Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vecrea B Y20DTH nu mai porneste.
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel
Andrei59324
Am o problema.Am pornit masina a luat-o normal.....am stat pe loc cu motorul pornit 10-15 secunde dupa care s-a oprit motorul si nu am mai reusit sa o pornesc.In mom in care ii dau la cheie...invarte electromotorulda nu porneste...si in plus se zgaltaie rau de tot.Eu mai aveam vreo 5 l in rezervor...esteposibil sa fii luat pomap vreun gol de aer.Aveti idee de la ce poate fi de nu mai porneste???MErsi??
pretorian
pune-i motorina si nu mai merge cu rezervorul asa gol, a luat aer in pompa, in rice caz schimba-i si filtrul de motorina si verifica si imbinarile de la conductele care ies din recipientul filtrului de motorina, r trebuio sa ai niste garnituri unde se imbina capacul cu conductele, o s-o i-a stai linistit. beer.gif
Baby Blues
acelasi lucru l-am patit si eu, tot cu 5l de motorina in rezervor. i-am mai pus 5 l si a pornit la a treia cheie. daca invarte nu-ti face griji.
Andrei59324
asa am facut....acum merge...i-am schimbat si filtru.
Se pare ca pe la unul din furtunasele de la recipientul cu filtru intra aer.O sa-i pun o garnitura....Merci mult.
Andrei59324
Dah.....se pare ca m-am bucurat degeaba. Am reusit s-o pornesc in ziua aia....si dupa ca am lasat-o 1 ora iar nu a mai pornit.Adica porneste merge 2 sec si dupa aia moare total.Am dat la cheiie de ma durea si mana pana am reusit sa pornesc.De data asta am avut motorina suficienta si am schimbat si filtu.Ce sa mai fac,....va rog sa imi dati sfaturi....sunt disperat sad.gif
Baby Blues
Imi pare rau. Acum nu stiu daca a fost eliminat golul de aer sau ai prbl adev, dar m-as mira sa fie ceva grav din moment ce invarte. astea nu-s motoare sa aiba prbl de acest gen.
S-ar putea si sa ai prbl din cauza motorinei de pe fundul rezervorului, cine stie ce acumulari de mizerie. Succes si sper sa le rezolvi.
pretorian
Are dreptate adrian70368, s-ar putea sa ai mizerie in rezervor si sa fie sorbul astupat, io cand am patit-o am scos bancheta din spate si acolo rezervorul are pompa, o scoti, scoti si motorina din el pana la ultima picatura si il stergi cu o carpa uscata si curata pana iei toata mizeria din el. Vezi ca pe fundul rezervorului unde e prin sorbul ai o supapa care se poate sa nu fie la locul ei (la mine era cazuta in rezervor) aia dadea voie mizeriei sa intre in sorb, dupa ce am facut toate astea a pornit fara probleme si deatunci merge .

sper sa te ajue cu ceva beer.gif
Andrei59324
Pb este ca....daca o pornesc dupa multe incercari ea merge fara pb...dar daca o las oprita mai mult de 20-30 min nu o mai ia.Este posibil sa traga aer p undeva??Sau este posibil sa se fi stricat pompa de motorina???Sambata dupa ce am patit prima data asta....am pornit-o si am mers toata ziua fara pbb dar nu am lasat-o cu motorul oprit mai mult de 10 min...seara cum am lasat-o dupa 30 min ....nimik.Cum pot sa-mi dau seama daca e pompa??
tommy59961
QUOTE(Andrei59324)
Pb este ca....daca o pornesc dupa multe incercari ea merge fara pb...dar daca o las oprita mai mult de 20-30 min nu o mai ia.Este posibil sa traga aer p undeva??Sau este posibil sa se fi stricat pompa de motorina???Sambata dupa ce am patit prima data asta....am pornit-o si am mers toata ziua fara pbb dar nu am lasat-o cu motorul oprit mai mult de 10 min...seara cum am lasat-o dupa 30 min ....nimik.Cum pot sa-mi dau seama daca e pompa??


