Salut Daniel. Eu am Accord 2.0 de care vorbesti tu, si ma bucur de fiecare kilometru pe care il fac cu ea
Pe scurt, la intrebarile tale:
consum oras: in conditii de iarna, cu cauciucuri de iarna, incalzit masina in prealabil etc, scot cam 11, maxim 12% in Iasi, chiar daca o mai calc din cand in cand pana in 6-7000 de ture
Nu-i rau deloc, zic eu. Probabil in Bucuresti, consumul respectiv creste cu 1-2 litri la suta.
Intretinerea: nu am trecut decat de verificarea de 10.000 km (gratuita, din partea dealerului). Masina nu a avut nici un fel de problema, a papat putin ulei (destul de normal, tinand cont ca motorul e nou, si nici nu l-am menajat foarte tare). O revizie am inteles ca e in jur de 10 milioane (se schimba toate filtrele, ulei etc), si se fac la fiecare 20.000 km (din cate stiu, e cel mai mare interval de service de la masinile de prin Ro). Again, rezonabil. In plus, a intrat in folclor faptul ca motorul Honda n-are moarte
Tinuta de drum: masina s-a mai asezat pe arcuri, e mai joasa decat la inceput. Suspensiile sunt destul de tari (nu cele mai confortabile, dar e un sedan sport, pana la urma), si masina sta foarte bine in curbe, chiar la viteze mari, fara a se simti nevoia ESP-ului (VSA, in terminologia Honda). Masina accelereaza foarte bine, urca extrem de rapid in ture, iar curba de putere e practic o dreapta oblica: puterea creste proportional cu turatia. Cuplul, desi modest fata de un diesel, este disponibil foarte devreme (90% din cuplu incepand cu 2500 rpm!), masina accelerand uniform de la 2500 pana la 6500-7000 rpm (spre deosebire de motoarele mai vechi Honda, unde se simtea celebrul "kick" al VTEC-ului). Turatiile de 6000-7000 nu trebuie sa te sperie, masina se simte acolo ca pestele in apa
Ar fi foarte multe de spus... te invit pe forumul hondafan.ro, unde vei putea citi jurnale de bord si opinii ale multor posesori.
Ai dreptate cand ai folosit cuvantul "indragostit". E felul in care descriu cam toti primul contact cu aceasta masina