Help - Search - Members - Calendar
Full Version: insonorizare LADA
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Lada
gabriel cretu
pare cam aiurea subiectul dar s-a gandit sau a facut cieva asemenea treaba? eu m-am gandit de mult la treaba asta si tare m-ar bate un gand.....mai ales ca am vazut prin bricostore ceva cu care se izoleaza tevile sau nu stiu ce dar se vinde la metru si cred ca s-ar preta super la asa ceva.E ca un buret mai dens si am vazut ca unele au si un invelis din foita de aluminiu sau ce-o fi aia.......cred ca ar fi o chestie super ca la capitolul asta trebuie sa recunoastem ,oricat de impatimiti am fi ca e cam deficitara......adica dupa ce trecem de 80 nu prea ne mai putem intelege cu cei din habitaclu,asta daca nu avem "scula " prietenului Cosmin,nu parca el facea galagia aia mare in parcare biggrin.gif
Gigi66198
Mie tocmai asta imi place la ea...zici ca e un tractoras de jucarie... biggrin.gif
gabriel cretu
ha ha ha ,frate esti tare.........dar sa stii ca daca mergi mult cu ea prin concedii sau mai stiu eu unde si faci distante lungi eu stiu 2-300 km devine un pic suparator mai ales daca a doua zi o iei de la capat.......nu stiu asta mi s-a intamplat mie am avut impresia asta dupa ce am fost in concedii,cand am mers mai mult
oricum cred ca s-ar spori un pic confortul cu chestia asta
Gigi66198
Problema e ca eu fac drumuri scurte prin Bucuresti; in afara de asta, 80km/h este "interzis la mine", deoarece a doua camera de la carburator este blocata de fostul proprietar...tongue.gif
Asa ca nu stiu cum e...recunosc... blush.gif
gabriel cretu
aaaaa nu daca mergi doar in oras nu cred ca e necesar.....eu nu merg cu ea decat foarte rar in oras si in ultimul timp 2-3 ani nici macar afara.........din pacate........nu stiu dar sincer la drum lung ma simt mult mai bine in LADITA decat in matiz,asa in oras..........sincer parca prefer ragalia asta ,dar oricum nu se compara una cu alta.......iti spun sincer as renunta oricand la matiz daca ar trbui sa aleg cu toate ca lumea ar zice ca am luat-o pe miriste........
Felix60549
O insonorizare de calitate o puteti efectua cu antifon cauciucat in zona motorului, neaparat protectia la capota, in interior capitonata cu pasla peste un antifon proaspat dupa care mocheta -cauciuc dedesupt fir covor deasupra-, urmata de o antifonare in 3 straturi pe dedesupt. Daca exista posibilitati, schimbate fetele la portiera din interior sau capitonate cu tapiterie standard tip buretos, idem plafonul, idem partea din spate dintre bancheta si luneta(acolo unde se monteaza boxele), Iar in portbagaj idem cu interiorul-podul pedalier.
Nici aceasta nu este perfecta, dar ve-ti mai auzi zgomot dupa 120km/h cu 2 conditii:
- motorul sa fie in stare f. buna;
- transmisia sa nu aiba jocuri, iar grupul sa fie reglat perfect.

