Help - Search - Members - Calendar
Full Version: 2006 BMW 330i "The King" vs. 2006 Lexus IS 350
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2, 3
Impulse
Alt test de pomina! laugh.gif laugh.gif

Anul trecut, dupa ce am testat cateva ore bune noul BMW seria 3, am ajuns la concluzia ca noul BMW va da foarte mult de furca concurentei. Desigur dupa ce multi constructori s-au laudat ca l-au ajuns, BMW se distanteaza lejer din nou, dovedind inca o data daca era nevoie ca este un campion si ca el reprezinta inca "the benchmark for sport sedans"!
Deocamdata isi mentine titlul de "King of Sport Sedans".
Anul trecut am spus ca "prevad ca noul serie 3 va taia multe capete".
Iata ca am avut dreptate! biggrin.gif
Cu un motor mai mic si 51 CP mai putin decat concurentul sau, BMW il pune pe labe pe nipon! :wave:

Dupa ce BMW 530Xi il invinge pe Lexus GS 300AWD, firma Lexus se dovedeste din nou a fi un concurent nedemn de bavarez! Normal... laugh.gif


Bravo BMW! :1:

http://www.edmunds.com/insideline/do/Drive...rticleId=109021
Otto73
Eu spun doar atat.
E mai tare Lexus. Si motor si design etc.
Trebuie sa mergi cu una si apoi mai vb.
Impulse
Otto, dar ti ai incercat noul BMW? Daca nu, te rog cand ai ocazia incearca. Eu personal am incercat Lexus.
Designul Lexus mie unul imi produce :puke:. BMW are in schimb un design unic si deosebit.

Se spune ca nu exista masina perfecta. Ia uite ce spun baietii astia aici despre 330i:

"After all, no vehicle is truly perfect, right?

Except for this one. The 2006 BMW 330i is perfect. Go ahead and revoke our automotive journalist license…just leave us the car!"

http://www.edmunds.com/insideline/do/Drive...rticleId=109077
Dany_s
dar tu ai si citit testul, sau ai vazut ce locuri au luat fiecare si ai facut threadul?

Ai idee ce inseamna diferenta dintre 5.6 secunde 0-100 si 6.7? Bus lengths. Adica umilintza. Sau poate tu esti weekend de weekend la autocross?
Iulian HondaFan
330i este intr-adevar standardul in clasa biggrin.gif blush.gif . si noua generatie confirma. fosta generatie desi serios provocata de G35 a reusit sa tina barbia inainte pana sa apara noua serie3.

toata lumea aici astepta introducerea noului IS. Toyota au aruncat in lupta un motor fenomenal de 306CP, un sasiu mai bun ( cel mai bun pana in prezent pt. ei) care se apropie la milimetru de cel al BMW, dar fara sa il depaseasca. directia este singura parte care lasa inca de dorit. pe ansamblu se poate spune ca actualul IS350 este mai aproape de 330i ca niciodata ( il si bate la acceleratie, silentiozitate si frane).

personal imi place mai mult designul si interiorul de la Lexus.

generatia precedenta a IS a fost atintit catre serie3 ( a avut inclusiv un motor de 3.0l cu 6 cilindri in linie de 215CP, in timp ce BMW avea 225CP). initial masinile au convins ( imi aduc aminte ca in 2001 cand eram inca in zona New York, IS-urile rasarisera ca ciupercile dupa ploaie atat in Manhattan cat si in suburbiile cu case peste 1 milion $) dar vanzarile in ultimii ani ( dupa lansarea G35 si a TL) au scazut, semn ca modelul nu a avut prea multe resurse. oricum chiar si in anii cei mai buni ani IS s-a vandut cel mult la o cincime din volumul serie 3 si o treime din cel al TL, C klasse, Cadillac CTS, G35 si A4 ( care au avut si review-uri mai bune).

oricum, IS are o personalitate a sa si cred ca va marca un reviriment in acest segment pentru Lexus.

urmatoarea provocare pentru serie 3 urmeaza de la Infiniti a carui noua generatie G este anuntat pentru 2008.

