Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Consum Logan 1.4 MPI
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Dacia > Logan Berlina/MCV/Pick-up
Pages: 1, 2
George67781
Bai fratilor, lamuriti-ma si pe mine cu consumul, ca m-am cam speriat...Am luat un Logan Laureate Plus 1.4 MPI, am facut plinul, am facut Pitesti - Bucuresti pe autostrada, cu 120 Km/h. Momentan am ~ 260 Km parcursi, aproape jumatate pe autostrada, restul in nebunia din Bucuresti... Am prins nenorocirea aia de zi cand a nins si am facut 12 Km in 4 ore!!! Problema mea este ca computerul de bord imi arata un consum mediu de 10.8 !!!, in conditiile in care am parcurs jumatate de distanta pe autostrada.... Ce parere aveti? Voua cat va iese consumul mediu in Bucuresti ?
ncristi
Este un consum normal pt un motor de 1.4 smile.gif
De curiozitate, la ce consum te asteptai smile.gif ?

Ca ex. computerul de la mgane imi arata o medie de 6.2% iar dupa "calatoria" B-Pl (aprox 50-60km) pe viscolul ala consumul a sarit undeva la 6.5% si nu fusese resetat de aprox 5000km. In traducere insemana ca a in loc de 5-6% car consuma normal pe acelasi drum acum a avut o mede de 10-12% poate chiar mai mult.
George67781
Tinind cont de faptul ca urban, consumul oficial este 9.2, ma asteptam la un 10 in oras, dar in nic un caz la 10.8 mixt!!!
alexandru-179
mai ai si tu un pic de rabdare sa treci de 3000 km efectuati si ai sa vezi ca o sa scada consumul
Lucian-150
Cat vroiai sa-ti consume daca spui ca jumatate din drum mai mult ai stat pe loc?Dupa ce ai iesit de pe autostrada cat iti arata consumul?Si oricum esti inca in rodaj.Eu am un Ambition 1.6 si consumul mixt este cam 10 si ceva.Am aproape 2000 de km.Conteaza mult si stilul de condus.Daca nu te dai la ea nu se da nici ea la tine biggrin.gif .
T u d o r
Lucian, ai un consum destul de mare. Probabil mergi mai mult in oras, sau, vorba ta, te dai la ea... nu? smile.gif
Eu am in aceasta perioada o medie de 7,8, dar am mers ceva si pe afara. Oricum, daca mergi constant, vei avea surprize placute din partea Loganului. O medie "afara" de 6,2 - 6,5 este la indemana oricui si nu trebuie sa mergi ca tataie pentru asta. smile.gif
ncristi
QUOTE
O medie "afara" de 6,2 - 6,5 este la indemana oricui si nu trebuie sa mergi ca tataie pentru asta.