Inainte de efectuarea acestor remedii, verificati foarte bine etanseitatea masinii la apa. Cunoscatorii stiu de ce spun asta!
gabriel cretu
multumim pt sfaturi,e ceva de munca.........
Cu etanseitatea e clara treaba dar nu prea stiu LADTE care sa aiba prbleme cu asa ceva cu conditia sa nu fi fost 'mesterite' de cineva ........la capitolul asta stam bine,da e cam multa munca daca trebuie insonorizate atatea elemente,am crezut ca e suficient sa se capitoneze intre motor si habitaclu,dar si plafon si portbagaj..........de asta e........
k.68177
Punctul slab consta in peretele ce desparte interiorul masinii de motor. Acolo se aude cel mai bine acel zgomot ce vine de la motor. Ah, si mai este un punct slab ce e situat intre sch. de vit. si frana de mana. Mie personal imi plac masinile zgomotoase ( am esapament sport cu o singura toba (cea din spate)). Dar nu e obositor deloc ce se aude de la motor... Numa ca la mine lipseste izolarea de pe capota, pt. ca acum ceva ani bunicul a avut un mic incendiu la pompa de spalare a parbrizului si a ars biggrin.gif Zgomotul ce vine de la esapament nu se prea aude, ci numa motorul. Eu totusi consider acest lucru un mare plus, pt ca at cand conduc cu muzica data tare ( am un sony xplod mp3 player, si 2 boxe mari sony in spate) totusi simt motorul (repet, simt dar nu aud smile.gif ). Daca masina e izolata calumea nu ar trebui sa fie probleme.
Horia49540
e cam multa munca sa o insonorizezi
Adevarul e ca e cam zgomotoasa lada, dar mie unuia imi place asa
Puntul unu – auzi motorul , ceea ce este foarte important pentru un condus corect, si doi – nici nu suna urat, ci chiar sportiv
Dar trebuie insa sa ai masina bine reglata si fara uzuri, cum a mai spus cineva
Cand mi-am luat masina nu prea te mai auzeai pe la 90-100 la ora, da’ dupa ce i-am reglat supapele (erau la 0,20-0,25 !) aveam impresia la stop ca s-a oprit motorul ha ha
Cel mai mare zgomot il face lantul, chiar si nou
Ascultati cu atentie o lada cu curea de neopren si o sa vedeti ca suna aproape la fel cu o solentza…
Si, cel putin asa aud eu, la peste 110-120 la ora mai degraba aud vantul, motorul mai slab smile.gif
scoaba64138
Iti spun din punctul de vedere al unui instalator ( asta imi este calificarea ) care a lucrat cu asa ceva.Ele sunt concepute ptr protectie frig/ alte coroziuni. Si mai au un defect care conteaza mult SE APRIND DESTUL DE USOR ! Asa ca fa-o in stilul traditional, adica cum a scris Felix.Iti ia mai mult timp , dar e mai bine.
gabriel cretu
pai de aia spun ca am vazut buretele ala dens cu un invelis de aluminiu pe una din fete.....n-o fi bun nici ala? si ma gandeam ca ar fi bine de pus inauntru sub mochete si sigur pe peretele despartitor de la motor dar pe partea din interior ca pe partea cu motorul e mai dificil cred ati vazut ca sunt conducele de frana ce mai e pe acolo foarte aproape de perete si cred ca mai facil ar fi prin interior........
Pe la portbagaj nu cred ca sunt probleme iar la capitonajul de le plafon nici nu incape discutia....acolo e problema mare.....pai nici naiba nu-l mai pune la loc pt ca e destul de vechi ma gandesc la faptul ca s-a copt mai ales pe la parbriz si luneta si cand e sa tragi de sfoara sa montezi geamurile iese si tapiseria chiar daca e prinsa cu niste scoabe finute ...
E greu rau de montat plafonul ala credeti-ma orice imperfectiune se vede ,trebuie sa fie perfect intins.....ehe problema mare........asa ca plafonul l-as lasa cum este :wave:
Horia49540
eu zic sa o lasi toata asa cum e, sa o repari si relezi bine si sa mergi cu ea...parerea mea beer.gif biggrin.gif
Felix60549
Eu, nu va contrazic, caci acum nu mai am acest auto in dotare, dar din experienta mea-din 1995 si pana in 2005, avand fara exagerare 14 autoturisme Lada incepand de la 2101 si pana la 2107- stiu cam cum se reduce zgomotul la aceasta super masinuta!
Toata tb. ce v-am spus dureaza o luna de munca in fiecare zi, dar ulterior, iti dai seama ca odata cu insonorizarea ti-ai restilizat interiorul si te simti in Ladita, ca in cea mai mare limuzina.
Daca vrei sa ai zgomot nu tb. decat sa scoti sitele din esapamentul final si sa te duci in targul auto sa-ti iei un final dublu de acela de tabla spoit cu o fenta de inox care rugineste dupa un an, dar pe care o poti vopsi.
Eu va garantez ca nici cel mai feroce BMW, nu scoate sunetul pe care poate sa-l scoata acea modificare.
Sotia mea ma auzea de la 1km cand venea spre casa si ea era in fata blocului!
Plus de asta, in zona Moldovei, auto Lada nu prea exista pe cand in partea Ardealului unde am stat 10 ani uneori vedeai parcate sau in trafic mai multe Lada decat Dacia. Si pe buna dreptate deoarece ungurii si la acesta ora au foarte multe si sunt si niste extraordinari meseriasi de unde fara jena pot sa spun ca ai ce invata, daca te pasioneaza Lada.
Si daca tot veni vorba, cei ce au Lada 2103, sa-si imagineze interiorul albastru, ma refer la toata tapiteria, si acolo la bord unde este imitatia cea de lemn date jos ceasurile, ornamentele, tot, vopsite alb polar si montate toate la loc. Stiti ce ma intrebau diverse persoane?
daca este bordul ei original. La raspunsul afirmativ imi spuneau ca au crezut ca este de Porsche modelul vechi. Eu nu stiu cum arata acel bord, dar remarcam ca acele persoane isi schimbau total optica fata de LADA.
gabriel cretu
Aici clar este vorba de gusturi...eu unul nu sunt adeptul sau mai bine zis nu suport tobele zgomotoase,si daca e sa fiu sincer nici tuningul nu-mi spune mare lucru....Am vazut si eu LADA aia de care pomenea Horia neagra cu motor de bmw chiar de aproape cu capota ridicata cu lume stransa in jurul ei (oprise la chibrit cred ca era prieten cu taximetristii aia de acolo),avea si niste claxoane super,pt adepti,dar sincer nu am simtit nici un fior.......in schimb cand am vazut LADA mosului pur si simplu mi-a taiat respiratia,pt ca v-am spus cu tote ca il cunosteam el are garajul la cateva blocuri si nu stiam cum arata masina
Una peste alta daca ar fi sa aleg sa bag bani intr-o masina clar as opta pt a o aduce cat mai aproape de ce a fost cand era tinerica si virgina,dar ica o data mentionez CHESTIE DE GUSTURI biggrin.gif
gabriel cretu
A auzit cineva de un material care ar fi super in ceea ce priveste antifonarea (prin interior) ,un material gros destul de compact cu o parte foarte adeziva acoperita cu o folie care se desprinde foarte usor si lucru foarte important materialul cu pricina se incalzeste cu lampa de benzina devenind foarte maleabil apoi dupa racire am inteles ca se face din nou compact si se intareste, stabilizandu-se super pe tabla si izolind foarte bine......
Daca 'da' spuneti-mi si mie cum se numeste si cam pe unde ar trebui cautat...........cu multumiri B 41 KGB biggrin.gif
Icsulescu68672
Eu o sa fac insonorizarea la lada mea curand, imediat cum se incalzeste vremea. Planul: se scoate tot ce este in masina, mai putin cabluri, se curata rugina (eu am probleme mari cu tablaria - nu si cu motorul smile.gif) ) se da un strat sanatos de grund, doua straturi vopsea cauciucata, si se pune vata minerala de 50 dintr-un capat in altul, inclusiv in portiere (sper....) in plus, o vizita la un centru de dezmembrari ca sa cumpar o pasla sau ce naiba e chestia aia de sub capota, care sa se potriveasca relativ pe lada (se mai taie... nu e bai) si sa ofere un plus de izolare. Apoi, se tin pumnii, se porneste motorul si speram sa nu il auzim... prea tare.
gabriel cretu
Nu prea sunt convins ca vata aia minerala va izola fonic acceptabil.....cred ca se pot gasi materiale mult mai bune dar probabil,nu probabil ,sigur la alt pret decat vata....totusi parca as cauta ceva mai acatarii,cu o densitate mai buna.......ca operatiunea se face destul de rar..
Icsulescu68672
nu e nemvoie de densitate mare, trebuie doar sa absoarba bine sunetul... vata minerala functioneaza destul de bine la izolarea caselor... nu e acelasi lucru, stiu... dar este o solutie mai la indemana (a se citi ieftina). Sper sa tina, va anunt....
Dragos56563
Salutare !

