Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Octavia 1 TOUR SPORT 1,8T sau Octavia 2 2,0TDI
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Skoda
Pages: 1, 2
V L D
Salut
Am si eu o mare dilema ce sa aleg dintre octavia tour sport 1,8T si octavia 2 2,0 TDI blush.gif , momentan conduc tot o octavia 1,8T numai ca e a tatalui meu si cand plec la facultate vrea sa imi ia si mie o masina. Eu is indragostit de motoru acesta , am condus noul passat cu motoru de 2,0 si sincer sa fiu nu am fost deloc impresionat , oricum e o diferentza foare mare intre passatul nou cu motoru de 2,0 si octavia mea, greutatea e prima diferentza biggrin.gif si cea mai mare este ca una e diesel si una benzina (mentionez ca am carnetu de 5 luni si vreo 10000 de km la bord si am mai condus putzintel bicycle.gif pana acum A8 4,2 quatrro , Ford Focus 1,9 TDDCI, si un E 220 cdi).
Problema e ca asi vrea ceva care sa consume mai putzin in oras pt ca vreau sa fac facultatea la bucuresti si nu vreau sa dau cam totzi banii pe benzina si de aia asi vrea un diesel dar in acelasi timp asi vrea ceva care sa imi mai ofere cate o senzatie tare!
TLS-09
QUOTE(Andrei Vladimir67578)
Problema e ca as vrea ceva care sa consume mai putzin in oras pt ca vreau sa fac facultatea la bucuresti si nu vreau sa dau cam totzi banii pe benzina si de aia asi vrea un diesel dar in acelasi timp asi vrea ceva care sa imi mai ofere cate o senzatie tare!