Da ada nu pe o vreme ca ce-a de martea trecuta smile.gif

Eu spun ca 10.8 este un consum mai mult de cat rezonabil in conditiilea alea meteo si de trafic din B.
T u d o r
Aaaa, pai tu zici de oras... smile.gif In oras e clar, consumul este normal, mai ales pentru Bucuresti. Eu ma refeream strict la un consum extraurban... smile.gif
florin55503
am vorbit cu un taximetrist cu logan de 1.4 si spunea ca in traficul de la 8-9 dimineata ii ia 10 chiar si 11 depinde si de vreme. dar cand se mai elibereaza ii ia cam 8-9. dar nu poate sa ii faca un consum exact pt ca fiind iarna sta cu masina pornita su nu inghete de frig mai sta si asteapta clientul etc
George67781
In traficul de martea trecuta da...corect, asta banuiesc si eu ca s-a intamplat, mi-a dat peste cap tot consumul....Cand am iesit de pe autostrada, fiind doar la cateva ore dupa achizitie, nu prea m-am descurcat cu compu, dar instantaneul oscila intre 5-9 , mediul undeva la 8,2 ,cam asa, la 120 la ora. Eu zic ca merg destul de linistit cu ea, o mai fortez din cand in cand pe la vreo intersectie cand trebuie sa ma bag, dar in rest merg linistit, schimb pe la 2500... Ce nu inteleg eu e ca CB imi indica un consum instantaneu intre 6 - 9.5,10 in oras , foarte putine fiind momentele de demaraj cand ajunge pe la 13. In conditiile astea nu inteleg de ce nu scade deloc consumul mediu.... Ma rog, o sa urmaresc mai atent la urmatorul plin...
G e o r g e
consumul instant nu e relevant . decat la viteza constanta .
Lucian-150
QUOTE(George67781)
In traficul de martea trecuta da...corect, asta banuiesc si eu ca s-a intamplat, mi-a dat peste cap tot consumul....Cand am iesit de pe autostrada, fiind doar la cateva ore dupa achizitie, nu prea m-am descurcat cu compu, dar instantaneul oscila intre 5-9 , mediul undeva la 8,2 ,cam asa, la 120 la ora. Eu zic ca merg destul de linistit cu ea, o mai fortez din cand in cand pe la vreo intersectie cand trebuie sa ma bag, dar in rest merg linistit, schimb pe la 2500... Ce nu inteleg eu e ca CB imi indica un consum instantaneu intre 6 - 9.5,10 in oras , foarte putine fiind momentele de demaraj cand ajunge pe la 13. In conditiile astea nu inteleg de ce nu scade deloc consumul mediu.... Ma rog, o sa urmaresc mai atent la urmatorul plin...
Inteleg ca abia ai luat masina.Asteapta sa treci de 3000 de km si apoi vei vedea.Oricum daca ai mers cu 120km/h pe autostrada ,e normal sa-ti creasca consumul.Viteza economica este in jurul a 100km/h in a 5a .Eu zic sa nu mai treci de 100 daca tii la masina,fiind in rodaj inca.
T u d o r
Luciane, nu-i chiar asa. Mie dealerul mi-a zis ca in "rodaj" sa nu trec de 3000 ture, Ori, asta inseamna cam 110-115, parca. oricum, notiunea de rodaj s-a schimbat cam multisor, acum rodajul real se face pe banc, in fabrica. De altfel, nici uleiul nu se mai schimba dupa 1000 km, nu? smile.gif
Consumul mai mare in prima parte este datorat "nelasarii" motorului+transmisiei, si va scadea. Aceeasi situatie este si cu performantele. Deci, rabdare si tutun. smile.gif
Cristian67492
Din tot topicul, nu m-am lamurit care e de fapt consumul real mixt/oras/afara la Logan 1.4. Acum, ca a trecut iarna si primavara a venit in oras (Bucuresti), poate reveniti va rog, cu precizari de consum in actualele conditii meteo.
Multumesc
Cristi32424
Rodajul e rodaj, bineinteles nu in sensul vechi. Deci in primele cateva sute de km trebuie respectate cateva precautii: nu subtura si nu supratura motorul (incearca sa mergi intre 2000 si 3000 rot/min), nu demara in tromba, nu frana brusc (decat daca este neaparat necesar bineinteles), condu in diverse trepte de viteza.

Daca vrei sa vezi consumul extraurban exact nu te mai duce pe Pitesti. Du-te intr-o sambata pe A2. In capul autostrazii este benzinaria MOL. Fa plinul. La intoarcere intra tot acolo si fa plinul din nou. Incearca sa mergi cu 90 km/h. Aceasta este viteza economica!

Daca vrei sa vezi consumul urban, incearca sa eviti ambuteiajele. Masina consuma si cand sta pe loc cu motorul pornit deci chiar daca nu mergi de loc benzina se va termina la un moment dat si vei avea consum 50 litri la zero km!!!

Oricum consumurile din carte sunt masurate cf. unor standarde care prevad anumite conditii si deci sunt mai mult teoretice.
Cristian67492
Domnilor, de fapt cat consuma LOGANUL de 1.4 in oras ?
Rog sa raspunda la aceasta intrebare in primul rand posesorii de LOGAN 1.4 cu computer la bord.
Cristi
------------------------------------------------------------------------------------
Pieton... batran ...si ...obosit
------------------------------------------------------------------------------------ :coffee:
Tudor72743
Loganu de 1.4 consuma in oras CAT VREI TU ... aproximativ. biggrin.gif

Adica ... daca :

- conduci linistit, calm
- accelerezi enervant de lent pe la 1500 ture
- nu treci de 2000 ture
- pastrezi distantza fatza de aia din fatza
- incerci sa minimizezi franarile si accelerarile
- franezi in frana de motor
- lasi masina sa curga scoasa din viteza
- opresti motorul la semafoare sau cand te apropii de ele
si vezi ca ai de asteptat 40-90 secunde de ex
- mergi la vitzeze mici si mai constant
- nu incarci masina
- etc

... itzi ia si 6L la suta !!!!!

