Help - Search - Members - Calendar
Full Version: AM NEVOIE DE SFATUL VOSTRU, MERITA SAU NU LADA ASTA?!?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Lada
Romulus67721
Salutare tuturor!Primul pas l-am facut, mi-am luat manual de Lada pe cd!! biggrin.gif biggrin.gif Tot cautand eu Lada, mi-a spus un amic de cea a unui vecin care o da ieftin si o cunoaste foarte bine ca o parcheaza langa a lui de ani de zile.Am fost, am vazut-o, am negociat si daca e s-o iau lucrurile stau asa:masina e din 1988, motorul de 1300cmc.in 4 trepte.Are pus un carburator de Dacie si a fost segmentata la 130.000km.acum 2 ani, mergand cu ea doar maxim 5000 de atunci.Totul merge pe ea, parte electrica, turometru, lumini etc.E alba, cu un polish de calitate nu ar necesita nici vopsire inca 1-2 ani.
Ce trebuie NEAPARAT facut la ea:racordurile cauciuc sunt foarte invechite, nici n-a mai circulat de 1 an, amortizoare fata-spate si 2 cauciucuri.In plus are geamurile ionizate(laterale spate+luneta)si eu nu vreau sa merg nici 100m cu hidosenia aia, asa ca vin si va intreb:cat costa geamurile de schimbat(laterale+luneta), piesele de care am spus+bujii, platina, amortizoare si mai ales ce stiti de model daca e o Lada adevarata sau nu prea a fost reusit(ca pare cam hibridutz....0Pretul efix 7 milioane si tare as lua-o!
Multumesc si astept nerabdator raspunsuri!!Numai bine tuturor! :wave: :wave: :wave:
pdw
Poate ca nu e nevoie sa schimbi geamurile. Eu am citit pe net ca geamurile ionizate pot arata iar ca noi dupa cateva ore de frecat cu diluant. Acuma nu stiu cat e de adevarat.
Romulus67721
Ce bine ar fi!Daca le schimb le donez cuiva de pe forum, sa scap de ele!
Cosmin65397
Salutare! Ce model de Lada este?1200-1500? Nu-ti fa probleme cu geamurile cu Solutie de curatat geamuri si frecat bine iese foarte bine!
Romulus67721
E cu 4 faruri, turometru, an 1988, motorul 1300cmc.Cam cat pot costa piesele?Solutia excact cum se numeste?Sigur da rezultate?Multumesc mult!
Cosmin65397
Daca e cu 4 faruri e Lada 1500 e foarte buna,dar daca zici ca ai carburator de dacie e binisor pt ca nu mai consuma mult dar pierzi din viteza! Solutiile de curatat geamuri sunt multe,poti folosi "Clean" de exemplu si poate da rezultate dar sa freci bine! Cu piesele sa nu-ti faci probleme nu sunt chiar scumpe dar tyrebuie sa stii de unde sa le iei pt ca pot fi contrafacute sau non-calitate(ca cele din obor-unele) Magazine gasesti pe aici pe forum cu piese bune! Bafta! ai afacut o alegere buna!
andrei27237
Salut.Piesele nu sunt scumpe.
Pacat de carburatorul de dacie.....
Cosmin65397
se poate schimba carburatorul de daci cu unul de lada 1500 ,numai sa vrea sa-l schimbe!
Romulus67721
Multumesc!M-am linistit cu geamurile!Oare cu vreo 4-5 milioane rezolv amortizoare noi+furtune, bujii si alte cateva chestii marunte?
Cosmin65397
Sall ! cred ca iti ajung banii vezi shi tu ce mai poti lua!!
Dragos56563
Salutare,

Ai spus ca geamurile sunt ionizate. Daca asa stau lucrurile, nu cred ca poti sa le cureti, pentru ca "negreala" e intrata in ele... Daca e o folie sau mai stiu eu ce minune, atunci da. Dar daca culoarea e in geam...Nope.

Oricum, ia-o !
Felix60549
Daca este motor de 1300 inseamna ca e pe curea de distributie. Aceste motoare sunt foarte fiabile si au un zgomot mult atenuat fata de cele clasice pe lant. Daca este asa, face toti banii pana la ultimul leu!

