Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Clio Symbol 1.4 75cp Benzina vs 1.5 dci 80cp
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
George67781
Salut,

Am nevoie de sfatul vostru. Vreau sa iau un Clio Symbol si nu sunt chiar hotarat...In tre diesel si benzina. Ma tenteaza foarte tare dieselul, mai ales ca modelul Fidji, cu tot ce trebuie pe el + garantie extinsa la 4 ani costa 11100 DDP. Pe de alta parte, acelasi model in aceleasi conditii, pe benzina, costa 9500 DDP. Deci este ceva diferenta, dar ma sperie consumul dat pentru benzina (9.7 urban). Concesionarul baga gargara ca de fapt nu consuma asa mult. Poate cineva sa-mi spuna cam cat consuma modelul de 1.4 75 cp ? Dar 1.5 dci 85 cp ? (in carte scrie 5.7/3.9). Am vazut pe forum o multime de probleme legate de diesel...s-au rezolvat, a mai avut cineva probleme dupa acel lot cu probleme din 2003?

Multumesc!
eddie
Cam mare diferenta de la diesel la benzinar.Eu am dat 800-900 de euro mai mult pe diesel(1,5 80 c.p.) decat pe cel identic dotat dar pe benzina(dar 1,4 98 c.p.)
Probabil vor cu tot dinadinsul sa termine odata stocul de 1,4 75 c.p.
Eu unul iti recomand dieselul,e mult mai economic si se misca la fel de bine ca benzinarul.Probleme nu am auzit sa mai fi avut dieselurile.
ncristi
Benzinarul de 1.4 si 75 hp este f fiabil. Cu o astfel de masina am atins 60k si am schimbat 2 bielete de directie (una zilele trecute...a costat 500mii lei smile.gif...bineinteles nu la renault unde era 4 mil+montaj=8 mil smile.gif )

consum: -- exterior: 5-7% functie de viteza si incarcare
-- interior: ploiesti 7-7.5%--bucuresti 8-10%

Dieselul de 1.5 este in schimb mai performant, consul f mic, costuri de intretinere mai mari, drebuie folosita motorina de buna calitate.

Ia decizia in fc de km pe care-i faci smile.gif
Bafta!
George67781
QUOTE(cristi36176)
Benzinarul de 1.4 si 75 hp este f fiabil. Cu o astfel de masina am atins 60k si am schimbat 2 bielete de directie (una zilele trecute...a costat 500mii lei smile.gif...bineinteles nu la renault unde era 4 mil+montaj=8 mil smile.gif )

consum: -- exterior: 5-7% functie de viteza si incarcare
-- interior: ploiesti 7-7.5%--bucuresti 8-10%

Dieselul de 1.5 este in schimb mai performant, consul f mic, costuri de intretinere mai mari, drebuie folosita motorina de buna calitate.

Ia decizia in fc de km pe care-i faci smile.gif
Bafta!


La ~15000 pe an se merita un diesel ?
nedelcu57566
Scuze ca ma bag! La 11.000 de euro trebuie sa cumperi neaparat RENAULT CLIO SYMBOL? Mai gandeste-te... La banii acestia gasesti un diesel SH si care nu este renault!
Bafta!
florin55503
daca mergi doar atat evident nu. dar sincer le-am condus pe ambele si daca poti face abstractie de niste vibratii ale schimbatorului atunci motorol pe motorina este peste
George67781
QUOTE(nedelcu57566)
Scuze ca ma bag! La 11.000 de euro trebuie sa cumperi neaparat RENAULT CLIO SYMBOL? Mai gandeste-te... La banii acestia gasesti un diesel SH si care nu este renault!
Bafta!

Am avut o experienta neplacuta cu un SH si nu vreau sa mai aud. Vreau masina noua, in garantie, iar la banii astia nu stiu daca mai exista vreun diesel pe piata...
George67781
QUOTE(George67781)
QUOTE(nedelcu57566)
Scuze ca ma bag! La 11.000 de euro trebuie sa cumperi neaparat RENAULT CLIO SYMBOL? Mai gandeste-te... La banii acestia gasesti un diesel SH si care nu este renault!
Bafta!

Am avut o experienta neplacuta cu un SH si nu vreau sa mai aud. Vreau masina noua, in garantie, iar la banii astia nu stiu daca mai exista vreun diesel pe piata...