DAR daca :

- esti nervos cand conduci
- stai tot "in curu" lu' aia din fatza
- bagi depasiri de nebun
- o calci in oras pana la 80/h de ex ... numai ca sa prinzi la stop rosu
- o duci pe la 3000-5000 de ture frecvent
- etc

... te poti trezi si cu 12-13-14L la suta !!!!!
Si cam asa e la orice masina situatia ...
Cristian67492
As dori sa-l intreb pe creatorul topicului cum mai sta cu consumul?
Si, deoarece are varianta de Logan care ma intereseaza in acest moment si pe mine (1,4 Laureat Plus), il rog pe George sa spuna cateva cuvinte despre modul in care s-a comportat masina pana acum, o parere de ansamblu, daca considera ca a facut alegerea corecta, chesti de genul asta.
Multumesc anticipat.

Cristian
George67781
QUOTE(Cristian67492)
As dori sa-l intreb pe creatorul topicului cum mai sta cu consumul?
Si, deoarece are varianta de Logan care ma intereseaza in acest moment si pe mine (1,4 Laureat Plus), il rog pe George sa spuna cateva cuvinte despre modul in care s-a comportat masina pana acum, o parere de ansamblu, daca considera ca a facut alegerea corecta, chesti de genul asta.
Multumesc anticipat.

Cristian


Sunt multumit de masina. Despre dotari, jos palaria. Ai tot confortul.
Eu zic ca merita varianta asta, Laureate Plus. Consumul a mai scazut si el, acum am 8,9 consumul mediu, cu 100 Km mersi autostrada, restul in Bucuresti, ceea ce eu zic ca e bine...
rudolf90186
QUOTE
- opresti motorul la semafoare sau cand te apropii de ele
si vezi ca ai de asteptat 40-90 secunde de ex


Am auzit ca motorul in ralanti consuma in 5 minute cam cat consuma la pornire... e adevarat?
florin55503
QUOTE(Tudor72743)
Loganu de 1.4 consuma in oras CAT VREI TU ... aproximativ. biggrin.gif

Adica ... daca :

- conduci linistit, calm
- accelerezi enervant de lent pe la 1500 ture
- nu treci de 2000 ture
- pastrezi distantza fatza de aia din fatza
- incerci sa minimizezi franarile si accelerarile
- franezi in frana de motor
- lasi masina sa curga scoasa din viteza
- opresti motorul la semafoare sau cand te apropii de ele
si vezi ca ai de asteptat 40-90 secunde de ex
- mergi la vitzeze mici si mai constant
- nu incarci masina
- etc

... itzi ia si 6L la suta !!!!!

.


daca tu mergi subturat nu numai ca vei avea un consum mai mare (daca nu esti atent) dar vei distruge si motorul. nu mai e berlina, injectoare, detonari care nu au loc cum trebuie etc. daca masina permite nu inseamna ca e si bine
pornirea iti consuma foarte multa benzina. mai uzezi si elctromotorul. vezi ca daca opresti motorul in mers nu mai ai frana. ce faci daca ala din fata pune frana brusc.
vrei sa spui ca tu obtii in oras (chiar daca e mai linistit asa cum e sibiul) mai putin decat se obtine afara. serios acum.
ma gandesc ca in afara orasului mergi la fel. probabil nu depasesti 60-70. nu iei amenda pt ca incurci circulatia?

pe de alta parte cristian in bucuresti un consum de 10-11% e absolut normal nu ai de ce sa iti faci griji. mai toate motoarele de 1.4 indiferent de marca scot cam tot atat nu te mai lua dupa gura lumii.
florin55503
QUOTE(rudolf90186)
QUOTE
- opresti motorul la semafoare sau cand te apropii de ele
si vezi ca ai de asteptat 40-90 secunde de ex


Am auzit ca motorul in ralanti consuma in 5 minute cam cat consuma la pornire... e adevarat?