Cam greu sa le imbini pe amndoua. Totusi nu ai multi kilometri facuti asa ca nu te grabi acum.
Cel putin pana termino facultatea sfatul meu este clar alege Octavia 2 2,0TDI.
Bafta la scoala si evident si la soferie!
V L D
Mersi pt sfat dar are o senzatie specifica masina asta si una FULL options e 20090 eur cu toate taxele incluse parca mi se pare mai ieftina, eu trebuie sa ma incadrez in 20000eu cip in sistem de leasing. Am auzit ca motorul 2,0TDI consuma mult ulei . Ma mai gandeam si la un golf 5 cu 2,0 TDI dar cu 4Motion (pacat ca skoda nu baga si la berline tractiune integrala). Golful 5 am auzit ca nu e stabil la viteze mari si un prieten de-a meu a avut un golf 5 numai ca a intrat intr-un stalp cu 120 la ora si a omorat 2 oameni care erau in masina cu el. Oricum nu is teribilist sau vitezoman, doar cand e cazu mai apas pedala.
V L D
Mersi pt sfat dar are o senzatie specifica masina asta si una FULL options e 20090 eur cu toate taxele incluse parca mi se pare mai ieftina, eu trebuie sa ma incadrez in 20000eu cip in sistem de leasing. Am auzit ca motorul 2,0TDI consuma mult ulei . Ma mai gandeam si la un golf 5 cu 2,0 TDI dar cu 4Motion (pacat ca skoda nu baga si la berline tractiune integrala). Golful 5 am auzit ca nu e stabil la viteze mari si un prieten de-a meu a avut un golf 5 numai ca a intrat intr-un stalp cu 120 la ora si a omorat 2 oameni care erau in masina cu el. Oricum nu is teribilist sau vitezoman, doar cand e cazu mai apas pedala.
V L D
Auci mii de scuze is nou pe aici
TLS-09
Chestia cu consumul de ulei e o legenda. In rest alegerea e a ta. Acuma gandindu-ne ca ai pus initial problema alegerii intre doua Skode, zic eu ca orice alegere ai face tot buna e.
TLS-09
De ce ti-ai cerut scuze? Nu ai motive. Fii serios.Acuma am vazut ca ai doar 5 mesaje. Nu-i nimic si mesajele mele sunt nimic pe langa ale altora, asa ca iti urez succes si perseverenta pentru ca forumul merita.
V L D
Asta asai inainte ma mai uitam si la alte marci , da sincer sa fiu nu ma incanta nici una calitatea masinii e EXCELENTA, pacat ca nu scot si un coupe cred ca are avea mult succesc cu un asemenea model , am vazut ca au facut ei un studiu TUDOR se cheama si masina arata excelent pacat ca nu o si produc ar fii foarte vanduta , eu unul daca ar avea un pret rezonabil asi cumpara una (vorba vine eu blush.gif )
TLS-09
Cand o sa apara si daca o sa apara fa tot posibilul sa o iei.
Din faptul ca urmeaza sa parcurgi facultatea am dedus ca esti la varsta la care merita sa ai un coupe.
Eu de exemplu desi nu o plimb pe soacra-mea cu masina decat odata la 2 ani(si atunci doar 5 minute ca merg tare cand e la bord socrosenia) . Ei bine aici doream sa ajung. Alea 5 minute pana se instaleaza socrosenia in spate-fata-pe capota-pe portabagaj etc in coupe mi-ar parea o vesnicie, asa ca nu o sa-mi iau coupe.
Tu esti inca tanar, gagici etc etc merita.
Iar Skoda Tudor arata superb cu adevarat. Doamne da sa o faca.
V L D
Oricum nu am auzit nimik de ea pana acum si daca e mai dureaza macar doi ani pana atunci SIGUR mai cumparam o skodutza si fiind in sistem leasing cam greutz sa o schimb. Oricum dupa octavia asta pe care o conduc acum iubesc masina unui amic de-a meu Audi TT 1,8T(180CP) quatrro e perfecta dupa mine asta e masina visurilor mele. Oricum trebuie sa iau in calcul si dupa ce o sa fac cu ea , asta care o cumpar acum poate sa ramana la firma, poate cei de la porsche fac un fel de sistem buy-back care sa ma avantajeze sa o schimb cu alt ceva oricum eu voi fii mereu fiedel VAG. Poate un A4 2,0TFSI quatrro(visez) biggrin.gif
DORU
QUOTE(Andrei Vladimir67578)
Ma mai gandeam si la un golf 5 cu 2,0 TDI dar cu 4Motion (pacat ca skoda nu baga si la berline tractiune integrala). Golful 5 am auzit ca nu e stabil la viteze mari si un prieten de-a meu a avut un golf 5 numai ca a intrat intr-un stalp cu 120 la ora si a omorat 2 oameni care erau in masina cu el. Oricum nu is teribilist sau vitezoman, doar cand e cazu mai apas pedala.


Eee, ai atins punctul sensibil! Skoda Octavia 4x4 berlina s-a produs numai intre 2002-2003, sunt deci putine in general. Eu am una din ele!
Desi as putea fi acuzat de subiectivism, eu iti recomand un astfel de model SH, merita! (la AAA Auto tocmai au 2 astfel de masini echipare Elegance una la 10.000 euro parca, cealalta mai scumpa nitel dar merita).
Asta ar fi alternativa la O1 Tour Sport 1.8T sau O2 TDI 140CP.
V L D
Faza e ca tata nu vrea sa auda de masini SH , mai bine ia un Hummer care consuma 25% decat sa ia un SH, Asta e dar dintre astea doua care crezi ca ar merita mai mult? blush.gif
V L D
Hm....... Am vazut azi dimineatza o relcama SUPER tare, pe care cred ca o stie cam toata lumea , Noul Opel Astra (cand vorbea tatal cu copilul si ii spunea ca ia cumparat masina) . Super tare masina , (parca arata mai bine decat un A3 in e 3 portiere ) si am vazut ca au un motor de 1,9 diesel cu 150CP!!!!! blink.gif blink.gif blink.gif , am sa ma duk pe la reprezentanta opel zilele astea cand am timp sa vad cat ajunge una (si sa vad ce sistem de leasing au ) . OF masinile astea .
DORU
ESTI CAM NEHOTARAT MATALUTA...In fine, Opel are intretinere mai scumpa decat Skoda. In plus, daca vrei consum mai mic dar costuri adiacente mai mari, ia diesel. Daca vrei invers, ia benzina. Eu am ales si nu o data benzinarul 1.8T in dauna diesel-ului...asa ca eu aleg sportivitatea in dauna consumului. La km pe care ii fac eu anual, nu merita sa investesc in motorina.
V L D
STIU....dar e vorba ca masina aceasta o voi tine 5 ani de zile , (pe perioada facultatzi ) si nu prea vreau sa ma coste mult intretinerea ei. E cam greu sa itzi alegi o masina in zilele astea atatea oferte si modele
DORU
...TOCMAI de aceea iti sugerez sa-ti ingustezi gama de modele pe care le ai in vedere. Apoi faci drive-test cu ele si alegi in cunostinta de cauza. Eu zic ca in cazul Octaviei nu-ti mai trebuie drive-test, conduci deja una...
V L D
Nu eu is cam 70% sigur ca imi voi lua o1 Tour sport 1,8T pt ca imi place cum arata si motoru e super, km nush cam cati voi face sincer acum , cred ca mi-ar trebui o masina pe diesel da si asta e scumpa la intretinere. Daca se mai schimba situatia financiara atunci sigur fara sa stau pe ganduri imi iau rs-il nou (daca imi permit si benzina blush.gif ). :brave:
DORU
IA AMINTE:

