Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Golf 5 GT 1.4 TSI 170 CP !!!!!!!!!
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Volkswagen
Andrei-287
Ce parere aveti de noul Golf 5 GT 1.4 TSI 170 CP ?
Am inteles ca nu se importa in Romania deocamdata....dar daca aveti alte informatii ar fi minunat.
DORU
Mda, noua serie de motorizari downsize ale VAG. Probabil rapid, dar mai intai trebuie testat real pt impresii adevarate.
Andrei-287
Pai in Germania deja se vinde in serie...
florin55503
mi se pare mult prea mult pentru un motor de 1.4. sa vedem cum va rezista un motor care isi obtine jumate din putere numai din turbina. daca se va dovedi insa fiabil ar fi o afacere excelenta pt ca in oras vei scoate un consum bun daca nu te dai la ea. insa sunt curios ce va rezulta din 2.0 sau 1.8 T

insa nu stiu ce sa zic . mi se pare prea multa puterela o capaciatate asa mica
G e o r g e
este biturbo . adica are o turbina si un compresor . compresorul pentru turatiile joase , iar turbina pentru turatii inalte .
DORU
Si de ce sa nu spunem ca si Renault a propus un motor 1.2 T cu 150CP (parca). Asa ca avem viitor luminos: RCA ieftin (deh, cilindree mica) si performante mari.
Rai
Eu unul conduc multe modele mult inainte de aparitia lor la vanzare nu e nici un secret exista un grup de oameni care fac anumite teste concluzii.Dar evident prioritate au masinile Germane si restul ce prind.
Nu este mult timp de cand am avut un Golf GT TSI 1.4.
Golful e Golf si cred ca il cunoste toata lumea motoarele sunt si vor fii altele daca in ultimi ani benzina a devenit tot mai scumpa multi au cautat tot felul de ilocuitori dar pana in ziua de azi nu a reusit mai nimic sa se impuna.Caci aproape sau mai toate alterativele nu sunt impozitate si chiar subventionate si cam nimic nu e mai ieftin ca benzina sau motorina.
Germania prin traditie a creat tot felul de motoare supraalimentate deja prin anii 30 cu aparitia turbo sau facut multe experimente si in serie in anii"80 dar masinile nu au fost asa fiabile asa ca s-a renuntat dar ideia a a ramas.Si acum technica e avansata si se pot face iar motoare de generatie noua daca cei mari BMW Audi,Mercedes fac motoare mari pe bentina turbo sau biturbo,VW s-a gandit sa faca motoare mici si puternice pentru tot omul de rand si mai ales pentru cei tineri ce nu-si permit o masina scumpa si vor sa alerge cat de cat.Dupa multe teste favorabile VW a trecut la serie cu motorul de 1.4 170cp vor mai venii in curand 1.2TSI cu 110cp,1.4 TSI cu 140cp 1.4TSI cu 190Cp si cine stie mai cate motoarele se vor gasi de la Polo pana la Touran si scopul lor e de-a face economie de carburant si o conducere mai sportiva.
Sa nu uit la TSI nu e vorba desper biturbo ci despre Twin-Charge,un compresor care merge pana la o anumita turatie si un turbo care inlocuieste compresorul de la o alta turatie.Toate bune si frumoase la ora actuala un motor cu atatia CP pe litru mai rar problema e daca tine si daca se va dovedii bun si in timp ne asteapta o alta categorie de motoare in viitor.