Loganul nu se pune biggrin.gif
Andrei55037
La 15.000 pe an nu se prea merita diesel.
George67781
QUOTE(Andrei55037)
La 15.000 pe an nu se prea pre merita

Asa ma gandeam si eu, dar mi-e frica sa nu ma trezesc cu vreun 11% in oras la benzinar(in bucuresti), ca-mi bag picioarele si il tin in fata blocului...
nedelcu57566
Daca nu un SH atunci gandeste-te la o skoda fabia (chiar sedan) sau la un ford fiesta. Cred ca mai au in stoc modelul 2004. Pentru amanunte acceseaza sit-urile de la skoda si ford. Nu te grabi cu renault...
George67781
QUOTE(nedelcu57566)
Daca nu un SH atunci gandeste-te la o skoda fabia (chiar sedan) sau la un ford fiesta. Cred ca mai au in stoc modelul 2004. Pentru amanunte acceseaza sit-urile de la skoda si ford. Nu te grabi cu renault...

M-am uitat, sunt diferente mari de pret....cat dau pe clio diesel iau Fabia/Fiesta benzina....
nedelcu57566
uite, am gasit ceva interesant pe forum: promotiile lunii feb2006 Polo happy (64cp), Fabia avantaj (64cp) , Fiesta (75cp), Symbol (80cp), Accent (85cp) , max. Astra Classic (90cp)
ncristi
QUOTE
Asa ma gandeam si eu, dar mi-e frica sa nu ma trezesc cu vreun 11% in oras la benzinar(in bucuresti), ca-mi bag picioarele si il tin in fata blocului...


Diesel clar! Functie de modul de exploatare este posibil sa atingi 11% in B...lucru valabil pt aproape orice benzinar. Accentul stiu sigur ca poate lua 10% in B (poate chiar mai mult) asa ca ma indoiesc ca fiesta sau astra poate consuma mult mai putin.

Repet, consumul fct de modul de exploatare...adica una sa mergi singur fara ac la 6 dimineta si alta este sa mergi cu 5 persoane in masina+ac si la 5.0pm in B smile.gif
DORU
QUOTE(George67781)
QUOTE(nedelcu57566)
Scuze ca ma bag! La 11.000 de euro trebuie sa cumperi neaparat RENAULT CLIO SYMBOL? Mai gandeste-te... La banii acestia gasesti un diesel SH si care nu este renault!
Bafta!

Am avut o experienta neplacuta cu un SH si nu vreau sa mai aud. Vreau masina noua, in garantie, iar la banii astia nu stiu daca mai exista vreun diesel pe piata...


Exista !

Skoda Fabia diesel Avantaj... motor 1.4 TDI 70CP.
Sau aceeasi masina cu motor 1.9 SDI 64CP.

Vezi bradytrade.ro si aviamotors.ro
George67781
QUOTE(DORU)
QUOTE(George67781)
QUOTE(nedelcu57566)
Scuze ca ma bag! La 11.000 de euro trebuie sa cumperi neaparat RENAULT CLIO SYMBOL? Mai gandeste-te... La banii acestia gasesti un diesel SH si care nu este renault!
Bafta!

Am avut o experienta neplacuta cu un SH si nu vreau sa mai aud. Vreau masina noua, in garantie, iar la banii astia nu stiu daca mai exista vreun diesel pe piata...


Exista !

Skoda Fabia diesel Avantaj... motor 1.4 TDI 70CP.
Sau aceeasi masina cu motor 1.9 SDI 64CP.

Vezi bradytrade.ro si aviamotors.ro


Din cate vad eu, Fabia Avantaj 1.4 Tdi 70 CP e 12765 , ceea fata de 11100 e ceva diferenta... ( pe bradytrade.ro)
eddie
Eu am facut in primul an cu Clio numai 10.000 de km.Nu am stat sa ma gandesc cati kilometri fac pe an,sa amortizez mai repede diferenta.
Dar imi place sa vad mereu un consum destul de mic,cat mai multi km.parcursi cu un plin si bineinteles sa fac cat mai putine opriri la statia de alimentare.
CRG
cel pe benzina (de 8 valve) mi-a luat cam 10.5 in oras iarna si 9 in rest. afara: 5.5 cu 100 la ora, dar si 8.5 cu 130 la ora pe A1.