Tb. cu carburatorul de Dacia, nu te ajuta deloc. Nu vei avea niciodata puterea si viteza acestui motor! Sfatul meu este sa-l schimbi cu unul original.
Romulus67721
Multumesc tuturor, mi-ati fost de mare ajutor!Concluzii:
1.O iau clar si incerc s-o fac boboc cu banii care-i am acum+ce mai pot face rost in timp.
2.Unde gasesc carburator original, nou sau sh bun pentru ea.
3.Cat or fi geamurile spate+luneta de schimbat cu tot cu manopera?4.Am manualul pe cd, il copiez gratis pentru cine vrea, manualul e in romana!!!
4.Cine ma poate lamuri cum e cu motorul si in general ce e bun si ce nu la modelul asta in general?
5.Multumesc, sunteti niste forumisti activi si pe felie, exact cum imi place mie!! :wave:
Cosmin65397
Sall! Este un atelier de dezmembrari Lada pe Antiaeriana,pe langa unitatea militara poate dai o fuga pe acolo shi vezi ceva care poti folosi,magazine mai sunt pe calea Grivitei(Atlas Impex),prelungirea ghencea ,pe la rusi prin obor mai gasesti dar sunt de cam slaba calitate si mai este un magazin la Luica(capat 102) ! Poate itzi sunt de folos....Bafta! shi spen sa ne vedem la o urmatoare intalnire!!
andrei27237
Salut.

Te rog sa-mi faci o copie la manual.Sunt dn Baia mare deci va tebui trimis prin posta daca nu e mare deranjul.Il pui cu ramurs 50.000 lei si cred ca acopera transportul.

Legat de piese .Asculta ce zice toata lumea ,nu lua piese la da ucrainieni sau rusi ce or fi.Sunt de foarte proasta calitate.POate nu toate.Iti spun ce am gasit eu nasol de tot la ei:pompa frana (am schimbat 5 intr-un an) Bucsi(nu am luat eu personal dar am auzit ca tin 2-3 luni).

Eu am pus pe a mea amortizoare sachs rotule lemforder,si pe spare amortizoare gabriel. Sunt excelente ! Mai scumpe dar merita. Nu vreau sa intu in detalii dar lund piese nasoale mergi de f multe ori la mecanici si se aduna sume importante la piese si manopera. Eu unul am uitat de cand nu am fost la mecanic cu pb seriose.... decat asa sa-l stresez un pic.... biggrin.gif
gabriel cretu
geamurile sunt ieftine,eu am cumparat o luneta de la un tip cu 500 000pt un tovaras din Constanta
vezi ca mai sunt tipi care le-au dat la casat si au oprit ceva de pe ele
Sa nu cumperi noi ca astia sunt chiar nesimtiti la preturi uite am sa-l intreb eu pe asta de la care am luat luneta deaca le mai are pe celelalte ca la geamuri chiar nu conteaza daca-s de la mana a doua........
gabriel cretu
acum iti mai dau un sfat chiar daca nu e prea incurajator e adevarat si nu vei fi dezamagit
sa stii ca o masina la 5 -10 000 000 nu prea e masina indiferent cat e ea de lada moskwich sau ce-o mai fi....trebuie sa fii pregatit sifleteste si nu numai pt tot felul de probleme si fie te apuci si bafi bani in ea si ai o perioada buna un care nu mai ai probleme ,fie te carpesti de la o zi la alta si ai si tu masina,dar ca sa te urci in ea si sa pleci la mare fara scule in portbagaj si un necesar minim de piese la banii astia nu cred.....
pai gandeste-te ca doar cauciucurile fac banii cu care o iei
eu zic sa te gandesti bine si ia pe cineva care stie cat de cat cu ce se "mananca" LADA ca e posibil sa ai surprize neplacute.....
Gigi66198
QUOTE(gabriel66207)
acum iti mai dau un sfat chiar daca nu e prea incurajator e adevarat si nu vei fi dezamagit
sa stii ca o masina la 5 -10 000 000 nu prea e masina indiferent cat e ea de lada moskwich sau ce-o mai fi....trebuie sa fii pregatit sifleteste si nu numai pt tot felul de probleme si fie te apuci si bafi bani in ea si ai o perioada buna un care nu mai ai probleme ,fie te carpesti de la o zi la alta si ai si tu masina,dar ca sa te urci in ea si sa pleci la mare fara scule in portbagaj si un necesar minim de piese la banii astia nu cred.....
pai gandeste-te ca doar cauciucurile fac banii cu care o iei
eu zic sa te gandesti bine si ia pe cineva care stie cat de cat cu ce se "mananca" LADA ca e posibil sa ai surprize neplacute.....



