Help - Search - Members - Calendar
Full Version: EDIT: Alte Masini Americane...
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
f1anatic
Atacati fiind pe mai multe fronturi...am decis sa lansez o contra-ofensiva modesta.


oh noes

oh noes


Aceste masini sint "replica cars". Nu sint masini de epoca. Caroseria, sasiul sint moderne chiar daca imita pe cele din anii 60. Motoarele ce se pot adapta ...sint motoare disponibile pe toate drumurile...de Corvette sau Ford Mustang ACTUALE...Best of all: sint street legal.

QUOTE
To be fair, the FFR coupe does not meet the same safety, emissions, and comfort standards as a production car, but it is a hoot to drive. And it's classy right down to the wood-rimmed steering wheel and low bucket seats. Best of all, it feels secure when you push it hard.


Da vetzi citi aici ca nu se conforma cu aceleasi norme de poluare ca o masina de productzie. Legea in US permite asta...exista o optziune pe titlul de proprietate care zice REBUILD. Da...platesti in plus taxe ... dar este street legal. Iar daca faci dovada unui intreg ansamblu "motor, sisteme anti-poluare" cumparate fie si "aftermarket"si treci testul de poluare atunci nu mai este nevoie de nici o penalizare, taxe in plus. (Legea in fiecare stat difera, mai mult sau mai putzin fatza de ce am spus eu aici, aplicabil in IL).

Performatze ? Well...cu 1000 kg greutate si 450 de CP voi ce credetzi ?
QUOTE
Curb weight..........2295 lb
Zero to 60 mph..........3.6 sec
Zero to 100 mph..........8.2 sec
Zero to 130 mph..........14.2 sec
Street start, 5-60 mph..........4.1 sec
Standing 1/4-mile..........11.9 sec @ 119 mph


Uite...pagina oficiala...
Factory Five Racing
http://www.factoryfive.com/

Diferitele modele
http://www.factoryfive.com/table/ffrkits/ffrkits.html
(numai sasiul si caroseria...motorul te priveste. Oh YES...am spus ca o potzi asambla singur ? Sau de catre fabrica...contra cost)

Si un articol din Car & Driver cind au testat una din masini
http://www.caranddriver.com/article.asp?se...p;page_number=1

QUOTE
You need two things to build it: The $12,490 kit (plus shipping costs ranging from $450 to $1000) and a 1987-93 Ford Mustang with an intact 4.9-liter V-8 engine and five-speed manual transmission, which should cost somewhere between $1500 and $3000 for a damaged but usable example. Simple. No chasing parts. Between 1987 and 1993, Ford sold thousands of V-8 Mustangs, so they shouldn't be tough to find. Speaking of business smarts, FFR provides a list of salvage yards that will find a car or supply only the needed parts.

Sau alt citat
QUOTE
"The phrase 'eye-ball sucking performance' is a tired, overused metaphor, but it should have been saved for the FFR Coupe. Galloping to 60 mph takes only 3.6 seconds. Bye-bye, Porsche 911 Turbo! The quarter mile passes in only 11.9 seconds at 119 mph, faster than a Dodge Viper GTS."

Americanului de rind nu ii trebuie bani de Ferrari daca chiar vrea o super-masina. Disponibila pentru 50,000 dolari...aceste modele pot fi si street-legal, si pollution-legal si super-ultra-mega-fun ! Ca sa nu mai zic ca o masina replica 1960 atrage probabil mai multe priviri pe strada decit un Ferrari 360 Modena (sau tot atitea). Personal imi place asta albastra de mai sus. Maybe one day !

For t3h win !