O1 1.8T SPORT = ~16.000 EURO (fara ESP, Climatronic, etc)
O2 RS = ~ 23.000 EURO (cu toate dotarile)

Mare salt de pret, nu crezi?
V L D
Da am zis Daca (adik sa imi permit una cu strictu necesar). Oricum is cam dezamagit pentru ca am fost azi la un prieten si sta exact langa reprezentantza opel (si mo mancat sa intru). Intru eu frumos am zis ca asi vrea sa vad si eu cam cat ma ajunge un Opel Astra GTC ......, si mia configurat una si surpriza masina cip cu motor de 2,0Turbo pe benzina cu 170 de cai este 20000eur cip da are TOT pe ea (sisteme peste sisteme de sigurantza , navigatie, xenon , jante TOT) si e si un diesel 1,9 cu 150Cp si o zis ca vine saptamana viitore ca masina de test drive si sincer sa fiu ma duk sa vad ce poate . Oricum singuru lucru care nu imi place la Opel e ca e Opel si numai lucruri nashpa am auzit eu de ea. OF OF OF OF o trebuit sa intru la opel , sincer acum is debusolat , tu ce zici????
G e o r g e
te rog ai grija cum scrii . nu mai scrie cu k , mai pune si tu un aliniat, arata-ne ca vrei sa fii respectat .

multumesc.
Fuscobal
Pai in 20.000E cip iei un Golf V GTI. Daca esti dispus sa renunti la piele, xenon si alte chestii, e o masina cu adevarat sportiva. Consumul totusi este si peste 1.8T de 150CP, ceea ce e normal de altfel ! Oricum, dintre cele propuse de tine, eu as merge pe 1.8T pentru ca am avut motorul asta si poate foarte mult. ATENTIE insa la excese sportive pentru ca suspensia si franele de pe Octavia I sunt mult in urma motorului !
V L D
In primul rand scuze is nou pe aici
In al doilea rand cu 20000cip imi iau si octavia RS dar pe mine mau incantat optiunile si motorul de pe Astra. De aia am si luat in calcul varianta asta. Singura problema e sistemul de leasing de la opel si nu is sigur la cat de rezistenta e masina. :bash:
DORU
QUOTE(Fuscobal)
Oricum, dintre cele propuse de tine, eu as merge pe 1.8T pentru ca am avut motorul asta si poate foarte mult. ATENTIE insa la excese sportive pentru ca suspensia si franele de pe Octavia I sunt mult in urma motorului !