Din proaspata mea experienta, pot spune ca Gabriel are 100% dreptate. Am dat 10 milioane, pana acum am mai bagat inca 6 milioane si nu se simte...cred ca mai bag inca pe atat....dar si dupa aia.... biggrin.gif
Gigi66198
QUOTE(andrei27237)
Salut.

Te rog sa-mi faci o copie la manual.Sunt dn Baia mare deci va tebui trimis prin posta daca nu e mare deranjul.Il pui cu ramurs 50.000 lei si cred ca acopera transportul.
biggrin.gif


Daca vrei manualul, il poti descarca on-line de aici:
http://www3.uploadready.com/v/2494954/Lada...aratii.rar.html
gabriel cretu
Baieti pentru cei care urmeaza sa va cumparati masini parerea mea este sa va alegeti o masina buna inca de la inceput chiar daca e mai scumpa...asta daca nu sunteti mecanici sau tinichigii sau macar daca nu aveti un loc unde sa va desfasurati unde sa o desfaceti si sa puteti avea timp de reparatii amanuntite adica un garaj ar fi ideal dar care sa fie al vostru,nu al unui prieten ruda etc pt ca reparatiile ar putea dura mult si se plictiseste lumea sa tot tineti garajul ocupat
Va spun din proprie experienta nu din auzite.....
Apoi mai e o problema cand cumparati masina uitati-va sa fie caoseria buna tabla sa arate bine fara rugina sa aiba 'LINIE" chiar daca asta e in derimentul unui motor bun,eu sincer am fost mult mai multumit de masinile al caror motor a trebuit facut decit tinichigeria...
veti gasi mult mai repede un mecanic bun decat un tinichigiu asta din urma trebuie sa aibe mana ca lumea si rabdare ca sa scoata lucrul bun si nu gasiti pe nimeni credeti-ma,dispus la asa ceva mai ales pt LADA
Eu va urez sa gasiti masini bune si ieftine dar sa fiti cu mare bagare de seama mai ales la cele ieftine ca altminteri va luati belea pe cap........si inca o data stiti cum se spune: de cati bani atata peste.....
Gigi66198
QUOTE(gabriel66207)
Baieti pentru cei care urmeaza sa va cumparati masini parerea mea este sa va alegeti o masina buna inca de la inceput chiar daca e mai scumpa...asta daca nu sunteti mecanici sau tinichigii sau macar daca nu aveti un loc unde sa va desfasurati unde sa o desfaceti si sa puteti avea timp de reparatii amanuntite adica un garaj ar fi ideal dar care sa fie al vostru,nu al unui prieten ruda etc pt ca reparatiile ar putea dura mult si se plictiseste lumea sa tot tineti garajul ocupat
Va spun din proprie experienta nu din auzite.....
Apoi mai e o problema cand cumparati masina uitati-va sa fie caoseria buna tabla sa arate bine fara rugina sa aiba 'LINIE" chiar daca asta e in derimentul unui motor bun,eu sincer am fost mult mai multumit de masinile al caror motor a trebuit facut decit tinichigeria...
veti gasi mult mai repede un mecanic bun decat un tinichigiu asta din urma trebuie sa aibe mana ca lumea si rabdare ca sa scoata lucrul bun si nu gasiti pe nimeni credeti-ma,dispus la asa ceva mai ales pt LADA
Eu va urez sa gasiti masini bune si ieftine dar sa fiti cu mare bagare de seama mai ales la cele ieftine ca altminteri va luati belea pe cap........si inca o data stiti cum se spune: de cati bani atata peste.....