vezi ca s-a discutat destul de mult de consumuri pe topicul dedicat

ps: cam murea vara cu ac pus, si in oras, si afara. Nush cum se comporta dieselul afara, dar in oras e decent.
T u d o r
Ar mai fi o problema, cat vrei sa tii masina. Devalorizarea dieselelor in Romania este mult mai mica decat a benzinarelor, in acest fel mai reduci din diferenta de pret initiala. Daca mai pui in discutie si aspectul ca DCI-ul consuma sensibil mai putin, ajungi pana la urma la o paritate. Important este sa faci socotelile stiind cam cat ai de gand sa o pastrezi. Dieselul este mai puternic si mai vioi in uz curent, avand cuplu mai mare si la turatii mai mici.
Desi eu...nu prea sunt fan... blush.gif

Modelul 1.4 16v nu ar fi o varianta? Este mai aproape de DCI ca pret, dar are 98 cai... smile.gif
In afara de Logan, nu ai nici o masina noua care sa bata pretul Symbolului.
Zetics40545
A aparut deja oferta de preturi de la noul Accent diesel, daca vrei neaparat diesel.

Costa 9150E CIP, adica 10900 toate taxele (am inteles ca se fabrica prin Europa, in Slovenia sau Turcia, nu stiu exact, deci nu mai are taxe vamale).

Motorul este 1.5 CRDi si are 110CP. Dotari standard: A/C, servodirectie, bancheta rabatabila fractionata, un airbag, si alte nimicuri.

Daca vrei benzina, exact la acelasi pret este noul Accent 1.6 VVT la 112CP, care are in plus ABS+EBD, geamuri electrice, oglinzi electrice si incalzite.

La hyundai ai 5 ani garantie la motor si transmisie, 3 ani in rest

Ca un comentariu, nu este atit de important nr km pe an, ci si cit vrei sa tii masina. Daca o vrei pe mai multi ani, e mai indicat se pare dieselul.
T u d o r
Zetics, e adevarat ce se spune despre costul reviziilor la Hyundai? Am auzit de sume fabuloase pentru un 15000 km, de peste 10 mil? blink.gif Ar fi pacat sa fie asa, masinile sunt fiabile si bune per ansamblu... Pacat de Tiriac auto... :puke:
Zetics40545
Mai multi oameni au spus pe forumuri de preturi intre 8si 12 milioane.

Recunosc ca nu am facut inca rev de 15000, mai am de tras vreo 2500 km pina acolo, insa preventiv m-am interesat de preturi prin tara, si am gasit ca la Pitesti, Galati, Cluj reviziile sint pina in 5 milioane, un pret pe care il consider mult mai normal.
ncristi
QUOTE
Zetics, e adevarat ce se spune despre costul reviziilor la Hyundai? Am auzit de sume fabuloase pentru un 15000 km, de peste 10 mil? Ar fi pacat sa fie asa, masinile sunt fiabile si bune per ansamblu... Pacat de Tiriac auto...


Reviziile la hyundai sunt f scumpe. Un coleg a dat 11mil la rev de 15k.
T u d o r
Mi se pare ingrozitor de scump, asta pentru o marca ce nu are pretentii de clasa premium, ci este o masina normala, chiar ieftina. Este aberant ce hoti pot fi importatorii astia.... :evil: Te atrag cu preturi frumoase, garantii excelente, si cand ai o problema, te jupoaie de 3 randuri de piele.
O revizie la 15000 km de 5 milioane este destul de mult, dar oricum nu este ca ... 11 blink.gif
florin55503
pana la urma la un calcul cu adevarat etnt vei vedea ca diferenta in plus la motorina se amortizeaza mult mai repede daca locuiesti in bucuresti si mergi prin centru etc unde aglomeratia e teribila. in plus dupa cum spunea cineva trebuie sa te gandesti si la valoarea de revanzare. daca o tii 4 ani la benzina vei pierde mult mai mult si vei avea probleme in a o vinde.

daca ai diferenta si vrei clio neaparat orienteaza-te spre motorina
eddie
Mai ales daca te descurci,platesti numai ce trebuie schimbat la revizii...si iti iei si stampila ...
Ce rost avea sa schimb filtrul de motorina,aer si de polen la 10.000 km(un an)?
Cost final la ulei si filtru de ulei= 1.800.000 ROL
In asta a intrat si revizia,in plus curatarea tamburilor spate,curatarea motorului(spalarea la suprafata,arata ca nou),suflarea filtrului de aer si de polen.
P.S. dar nu incercati sa cereti asta decat daca...cunoasteti pe cineva pe acolo....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.