Help - Search - Members - Calendar
Full Version: HELP - Skoda Fabia problema enervanta
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Skoda
Ovidiu67601
Domnilor, am o "parlita" de skoda fabia 1.4 mpi din 2001 cu 60 CP care, inca de la zero km, are un defect zic eu, de fabricatie. La relanti are o oscilatie de turatie intre aproximativ 800-850 de ture. Initial mi s-a spus, cand am luat masina de noua, ca acest "defect" se datoreaza benzinei romanesti.Am avut ocazia de a o testa vreo 9.000 de km in afara tarii, am pus cea mai buna si mai scumpa benzina in rezervor insa problema a ramas aceeasi.La revizia de 10.000 km mi s-a spus ca citez:"este boala la fabia". Intrebare: se poate remedia acest inconvenient care ma streseaza groaznic?

:bash:
ncristi
QUOTE
La revizia de 10.000 km mi s-a spus ca citez:"este boala la fabia". Intrebare: se poate remedia acest inconvenient care ma streseaza groaznic


Aceeasi problema o are un amic cu o fabia de 1.2. Este din ciclul "asa face toate"...a incercat remedierea pe la toate servisurile si nimeni nu a reusit nimic.

Ideea este ca masina in aproape 1 an nu a patit nimic...adica turatia are jocul ala insa in schimb nu a facut probleme.
Ovidiu67601
eu am avut nimai probleme cu masina. Cineva mi-a spus ca daca voi face o comanda in fabrica ,masina nu v-a avea calitatea "est europeana", insa s-a inselat. Exact la 7 zile dupa ce ai iesit din garantie au inceput sa cada de pe ea. Primul a fost rulmentul dreapta fata care aproape ca s-a gripat la 35.000 km. Explicatie dealer:"din cauza apei cu sare si a nisipului care se arunca pe strazi". Raspuns:" si ce sa fac atunci? sa tin masina bibelou iarna?"
e de toata jena
DORU
Intr-adevar, jenant. Ce pot sa-ti recomand ar fi o vizita la un specialist in diagnoza auto. Eu cunosc pe cineva extrem de priceput, da-mi PM si te pun in legatura cu el.
Ovidiu67601
Doru, masina mea a fost pusa si raspusa la tester la diversi dealeri skoda in romania, dar fara rezultat. Mi-au spus ca iau schimbat softul,ca au modificat nu stiu mai ce, dar fara efect, binenteles toate acestea m-au costat bani.M-am gandit ca daca masina nu mai este in garantie, problema se va putea rezolva mai bine contra cost.Degeaba.
Problema este ca ma streseaza ingrozitor sa stiu ca masina mea are "o buba"
DORU
Persoana despre care iti vorbesc face un alt fel de diagnoza, pe care dealerii nu-l folosesc pt ca nu stiu cum s-o faca. Nu strica sa incerci, cred ca nu-ti va parea rau. Vorbesc din experienta. Nu stiu as fi fost cineva cu vreo problema si sa nu-i fi dat de cap. Nu e reclama, omul chiar cunoaste.
Dar bine cu forta nu se poate...tu decizi.
Ovidiu67601
unde este acel service? in bucuresti?
DORU
Din pacate pt tine, persoana este din Buc, insa nu lucreaza pt nici un service, are propria firma de diagnoza.

Daca mai vrei sa iei legatura direct cu el, da-mi MP.
Ovidiu67601
raspuns pt cristi36176, motorul 1.2 este un motor nou, chinuit, in 3 cilindri cu performante slabe.Acest motor a fost pus pe fabia pt a scoate din uz pe cel de 1.4, care era clasicul motor de skoda cu injectie multipunct (vezi dacia cu motor pe injectie) :puke:
Ovidiu67601
raspuns pt cristi36176, motorul 1.2 este un motor nou, chinuit, in 3 cilindri cu performante slabe.Acest motor a fost pus pe fabia pt a scoate din uz pe cel de 1.4, care era clasicul motor de skoda cu injectie multipunct (vezi dacia cu motor pe injectie) :puke:
DORU
Ai intrat in legatura cu persoana pe care ti-am recomandat-o ?
DORU
Si inca ceva: motorul 1.2 HTP inlocuieste motorul de 1.4 55 sau 60CP, nu sunt sigur de varianta. Insa au ramas in continuare in oferta gama de 68 CP, 75CP si 101CP, atat MPI (cel de 68CP) cat si 16v (celelalate doua).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.