perfect adevarat. eu stiam ceva aproximativ la fel
rudolf90186
QUOTE(florin55503)
perfect adevarat. eu stiam ceva aproximativ la fel


asta inseamna ca e o protie gigantica sa opresti masina pentru ca ai de asteptat 40-45 sec, nu? Teoretic, daca opresti masina 2 minute, si apoi o pornesti ca sa pornesti de pe loc, consuma mai mult decat daca lasi motorul pornit cele 2 minute cat e un ciclu de semafor (la noi cel putin....) :ban:
o3_cep
QUOTE(florin55503)
pe de alta parte cristian in bucuresti un consum de 10-11% e absolut normal nu ai de ce sa iti faci griji. mai toate motoarele de 1.4 indiferent de marca scot cam tot atat nu te mai lua dupa gura lumii.


Subscriu. Am o skoda fabia cu motor de 1.4. Consumul in bucuresti (calculat plin - plin) e undeva pe la 10%. + - 0.5%. Asta la trafic de bucuresti (cu blocaje, asteptari, mers in ritmul traficului, cateodata demaraje mai puternice). Am observat ca daca merg linistit... consumul nu scade cu mult. Pe undeva pe la 9.2-9.3.
ionut91746
eu am un consum de aprox. 10 l la suta, iarna, iar vara de vreo 8,5%. Depinde foarte mult de stilul de condus, daca conduci sportiv, ajungi si la 13%, daca conduci mai "mosnegeste" consuma putin...fiecare cu felul lui smile.gif
Alex91088
salutare ! tatal meu si eu am ridicat loganul prestige 1.6 16v vineri 23 noiembrie d la dealer ... in weekend s-au parcurs pana aseara 340 de km ... masina e inca in rodaj si ieri pana am plecat spre resita erau parcursi aprox 170 de km numai in oras printre care vreo 40 cu ac dat la max .... inainte de a iesii d timisoara ne-am uitat la consum ... 8.6 L/ 100 km .... apoi dupa ce am fost pana in resita si inapoi inainte sa ajungem acasa consumul era de 7.3 L/ 100 km .... suntem foarte bucurosi de masina ... tin sa spun ca masina mai avea 3 L d benzina cand am ajuns la benzinarie la omw si am mai bagat 47 de L pana la plin de carerra 95 ...
Dan93616
Eu am cumparat un logan acum 1 luna, am parcurs aprox 900km cu ea
si ultimii 200 km am facut consumul in oras: mi-a iesit 8.2%, tin sa mentionez faptul ca in general merg seara cand este mai liber dar am mers de multe ori si in timpul zilei si am prins si momente de bara la bara. Consumuri de 10-12% pe care le-am citit aici in oras sunt aberante. E clar ca persoanele respective n-au nici o treaba cu conducerea economica.
Eduard46373
Am aici la firma unul al sefului de 1.6 si m-au fortat sa ma duc la un client,asadar fiind catre iesirea din buc si drumul gol nu am mers mai mult de vit a 3 a ,am mers cu ea peste 5000 rot/min si consumul pe computer a stat intre 25-34%,deci consuma cat vrei tu in functie de cum mergi!
smile.gif
Oricum in oras al unui coleg ,motor de 1.4 ia cam 10-11,asta traversand buc: din rahova in cora pantelimon cu ea,deci prin cea mai mare aglomeratie!
rudolf90186
eu, cu masina mea, in Baia Mare la 7.45 dimineata si 2PM cand e traficul la maxim scot cam 9.3%, si alimentez de obicei de la lukoil (euroluk 95 simpla fara plumb). Am observat ca daca bag noul efix de la rompetrol imi scade un pic consumul, pana pe la 9%. sa fie oare aditivata benzina?
petre 1
Astazi am avut un soc,in groasnica agolmeratie din Bucuresti in jurul orei 18:30 computerul de bord imi arata un consum de...: 16,6 %, cu A/C pornit non-stop.
florin55503
QUOTE(Dan93616)
Eu am cumparat un logan acum 1 luna, am parcurs aprox 900km cu ea
si ultimii 200 km am facut consumul in oras: mi-a iesit 8.2%, tin sa mentionez faptul ca in general merg seara cand este mai liber dar am mers de multe ori si in timpul zilei si am prins si momente de bara la bara. Consumuri de 10-12% pe care le-am citit aici in oras sunt aberante. E clar ca persoanele respective n-au nici o treaba cu conducerea economica.