Se vede treaba ca vorbesti ca un profesionist. Tot ceea ce ai scris mai sus este 100% valabil, eu fiind exact in situatia de mai sus...
Dar cum speranta moare ultima...
gabriel cretu
Mai omule imi pare tare rau de ce vad ca scrii aici........uite eu am un bun prieten care e tatic in ale LADITELOR nenorocirea e ca s-a angajat la unul si umbla prin Europa toate zilele face 5000 km pe saptamana.....e terminat si sincer cand vine mi-e rusine sa ii spun ca am probleme si sa ma ajute la la la .......
Dar uite eu l-am sunat acum si maine e in Bucuresti de fapt vine in seara asta ca e pe la DEVA si ma gandeam sa trecem pe la el sa o vada daca mai are vreo sansa sau e in metastaze biggrin.gif
nu stiu cum sa luam legatura ca tel am vazut ca nu se pot pune.......intreaba si tu pe cineva care afost ieri la intalnire sa-ti dea nr meu de tel. eu sunt gabi cretu si vorbim mai multe
Romulus67721
Multumesc pentru raspunsuri! biggrin.gif :wave: Cred totusi ca o iau, aloc un buget de 10 milioane si o fac boboc.As tept maine mecanicul s-o vada si sa analizeze ce si cum, mai ales motorul in sine si tabla.Ptr.cine vrea manualul, dati-mi adresa si il pun cu placere!
Gigi66198
QUOTE(gabriel66207)
Mai omule imi pare tare rau de ce vad ca scrii aici........uite eu am un bun prieten care e tatic in ale LADITELOR nenorocirea e ca s-a angajat la unul si umbla prin Europa toate zilele face 5000 km pe saptamana.....e terminat si sincer cand vine mi-e rusine sa ii spun ca am probleme si sa ma ajute la la la .......
Dar uite eu l-am sunat acum si maine e in Bucuresti de fapt vine in seara asta ca e pe la DEVA si ma gandeam sa trecem pe la el sa o vada daca mai are vreo sansa sau e in metastaze biggrin.gif
nu stiu cum sa luam legatura ca tel am vazut ca nu se pot pune.......intreaba si tu pe cineva care afost ieri la intalnire sa-ti dea nr meu de tel. eu sunt gabi cretu si vorbim mai multe


Gabi, nu credeam ca mai pot exista romani care sa se ajute intre ei fara sa se cunoasca. Ma faci sa ma simt mandru ca sunt proprietar Lada.
Multumesc mult. Cand ne vedem ai o bere de la mine wink.gif
Problema e programul meu de lucru - zilnic 09 - 18.00. Nu vad cum ne-am putea vedea...
In week-end, 100% imi bag nasul prin ea...
Dar nu o surubaresc in sufragerie... biggrin.gif biggrin.gif
gabriel cretu
Pacat,n-ai facut nimic.......trebuie sa simta ai tai ca ai LADA..... biggrin.gif biggrin.gif
k.68177
smile.gif) eu mi-am facut motorul cu taica-meu care e mecanic in garaj, in beci, si restu..... in casa, da pe balcon smile.gif). Asta a fost in 1996, cand inca eram mic... biggrin.gif. Dar repet... daca faci odata calumea motorul, nu prea ai ce sa surubaresti la masina. Eu de 3 ani am schimbat numai uleiul, am pus benzina, si mi-am schimbat carburatorul ( era pe el cel original,, dar cu camera nr. 2 blocata, arata ca dupa razboi smile.gif ) A da am schimbat un semering, care este in spatele fuliei, pt ca picura ulei. Cam atat la motor...
Gigi66198
QUOTE(k.68177)
smile.gif) eu mi-am facut motorul cu taica-meu care e mecanic


Daca ai sti cat te invidiez...
Marius67205
Salutare nu vreau sa supar pe nimeni am si eu o LADA 2104 break si tot asa am luato de nou e fabricatie `86 tata e primu proprietar si tot asa am avut probleme pana acuma doar cu carburatoru si am si eu tot de dacie pus de tata(tin sa mentionez ca numai tata lucreaza la masina asta decand o are si in general si la altele ca a fost si esti mecanic)si tot asa am cautat si eu carburatot in nebnuie nou si nu am gasit la cel vechi nu a avut ce sia faca pt ca nu isi mia tinea relantiu deloc la curatat cu tot felu de solutii si nici un rezultat ori stata foarte dar foarte turata ori nu statea deloc si de carburatoru asta sunt multumit eu ma duc in a 3 pana pe la 90 cu ea si in rest am facut motoru de 3 ori pana acuma si are 200 de mii de km mult noroc cu reparatu masini daca vreti o sa pun si poze cu ea
Gigi66198
QUOTE(Marius67205)
Salutare nu vreau sa supar pe nimeni am si eu o LADA 2104 break si tot asa am luato de nou e fabricatie `86 tata e primu proprietar si tot asa am avut probleme pana acuma doar cu carburatoru si am si eu tot de dacie pus de tata(tin sa mentionez ca numai tata lucreaza la masina asta decand o are si in general si la altele ca a fost si esti mecanic)si tot asa am cautat si eu carburatot in nebnuie nou si nu am gasit la cel vechi nu a avut ce sia faca pt ca nu isi mia tinea relantiu deloc la curatat cu tot felu de solutii si nici un rezultat ori stata foarte dar foarte turata ori nu statea deloc si de carburatoru asta sunt multumit eu ma duc in a 3 pana pe la 90 cu ea si in rest am facut motoru de 3 ori pana acuma si are 200 de mii de km mult noroc cu reparatu masini daca vreti o sa pun si poze cu ea