EDIT : titlul. 22 feb 06
Skywalker
Cele prezentate de tine mai sus nu sunt bune pentru Europa. In Europa se circula cu: Golf VR6/GTI; Renault Clio Williams/5GT Turbo; BMW M3 "ursulet"; Honda Civic; Ford Fiesta XR2; in general masini din clasa mica cu motoare dopate nu cu monstrii americani ca nu e loc, e prea mare nu incape pe sosea.
Watcher
Skywalker, nu cred ca vreuna din masinilea astea sunt mai mari decat
Seria 7, S Klasse, A8, X5, ML, Cayenne, LandCruise, Patrol, masini care circula binemersi in toata Europa...
Mariacu
Afacerea cu car-kit-uri nu este o noutate, in Anglia sunt zeci de firme care fac astfel de masini de multi ani. Si la noi in tara am vazut cateva 'replica', unele chiar de vanzare. Intr-adevar, au super performante din cauza greutatii reduse si a motoarelor mari. Sunt frumoase, rapide dar....pe mine unul ma lasa rece. In caz de vreun impact frontal/lateral se fac bucati, din punct de vedere al protectiei nu stralucesc deloc. Iar priviriile le atrag doar la prima vedere, pana cand iti dai seama ce este: o caroserie din fibra de carbon care imita cine stie ce super masina dotata cu un motor si o cutie de viteze la mana a...14-a! Practic platesti 50,000 usd pentru o masina uzata care timp de 6 luni - 1 an o sa mearga, dupa care incepi sa torni bani in ele cu galeata.

Si una e sa ai Ferrari care are o intreaga istorie in spate, si o masina Ferrari replica care are motor de BMW, cutie de Dodge Viper si caroserie de x....practic sunt masini fara suflet!
madalina
Off-topic; F1anatic, te rog frumos, renunta la "aberatiile lingvistice gen tz, sh" (citat din Regulament).
Atar
Cand am citit tiltlul topicului ma chiar gandeam ca am sa gasesc ceva despre masini americane despre care nu prea stim nimic...
Apropos .... stie cineva ceva de Packard( in afaara de ce gasesti dand search pe Google)
Watcher
Atar, iti dai seama ca ceri ca cineva sa stie mai multe decat Google? smile.gif
Sau iti imaginezi ca cineva citeste tot ce se gaseste pe google despre masinile Packard si apoi vede daca stie ceva in plus sa scrie aici? tongue.gif
f1anatic
QUOTE(madalina)
Off-topic; F1anatic, te rog frumos, renunta la "aberatiile lingvistice gen tz, sh" (citat din Regulament).


Atunci penalizeaza-ma corespunzator pentru ca am sa fac aceste greseli involuntar. Singur loc in care scriu in Romaneste este AICI. Sint plecat de 10 ani...nu cred ca potzi avea pretentzia la mine. Fac un efort ca sa scriu corect...insa greseli voi face.
Atar
Cred ca ati inteles ce vreau sa zic.
Nici eu n-am citit tot ce-a gasit Google. Am intrat doar pe primele 3-4 site-uri. Nimic interesant cu exceptia faptului ca a reinviat marca(asa se pare) si prezentarea noului model cu care vor sa readuca marca pe piata.
Atat.
Cine a cumpartat marca, ce platforme foloseste, ce motare,ce urmaresc.....etc. Nimic.
Scuze. Pe una din pagini era o poza a unui sasiu. Iar la motor;
"V-12, all-aluminum overhead valve, fuel injected with a racing heritage, 525 c.i.d. rated at 460 horsepower and 520 foot pounds of torque"
Atat. Packard, Ford, Chevy...?
f1anatic
QUOTE(Mariacu)
: o caroserie din fibra de carbon care imita cine stie ce super masina dotata cu un motor si o cutie de viteze la mana a...14-a! Practic platesti 50,000 usd pentru o masina uzata care timp de 6 luni - 1 an o sa mearga, dupa care incepi sa torni bani in ele cu galeata.

Si una e sa ai Ferrari care are o intreaga istorie in spate, si o masina Ferrari replica care are motor de BMW, cutie de Dodge Viper si caroserie de x....practic sunt masini fara suflet!