In privinta Octaviei Tour nu ma pronunt, eu insa la vechea masina 1.8T an fabr 2000 aveam in urma tuning-ului 200 CP si am fost extrem de multumit atat de suspensie (cam prea sport) si mai ales de frane. Ingheta pe sosea la franarile de urgenta. Poate la Tour sa nu fie asa, desi nu vad d ce ar umbla la aceste capitole in sensul negativ.
Fuscobal
1) Octavia I nu va fi niciodata o masina cu adevarat sport in primul rand datorita suspensiei spate care nu e independenta.
2) Franarea este buna dar nu pe masura celor 200CP. Peste 140kmh, franele stock de pe Octy isi pierd eficacitatea si patineaza. Discurile fata sunt de 286mm iar cele spate mult mai mici. La GTI care are putin peste puterea unei Octavii 1.8T cipuite, discurile fata sunt de 312mm iar cele spate sunt de 286mm ( cat avea Octavia pe fata ! ).

Doru, daca vrei sa-ti dai seama de diferenta, ia la test o masina cu sasiu, suspensie si frane sport stock si forteaz-o putin. Cei de la Porsche sunt de treaba si te lasa sa dai destul de tare in GTI. Dupa drivetestul facut de mine, s-a dat jos reprezentantul de vanzari care m-a asistat cam alb la fata ! biggrin.gif Iarasi, daca vrei senzatii sportive, te invit la amkart cand o da caldura la o tura cu karturile. Acolo vei vedea ce inseamna G-uri in curbe !

Andrei, ce te-a incantat la motorul de Astra fata de 2TFSI al grupului VAG ? Stii ca GTI a fost masina anului la BBC TOP GEAR, nu ? Si mai stii ce critici sunt aia. Fac cu ou si cu otet Ferrari-uri sau altele echivalente ! Cauta pe net filmuletul cu emisiunea !
Fuscobal
http://www.zeperfs.com/duel1256-1292.htm > comparativ intre cele 2 motoare din punct de vedere al performantelor. Se observa ca accleleratiile masinilor sunt echivalente dar asta in conditiile in care GTI este mult mai greu. La reprize in schimb, GTI sta mai bine ! Eu zic ca in final mai bine te duci si faci drivetest cu toate de pe lista ta inainte de a lua decizia finala. Tot feelingul tau in spatele volanului va fi de zece ori mai important decat toate review-urile noastre de aici !
V L D
Bine asta asa e, dar comanda de masina o pot da doar in iulie (firma , comenzi , cecuri) , ce pot sa testez aici in piatra e Skoda Octavia 2 (nu stiu ce motorizari au) , si VW golf( la fel nu stiu ce motorizari au). Octavia tour sport stiu cum se comporta si is foarte multumita de ea.
Oricum eu plec in bucuresti la facultate si din auzite te cam sperii ce e acolo cu sofatu si parca nu asi da o caruta de bani pe o masina . Ramane de vazut ce fac cu situatia materiala poate se imbunatateste si imi voi lua un RS cu toate ca nu imi ia tata una cu 200Cp si benzina. :argue: Ramane de vazut. Oricum mersi pentru parerile voastre daca mai avetzi spunetzi biggrin.gif
BRAC
La varsta ta 18-19 ani ti-as recomanda ceva mai tineresc . OI si OII sunt orientate mai mult spre familie.
Daca 20.000 CIP nu sunt o problema as lua in vizor si BMW seria1.
DORU
[quote="Fuscobal"]1) Octavia I nu va fi niciodata o masina cu adevarat sport in primul rand datorita suspensiei spate care nu e independenta.
2) Franarea este buna dar nu pe masura celor 200CP. Peste 140kmh, franele stock de pe Octy isi pierd eficacitatea si patineaza. Discurile fata sunt de 286mm iar cele spate mult mai mici. La GTI care are putin peste puterea unei Octavii 1.8T cipuite, discurile fata sunt de 312mm iar cele spate sunt de 286mm ( cat avea Octavia pe fata ! ) [quote]

Hmmm...de acord cu tine partial!
Octavia 1 4x4 are punte spate independenta, deci e mai sport din acest pdv. Partial de acord cu tine sunt si in privinta dimens. discurilor fata/spate: modelul 4x4 le are mai mari decat cele standard la FWD.
Apoi orice fabricant are in vedere valori acoperitoare, deci si cele stock fac fata unei puteri mai mari, nu insa uneia extreme, desigur.

