Te asigur ca s-a innecat motorul. Eu am patit so n-o pot porni nici dupa o ora. In general problema asta ca nu porneste se intampla daca ai carburatorul vechi, si nu ti se inchide supapa aia mica din carburator pe care e montat plutitorul, sau nu e bine reglata aprinderea.
O sa-ti dau un exemplu extrem, ce mi s-a intamplat mie odata. Am ramas tot asa intr-o parcare ca n-a vrut sa porneasca pana cand mi s-a descarcat bateria. DR AM AVUT NOROC CU MANIVELA
. Chiar daca e o metoda extrema
(cand o vazut vecinul, a inceput sa rada). Deci... o sa-ti dau un sfat: daca ti s-a innecat sunt 2 moduri de a porni masina:
1) tragi socul pana la fund, apesi acceleratia pana la fund (sau eventual pompezi
) si ii dai la chei pana ce porneste;
2) scoti bujile, si le cureti, eventual dai cateva chei sa "scuipe" afara amestecul de benzina
Bujiile trebuiesc curatate de depunerile de ulei, eventual cu o perie de sarma. Cand motorul iti merge brici (adica la consum), dupa ce faci un drum lung ( > 15 Km , dar nu in trafic
) poti verifica consumul uitandu-te la bujii. Daca aceasta are culoarea maronie (vezi poza ), at consumul e ok. Dar vedeti ca poza asta e un pic cam exagerata, pt ca mi s-o fiert motorul ( am uitat sa completez lichidul de racire) si de aia ii un pic cam prea maronie
BAFTA cu electromotorul