BMW e inca in frunte dar japonezii ii sunt pe urme. atat Lexus cat si Renault-Nissan au capacitatea tehnologica si resursele financiare sa tina presiunea asupra germanilor. E sigur ca vom auzi din ce in ce mai multe despre Infiniti pe care Ghosn (noul sef al Renault si inca seful Nissan) vrea sa il impuna si pe piata europeana.
Iulian HondaFan
si iata ce zice Car&Driver:


QUOTE
Second Place
Lexus IS350

Every criticism leveled at the too-small, too-slow, too-odd IS300 was fed into Toyota's engineering supercomputer along with a photo of the BMW 3-series with a few dart holes punched into it, and out popped the IS350. biggrin.gif biggrin.gif

It's quiet, it's docile in town, it has Lexus perfectionism oozing from every pore in its heated and air-cooled perforated leather seats.
blush.gif

It also has 306 ponies from an all-new 3.5-liter V-6, enough to make 60 mph in 5.1 seconds and sear your quarter-mile in 13.7 seconds at 104 mph with a few flicks of the steering-wheel paddles controlling the six-speed automatic. Every other car here sucks its dust. blink.gif Welcome to the most exuberant Lexus ever built.

Lexus wants to run down BMW; that much is clear. The huge horsepower is just one part of the story. Lexus has also poured sweat into the steering and suspension, trying to replicate the Munich magic. They come tantalizingly close. The appetite for curves is bigger than in any Toyota product we have ever tried, the stopping power mighty—167 feet from 70 mph-surpassing the other cars both in immediacy and effectiveness.



http://www.caranddriver.com/article.asp?se...article_id=9993

si toate astea la un pret pe care BMW il cere pe 325i... hmmm, asta e un argument puternic pentru majoritatea cumparatorilor ( exclusi fiind numai fanii credinciosi ai germanelor).
Impulse
Foarte spiritual dany... ce sa zic...
Nu ma astept sa domine BMW peste tot. Lexus are 51 de CP in plus!!! :angel: 51 !! Care umilinta? laugh.gif
Eu personal iau in considerare masina in ansamblu si sa nu ma gandesc la secunda pana la suta pe care o castig pe circuit. Parerea mea ca umilinta zace in partea cealalta: bavarezul mai mic l-a batut pe niponul care are pretentii. Dupa cum se vede, ramane doar cu pretentiile... laugh.gif

Nici nu vreau sa ma gandesc ce se va intampla la toamna cu noul BMW 335.:angel:

Iuliane, iarasi batem moneda pretului?
In testul de fata zice asa:

BMW 330i 2006
Base Price: $36,995
Price as Tested: $47,390

Lexus IS 350 2006
Base Price: $36,030
Price as Tested: $45,508
Iulian HondaFan
QUOTE(Impulse)
Alt Dupa ce BMW 530Xi il invinge pe Lexus GS 300AWD, firma Lexus se dovedeste din nou a fi un concurent nedemn de bavarez! Normal... laugh.gif


Bravo BMW! :1:

http://www.edmunds.com/insideline/do/Drive...rticleId=109021


asta suna mai mult a comentariu de rapidist biggrin.gif dupa meciurile cu Steaua in 1985-1990 blush.gif . victoria nu este nici pe departe la scor, ci una la limita...

la sisteme audio Mark Levinson al IS iese mai bine. echipamentele sunt mai generoase ( volan ajustabil electric, senzor si camera pentru asistarea parcarii in spate) la un pret cu 3000 mai mic.

QUOTE
A 5.6-second sprint to 60 mph and a 13.9-second quarter-mile — digest that for a moment. That's as quick as a Mercedes-Benz C55 AMG and just dusts the 330i.


e asta rusinos?

franele in testul Edmunds sunt un pic mai bune pentru serie 3, in cel al C&D e viceversa. e nevoie de un test tie-breaker.