Tu ori faci mishto de noi...ori ai facut scoala pe hol....in viata mea nu am vazut o fraza mai lunga si mai plina de greseli .... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Gigi66198
QUOTE(Marius67205)
Salutare nu vreau sa supar pe nimeni am si eu o LADA 2104 break si tot asa am luato de nou e fabricatie `86 tata e primu proprietar si tot asa am avut probleme pana acuma doar cu carburatoru si am si eu tot de dacie pus de tata(tin sa mentionez ca numai tata lucreaza la masina asta decand o are si in general si la altele ca a fost si esti mecanic)si tot asa am cautat si eu carburatot in nebnuie nou si nu am gasit la cel vechi nu a avut ce sia faca pt ca nu isi mia tinea relantiu deloc la curatat cu tot felu de solutii si nici un rezultat ori stata foarte dar foarte turata ori nu statea deloc si de carburatoru asta sunt multumit eu ma duc in a 3 pana pe la 90 cu ea si in rest am facut motoru de 3 ori pana acuma si are 200 de mii de km mult noroc cu reparatu masini daca vreti o sa pun si poze cu ea


Traducere aproximativa:

Salutare
Nu vreau sa supar pe nimeni, am si eu o Lada 2104 break. Este cumparata in 1986 de tatal meu(primul proprietar). Singurele probleme avute pana acum cu ea au fost la carburator. Acum are carburator de Dacie pus de tata. Tin sa mentionez ca tata e mecanic si numai el a reparat Lada. Am cautat carburator nou, original, dar nu am gasit. Vechiul carburator avea ceva defect, deoarece nu tinea la relanti. Cu carburatorul actual, ma duc in viteza a III-a pana pe la 90km/h.
Motorul l-am facut de trei ori pana acum. Are deja 200.000 km.
Mult noroc cu reparatul masinii.
Daca vreti, o sa pun poze cu Lada mea.

Traducere terminata...de tot... biggrin.gif biggrin.gif

Scuze @Marius67205, nu am putut rezista sa nu imbunatatesc continutul mesajului tau. Recunosc, a trebuit sa-l citesc cu atentie de cateva ori... blush.gif
Asteptam cu nerabdare pozele cu Ladita ta.

Cu stima.
Cosmin65397
QUOTE(Marius67205)
Salutare nu vreau sa supar pe nimeni am si eu o LADA 2104 break si tot asa am luato de nou e fabricatie `86 tata e primu proprietar si tot asa am avut probleme pana acuma doar cu carburatoru si am si eu tot de dacie pus de tata(tin sa mentionez ca numai tata lucreaza la masina asta decand o are si in general si la altele ca a fost si esti mecanic)si tot asa am cautat si eu carburatot in nebnuie nou si nu am gasit la cel vechi nu a avut ce sia faca pt ca nu isi mia tinea relantiu deloc la curatat cu tot felu de solutii si nici un rezultat ori stata foarte dar foarte turata ori nu statea deloc si de carburatoru asta sunt multumit eu ma duc in a 3 pana pe la 90 cu ea si in rest am facut motoru de 3 ori pana acuma si are 200 de mii de km mult noroc cu reparatu masini daca vreti o sa pun si poze cu ea


