Help - Search - Members - Calendar
Full Version: despre fiat albea star
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Fiat
m27
salut! am auzit de acest forum si m-am gandit sa-mi dau cu parerea deoarece am si eu un fiat albea. In Iasi la -26 grade nu a mai vrut sa porneasca nenorocita. Am sunat la service si mi-au spus ca nu ma pot ajuta decat daca ajung la ei cu ceva. Noroc cu leasing-ul care mi-a oferit asistenta auto gratuita si m-a dus pana acolo.
Explicatia: ca nu stiu eu sa o pornesc, ca uleiul este de vara. Oare la 7800 de km nu stiu eu s-o pornesc? Cine trebuia sa asigure schimbarea uleiului, pentru ca daca o fac eu pierd garantia? :bandit:
In primii 500 de km s-a desfacut circuitul de presiune pentru racirea motorului. In concediu la 300 de km de service in mijlocul muntelui pe ploaie. Am reusit sa carpesc, iar la service mi-au spus ca nu pot explica de ce s-a intamplat. Platesc un pret european, iar serviciul este romanesc. Stresul, banii dati pe telefon (aproape 45 minute) pentru a nu face o gafa cand am facut carpeala.
Ovidiu67601
Ce fel de motor are masina ta? de Dacia? In zilele nostre nu se mai pune ulei de vara si ulei de iarna. Pentru motorizari euro 3 cel putin se folosesc uleiuri sintetice si semisintetice.Treaba cu uleiu de vara este o mincina gogonata a celor de la service, pentru a ascunde incompetenta lor de a descoperi problemele masinii tale sau de a recunoaste calitatea marcii Fiat (fara suparare).
Ovidiu67601
Dupa ce iti va iesi din garantie masina,atunci se va putea rezolva contra cost orice problema. biggrin.gif
C Z R
QUOTE(Breaban68151)
salut! am auzit de acest forum si m-am gandit sa-mi dau cu parerea deoarece am si eu un fiat albea. In Iasi la -26 grade nu a mai vrut sa porneasca nenorocita. Am sunat la service si mi-au spus ca nu ma pot ajuta decat daca ajung la ei cu ceva. Noroc cu leasing-ul care mi-a oferit asistenta auto gratuita si m-a dus pana acolo.
Explicatia: ca nu stiu eu sa o pornesc, ca uleiul este de vara. Oare la 7800 de km nu stiu eu s-o pornesc? Cine trebuia sa asigure schimbarea uleiului, pentru ca daca o fac eu pierd garantia? :bandit:
In primii 500 de km s-a desfacut circuitul de presiune pentru racirea motorului. In concediu la 300 de km de service in mijlocul muntelui pe ploaie. Am reusit sa carpesc, iar la service mi-au spus ca nu pot explica de ce s-a intamplat. Platesc un pret european, iar serviciul este romanesc. Stresul, banii dati pe telefon (aproape 45 minute) pentru a nu face o gafa cand am facut carpeala.


Nu te supara ca-ti spun, dar eu chiar nu am avut nici o problema cu masina, chiar niciuna pana acum , dar masina este inca la inceput are aprox 5500km, si nici cei pe care-i cunosc nu au avut, nu trebuie facut nimic in legatura ciu masina, ea este pregatita pentru orice anotimp, fie el de iarna sau de vara, nu stiu ce sa spun dar uneori e vorba numai de ghinion si eu eu stiu din plin chestia asta smile.gif
Ciprian65370
Saracu' de tine. E nasol ce ti s-a intamplat si te cred ca nu mai poti avea o parere buna despre masina. Eu o am de 2 luini jumate si n-am avut nici o problema, in afara ca mi-a inghetat incuietoarea de la portiera mea (am spalat-o si peste noapte a dat gerul) si nu s-a mai deschis clapita de la benzina din masina (tot de la spalat), dar e in portbagaj un fir de care tragi si se rezolva. Bordul scartie putin in partea stg. cand e ft. frig, dar dupa 10 min se incalzeste si dispare si la frig mai scartie putin portierele.

Sper sa nu mai patesti nimic si sa te bucuri de ea cati mai multi km biggrin.gif
Adrian53954
Am avut si eu aceeasi problema cu pornirea la rece. In cea mai geroasa zi din iarna asta (cam acum o luna, nu mai tin minte data exacta), nu a mai pornit. S-a intamplat o singura data in doua ierni. Inexplicabil, cel putin pentru mine, este ca in aceeasi zi a pornit fara nici o interventie. Si de atunci n-am mai avut probleme cu pornirea.
Altfel, la 25000 km, nu am avut alte probleme, pur si simplu merge.
RaduZRP
Poti sa ai probleme cu masina mai devreme sau mai tarziu. Dupa cum e scris fiecaruia. Tine de hazard. Eu personal pana la 5000 km n-am avut nici o problema. Sa vedem ce se intampla in continuare.
In orice caz, orice producator la iesirea din fabrica ii face masinii acel CTC. Chiar daca iese la iveala in acel moment un neajuns (adica unul sau mai multi parametri nu se incadreaza sau nu dau prea bine), masina nu se intoarce, ci pleaca spre piata. E mult mai ieftin sa o dea la om si sa vina el in service cu ea dupa aia (mai devreme sau mai tarziu, dupa cum spuneam), decat sa o intoarca ei inapoi si sa o desfaca.
Toti conteaza pe hazard. Asa ca nu va faceti probleme. Chestia asta e valabila peste tot.
Masinile coreene si japoneze sunt mai fiabile. Din cauza ca service-urile lor sunt mai costisitoare pentru ei. Asa ca devine pentru ei mai ieftin sa investesca mai mult in CTC.
Radu69537
am si eu un fiat albea cu 8000 km in bord si nu am avut nici o problema pana acum (mai putin accidentul pe care l-am avut saptamana trecuta). referitor la competenta celor de la service, eu am apelat la autoitalia iar angajatii au dat dovada de profesionalism pana acum, spre deosebire de cei de la poliserv (inainte am avut o dacie berlina)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.