Cat despre GT mie mi-a placut condusul in oras si pe drumuri de tara foarte rapid mai ales in depasiri si sigur si consum f f econom.Daca la R32 tractiunea integrala tine motorul in frau la GTI tot timpul se aprinde becul de la ESP la GT nici o problema se descurca cu bine cu atat putere cu tractiunea pe fata.Ce nu mi-a placut ca la peste 180km/h incepe sa dea semne de oboseala si intr-un sfarsit am atins 220km/h dar am ramas constat cat mi-a permis traficul.Eu zic ca consumul e super bun iar de pret daca ma gandesc ca un Golf nu pierde mult si un GTI sau un GT sunt masini usor de vandut foarte dorite de tineri nu vad la ora actuala vreo problema.Dar viitorul ne va zice mai multe.Urmatorul test este Polo GTI.Cineva interesat?
Andrei-287
Salutare tuturor.....
Imi cer scuze ca nu am mai intrat de mult dar au fost "probleme tehnice".
Dar sa trecem la "CP" nostri.... Problema mea cea mai mare este ca eu chiar vreau sa-mi cumpar aceasta masina.....dar nu o pot gasi decit in Germania. Pina acum nu am reusit sa gasesc o firma de leasing care sa-mi poate oferi acest serviciu (Leasing in sistem international), pt ca nu imi permit sa dau vreo 23000-25000 EURO o data. Asa ca daca stie cineva vreo firma care sa ofere acest serviciu sau daca Porsche Romania vor importa (si cind) aceasta masina...as fi foarte bucuros. :romania:
Ii multmesc foarte mult lui Rai pentru comentariu, si totodata il intreba daca are vreo informatie cu privire la fiabilitatea acestei masini sau la pretul cu care va fi comercializat in Romania (daca acst lucru se va intimpla vreodata :pray: )
guerilla
pentru achizitie cred ca poti vorbi foarte simplu cu un dealer din Germania. obtii de la el o factura proforma, te duci la o firma de leasing si ceri leasing extern. daca indeplinesti conditiile de bonitate, atunci nu va fi nici o problema in privinta tranzactiei.
problema e cu garantia. trebuie sa fii sigur ca vei avea garantie internationala.
daca vrei sa o cumperi din Romania, atunci suna la PoRo si cere-le acest detaliu. sau spune-le direct ca vrei sa o comanzi. nu cred ca oamenii de acolo vor refuza o comanda biggrin.gif daca vor fi reticenti, suna la unul din dealeri, nu la importator.
Rai
Stiu doar cat costa masina in Germania,nu stiucand si cum va fii in Ro eu sunt un mare pasionat de anumite marci si lucrez si in bransa si fac teste diferite cu masini interesante pentru mine si multe cunostinte si mai am si noroc ca am multe relatii in domeniul auti in Germania si asa pot de multe ori in premiera sa conduc si sa testez anumite masini.Cat despre fiabilitate nu pot sa zic nimic caci masinia e acum aparuta ar fii prea devreme.Adevarul e la 170CP si 1.4l e f f greu sa zic ceva caci orice inginer stie putere mai mare capacitate mai mare dar noi nemtii am facut multe si bune si rele in domeniul auto si sper acum sa fie ceva bun.Cat despre masina e f f indicata pentru RO consumul mic si alearga f f bine mai laes pana la 150km ceea ce pentru drumurile din Ro e mult mai ales depasirile si la mici viteue te scoate e zic ca e o masina numai ideala pentru Ro,dar din pacate o sa mai dureze pana apare la vanzare si sa vedem in timp ce se mai intampla.
BRAC
@ Andrei ai reusit sa aduci un GT 1.4 TSI?
Andrei-287
Singurii care mi-au raspus afirmativ pentru acest tip de Golf sunt cei de la Midocar, care mi-au zis ca undeva prin vara-toamna vor avea posibilitatea ca sa aduca. Pretul l-am facut in comparatie cu GTI-ul si iese undeva pe la 18.000 CIP. In rest mai nimc...si credeti-ma ca astept cu nerabdara sa ma contacteze ca l-au adus