nici lor nu le-a placut interiorul beemerului... nu sunt singurul deci biggrin.gif

si, cum ziceai si tu de Legacy... ce ne intereseaza ca BMW-ul e mai rapid la slalom ca lumea nu vrea sa-si verse cartofii in portbagaj blush.gif biggrin.gif
Iulian HondaFan
QUOTE(Impulse)
Foarte spiritual dany... ce sa zic...
Nu ma astept sa domine BMW peste tot. Lexus are 51 de CP in !!! :angel: 51 !! Care umilinta? laugh.gif
Eu personal iau in considerare masina in ansamblu si sa nu ma gandesc la secunda pana la suta pe care o castig pe circuit. Parerea mea ca umilinta zace in partea cealalta: bavarezul mai mic l-a batut pe niponul care are pretentii. Dupa cum se vede, ramane doar cu pretentiile... laugh.gif

Nici nu vreau sa ma gandesc ce se va intampla la toamna cu noul BMW 335.:angel:


rationamentele tale continua sa ma lase perplex biggrin.gif blink.gif

335 o sa fie prob. din nou cu vreo 8000USD mai scump decat cel mai scump IS. deci comparam din nou mere cu pere.

IS350 e deja cu 3000USD sub 330i... as zice ca pentru banii dati Lexus ofera cel putin aceeasi valoare. blush.gif
Impulse
Daca le iau la pretul de baza MSRP (US $)am asa:
2006 BMW 325i - $30,900
2006 Lexus IS 250 - $29,990
2006 BMW 330i - $36,600
2006 Lexus IS 350 - $35,440


IS 250 imi da frane neventilate pe spate. Xenonul este standard la 330i iar la restul este optional. Si la IS 350?blink.gif
BMW imi da Bluetooth cu kitul de telefon instalat. Luna trecuta m-au chemat la dealership sa imi upgradeze sistemul sa pot folosi BlackBerry in masina. A mea nu apucase dar de acum toate vor fi inzestrate.
Iar Lexus nici macar nu imi cableaza masina pentru telefon. In plus la BMW am BMW Assist deci cand dau de belea are cine sa ma ajute. Este drept ca-i optional la clasa 3 dar daca vrei exista.


Pe mine ma deranjeaza cand se fac comparatii de capacitati mult diferite si cel invins este cel cu o capacitate mai mica. Nu ma mai categorisiti prea subiectiv ca nu merge.Si voi sunteti la fel. Cand am pus un test BMW vs AUDi unde BMW are motorul mai mare ia sa vezi ce au sarit baietii de fund in sus! Si le dau dreptate: testele trebuiesc facute la capacitati similare. Dar retineti acest aspect si in alte cazuri nu doar cele care va convin. Pe mine aceste aspecte ma deranjeaza: diferenta de capacitate sau se pun in acelasi test motoare ATM cu motoare Turbo. In rest nu ma deranjeaza. Totul este subiectiv: interior, design, style, etc.
Aici insa avem de a face cu un Lexus cu un motor mai mare ingenuncheat de un bavarez cu motor mai mic! Mare, mare rusine! blush.gif
Vorbeam de BMW 335 pentru ca vor avea motorizari similare. Atunci vor fi pe picior egal. Dar se vede clar ca nu mai este nevoie laugh.gif laugh.gif


Sa nu mai criticam rationamentele te rog. Tu urmaresti partea financiara iar pe mine acest aspect ma lasa rece. Eu nu ma ghidez dupa busola financiara in viata deci avem rationamente diferite. Asta este tabu. Daca doresti sa ma combati fa-o pe partea care nu tine de bani. Ok?
Cliseul asta financiar devine atat de agasant ca ma scarbeste. Cred ca am zis-o de o mie de ori! :bash: Asa ca mai lasati-ma in plata mea cu banii aia ca m-ati facut cu capul!
Si aici vorbim de un Lexus nu de Trabant. Cine isi ia un Lexus nou nu este sarac. Cel care lucreaza in $, iar 3000 nu reprezinta salariul pe o luna, are posibilitatea sa isi ia si un BMW. Adica ar trebui sa se uite la 3000$ sau cum? blink.gif Adica eu imi iau o masina pentru 3-4 ani si pentru 3000-7000 de dolari imi cumpar ceea ce de fapt nu m-ar satisface doar ca sa economisesc acesti bani? Adica 4 ani sa regret decizia si sa stau in ce nu-mi place tanjind prin parbriz dupa ce vroiam? Pai faceti voi asa ca eu nu sunt genul.