Una peste alta, cum intentia mea este sa fac un tuning agresiv (nu numai chip, ci si alte modificari) la masina din semnatura, personal voi schimba atat discurile originale fata /spate cat si placutele de frana cu ceva adecvat viitoarei mele puteri (voi atinge bariera celor 240CP sper). Atunci voi face un test cu placere impreuna cu tine!
BRAC
Dorule cat costa sa schimbi discurile de frana pe o punte? Schimbi tot , inclusiv etrierele ? Cu cat poti sa maresti diametrul fata de standard?
V L D
Da stiu mai tineresc da ce, Octavia imi place foarte mult la forma , ar fii Golf dar am auzit ca nu e stabil la viteze mari. Oricum BMW 1 sub nici o forma , BMW imi voi cumpara doar daca voi avea bani de o varianta cu tractiune integrala (nu suport tractiunea spate e mai buna vara pe uscat dar daca e ud gata sa terminat). Am prieteni cu BMW si MERC si daca e un pic inghetzat pe jos , ei gata nu mai pleaca eri unu nu putea sa mai plece din benzinarie si eu nu am avut nici cea mai mica problema (si eu nu am cauciucuri de iarna el da biggrin.gif ).
Oricum la aspect ma atrage foarte mult Octavia 1 Tour Sport motor bun arata bine e full pret mic (consum cam maricel blush.gif ). Octavia 2 e frumoasa nu am ce zice da mai mult imi place tour Sport si rs decat ea. Acum sa vad ce face tata.
DORU
QUOTE(sorin65879)
Dorule cat costa sa schimbi discurile de frana pe o punte? Schimbi tot , inclusiv etrierele ? Cu cat poti sa maresti diametrul fata de standard?


Sincer, daca vrei sa le schimbi cu unele noi originale, te indrum la reprezentanta (poti afla un pret si de la un dealer din Buc, da-mi MP si iti dau un nr tel si un nume, afli tot ce-ti doresti).

Daca ai in vedere schimbarea discurilor stock cu altele aftersale, atunci costul depinde de marimea celor sport noi si de firma. Daca vrei mai multe detalii, contacteaza-l pe Gavrila cu MP (il gasesti pe topicul Skoda pe benzina cu turbo), el a facut deja aceste modoficari la vechea lui masina. Succes !
Mikidutzaa
Apoi daca si Golf V GTI are probleme cu stabilitatea la viteze mari... ce sa mai zici de o Octavia Tour.

Daca prietenul tau avea Golf NON-Gti si a dat cu el de copac ca a fost bou nu inseamna ca Golful e masina proasta.
Fuscobal
Mda, nu mi s-a parut ca GTI ar avea probleme la viteze mari sincer sa fiu. Aerodinamica e rezonabila si la 220Kmh nu am simtit nici un fel de turbulente majore. Daca e sa ma iau dupa feeling, mai nasol a fost la STI peste 180kmh. Hehe, are dreptate Sorin. La varsta ta, mergi pe o masina sport dedicata si gata. Zilele trecute am vazut un 350Z de vanzare la 24K !!!! Suspect de ieftin dar m-am uitat atent la ea si era impecabila > avea vreo 30K km pe bord si totul arata ok ! Ma rog, poate avea probleme !
DORU
Realist este sa realizam cu totii ca numeri pe degete drumurile din RO unde poti rula cu 200 km/h fara sa dai de-o groapa sau vreun pieton turmentat. Stabilitatea masinii conteaza mult cand poti merge macar saptamanal la asemenea viteza in siguranta prin trafic.
Moca61990
[color=red][list]IA AMINTE:

O1 1.8T SPORT = ~16.000 EURO (fara ESP, Climatronic, etc)
O2 RS = ~ 23.000 EURO (cu toate dotarile)

Mare salt de pret, nu crezi?[list]