furtunasele de retur de la injectoare
Andrei59324
Pai ce legatura au furtunasele de pe retur....eu banuiesc ca se depresurizeaza pe undeva si pompa trage aer.De ex cand am desfacut furtunasele care intra in recipienul cu filtru pe nici unul din ele nu era motorina...acuma nu stiu..tb sa fie sau nu???Am lasat furtunasele scoase si am pus contactul....ar tb sa vina motorina pe furtunul dinspre rezervor??Nu venea nimik.Astept raspunsuri.......merci mult!!!
Andrei59324
Pai ce legatura au furtunasele de pe retur....eu banuiesc ca se depresurizeaza pe undeva si pompa trage aer.De ex cand am desfacut furtunasele care intra in recipienul cu filtru pe nici unul din ele nu era motorina...acuma nu stiu..tb sa fie sau nu???Am lasat furtunasele scoase si am pus contactul....ar tb sa vina motorina pe furtunul dinspre rezervor??Nu venea nimik.Astept raspunsuri.......merci mult!!!
Andrei59324
Pai ce legatura au furtunasele de pe retur....eu banuiesc ca se depresurizeaza pe undeva si pompa trage aer.De ex cand am desfacut furtunasele care intra in recipienul cu filtru pe nici unul din ele nu era motorina...acuma nu stiu..tb sa fie sau nu???Am lasat furtunasele scoase si am pus contactul....ar tb sa vina motorina pe furtunul dinspre rezervor??Nu venea nimik.Astept raspunsuri.......merci mult!!!Apropo...vis-a-vis de ce a spus Pretorian...esteposibil sa se fi stricat pompa de la rezervor??
pretorian
QUOTE(Andrei59324)
Am lasat furtunasele scoase si am pus contactul....ar tb sa vina motorina pe furtunul dinspre rezervor??Nu venea nimik.Astept raspunsuri.......merci mult!!!Apropo...vis-a-vis de ce a spus Pretorian...este posibil sa se fi stricat pompa de la rezervor??

Se poate, dar poti sa verifici, ridica bancheta din spate scoate capacul de plastic de la pompa pune contactul si ar trebui sa se auda un bazait usor in rezervor, daca nu se aude...... blush.gif nasol, ar trebui sa vezi si daca-i vine curent si asta e posibil.
Daca pui contactul nu inseamna ca trebuie sa vina si motorina, vine doar cand dai la automat.

Bafta beer.gif
Andrei59324
Am scris mai sus.....dupa ce reusesc sa pornesc ...merge fara pb dar daca o las sa stea mai mult d 20 min nu mai pleaca.Daca era sa fie stricata vreuna dintre pompe....mai mergea??Deci ea nu mai pleaca daca o las sa stea mai mult...ma gandeam poate scapa aer p undeva.
Baby Blues
daca am luau-o numai dupa fizica, avand in vedere simptomele pe care le enunti inseamna ca numai atunci cand merge, se formeaza vacum si atunci cand se opreste ceva ce ar trebui sa stea preseurizat sau sa tina o presiune nu functioneaza.
Andrei59324
Dah....cam asa...ce
poate fi??? biggrin.gif
Baby Blues
succes imi pare rau ca nu scriu cei cu state mai vechi pe site sa te ajute dar tot mecanicul va fi baza
pretorian
oricum tot acolo trebuia sa ajungi intr-un final :angel:
Andrei59324
Dah....se pare ca unul din furtunasele de retur d l injectoare este fisurat.Maine o sa-l schimb...si sper sa mearga..adica sa nu fie altceva.Tommy mai sus spunea ca asta ar pb.Cred ca p acolo se dezamorsa pompa mereu.Sper sa reusesc maine si va spun.Merci pt sfaturi.
Baby Blues
succes si tine-ne la curent
claudiu marian70808
:bash:
claudiu marian70808
Andrei59324
sofer


Dah....se pare ca unul din furtunasele de retur d l injectoare este fisurat.Maine o sa-l schimb...si sper sa mearga..adica sa nu fie altceva.Tommy mai sus spunea ca asta ar pb.Cred ca p acolo se dezamorsa pompa mereu.Sper sa reusesc maine si va spun.Merci pt sfaturi.
_________________
Vectra 2.0DTI Y20DTH