Da, este rusinos testul.
bref, Lexus IS 350 -cu un motor mai mare!- a luat-o in freza de la 330i laugh.gif blush.gif laugh.gif
HalbaSus
Pai nu e problema doar de cati bani dam, intr-un fel ai dreptate, diferenta de pret nu e imensa (desi e semnificativa)... si probabil cine cumpara un lexus isi poate permite si un bmw... Se pune problema "ce ofera in plus pt 3000$"... iar aici deja suntem deja pe teritoriul subiectivismului total. Asa cum multi nu inteleg de ce si-ar cumpara cineva audi cand ofera aceleasi lucruri ca o skoda... cu atat mai greu va fi sa convingi pe cineva ca bmw-ul ofera suficient de multe ca sa faca diferenta dintre el si lexus... Mai ales ca nici lexus-ul nu e o masina rudimentara care sa nu iti satisfaca majoritatea nevoilor...

Oricum, lexus a progresat enorm fata de bmw care in unele domenii a regresat (DA, sunt unul din conservatorii batuti in cap care considera ca Bangle ar trebui deportat pe o insula izolata unde sa nu fie masini de care sa se poata atinge.... si cineva sa-i fure liniarul sa nu mai poata desena muchii drepte)
DORU
Lasand la o parte performantele seci, unii cumpara masini doar din placere.
Eu as alege Lexus, de BMW-uri e plina tara si 90% din soferi au burti revarsate si lanturi groase la gat. As renunta la performanta BMW pt exclusivitatea Lexus.
arigato.gif
Watcher
QUOTE
Luna trecuta m-au chemat la dealership sa imi upgradeze sistemul sa pot folosi BlackBerry in masina.

Not for long smile.gif tinand cont ca BlackBerry nu a reusit sa ajunga la nici un deal dupa ce a pierdut procesele...
Iulian HondaFan
la chestia cu banii, eu nu vreau sa fiu luat de fraier. este stiut ca grosul profitului este facut de Merc si BMW din optionale care sunt la niste preturi astronomice. este specularea tendintei cumparatorului de lux la nitica grandomanie, este un premium pe imagine.

eu nu vreau sa platesc pentru asta. cu 3000$ imi iau nevasta si fetita si zbor intr-un week-end la Orlando sau in Manhattan, de ce sa se duca acolo dealerul de BMW?

cine stie si vrea sa faca bani se gandeste la fiecare dolar sau euro... pentru mine si prob 90% din oamenii din lumea asta 3000$ conteaza, chit ca ii fac in 5-6 zile de munca. dar ma scol dimineata la 6 si ma duc 10-12 ore la munca.

QUOTE
BMW imi da Bluetooth cu kitul de telefon instalat. Luna trecuta m-au chemat la dealership sa imi upgradeze sistemul sa pot folosi BlackBerry in masina. A mea nu apucase dar de acum toate vor fi inzestrate.
Iar Lexus nici macar nu imi cableaza masina pentru telefon. In plus la BMW am BMW Assist deci cand dau de belea are cine sa ma ajute. Este drept ca-i optional la clasa 3 dar daca vrei exista.


in Toronto nu sunt celulare? bluetooth este standard cu unele telefoane sau o optiune de 30$. dealtfel nu vad de ce sa imi blochez telefonul in masina. dealtfel nici la navi nu prea vad rostul, pe aici stiu pe unde umblu. daca plec undeva oricum mai mult zbor si pana in 500 imi iau un sistem GPS cu harti de la Shanghai pana la Paris.

de asemena wireless email este optional pe toate celularele mai noi ( este un abonament de 20-30$ pe lna pentru unlimited access), dar din nou eu nu folosesc pentru ca pe unde lucrez este cate un computer in fiecare camera... blush.gif

road assitance moncher este oferit si de Hyundai. sistemele de tip OnStar ( banuiesc ca BMW ofera ceva similar) sunt bune cu minusul ca pot si spune unde a fost masina in ziua ora de si cativa ani mai tarziu.
BRAC
Un ford fiesta st bate pe circuit un bmw 330i si un Maserati. Vi se pare real? E intr-un numar mai vechi din AMS. Testul din AMS este facut in Ungaria .
DORU
Ai spus prea putin despre acel test, eu am citit in AMS tot articolul si recomand celor care doresc sa-si dea cu parerea sa faca acelasi lucru mai intai.
f1anatic
QUOTE(Iulian HondaFan)
la chestia cu banii, eu nu vreau sa fiu luat de fraier. este stiut ca grosul profitului este facut de Merc si BMW din optionale care sunt la niste preturi astronomice. este specularea tendintei cumparatorului de lux la nitica grandomanie, este un premium pe imagine.