Salutare!!! Ia zii tu mai bine Cum ajungi Cu a-3-a La 90 km/h? Am trait s-o aud si pe asta......
Daca tu mergi cu 90 cu a 3-a inseamna ca nu mai ai nevoie de-a 4a!!! Spune-mi te rog frumos ce turatie ai cu a 3-a la 70Km/h!!!
Nu sunt rautacios dar sunt curios.....
gabriel cretu
Adevarul este ca pare a fi o problema turatia la LADITE si eu am senzatia ca sunt cam turate,sau poate nu toate,dar in orice caz motorul e mai turat decat la alte masini
La mine am un 1500 cu 4 trepte la 60 trebuie deja sa-i schimb treapta aIVa pt a avea cam 2000 rot. si pe la 80 am ajuns deja la 3500,mi se pare un pic exagerat dar asta e probabil la patru trepte.........
Eu cred ca o turatie normala ar fi pe la 2500,asa cred ar fi normal sa avem la 80 - 90
Horia49540
Ce vi se pare asa mult 90 la ora in a treia ?
Ati vazut pe bord unde incepe rosu ? la 40 la intaia, 60 la a doua, 100 la a treia, la a patra nu mai are limita ha ha
Si etajarea treptelor e normala, zic eu uite si diferentele fata de dacia (cu 5 viteze) :
V1 – 20km/h – 3000 rot dacia, 3400 lada
V2 – 40km/h – 3000 rot dacia, 3400 lada
V3 – 60 km/h – 3000 rot dacia, 3400 lada
V4 – 80 km/h – 30 rot dacia, 3400 lada (pe la 84 km/h)
Si de ce e asa? Pt ca dacia are cuplul maxim la 3000 rot, iar lada la 3400
Deci motorul de lada e mai de turatie decat dacia (si la turatia maxima are lada vreo 500 rot in plus)

Lada 1600 a lui georgian are treptele mai lungi (merge mai multi km/h in toate vitezele la turatie maxima), pt ca are cutie de 1600 si diferential de 1500-1600
Lada 1500 are cutie de 1200 si diferential de 1500-1600 (mai lung – 4,1 fata de 4,3 la 1200 si 1300)
Si de aceea urca si mai bine lada la munte si poti sa pleci lejer cu a doua din loc bicycle.gif

Pot spune, si nu mint, ca lada mea a mers odata cu 50 in vit1, si cu 90 (nouazeci biggrin.gif :bandit: :boxing: ) in vit 2, si de mai multe ori cu 80 in vit2 ; 110 in a treia (mai mergea, dar nu mai avea rost)
Normal ca nu e sanatos si nu trebuie repetat ha ha (socotiti cu regula de trei simpla ce turatie e la 90 in vit2 !)
Dar pana la zona rosie nu e pericol daca motorul e in stare buna si daca se face doar o accelerare scurta (depasire etc.) si daca ai ulei bun
:wave:
Gigi66198
@Horia

