Help - Search - Members - Calendar
Full Version: HONDA ACCORD
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Honda
daniel70218
salut , va rog sa ma ajutati cu un sfat!!!
am un vw passat 1.9 tdi 131 cp din 2004 merge impecabil dar acum cateva zile am mers cu cineva cu o honda accord din 2005 2.0 benzina 155 cp .
m-am indragostit de ea si as vrea sa schimb vw cu o honda dar va rog spuneti-mi si mie mai multe despre aceasta masina exact acest model 2.0 155 cp benzina: consum oras; intretinere; tinuta de drum etc .
Va multumesc!!!
Irinel68957
Salut Daniel. Eu am Accord 2.0 de care vorbesti tu, si ma bucur de fiecare kilometru pe care il fac cu ea smile.gif

Pe scurt, la intrebarile tale:

consum oras: in conditii de iarna, cu cauciucuri de iarna, incalzit masina in prealabil etc, scot cam 11, maxim 12% in Iasi, chiar daca o mai calc din cand in cand pana in 6-7000 de ture smile.gif Nu-i rau deloc, zic eu. Probabil in Bucuresti, consumul respectiv creste cu 1-2 litri la suta.

Intretinerea: nu am trecut decat de verificarea de 10.000 km (gratuita, din partea dealerului). Masina nu a avut nici un fel de problema, a papat putin ulei (destul de normal, tinand cont ca motorul e nou, si nici nu l-am menajat foarte tare). O revizie am inteles ca e in jur de 10 milioane (se schimba toate filtrele, ulei etc), si se fac la fiecare 20.000 km (din cate stiu, e cel mai mare interval de service de la masinile de prin Ro). Again, rezonabil. In plus, a intrat in folclor faptul ca motorul Honda n-are moarte wink.gif

Tinuta de drum: masina s-a mai asezat pe arcuri, e mai joasa decat la inceput. Suspensiile sunt destul de tari (nu cele mai confortabile, dar e un sedan sport, pana la urma), si masina sta foarte bine in curbe, chiar la viteze mari, fara a se simti nevoia ESP-ului (VSA, in terminologia Honda). Masina accelereaza foarte bine, urca extrem de rapid in ture, iar curba de putere e practic o dreapta oblica: puterea creste proportional cu turatia. Cuplul, desi modest fata de un diesel, este disponibil foarte devreme (90% din cuplu incepand cu 2500 rpm!), masina accelerand uniform de la 2500 pana la 6500-7000 rpm (spre deosebire de motoarele mai vechi Honda, unde se simtea celebrul "kick" al VTEC-ului). Turatiile de 6000-7000 nu trebuie sa te sperie, masina se simte acolo ca pestele in apa smile.gif

Ar fi foarte multe de spus... te invit pe forumul hondafan.ro, unde vei putea citi jurnale de bord si opinii ale multor posesori.

Ai dreptate cand ai folosit cuvantul "indragostit". E felul in care descriu cam toti primul contact cu aceasta masina smile.gif
CPI
Cryo?

Salutare!

Daniel, welcome to the club! In aceeasi situatie sint si eu, adica m-am indragostit de Accord. Tu esti cu un pas inainte in sensul ca ai mers cu motorizarea 2.0. Eu o vreau, dar inca nu am reusit sa o incerc. Am mers in schimb cu 2.4 si cu 2.2 (in ordinea asta) si tot ce imi mai trebuie e drive-testul cu 2.0 (chiar si de pe locul din dreapta, cum ai mers tu). Adica masina este super stabila, scaunele te "imbraca". E foarte silentioasa la mers normal, chiar si dieselul.

Pe linga ce a zis Irinel pot sa iti mai spun ca modelul 2006 are dotari in plus la aceiasi bani si cuplul maxim la 500 de turatii mai jos (la 4000). Nu stiu daca se simte, cum am zis cu 2.0 am mers pina acum doar pe pdf-uri biggrin.gif

Bye,
Cristi
Irinel68957
QUOTE(CPI)
Cryo?


Bingo :wave:
CPI
:bounce:

OT Mai astept citeva zile si daca nu gasesc aici poate chiar vin la Iasi :bounce:
Irinel68957
din pacate, duminica plec din tara sad.gif
In schimb, daca nu gasesti alta varianta, ai putea sa tragi sambata o fuga pana in Focsani... o sa fiu acolo, si chiar exista sanse sa poti face o tura intr-un Accord 2.0 2006 (al altcuiva)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.