te invit in buc si o sa iti reconsideri pozitia. de cand cu noul cod rutier nu mai prea circula nimeni pe linia de tramvai si s-a pierdut astfel inca o banda.

ieri am facut din berceni (univ spiru haret) pana la tineretului 45 de min.( de obicei faceam 15 min la aceiasi ora) am lasat masina in parcare in fata la mega image si am luat-o cu metroul/ am ajuns in 10 min la victriei la birou. cu masina mai faceam inca 45 de min cred. a devenit ingrozitor
A70877
petre,

Nu mai deschide AC-ul
Pentru dezaburire trebuie sa deschizi clapeta de reciclare aer (sa-l aduca de afara), dai ventilatorul pe pozitia 1 (maxim pozitia 2 ) si caldura la maxim.
asta o faci de cum ai pornit motorul.
Daca iti este prea cald, inchizi caldura cat doresti.

Poate asa scade si consumul

La mine se aburesc geamurile cand reciclez aerul.

Va pupa tata!
florin55503
pe reciclare abureste geamurile indiferent de masina
petre 1
Ok ,va multumesc pentru sfaturi am sa incerc.
Luc95009
Dragilor, colegii mei de la firma au ajuns la concluzia ca ne mai trebuie o masina si au mai cumparat un Logan. Eu a trebuit sa ma duc sa ridic masina. Am avut o surpriza, consumul mediu indicat de computerul de bord nu a scazut niciodata sub 18!!!!! varful a fost pe la 22!!!!!! consumul instantaneu prestige nu il mai indica, mi s-a si atras atentia de catre reprezentantul de vanzari. Am condus prin Bucuresti, seara la ora de varf ma asteptam la un consum mare dar nu 18!!! Nu am sarit in ture, am mers intre 2000 si 2500. I-am pus benzina de la Mol de 95 fara plumb! voi ce ziceti!? blink.gif
dragos65846
nu stiu de unde auzi prostiile astea... la o pornire motorul consuma cam cat 15 secunde in ralanti. de aceea daca vreti consum economic opriti motoru la semafoare care dureaza mai mult de 20 secunde.cu toate ca eu nu ma vad niciodata oprind masina la semafoare... ce e drept e si ope motorina si consuma maxxim 6.7 in oras... e vb de un cordoba 1.9 tdi 101 cp.
cody-man
La relanti un motor de 1.4 consuma ~1litu /ora , deci ~ 17 g / min . Prefer sa-l las pornit , daca il pornesti de 20-30 de ori pe zi ai terminat demarorul si bateria intr-un an !
Cit despre consumul loganului 1.6 16v cred ca deocamdata e strans motorul . Dupa cateva sute de km se va normaliza .
A70877
E atat de strans ca sunt blocate pistoanele. biggrin.gif
La marcile mai de "clasa", uita sa "stranga"motorul !!! ? - zic si "io".