O octavia tour sport 1.8 turbo este in jur de 15.500 CIP cu aceleasi dotari ca si Oct II RS 2.0 TFSI......plus ca in avantajul OCT RS mai vin si jantele pe 17, tapiterie alcantra, model 2005, 5 stele EURONCAP si mai ales un motor care il gasesti pe Passat, Golf, Audi si in viitor Seat Leon Cupra.......toate astea la 19.000 cip, o diferenta de numai 3500 de euro......cred ca este de ajuns sa punem numai tapiteria si jantele si ne apropiem si mai mult :scratchchin: ....[b]eu zic ca cea mai buna alegere este totusi un RS......care v-a conta si la revanzare peste ceva timp
DORU
Inteleg unde bati, problema e ca baiatul cere bani de la tata, deci il convinge greu pt ceva mai scump si mai puternic, in condit in care mai trebuie sa castige si experienta...mai bine o masina mai ieftina si suficient de puternica. bicycle.gif
V L D
Asta cam ii problema , pt ca plec la facultate trebuie sa dorm si eu undeva , sa mai mananc, si sa nu consume mult masina ca sa am si eu un banutz blush.gif . Daca ar fii dupa mine RS fara sa ma mai gandesc, singuru lucru care nu ma atrage la RS e consumul am auzit ca e cam maricel peste 15% in oras. :bash: .
DORU
La masinile turbo conteaza enorm ce stil de conducere adopti. Consumul poate varia de la simplu la dublu !
Dar te asigur ca poti fi si economic daca doresti acest lucru...ramane sa inveti cum sa exploatezi corect motorul. Retine numai ca turbina intra in functiune la o anumita turatie. Daca nu ai nevoie de turatia respectiva (acceleratii pt depasiri, liniute, etc), motorul turbo se comporta aidoma unuia aspirat dpdv al consumului.
Moca61990
oameni care dati 16ooo cip pe o masina si va vaitati ca mai trebuie sa si dormiti si sa mancati.......nu vreau sa fiu rautacios, dar pls nu mai fiti patetici in asemenea declaratii.....e clar ca daca taticu are de gand sa imi dea 16 mii de euro sa imi iau o masina, ma rog de el inca o saptamana si mai imi da 3 mii......si cu consumul dintre 1.8 t si 2.o tfsi....din cate stiu e cam la fel...fsi-urile consuma mai bine decat MPI.......va puneti probleme care nu isi au rostul, pe cuvant.......KLAR OCTAVIA 2 RS ESTE PENTRU CEI CU BANI SI CARE AU HABAR CAT DE CAT DESPRE O MASINA, IAR OCTAVIA TOUR 1.8 TURBO ESTE TOT PENTRU CEI CU BANI DAR CARE HABAR NU AU DE MASINI............DACA S-A SUPARAT CAREVA, SORRY...DA AM DREPTATE!!!!
DORU
Poti sa-ti sustii punctul de vedere si fara sa-l subliniezi asa bine...si mai este si cu rosu. Sper sa intelegi ce vreau sa spun...era suficient BOLD.