Pai cred ca tu nu stii sa citesti bine. Le potzi comanda ca sa primeasca motor de Ford Mustang GT model 2007 sau Corvette daca vrei. Nu cred ca intzelegi...eu ma pot duce la dealer Chevrolet si citeva mii de dolari mai tirziu am un motor NOU si COMPLET cu GARANTZIE din fabrica. Asta una la mina. Doi...intr-adevar nu vine cu air-bag-uri dar le potzi pune. Dupa cum potzi cumpara tot sistemul cu tot cu shock sensors and everything. Piatza auto aici difera mult de cea din Europa...indeosebi fatza de cea din Romania pe care voi o cunoastetzi.

Pentru masina albastra:
Roll Cage 6 point cage 1.50" x 0.120" wall DOM mandrell bent tubing

QUOTE
The Factory Five Racing kit comes with the following safety features.


* The FFR Coupe comes standard with a 6-point welded rollcage that uses specifications set by major racing organizations.
* 5 point race harnesses.
* 1" tubular steel door frames and under door side impact protection
* DOT approved door latches .
* DOT safety glass windshield.
* Externally mounted, double shielded fuel tank with fuel pump impact shut-off switch (from the Mustang 5.0 donor).
* Collapsible steering column Collapsible steering column (same as in Mustang 5.0).
* Front and rear crumple zones.
* Energy absorbing steel frame and aluminum sub-frame (not fiberglass).
* Manufacturing controls like receiving/inspection of parts, computer designed frame jig and final QC inspections.


Restul...orice vrei tu sa pui sint optzionale.
Rezumat: Mariacu-le...ai vorbit fara sa fii citit sau daca ai citit...ai citit prea putzin si/sau ai intzeles prea putzin.
Mariacu
Nu numai ca am citit foarte bine ce ai scris dar vorbesc si in cunostinta de cauza!

Eu am petrecut 10 ani in Anglia timp in care am avut ocazia sa vad foarte multe replica cars si programe la TV despre aceste masini. Chiar la noi a fost un program pe Discovery in care s-a constuit o astfel de masina (o Cobra). Cum s-a procedat? Persoana respectiva a cumparat kit-ul si un 'donor car' care in acest caz a fost un Ford Sierra. Caroseria era atat de usoara incat putea fi ridicata de o persoana si era din fibra de carbon si nu era finisata, i s-a dat gauri pentru faruri, si multe alte ajustari pentru a acomoda restul pieselor. A preluat motorul si cutia de la Sierra si inca cateva sisteme cum ar fi franele. Intr-adevar, i s-a incorporat un roll cage pentru protectia pasagerilor si masina a primit avizul de a circula pe strada.

Din cate stiu, aceste kit-uri pot fi cumparate deja asamblate sau in bucati si proprietarul o asambleaza in timpul liber (varianta foarte des folosita de englezi). In cazul in care este deja asamblata creste si pretul dar daca vrei sa o construiesti tu in timpul liber iti trebuie si un atelier plin de scule, unele destul de costisitoare.

Bineiteles ca poti sa-i pui totul nou pe ea dar asta contra cost si astfel ajungi la preturi de zeci de mii de $. Majoritatea, si aici ma refer si la cei din America, prefera sa foloseasca donor cars tocmai pentru ca pretul final sa fie cat mai redus, fiind o gramada de 'muscle engines' disponibile. Foarte putini sunt cei care folosesc motoare noi, in general cei cu multi bani.

Referitor la securitate, da, vin cu cele enumerate de tine, dar nu sunt niste masini testate si para testate din punct de vedere al impactului, oricare ar fi acesta, si din multe alte puncte de vedere. Iar la $50,000 cat ai da pe una cu totul nou, poti sa cumperi o gramada de super masini care stii ca au fost construite cap-coada conform unor parametrii foarte bine calculati. Iar eu personal as alege o masina care stiu ca a fost testata fata de una care arata super si prinde suta in 2 secunde dar e facuta din bucati!