Luc950... (cat o mai fi),
de ce-ti faci probleme de consum daca nu e masina ta?
TU poti sa ne spui cum si in ce parametrii functioneaza versiunea de "Dop" de la Logan.
cristi94865
Frate poti sa te superi pe parerea mea dar este cea mai de ris masina care am conduso in 17 ani de cind detin permis si practic meseria de sofer profesionist. Am avut ocazia sa ma duc pe autostrada cu un nenorocit de 1,4 mpi si era de la firma si nu ma durea undeva de el si l-am vazut ce poate ris si panarama de masina cind faceam o depasire trebuia sa mai pedaleze cineva consum nejustificat pentru ce poate si tot ce-i mai de rau despre acest model de de motorizare.Ce sa va mai zic in oras cu a.c dat drumul pleca de la semafor o dacie de prin saptezeci si ceva inaintea mea.Pai la cit este cotetul ala de mare pui motor de 1,4 pe el? dar uite ca a vut priza si romanul ca nu il duce capul inainte de arunca banii le-a facut jocul la ordinarii de francezi ca pute orasul de catastrofele de 1,4mpi pacat de motoare ca le-a pus pe cotetele alea de caroserii cu plafon ca,capul lui Oblio si spate ca un fund de femeie vaduva.Am avut super nova ducea la 180km/h dar panarama de logan nu a sarit de 155km/h cu a.c oprit si in oras super nova nu a sarit de8,5 la 100km pe cind catastrofa secolului va lasa cu punga goala
scoaba64138
" La relanti un motor de 1.4 consuma ~1litu /ora , deci ~ 17 g / min . Prefer sa-l las pornit , daca il pornesti de 20-30 de ori pe zi ai terminat demarorul si bateria intr-un an "
Nu vreau sa fiu ca musca in lapte dar la faza asta esti un pic depasit.Daca ai cumparat vreodata baterie noua la masina esti automat intrebat daca e ptr taxi / normal.In cazul in care nu ma crezi intreaba vreun electrician auto sau taximetrist.Si iti dau si motivul ptr care sa-i intrebi.La un consumator normal (auto personal ) masina este folosita doar ptr deplasari scurte la/ de la lucru, mers la sat , etc.
La un consumator "taxi" masina este mai tot timpul pornita si oprita.Nu cred ca un taximetrist nu-si pornesteopreste masina ptr plecare/revenire in cursa de ce-l putin 15-20 ori pe zi.Asa ca la pornit si oprit frecvent nu distrugi nici bateria si nici electromotorul.Si in special nu distrugi bateria ptr ca acidul din ea este mai tot timpul in miscare si nu are timp sa se depuna pe fund substantele active care o fac sa aiba puterea de a porni un motor. Si ca final iti transmit ca am facut 4 ani taxi cu aceeasi baterie si electromotor si nu ma lasat niciodata ,chiar daca era frig puternic
Cipp
Nici eu n-am fost de acord sa-mi iau Logan, dar asta nu inseamna ca masina nu e buna! Esti cam rautacios, mai bine intreaba-i pe cei care isi platesc luna de luna rate la ea cu bani munciti din greu ca sa-si permita "jaful" asta de care vorbesti. Fata de berlina, loganul e parfum, trebuie sa intelegi ca nu toti isi permit passat sau octavia superb ori mai stiu eu ce alta marca. La 6500 de euro NU GASESTI masina noua pe piata cu 3 ani garantie! Asta e adevarul... Si chiar daca nu e o masina perfecta eu cred ca oricum e mai buna decat berlina. Daca Loganul e jaf, berlina ce e? Dar trabantul, skoda 120L sau Lada? Sunt masini pe care oamenii si le permit, chiar daca le convine sau nu! Io zic sa pastram un ton civilizat al discutiei. Criticati masina, dar nu-i criticati pe proprietari; atat si-au permis, atat si-au luat! Parerea mea!
cristi94865
Referitor la contestatia doamnei sau domnisoarei asupra parerii mele de catastrofa de 1,4mpi este opinia mea si am dreptul sa mi-o exprim dar nu m-ai inteles cu adevarat.Si la capitolul garantie de trei ani laso balta ca sunt niste jigodii in service pina nu le aduci autoritatile pe cap nu-ti schimba piesele la garantie ce tin de cheltuiala lor. Am solenza din 2004 luata noua de mine si stiu cum este cu garantia la dacie ignoranta si bataie de joc. :bandit: Am comentat ceva de cel cu motorizare de 1,6mpi?pai ma-ti inteles gresit ala cit de cit mai merge dar catrastrofa de 1,4mpi lasa mult de dorit un motor neputincios pentru o asemenea masina de mare
TLS-09
QUOTE(scoaba64138)
" .Si in special nu distrugi bateria ptr ca acidul din ea este mai tot timpul in miscare si nu are timp sa se depuna pe fund substantele active care o fac sa aiba puterea de a porni un motor.


Acidul nu e in miscare sau e totuna daca-i in miscare sau sta. "Substantele active" (parca vorbesti de detrgenti biggrin.gif ) sint pe placile de plumb. Cand apuca alea sa se desprinda...e timpul sa cumperi baterie noua.
Cipp
Cristian, de curiozitate, stii care este diferenta in Kg intre solenza si logan? Ambele au motor de 1.4 MPI, Solenza cantareste 960 Kg iar loganul 975-980! Asa ca afirmatia ca Loganul e catastrofa din cauza greutatii e o eroare! Daca vrei, discutam de alte probleme la Logan dpdv al consumului, dar nu greutatea e cea care face diferenta!
RUE
exclusiv in oras ™ am avut consum mediu intre 8.8 si 9.5 crescand cand mergeam si ma intorceam de la munca si micsorandu-se cand mergeam seara la cumparaturi chiar daca strabateam orasul si punand incepatoarea la volan care nu schimba decat pana in treapta a 3a.