In alta dezordine de idei, eu zic asa: degeaba arata si este O2 RS masina sport, modificarile ce i se pot aduce pt imbunatatirea performantelor dinamice sunt mai putine decat in cazul motorului 1.8T. Te anunt ca acesta din urma echipa versiuni sportive de raliuri pana prin 2000. Nu fac polemica, argumentez doar ca performantele lui 1.8T sunt excelente la modificari ulterioare, ceea ce in cazul lui RS e mai putin valabil.
Un argument in sprijinul afirmatiei mele: 1.8T este setat pt EURO3 iar 2.0TFSI pt EURO4. adica mai restrictiv la tuning. Sa auzim de bine!
Moca61990
nu stiu ce performante ii mai trebuiesc motorului 2.0 tfsi....sunt de ajuns cei 200 de cp......cine vrea mai multa putere se poate orienta in alta parte.....mai este si 3.2 tfsi de 255 pe alte marci cu care va fi echipat si noul superb din cate am auzit....daca 1.8 era asa de bun nu ar fi fost scos din uz.....din cate stiu nu mai e decat pe tour pe A4 si pe ibiza......masini la sfarsit de generatie......2.0 tfsi a luat locul 1 la cel mai bun motor nou in 2005....asta cand a aparut pe GTI. si la ora actuala este declarat(nu de cei din presa care nu stiu decat sa alerge masinile la drive test, CI DE UNIUNEA MONDIALA A PRODUCATORILOR AUTO)
tot cel mai bun motor sport.......te inteleg ca esti indragostit de motorul 1.8 turbo....dar a cam inceput sa apuna bicycle.gif .....multa bafta!!!
DORU
Motorizarea 1.8T echipeaza Audi din anii '90. Undeva prin 1996 chiar versiunea RS, daca nu ma insel. De acord, orice tehnologie isi gaseste sfarsitul pana la urma, insa asta nu o face neaparat depasita dpdv tehnic. Numai dpdv al marketing-ului iar asta e alta mancare de peste.
Eu sustin in continuare ca gama VAG pe benzina prezenta la O1, Golf IV, Passat B5, Audi A3-A4 a fost mult mai reusita decat cea actuala de pe O2, Golf V si Passat B6. FSI-urile sunt prea pretentioase si ca performante concrete sunt sub versiunile trecute (ma refer strict la 2.0 FSI, mai slab decat 1.8T 20v).

In rest, de acord cu tine... biggrin.gif
Fuscobal
Moca, intr-adevar 2TFSI este unul dintre cele mai bune motoare de pe piata la ora actuala dar..asta nu inseamna ca 1.8T este depasit. A lasat loc tehnologiilor mai noi datorita consumului sau poluarii dar...1.8T este un motor de vis. Are vreo 20 ani de imbunatatiri continue in spate si suporta 300CP cu componente interne stock, ceea ce-l face similar cu motoarele japoneze din punct de vedere CP/cilindree. Am vorbit pe forumurile vortex cu persoane care aveau 300-350CP pe 1.8T de 2-3 ani si se mai si duceau cu ele pe circuit in weekend !
Moca61990
daca ar fi sa dau banii totusi pe un 1.8 turbo voi alege pe cel de pe A4 de 163 de cai......in primul rand Octavia Tour nu mi e pare o masina atat de bine construita incat sa mergi in siguranta cu viteze de peste 200 km la ora......am condus acum un an Tour 1.9 tdi de 110cai.....la 190 km pe ora nu simteam delok sigura masina aia.....a inceput sa vibreze iar in spate la haion se auzea curentul de afara foarte puternic.......daca tot vrea cineva sa puna pana la 300 de cp pe un 1.8 turbo ...sa o faca pe un A4........la octavia mai trebuiesc 10 miii de euro pentru tot ce tine de sasiu, directie si trenul de rulare...numai asa va fi mai sigura
DORU
Iti impartasesc opinia doar in parte...poate ca Tour face rabat la anumite componente, insa O1 1.8T pe care am avut-o eu (fabr 2000) era glont iar cu cateva modoficari simple statea lipita de sosea la 200 km/h. Refuz sa cred ca Tour ar fi diferita din acest pdv. Desigur, cu acele cateva modificari operate si de mine... (chip, filtru aer, evacuare, suspensie sport, anvelope 205 fata 225 spate). Ramai buimac ce iese dupa...racheta! (7,6 de la 0-100).
Moca61990
la cat ai bagat in ea......nu mai bine iti luai un RS1....?????
DORU
Eu am luat-o la SH, anvelopele si suspensia sport le avea deja, eu am platit numai chip+filtru+evacuare, final 600 euro. NU, cu aceasta diferenta nu-mi luam RS1 nici la SH. Deci QED !
V L D
Moca am si eu 2 intrebari , 1 cu ce te ocupi si 2 ce masina ai?
Centaurus
Chiar poti sa duci un motor de 1.8 in 300Cp-350Cp ?
Sincer impresionant.....
DORU
Cu modificari stage 1, nu. Se plafoneaza spre 240CP. Daca schimbi din componentele interne (cele stock, gen turbina, axa came, etc) atunci da, maximul atins este de 343 CP. Atasez poza!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.