Tot la Discovery am vazut si diverse programe despre constructori de replica cars si 99% din ei se concentrau asupra performantelor si deloc asupra sigurantei. Ok, toate vin cu roll cage, etc, dar ce faci intr-un accident, ramai doar tu cu cusca? De exemplu, in cazul unui impact frontal, de unde stii ce se va intampla cu motorul si ca acesta nu vine peste tine? S-a efectuat vreun test in acest sens? Sau oricare sens....?
Performantele acestor masini sunt obtinute prin reducerea la maxim a greutatii, si de unde sa reduca aceasta greutate daca nu din caroserie? Crezi ca cei de la BMW nu pot sa construiasca un M5 cu o greutate de 1,000 kg? Eu sunt convins ca pot dar nu o fac tocmai pentru ca atunci nu va mai corespunde din multe puncte de vedere.

Nu este chiar asa de simplu, iei o caroserie usoara, pui un motor puternic si gata, prinzi suta un 2 secunde! Daca ar fi asa constructorii ar scoate masini pe banda rulanta. Am vazut acum vreo 2 luni cum s-a produs BMW seria 6. Pai, a durat 3 ani si a costat milioane de euro, s-au efectuat milioane de teste, inclusiv in diverse tari cu clima diferita sa vada cum se comporta!

Aceste replica cars sunt de fapt un hobby, ceva care sa-ti umple weekendul timp de cativa ani ca apoi s-o iei de la capat!

Rezumat: In loc de Gucci primesti ceva care se numeste Bucci....suna la fel dar nu este!
Watcher
Precum bancul acela cu regele Solomon: "Si tu ai dreptate" smile.gif
Insa mi se pare ca nu tii cont de scopul acestor masini. Nu cred ca cineva isi construieste o masina de 400cp si 400kg ca sa mearga cu ea la piata sau la servici sau in concediu.
Dupa parerea mea, astea sunt masini pentru weekend, cand te duci la track sau la drifting, etc.
Oamenii care fac asta cu masinile stiu la ce se expun, poarta casti, au roll-cage inauntru, etc.
M6, SLR, etc sunt masini pe care le poti folosi toata ziua. (chiar daca nu e tocmai economic biggrin.gif )
Mariacu
La $50,000 cred ca ai vrea mai mult de la o masina decat sa o folosesti doar in weekend sau la track si sa stai inauntru cu o casca pe cap! In fond, daca este street legal, de ce sa nu poti sa mergi in concediu cu ea?

Pana la urma, poate fi considerat un hobby....foarte costisitor dar din moment ce sunt atatea firme de replica cars inseamna ca sunt si multi utilizatori....
Watcher
Lotus sau Tvr sunt masini de serie (mica ce-i drept), desenate de ateliere si sutn street legal. Ai pleca cu vreuna din ele la servici (poate cu Lotus ca e mic), dar in concediu?
Mariacu
Tot la Discovery am vazut proiectarea si productia la Lotus Elise care a durat foarte mult timp si a fost testata intens. Eu unul nu numai ca as pleca cu ea in concediu dar as merge si la servici. Nu inteleg care este dificultatea in a merge cu aceste masini in concediu? Nu pentru asta au fost facute, sa mergi cu ele la drum intins? Iar in ceea ce priveste weekend-ul, cel putin in Bucuresti nu mai este asa de liber cum era acum cativa ani, poate usor mai liber decat in timpul saptamanii. Asa ca pana la urma unde si la ce folosesti aceste masini daca nu pleci cu ele si in concediu? Ca doar nu le cumperi doar ca sa te etalezi cu ele la cluburile de noapte blush.gif
Watcher
Probleme (din pdv al meu): spatiu mic, interior spartan, confort sacrificat in detrimentul performantelor...
Atar
Dpv comfort, sa se duca cine vrea la mare cu o masina sport - pura.
Un drum Bucuresti - Mamaia dus intors cu suspensii sport ti-a cam dislocat rinichii. Hai ca pe A2 e binisor, dar de la Drajna la Slobozia si mai departe nu vad cum ajungi intreg fara dureri de spate.
Si unde e placerea? La masochisti, poate.
Atar
Revin cu o specificare.
Unde e placerea concediului?...Nu a condusului
Eduard RO
QUOTE
Atacati fiind pe mai multe fronturi...am decis sa lansez o contra-ofensiva modesta.

