Costin1
Jan 5 2004, 05:58 PM
Vreau sa-mi iau un diesel, am avut o skoda octavia diesel de 90 de cai, dar ma incinta mai mult meganul 2.
Laurentiu_007
Jan 5 2004, 06:38 PM
sunt de acord cu tine
madalina
Jan 6 2004, 02:55 AM
Depinde ce vrei de la masina, de cati bani dispui, motorizare,design etc! Gasesti multe topicuri cu aceste masini pe Forum! Daca ai rabdare si ceva banuti, cred ca merita sa astepti noua astra! Nu stiu insacand se va comercializa la noi si la ce preturi! Oricum, in buna traditie germana,mai mari decat Renault Megane II !
M i h a i
Jan 6 2004, 06:27 PM
Asa cica, Astra o sa fie si mai beton iar dotarea de serie si mai bogata. Apropos de Skoda, mie mie se pare mai frumoasa ca megaul II fie el si Sedane iar din ce am vazut in trafic este super masina cu valente sportive. De multe ori mi s-a intamplat sa fiu depasit de Octavii (diverse motorizari) intr-o maniera categorica, adica, se apropia la un metru de mine iar cand plecau in depasire se duceau ca gontul. Adica depaseau fara sa fuleu. Si asta la viteze mari de peste 120. Eu unul ca sa depasesc klumea la vitezemari, tin distanta, si inantea sa treaca ultimul pe contrasens deja o calc, pentru ca atunci cand intru in depasire sa fiu deja in fuleu. Altfel risc sa merg preamult paralel cu ala de-l depasesc....sper ca intelegi ce vreau sa zic. Nu stiu ce o putea Megane dar e bine sa faci drive test inainte sa-l iei.
DORU
May 25 2004, 07:49 PM
INDISCUTABIL OCTAVIA DIESEL...CEA DE 110 CP E CAPABILA...IAR DACA TE TENTEAZA SI UN CHIP TUNNING, SAU UN FILTRU AER ADMISIE DIRECTA...ATUNCI VEI AVEA O MASINA CU MAI MULT DE 150 CP SI ASTIA PE MOTORINA...GANDESTE-TE CE CUPLU REALIZEZI !
G e o r g e
May 25 2004, 08:44 PM
te rog nu mai scrie cu litere mari !!!
un chip tuning la motorul de 110 cp il duce in 136 cp. apoi un filtru de aer ii mai da vreo 2cp, deci 138. de unde reste de 20 cp??
DORU
May 25 2004, 10:10 PM
Vad ca esti perseverent, George, dar nu ai informatii sufuciente pt. ceea ce sustii...la Upsolute Austria prin chip ajungi la 143 CP iar un filtru cu admisie directa, cel tronconic, iti aduce 9% spor de putere, daca esti carcotas, viziteaza site-ul upsolute.com sau aspad.ro
Apoi, zici ca 1.8t nu ajunge la 205 CP...acelasi chip il duce usor la 193 iar cu filtru obtii 205 !
Intra pe ABT si convinge-te ca de la 219 ajungi la 231 viteza maxima era si normal sa ai spor de performante dinamice, nu crezi ? Am zis 240 pt. ca orice vitezometru are o eroare asa ca vezi, nu ai dreptate.
krysty
May 25 2004, 10:15 PM
9% doar din filtru?
glumesti!!!
mai omule, aia si-au batut joc de tine!
:violent1:
DORU
May 25 2004, 10:16 PM
si pt informarea ta, afla ca intre modelul 1.8T 150cp si 1.8T 180 cp nu exista diferente mari ca sa se justifice afirmatia ta cum ca injectoarele si alte parti mecanice au de suferit. In concluzie, acelasi motor este setat in prezent la 225 cp si plusurile vizeaza franele si siguranta masinii, nu setari esentiale diferite la motor. Aaaa, zici ca s-ar putea sa fie uzura crescuta; daca e zilnica "blana", DA insa din curbele de cuplu si putere pe care le poti consulta pe site-ul ABT vei vedea la ce turatie obtii performantele crescute: la unele mai mici decat cele initiale !!!!
G e o r g e
May 25 2004, 10:16 PM
un chip tuning iti aduce un aport de 10% din puterea motorului. in cazul motoarelor aspirate. pentru turbo iti aduce un aport de 20%. acestea sunt niste valori maxime!
un filtru nu iti va aduce un aport de 9% nici daca sta in cap si sare in sus :bounce:
pai 231 nu este 240! daca ziceai ca urca pana la 230 era o chestie. eroarea este intotdeauna prezenta in plus.
daca tu zici ca ai 205 cp eu pun 50E cat costa un test la dyno si o sa vezi ca nu ai. tu imi dai ce vrei
uite imi poti da diferenta de cai care o scoatem la dyno.