Eu cind mi-am refacut masina acum vreo 6 ani, dupa ce am vopsit-o si antifonat-o pe dedesubt cu vopsea din aia cauciucata, m-am dus la Postavaria Romana ( aia care fac pisle - asta vine pe undeva inainte de magazinul de piese de pe Pantelimon, dar la intersectia aia mare, la sectia 9 de politie, se face drepata, spre Titan. ). Postavaria e pe dreapta la 200 de metri. Eu am cumparat de acolo o pisla, pe care am pus-o pe podeaua masinii.

Rezultat ? Nu prea se mai aude. Ma rog, prea-ul e de la diferential si amortizoare.

:wave:
Icsulescu68672
o sa incerc si la ei, sa vad ce preturi au. ce vrei sa spui mai exact cu diferentialul si amortizoarele?
Ionut45405
Eu am pus la un Uno Diesel care era asurzitor niste pasla de la Mercedes (dezmembrari, de pe plafon) pe toata podeaua si cat am putut pe panoul pedalier pe sub bord. Nu era chiar Mertz, dar s-a schimbat radical! Vata de 50... nu cred ca e o solutie buna.
Dragos56563
Adica, amortizoarele sunt duse, deci, cloncane. Diferentialul are joc mare, nu sunt prea sigur nici de rulment. Rezultat -> huruit. Dar oricum treaba asta se va schimba in 2 saptamini.

:wave:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.