http://www.volkswagen.de/vwcms_publish/vwc.../tsi/start.html
Andrei-287
Andrei-287
Rai
Pretul aici in Germania la un GTI este cu 1.200€ mai mult ca la un TSI cam la accelasi dotari dar ca un GTI nu arata si nici motorul.Dar in afara ca mototul e economicos si mie mi-a placut mult nu stiu cat si cum va tine este o experienta noua iar cei 1.200€ mie personal nu au fost mai mult pentru 30 CP in plus si ceva dotare mai sportiva si mototul este deja cunoscut pana acum fara probleme.Dar fiecare stie ce face si mai ales gusturile sunt f f diferite sa ne scrii si dupa ce il primesti cum se comporta sunt convins ca sunt multi interesati.
Mihai 36955
Stiu ca GOLF GT are 2 motorizari 1.4 TFSI 170CP si 2.0 TDI 170CP.
De varianta Diesel ce sti? Are acelasi pret ca benzina, cum se comporta in comparatie cu 1.4 TFSI.
Multumesc
Rai
Eu ca de obicei la masinile Germane am facut un test.Sigur ca exista si diesel cu 170Cp care are pretul in Germania cu Taxe(tva)-24.950€,un TSI are pretul de 22.500€ si e o diferenta mare zic eu.Singurul lucru este ca pe diesel conduci mai economicos dar pana scoti banii trebuie multi km dar in rest un TSI e mai bun parca mai rapid chiar daca ambele se opresc la 220km/h.Daca vrei mai multe date le am dar parerea mea cine vrea o masina sportiva sa se uite la un benzinar.
Andrei-287
QUOTE(Mihai 36955)
Stiu ca GOLF GT are 2 motorizari 1.4 TFSI 170CP si 2.0 TDI 170CP.
De varianta Diesel ce sti? Are acelasi pret ca benzina, cum se comporta in comparatie cu 1.4 TFSI.
Multumesc


Salut Mihai. tiam si eu de existenta acestui motor si mi se fare si el fantastic. Oricum ideea e ca daca te duci frumusel cu un Golf 5 2.0 TDI la un tuner iti baga lejr cei 30 CP ce reprezinta diferenta intre standard si tuning.
DAR, DAR, ca sa scoti dintr-un motor de 1.4 care in mod normal e undeva pe la 90cp (vorbesc de mooarele uzuale) 170 CP (!!!!!!!) asta e ceva deosebit. Sincer, cu scuzele de rigoare ca ma repet, eu as cumpara aceasta masina NUMAI SI NUMAI PENTRU ACEASTA FRUMUSETE DE MOTOR.

Salutare la toti si un Paste fericit si plini de bucurii sufletesti !
Andrei-287
DORU
MOTORUL ESTE INTR-ADEVAR O REALIZARE !!

Sa folosesti un compresor pt turatii joase si o turbina pt turatii mari, amandoua pt un surplus de putere extraordinar tinand cont de cilindree, in conditiile in care consumul e redus cu 10% fata de un 2.0 FSI, toate duc cu gandul la achizitionarea unei astfel de motorizari!
Rai
Cred ca cei mai multi pasionati de VW sau si altii mai stiu ca in anii "80 au fost construite in serie multe motoare cu compresor sau turbo de fapt pe atunci sau lansat multe poate simbolul G zice ceva dar la un moment dat numai au fost construite caci au aparut probleme mari si erau de fiabilitate.Eu unul mai astept pana sa zic ceva de asa motoare sigur ideia e f f buna si vine deja din anii "30,dar zic eu timpul le va arta cat de bune sunt.Oricum ma bucura ca unii sau altii se decid pentru asa masini caci vom afla chiar de la unul sau altul cat de buna a fost alegerea.
Andrei-287
Domnilor...acum ca a aparut si in Romania aceasta bijuterie, are cineva ceva de impartasit? Cum merge, cum se comporta, isi merita banii (cam frige la buzunar !!!)?
...........................
Lucian72846
am condus Touran 1.4 TSI , ce e drept 140 CP ! Motorul m-a impresionat prin elasticitatea de care da dovada , si curba de cuplu constanta . Pe aceasta caroserie ( mare si grea ) motorul face fata cu succes , imi imaginez ce inseamna pe Golf V GT cu 170 CP . Dupa parerea mea acest motor este un succes .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.