G e o r g e
May 25 2004, 10:20 PM
ba exista: o turbina cu o geometrie mai agresiva de ex. un intercooler ... niste injectoare diferite. nu ma crezi cere codul de produs pt fiecare piesa sa vezi ca sunt diferite .
dar dc tu crezi ce ti-au vandut aia din magazin . ti-ar spune orice doar sa-ti vanda produsul.
guerilla
May 25 2004, 10:20 PM
chip care sa te duca la 143 de la 110 nu cred. de zis si scris e usor. un dyno test e mai greu sa-l treci doar pe vorbe.
apoi filtru de aer de 9% adaos de putere pentru diesel chiar ca e cam mult. un 2-3CP as crede, hai treaca mearga 5CP. dar mai mult nu prea... tu zici 9%.. din 110 inseamna aproape 10CP :?: :!: :?:
DORU
May 25 2004, 10:21 PM
ESTI PREA SIGUR PE TINE SI AI PREA PUTINE INFORMATII CA SA PURTAM UN DIALOG SI NU O DISCUTIE IN VAN !!!!
IN PLUS, cred ca sari prea repede peste cuvinte atunci cand rasfoiesti reviste de profil...Uneori ele iti aduc informatii, asa ca eu nu aple urechea la ce zice unul sau altul, ci intru pe site-uri oficiale si citesc sau chiar si in revistele de profil tiparite afara...DA, filtrul sport simplu aduce 4-5% spor de putere iar cel tronconic cu adm dir 9%. Fii mai profund si cauta mai bine pe site-uri, altfel cred ca ai putea sa-ti sustii mai bine afirmatiile!
G e o r g e
May 25 2004, 10:26 PM
eu am facut un chip + filtru + toba (doar finala ) pe un golf 1.4 16 v 75 cp. si la sfarsit inafara de zgomot prea mult nu scosesem
masina nu depasise 10 cp castig per total. eu zic ca era pe la un 83cp.
pt modificari aduse motoarelor este musai sa modifici admisia si evacuarea !
asta inseamna un filtru direct + o admisie de aer rece, eventual un intercooler pt un aer mai rece (deci un volum mai mare)
apoi evacuarea marita , eliminat eventual catalizatorul.
bun acum avem o masina cu un castig de vreo 5 cp si un motor ce urca mai lejer in ture.
se trece la modificarea electronica aka chip tuning.
am avea acum un castig de vreo 10-13% pt motoarele aspirate si un 20-23% pt motoarele turbo.
se trece la modificari diferite acum.
la cele turbo se schimba turbina cu una mai agresiva.
se schimba intercoolerul cu unul mai mare.
samd.
guerilla
May 25 2004, 10:30 PM
QUOTE(DORU)
ESTI PREA SIGUR PE TINE SI AI PREA PUTINE INFORMATII CA SA PURTAM UN DIALOG SI NU O DISCUTIE IN VAN !!!!
IN PLUS,
Nu trebuie sa te superi... dar unii dintre noi nu luam mura-n-gura toate afirmatiile aruncate pe un forum
Ca sa revin la ce ma doare pe mine.. filtrul ala buclucas.
Spune-mi si mie ca sa inteleg o data pentru totdeauna.. la ce naiba ajuta un filtru de aer la un diesel ?!?! Eu stiu ca filtru se pune pentru a mari debitul de aer in conditii de sarcina. pe cand la diesel aerul asta oricum e mai mult decat suficient, deci n-ai castigat nimic punand un filtru sport. dimpotriva.. poti sa-ti dai MAF-ul peste cap.
Inca o data.. no offense, dar daca tu stii mai multe prove it!
:cheers:
V l a d
May 26 2004, 12:28 AM
tare aia cu filtru de aer, abia acum am vazut!!! 9%... cred ca visezi...
G e o r g e
May 26 2004, 01:15 AM
Happy_Maker
May 28 2004, 11:35 PM
Dorule, no ofence, dar daca tu aduci filtrul ala si dupa dyno vad +9%, il mananc. Cu tot cu plastice si garnituri! Pana la ultima firimitura!
Dar daca nu, propun folosirea acestui filtru in altfel de acceleratie. Cerebrala.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.