Jur ca asta aveam de gind sa spun

eu nu vreau sa platesc pentru asta. cu 3000$ imi iau nevasta si fetita si zbor intr-un week-end la Orlando sau in Manhattan, de ce sa se duca acolo dealerul de BMW?

cine stie si vrea sa faca bani se gandeste la fiecare dolar sau euro... pentru mine si prob 90% din oamenii din lumea asta 3000$ conteaza, chit ca ii fac in 5-6 zile de munca. dar ma scol dimineata la 6 si ma duc 10-12 ore la munca.

Pe el nu il intereseaza aspectul financiar. Felicitari ca a ajuns in "halul asta". Dar nu trebuie sa aminteasca de fiecare data ca el are prea multzi si nu il intereseaza banii cheltuitzi. Ca mai judeci omul si dupa usurintza cu care da banii pe ceva si cu inflacararea cu care vorbeste despre ei sau cu ardoarea cu care justifica alegerile spunind ca la el banii nu conteaza. Si nu inseamna ca impresiile vor fi intotdeauna pozitive.

QUOTE
BMW imi da Bluetooth cu kitul de telefon instalat. Luna trecuta m-au chemat la dealership sa imi upgradeze sistemul sa pot folosi BlackBerry in masina. A mea nu apucase dar de acum toate vor fi inzestrate.
Iar Lexus nici macar nu imi cableaza masina pentru telefon. In plus la BMW am BMW Assist deci cand dau de belea are cine sa ma ajute. Este drept ca-i optional la clasa 3 dar daca vrei exista.


in Toronto nu sunt celulare? bluetooth este standard cu unele telefoane sau o optiune de 30$. dealtfel nu vad de ce sa imi blochez telefonul in masina. dealtfel nici la navi nu prea vad rostul, pe aici stiu pe unde umblu. daca plec undeva oricum mai mult zbor si pana in 500 imi iau un sistem GPS cu harti de la Shanghai pana la Paris.

de asemena wireless email este optional pe toate celularele mai noi ( este un abonament de 20-30$ pe lna pentru unlimited access), dar din nou eu nu folosesc pentru ca pe unde lucrez este cate un computer in fiecare camera... blush.gif

Da corect. Pai uite de ce nu e Canada ca USA. Sau Toronto ca Chicago. Aici este ilegal sa vorbesti la telefon cind conduci. De asta nici nu ma mira ca Lexus nu are fire pentru hardwire a unui telefon. Pentru ca mai mult ca sigur, prin lege, nu este voie. Dupa cum orice sistem navi aftermarket care poate sa citeasca DVD-uri nu poate fi facut sa afiseze filme decit cu frina de mina trasa. Si din cite stiu...parca este/sau a fost un curent de opinie impotriva xenoanelor. Deci ce in Canada tzi se pare sub-standard offers la anumite masini...aici este traffic safety laws.

Si apoi...exista telefonul celular.

Ah...si eu m-am convins de navi de 500 dolari . Cred ca e Lowrance 500 C sau un Tom-Tom. Chiar daca inca oftez cind vad Pioneer. Si nu e vorba de bani. E vorba ca e prea complicata instalatzia si nu am gasit un atelier care sa fi lucrat inca pe Legacy...si aia cer sume exorbitante...aproape cit aparatul. Pai nu suport asa hotzie. Dar mai vedem.


road assitance moncher este oferit si de Hyundai. sistemele de tip OnStar ( banuiesc ca BMW ofera ceva similar) sunt bune cu minusul ca pot si spune unde a fost masina in ziua ora de si cativa ani mai tarziu.

