spun ca nu sunt fan BMW.Pur si simplu nu-mi place.Poate ca asta e si cauza pt. care sunt cam pornit pe marca asta.Insa trebuie sa recunosc ca sunt buni.Mihai, crezi ca daca Lexus costa atat de mult nu e si bun?Dovezi concrete ti-am spus ca nu am.Oricum eu consider ca Lexus se poate compara cu BMW si cu asta am incheiat acest subiect.Ce am avut de spus am spus.
M i h a i
Laurentiu aici voiam sa ajung. Nu-ti place si d-aia te iei de BMW. Intr-un cuvant subiectivism. Oricum apreciez ca poti spune "nu-mi place". In rest, ai dreptate, am polemizat destul pe tema asta. Trec acum la topicul cu f1 vs wrc
Alexandru21
Abia astept sa apara noul s40/v50,DAR sufletul o sa-mi ramana tot la s60.Volvo este o limuzina de clasa premium din toate punctele de vedere si se bate cu Mercedes, BMW,Jaguar si Audi.Volvo este cel mai ieftin si are si multe dotari din serie.In schimb cand e vorba de intretinere lucrurile se schimba:o revizie la Volvo costa f. mult,dar la fel ca la BMW,Mercedes si chiar Audi;preturile pieselor de schimb este foarte mare(un furtun de la climatizare la v40 este 7milioane), dar din fericire nu se strica prea des(un prieten a avut un Volvo diesel si nu ia schimbat nimic pana la 300000 km decat cureaua de distributie,alte consumabile,nici macar capete de bara sau bucsi).Eu am un v40 si in afara de un furtun schimbat,nimic nu am schimbat.Avantaje:sigur,motoare puternice
Dezavantaje:imaginea proasta in Romania(vinzi un Opel mai repede,oricat ar fi pretul), costuri de intretinere mari,suspensii un pic cam tari pt Romania
Bluetooth
cautand informatii/pareri despre v50 am dat peste acest topic, care din pacate (pentru mine) se anunta promitator dar a deviat in alte discutii.
ideea este ca eu sunt chiar interesat de acest v50 (planuind sa achizitionez unul) problema mea este ca n-am avut niciodata experienta cu volvo (nici la condus si implicit nici la service); as aprecia feedbackul posesorilor de volvo referitor la aceasta masina si la ce inseamna intretinerea ei.

deocamdata ma uit la v50 varianta diesel (136 bhp) si pot spune ca-mi place foarte mult.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.