E posibil sa ai dreptate, dar nu cred ca e normal sa "bagi piciorul in ea". Poate in caz extrem, dar pe mine ma doare sufletul sa o "chinui" in asa hal...
Pana la urma si lipsa de experienta poate fi cauza pentru care poti forja Ladita...
Repet, daca nu ai respect fata de Lada s-ar putea ca si ea sa te lase cand ti-e lumea mai draga. Sunt impotriva... Faptul ca Marius67205 a reparat de 3 ori motorul si are 200.000 km la bord, denota ca a tras rau de masina. Sunt multe persoane care au Ladite cu kilometrajul pe aproape... si nu au umblat la motor...
Iubeste-o si ea te va rasplati!!
Horia49540
Nuuu, m-ai inteles gresit
Poate ca nu m-am exprimat eu cum trebuie…
Nu zic cae bine sa tragi de ea, dimpotriva !
Dar la o nevoie nu se strica daca o forjezi 3-4 secunde acolo
Eu nu sunt de principiul sa accelerezi daca nu ai dece : consumi si benzina, uzezi si masina
Eu de ex schimb a doua la cativa metri dupa ce am plecat de pe loc, a treia o bag pe la 30 la ora si deja de la 40-50 bag a patra , asta la drum drept, la munte e altceva
Si daca mergi pana in 20 la ora v1, 35-40 v2, 60 v3 nu se strica prematur, doar consuma mai mult, daca o turezi mult mai mult atunci creste uzura, e normal, dar inca o data spun, conteaza enorm uleiul !!!
Deci nu turati mereu ha ha
Dar mai e o alta chestie, despre care cred ca a fost una din ideile de pana acum si pe care n-am abordat-o : motorul de lada iti da senzatia de turatie, la 3000 rot zici ca ai 7000 cu alte masini, face zgomot mare, dar mie sincer imi place asa, eu n-o izolez fonic smile.gif
Si dac aai si toba sparta zici ca se sparge motorul
Nostim : am mers odata cu un volvo cu motor de dacia 1400 (renault !) si dupa vreo juma’ de ora zice proprietarul : pacat ca nu am a doua toba
Cum ???zic eu
Chiar si fara a doua toba se auzea ala ca o lada cu tobe bune, poate chiar mai incet ha ha
:wave:
ionita56403
Daca mergi cu ea mai turata nu ii creste si uzura neaparat motorul se uzeza mai mult daca mergi subturat deoarece cocseaza segmentii si nu ai ardere completa daca mergi subturat iar lada este un motor de turatie prindefinitie ia incercati cand sunteti in a treia la 60 sa accelerati mai mult si sai dati a patra sa vedeti ca atunci trage cel mai bine ca atunci are cuplul mai mare.Cand schimbati vitezele, masina nu trebuie sa traga greu cand ati schimbat intr-o treapta superioara.Trebuie sa traga usor.Daca se schimba subturat nu aveti ardere completa si apare fenomenul de cocsare a segmentilor adica seg. se strang pe piston iar pe capul acesta se depune calamina.Iar odata cu mersul subturat dar pe o perioada indelungata apara jocuri in bolturi etc.Si vorba lui Horica depinde si de uleiul care il bagi.
gabriel cretu
Eu cred ca masina iti 'spune 'la ce turatie se simte bine.........cel putn a mea se simte bine pe la 80 acolo ii place ei........dupa aia se vede ca 'sufera' e foarte adevarat ca am incercat si eu sa vad ce poate si am mers cu 140 si nu eram pe rosu,probabil ca mai putea dar stiti cum facea? mama ziceai ca se roaga de tine sa o lasi mai moale
Va mai spun o chestie din experienta.....depinde si cum a mers vechiul proprietar,daca a fost un vitezoman masina merge 'frumos'la viteza respectiva,tin minte cand am cumparat o dacie de la unul din Buzau care facea frecvent Bucurestiul ,la 2 3 zile.....doamne stiti cum mergea masina aia la 110-120 de ziceai ca nu e adevarat.........altfel stiti si voi cum fac daciile la viteza asta (era berlina ,nu astea noi)
Dar ce sa te faci cu asta ca mosu mi-a spus clar ca el nu depasea 70 ca manca mult.......si ca nu stie daca merge electroventilatorul ca el n-a mers in Bucuresti,iar in afara (se ducea la Vatra Dornei)nu crede ca se incingea atat incat sa porneasca .........poftim!!!!!!!!!!!
k.68177
Apropo de turatii... 3500 nu e mult deloc. Motoarele astea rezista mult si bine si la turatii mult mai mari. Vreau sa mentionez, ca at. cand mi-am pus carburatorul nou, batranul a testat sa vada cam cat rezista.. nu pot sa zic cifra exacta la cat era turat, dar cam asa era cu mult pe rosu, la turometru. Ma rog, eu conduc un pic mai sportiv, ceea ce inseamna ca de obicei schimb viteza pe la 3500 de rotatii sau peste (depinde cat de mult ma grabesc smile.gif ). Pt ca am cutie de vit. cu 5 trepte, vitezele sunt "mai lungi" . Numai odata am turat masina pe un urcus in treapta a 3-a pana la 4500 - 5000 , si at am vrut sa vad cum trage in sus cand e un pic turata. Condusul economic la Lada e intre 2000 si 3000 de rotatii.
gabriel cretu
sunt perfect de acord ca aici e consumul economic si cred ca nu doar la LADITE.......aici e optim sa se mearga dar ce ne facem noi ca daca mergem cu viteza asta ne taraim pe drum nu mergem.......pai asta inseamna 60-70 eeeeeee e totusi ok margem pe DN1 biggrin.gif si suntem in rand cu lumea (BUNA biggrin.gif )
Gigi66198
In general, o masina se simte. Cere ea cand trebuie sa o treci intr-o treapta superioara sau invers.
Horia are dreptate cand spune ca "motorul de lada iti da senzatia de turatie, la 3000 rot zici ca ai 7000 cu alte masini, face zgomot mare, dar mie sincer imi place asa"... Si mie la fel wink.gif
Mai conteaza si modul de condus, unii sint mai vitezisti, altii sint mai linistiti...
Horia49540
QUOTE(gabriel66207)
60-70 eeeeeee e totusi ok margem pe DN1 biggrin.gif si suntem in rand cu lumea (BUNA biggrin.gif )