la drum (nu am consum instant) dar CB spune ca am media pe la 6.2 si masina tindea la 1000 km. deci noua, unii spun ca o sa mai scada consumul. Viteza de drum a fost de maxim 100-110. (<3000 ture)

inca nu am apucat sa incerc dar sunt convins ca daca o duci peste 3000 de ture poate sa surprinda cu vigoare chiar si frigiderul de logan doar ca unii ar vrea putere dar ii doare buzunarul cand tureaza.
cristi94865
Aici ai dreptate in punct de vedere al greutatii este diferenta nesemnificativa dar la monstrul ala care este ca magarul intre oi pe sosea fata de alte masini acolo ma refer la o masina conteaza destul de mult aerodinamica. Ce sa mai zicem de rapoartele la cutie sunt varza pai am zis am avut super nova manca chibrite este este diferenta imensa si un motor de 1,4 pe magaraul ala este chinuit.Am discutat cu cineva care a avut de 1,6 mpi si spunea ca la o depasire mai impunatoare oprea a.c sa faca fata dar ala de 1,4mpi ce sa mai zicem am condus si stiu ce catastrofa este jos palaria pentru 1,5 dci este mai sprinten mult decit 1,4mpi
Cipp
Mie cand am luat solenza mi-au spus mecanicii de la Meridian ca motorul e de 1.4 identic cu cel de pe supernova, iar cutia e de Megane II cel cu motor de 1.6. Cu toate astea, a fost o masina buna, cu care am avut probleme dar care consuma 8-8.5% in oras, ceea ce e foarte apropiat de consumul loganului. Dulapul a pierdut la demaraj si la suflu dar a castigat la spatiu, ca si-asa romanul locuieste in apartamente tip "cutie de chibrite", macar sa aiba si el SPATIU. Un prieten cu 1.4 MPI facea o gluma: eram 4 adulti + 1 Kinder in dulap si oprea A/C in depasiri, cu pedala la fund si cu rugaciunile de rigoare, timp in care eu si sotia (adica 2 pasageri din cei 5) ne-am oferit sa ne dam jos pana face el depasirea si sa ne astepte el in prima comuna, sa nu ne pupam cu ala de pe contrasens... Si se mai contrazicea cu mine ca L nu e de la Lada, cica e Lexus! Ha!
cristi94865
Sunt de apreciat oamenii realisti si cu curajul raspunderii remarc ca din ce in ce intram pe frecventa si ne apropiem de adevar,dar mai este ceva de rectificat la un trafic de ora de virf in Bucuresti catastrofa de 1,4mpi ajunge la un 12% lejer faptic cind te duci la pompa nu teoria calculatorului de bord.Din punctul meu de vedere trebuia sa i se puna un motor de vro minim 100cp si litrajul corespunnzator dar la romani merge ce masina noua 3 ani garantie si mai departe lume lume pe ce-am aruncat atitia bani cind o vede ce jigodism pe fata pe la garantii
stefan44002
QUOTE(cristi94865)
Sunt de apreciat oamenii realisti si cu curajul raspunderii remarc ca din ce in ce intram pe frecventa si ne apropiem de adevar,dar mai este ceva de rectificat la un trafic de ora de virf in Bucuresti catastrofa de 1,4mpi ajunge la un 12% lejer faptic cind te duci la pompa nu teoria calculatorului de bord.Din punctul meu de vedere trebuia sa i se puna un motor de vro minim 100cp si litrajul corespunnzator dar la romani merge ce masina noua 3 ani garantie si mai departe lume lume pe ce-am aruncat atitia bani cind o vede ce jigodism pe fata pe la garantii

Las-o jos cu Logan-ul 1,4mpi. Atunci ce sa mai spunem de Fabia 1,2 55 CP, Opel Corsa D 1,0 -60 CP?
cristi94865
Prietene tu compari volumul caroseriilor la ce enumeri tu cu cotetul de logan si mai ales ca alea sunt masini nemtesti nu imitatiile francezilor,dar as-i ROMANUL nui place adevarul
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.