Salut Andrei
am avut si eu aceeasi problema pe astra g cu aceeasi motorizare ca tine si mecanicul a verificat furtunasele de retur cu o pompa de vacum.A schimbat o garnitura parca si asta a fost tot. La mine nu mai pornea daca o lasam parcata cu botul in sus,cu rotile din fata pe trotuar. A costat cateva sute de mii. Eram speriat rau ,o cumparasem cu o saptamana inainte
Andrei59324
smile.gif) si eu m-am speriat rau....pana la urma unul din furtunase era spart...l-am inlocuit si acum merge brici....dar s-a mai ivit o pb.Daca tot am dat la automat zilele astea....ieri dupa ce am reparat-o...can am pornit-o dimineata mi s-a aprins becul de la catalizator.Beculetul galben cu simbolul unui motoras....Dupa ce porneam se aprindea....si se stingea numai dupa ce turam un pic masina.
Avetsi idee ce ar putea fi...ar tb sa-mi fac griji??
Merci pt safturi.Va multzumesc mult!!!
pretorian
Eu ti-am zis sa nu-ti faci griji beer.gif
Andrei59324
Referitor la becul cu simbolul unui motoras....ce stii???Am inteles ca este catalizatorul.Ce ar tb sa fac??
tommy59961
probabil ca aveti o bujie sau mai multe arse.
pretorian
QUOTE(Andrei59324)
Referitor la becul cu simbolul unui motoras....ce stii???Am inteles ca este catalizatorul.Ce ar tb sa fac??

de chestia nu m-am lovit si nu stiu sa spun .
bafta
Valeriu Razvan61497
Salut

Pentru ca tot va-ti lovit de probleme cu rezervorul am si eu o intrebare am o astra 1,7 tdi si ii fac foarte greu plinul dupa ce imi sare pompa (cai plin rezervorul ) mai pot baga in jur de 8 -10 litri in 10 15 min am inteles ca ar exista un aerisitor care ar putea fi infundat ati dat de el pe acolo puteti sa imi spuneti daca exista si exact unde se afla

mersic
Andrei59324
Habar n-am pe unde ar putea fi.....vezi pe sub bancheta parca e ceva p acolo...nu stiu daca e aerisitor sau nu.....dar cand iti sare pompa ...la bord cat iti indica ca ai in rezervor??
pretorian
QUOTE(Valeriu Razvan61497)
Salut
Pentru ca tot va-ti lovit de probleme cu rezervorul am si eu o intrebare am o astra 1,7 tdi si ii fac foarte greu plinul dupa ce imi sare pompa (cai plin rezervorul ) mai pot baga in jur de 8 -10 litri in 10 15 min am inteles ca ar exista un aerisitor care ar putea fi infundat ati dat de el pe acolo puteti sa imi spuneti daca exista si exact unde se afla
mersic

Io nu stiam ca are aerisitor si tot cam asa pot sa-i fac plinu' dupa ce sare pompa blush.gif
Valeriu Razvan61497
Eu lucrez la o firma unde soferii au fiat doblo si le-am spus problema mea si miau aratat undeva pe langa aripa exista asa ceva ( aerisitor) acum ar mai putea fi o cauza la noi cei cu astar , rezervorul fiind su bancheta din spate exista o teva (cea care duce la rezervor) care mai mananca " " caeva motorina dar totusi la diametru si lungimea ei nu cred ca ar putea inghiti 10 litri nu stiu ce sa zic , in legatura cu facutul plinului , atunci cand il fac pana in buza ( vad motorina in gura rezervorului ca nu se mai duce ) indicatorul de la bord este peste plin si se conuma ( se duce exact pe plin dupa 150 km de drum ) si de aceea cred ca exista multi care zic ca le consuma mult ca nu fac plinul cum trebuie. Pentru masina mea de la trei sferturi de rezervor indicat pe bord mai pot baga de 70 90 ron cu toate ca in certificat scrie 52 litri rezervoru ceea ce nu cred ca e normal.

Sper sa va fie de ajutor sau sa imi spuneti si voi altceva
radu66490
dupa cum spui tu e o lipsa de motoria si in special aer in instalatie
y 20 dth are un sistem ciudat de alimentare a injectorului.intre injector si teava de la pompa de injectie este o tija prin care trece si turul si returul de la injector.intre aceasta tija si injector e o garnitura care le separa.prin furtunasele alea de retur sau prin aceasta garnitura poate sa traga aer fals si nu mai pornneste decat trasa.odata pornita porneste toata ziua dar a doua zi ...moarta
pt inceput schimba furtunasele de retur si dupa aia porneste motorul(nu te sfii sa tragi masina ca distributia e pe lant.porneste e ok.daca a doua zi porneste iar asta era buba.caz rezolvat.daca iar nu porneste a doua zi tre sa cumperi garniturile si tre sa le schimbi
operatiunea asta tre sa o faca un mecanic specializat opel ca e o strangere mai ciudata la tija aia si...ma rog vezi ce se intampla si mai vb
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.