Scuze da nu m-am putut abtine.Fiindca tot ne crezi pe noi astia romanii niste prosti iar tu "americanu" super informat in materie de masini uite un pic tip:ford shelby nu e masina americana ci britanica cu motor ford.Mai documenteaza-te si nu mai asuma americanilor credit pentru absolut orice.
Si inca ceva inceteaza cu atitudinea asta de eu sunt american sunt destept voi romanii sunteti niste tarani si prosti. :bash: :evil: Ma mir cum de nu ai luat ban pana acum.

P.S. Daca as fi scris aici ce cred despre tine luam ban sigur, dar m-am abtinut. :evil:
Mariacu
In cazul acesta, ce rost mai are sa detii o masina sport in Romania? La mare nu poti sa mergi, pe Bucuresti Pitesti nu poti ca este varza....pe DN1 poti dar mergi cu treapta a 2-a ca sa nu depasesti viteza regulamentara....circuite auto nu sunt....unde dezlantui caii putere!?

Personal, eu nu am avut probleme in a merge cu masina la mare....
Mariacu
Revin cu o precizare: Nu sunt masochist si nici nu am probleme cu rinichii (bat in lemn!) biggrin.gif
Mariacu
QUOTE(Eduard56801)
Scuze da nu m-am putut abtine.Fiindca tot ne crezi pe noi astia romanii niste prosti iar tu "americanu" super informat in materie de masini uite un pic tip:ford shelby nu e masina americana ci britanica cu motor ford.Mai documenteaza-te si nu mai asuma americanilor credit pentru absolut orice.
Si inca ceva inceteaza cu atitudinea asta de eu sunt american sunt destept voi romanii sunteti niste tarani si prosti. :bash: :evil: Ma mir cum de nu ai luat ban pana acum.

P.S. Daca as fi scris aici ce cred despre tine luam ban sigur, dar m-am abtinut. :evil:


Sincer, pe mine unul m-a cam deranjat titlul....'masini de care voi nu ati auzit' de parca noi traim in jungla si nu stim nimic din ce este in afara ei. Si pana la urma despre ce masini era vorba....despre replici blink.gif
Watcher
Pe de alta parte, nimeni nu cred ca a inclus POrsche in aceeasi categorie cu Lotus, Tvr sau repliacas, deci nu va dde ce este relevanta informatia...
Tocmai asta spuneam si eu mai sus: pret mic,performante si confort == imposibil.
MA refeream la drumul tau la mare cu Porsche fara probleme la rinichi smile.gif
Mariacu
Am vrut doar sa fac referire la faptul ca am mers cu o masina sport la mare, nu am vrut s-o incadrez in categoria Lotus, etc.
eddie
Mda,citesc de cateva zile si ma minunez.
Ma abtin deocamdata de la comentarii ale acestui topic cu bataie mai lunga,deschis probabil din niste motive care-mi scapa...

P.S. La noi,la romani a ramas inca valabil proverbul ,,Bate saua sa priceapa iapa""
marius60959
tare tare beer.gif biggrin.gif
sa vezi acum ca nu mai scrie nimeni biggrin.gif biggrin.gif

poate doar prietenul nostru "american" daca mai are si alte "noutati" biggrin.gif biggrin.gif
f1anatic
Shelby Cobra

QUOTE
Carroll Hall Shelby was born on January 11, 1923 in Leesburg, Texas to Eloise Lawrence and Warren Shelby, a rural mail carrier. The family moved to Dallas seven years later,

http://www.carrollshelby.com/biography.htm
QUOTE
Carroll returned to the U.S. in 1960 and was still racing when a heart ailment caused him to retire after winning the USAC championship. Once again, Carroll proved to have a knack for good timing. AC Cars of England had lost their supplier of engines and Ford Motor Company had a brand-new engine with only a Falcon to put it in. Shelby massaged both sides into sending him samples of their product and he married them together. Born was the Cobra.


