Am un Passat second-hand din 2001 care la cumparare a avut 137mii Km adus in RO in 2004. De aici au inceput problemele. Dupa 6luni am schimbat burdufurile la planetare, ulterior un burduf de la intercooler dar cea mai scumpa miscare a facut-o cand am mers cam 700Km prin tara pe sosea buna dar cu furtuna si ploaie torentiala, cind deodata apare o bataie la motor fara ca computerul sa afiseze ceva doar dupa aceea la o vreme a aratat ca trebuie service la ulei. Constatarea a fost facuta la o reprezentanta care spune ca s-a uzat pompa de ulei si nu a mai facut presiune suficienta si asa s-a dus cuzinetul de la piston 1 si ulterior si vibrochenul tot in aceeasi zona. Mentionez ca aveam in bord 177mii km si am schimbat chitul de distributie la 170mii km. Atunci s-a pus ulei PD long Life. Am uitat esta un Passat variant PD 130CP Comfortline luat de pe net de la o firma de leasing cu carte service (cit poate fii de reala dupa atatea patanii). Dupa ce am facut motorul (am schimbat tot ce a fost afectat la un atelier
bunicel) la diagnoza injectorul de la 3 avea valori de 4ori mai mari decat celelalte care si ele nu erau egale. A venit iarna si porneste tot mai greu si a inceput sa apara ulei in exterior pe la supapa IGR cum spun mecanicii. As dorii sa primesc niste pareri ca am mari nedumeriri.
vindel frate ca aia nu mai e msina catdespre injector poate fi si motorina de vina sau poate rulajul peste 3000000 km