las' ca au bagat camere de luat vederi pe dn1 asa ca s-a mai domolit si lumea buna :bandit:
k.68177
QUOTE
Mai conteaza si modul de condus, unii sint mai vitezisti, altii sint mai linistiti...

Mda, si asta conteaza. Acum sincer nu stiu in ce categorie ma incadrez smile.gif . Intotdeauna consider ca conduc cu simt, si o calc cand masina imi cere. Aaa si era sa uit. Mai devin vitezoman, atunci cand sunt in trafic, conduc cu viteza regulamentara, si vine un papalau cu cin estie ce masina cica "tunata" cu prost gust ( bordu invelit in ceva piele, spoilere mari , ( in special pe masini vechi )) , si incepe sa-mi faca semne sa ma grabesc, sau ma claxoneaza ca dracu, parca as merge cu 20 pe ora. Atunci ma razbun pe ei, aplicand acceasi metoda, pe care o practica ei. Sau ma mai enerveaza cand se face o remarca de prost gust, de ex: "De unde ai luat masina, baiete? De la remat ?" sau ceva de genul " Din ce secol ii masina? " sau " Ce cauta o rabla ca asta pe drumuri? Ar trebui sa fie deja in groapa de gunoi". Dar cel mai mult ma enerveaza comentarile de genul " Bai , misca-ti << lada de gunoi>> din drum ". Va spun ca toate astea le-am auzit de prin bloc, sau in parcarile din fata magazinelor. Ma rog, da masina ce vina are?Ca e veche ? Mentionez, ca caroseria in afara de ceva pete de rugina pe prag, arata impecabil ( sau eventual vopseaua nu arata bine, pt ca la service unde a fost vopsita au facut munca de mantuiala), motorul merge calumea. Deci cam atat.
scoaba64138
...ca musca in lapte. Hai sa va spun cum mi-am luat 1200 break. Mai am un Fiat 124 ( 1968 ) ,dar varza tabla ,pod pedalier ,aripi interioare.Am avut accident.Ramas fara lichid, si culmea cu un Logan nou nout biggrin.gif . cum lucrez pe distributie ,nu am mai avut timp sa o repar asa ca pe dreapta.In decembrie am vazut o 1200 berlina si m-am gandit sa o iau , ca si asa mai am fiatul si se mai potrivesc piese . -Lam sunat pe respectivul om , ne-am dat intilnire, si dupa ce am ajuns la el , mi-a spus ca o da ptr ca si-a cumparat o alta Lada si ca-i pare rau sa o lase sa stea. .Model nou , cred ca 112.Ne-am inteles la pret, 350 euro, si urma sa vrb cu nevasta-sa ptr masina.DACA STIAM IN CE MA BAG ,RENUNTAM DIN PRIMA. Aveam fix 350 strinsi ,si i-am explicat omului ca urmeaza sa facem actele ,dar nu in decembrie ca nu ti-le face nimeni la sfirsit de an si ca nu mai am nici bani pina in ianuarie.M-a inteles ,a fost de acord si hai la nevasta. Cred ca m-am chinuit o ora sa o convingem ca nu vreau sa o iau si dupa sa o vind. ERA ,PUR SI SIMPLU ISTERICA . Nu , daca ma prinde radarul cine plateste amenda,daca nu am asigurare vine la ea ,etc . Intr-un final ,m-am ridicat si-am iesit pe usa cu omul dupa mine ,zicandu-mi ca daca vreau putem merge pina jos sa vad masina,ca e buna. La care replica a fost : Am venit sa o cumpar ,nu sa o admir ! Si ,sincer, imi pare rau de masina ca arata super . SI UITE ASA MI-AM LUAT 1200 BREAK. Si nu imi pare rau . Mai vb
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.