1) Sigur. Dar Carroll Shelby este american. El este proiectantul masinii, motor Ford...construita in Anglia. Daca asta face masina complet Engleza...scuze-le mele. In aceeasi ordine de idei...BMW X5 se construieste numai in USA si de aici se exporta...dar toata lumea spune ca e germana. Double standards ?
2) sint masini concepute pentru pista, week-end fun. Daca potzi merge la mare cu SL55 AMG potzi merge si cu asta.
3) de ce imediat raportatzi aceste masini la un eventual uz pe soselele din Romania ? nu cred ca au fost concepute pentru uz pe strada...dar cu sigurantza sint/pot fi street legal.
4) daca cineva ma propune pentru ban, exista un forum adecvat. Nu cred ca am cerut asta pentru nimeni, si de multe ori sint agresat verbal aici. potzi sa nu fii de acord cu titlul sau motivul pentru care am inceput un anumit topic. Este dreptul tau/vostru. Crezi ca eu trebuie sa fiu de acord si/sau sa intzeleg motivul pentru care in alt forum (off topic) sint exprimate opinii anti americane complet nefondate, nejustificate si ne-reale ?
Eduard RO
QUOTE
1) Sigur. Dar Carroll Shelby este american. El este proiectantul masinii, motor Ford...construita in Anglia. Daca asta face masina complet Engleza...scuze-le mele. In aceeasi ordine de idei...BMW X5 se construieste numai in USA si de aici se exporta...dar toata lumea spune ca e germana. Double standards ?

Eu am spus ca nu e americana nici pe de parte ca e engleza.

QUOTE
4) daca cineva ma propune pentru ban, exista un forum adecvat. Nu cred ca am cerut asta pentru nimeni, si de multe ori sint agresat verbal aici. potzi sa nu fii de acord cu titlul sau motivul pentru care am inceput un anumit topic. Este dreptul tau/vostru. Crezi ca eu trebuie sa fiu de acord si/sau sa intzeleg motivul pentru care in alt forum (off topic) sint exprimate opinii anti americane complet nefondate, nejustificate si ne-reale ?


Faptul ca se exprima opinii antiamericane e ok pentru ca suntem toti romani si nu supara nimeni cand ne luam de alte natii.Spre ex daca spun ca tiganii is hoti sau si rusii betivi nu se supara nimeni.
Insa cand tu spui numai prostii despre romani ca is prosti tarani etc atunci e o problema. :evil:
Xalanx
@Eduard56801: absolut corect. Adresa forumului se termina in .ro, deci nu se va supara nimeni daca spune ca rusii au damigene in loc de perfuzii in spitale. Si e cam adevarat.
@f1anatic: Superbe hotrod-uri. Numai ca americanul de rand nu-si permite sa dea 50.000 pe o frumusete de-asta. Sora mea locuieste in State, e chiar cetatean american (a renuntat la cetatenia romana) si face parte cam din clasa de mijloc, este profesoara iar sotul ei este functionar. Are un Hyundai Tiburon, pentru ca e foarte convenabila ca pret, e frumoasa, e fiabila (dupa standardele americanilor). Dar in nici un caz n-ar da 50.000 pe o masina.
If you ask me, masinile americane sunt ceva cu totul aparte. Cand zici USA zici muscle car si cred ca Mustang-ul sau GT-ul sunt emblematice din punctul asta de vedere.

Hai sa calmam spiritele oleaca, nu credeti? Topicul e de versus, veniti cu supermasini, poze, date. Fara apartheid wink.gif

Eu unul as prefera un Skyline GT-R... biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.