OnStar este disponibil pe masinile GM de ani de zile. Si nu vorbesc de Cadillac ci de Chevrolet, Pontiac, etc. Mare realizare asta la BMW. He he...de fapt OnStar a fost primul dupa care a fost preluat, renumit modificat si de alte firme. Si bineintzeles...Mr. de Toronto se dadea ofensat de faptul ca s-a aflat unde traieste...stau si ma gindesc cum e cu "violarea intimitatzii" atunci cind cineva BIG BROTHER stie oriunde este oricind esti. Pai ma scuzi...dar ASTA este invasion of privacy. Refuz sa accept asa ceva pe masina mea...doar in cazul cind am dovada ca sistemul este pus automat in functziune in caz de accident (cam cum au vapoarele , yachturile cu semnalul SOS) sau la comanda manuala. Call me paranoic...dar poate vreau sa duc la Microcentre sa imi cumpar DVD-uri fara sa le las numele si adresa (ca poate imi pierd chitantza...si mi-o pot retipari ei) FARA sa stie cineva ca m-am dus acolo.





OH WOW...exact ce vroiam eu sa comentez. Iulian is my new idol !
T u d o r
QUOTE(sorin65879)
Un ford fiesta st bate pe circuit un bmw 330i si un Maserati. Vi se pare real? E intr-un numar mai vechi din AMS. Testul din AMS este facut in Ungaria .


Am citit si eu testul, este interesant, dar sa tii cont ca era un circuit de karting, cu linii drepte foarte putine si curbe dese si stranse. De altfel, singura masina care a batut Fiesta a fost un EVO, parca.
cosmin45741
wow?! iuliane ai devenit idol biggrin.gif
ce tot vorbiti voi aici? adica dai 40000 pe o masina, dar incepi sa te calicesti la 3000? ca vezi Doamne, ai putea sa-ti faci un concediu pe nu stiu unde sau ai putea sa-ti cumperi un laptop...ciudat, foarte ciudat....

v-ati gandit vreodata cati bani se pierd la revanzare la masina respectiva dupa cativa ani? 50-60%? sa nu-mi spuneti ca voi in State tineti masina 10 ani, pt. ca e gandire tipic de roman...deci te calicesti la 3000, dar esti constient ca pierzi peste 20000 in cativa ani? cum vine asta?

daca merita sau nu o parte din optionale e la latitudinea fiecaruia, nu cred ca trebuie nimeni judecat daca are sau nu masaj in scaune sau navigatie la care poate vedea filme...e pasarica lui si fiecare isi cheltuie banii cum vrea...
HalbaSus
Sa nu exageram... marcile premium isi au rostul lor... si cei care le cumpara nu sunt intotdeauna prosti si risipitori... de asemenea sunt constient ca banii dati pe un o masina "premium" nu sunt justificati de folosirea unor materiale calitative sau a unor gadgeturi mai "destepte"... dar alegerea unei masini e mai mult sentimentala decat rationala... masina care are mai mult "apeal" va fi preferata... imaginea nu conteaza... in reclamele sprite... dar in lumea reala imaginea inseamna foarte mult...

In plus masinile premium scutesc cumparatorul de problemele alegereii unei masini... Spuneti-mi voi o masina premium PROASTA... nu una care sa fie mai slaba decat competitorii non-premium... ci una care sa fie pur si simplu proasta... orice ai alege in segmentul premium stii ca va fi bun, eventual nu va fi la fel de bun ca o alta masina dar odata cu semnarea cecului prin care ai platit masina, subiectivismul te va face sa crezi ca posezi cea mai buna masina de pe terra...

Nu se aplica neaparat la aceasta comparatie... ambele masini fiind premium... dar intradevar "bmw e mai premium" prin imagine... merita imaginea 3000 de dolari (hai fie 2000, ca restul s-au investit in masina)... depinde de fiecare persoana in parte... sincer mie nu imi place noua serie 3 si fundul ei de japoneza... dar beauty is in the eye of the beholder... iar daca iti place... atunci 3000 de dolari sunt un mizilic... De banii de A3 puteam lua un Golf si imi ramaneau bani de cateva excursiii serioase... sau puteam sa-mi iau un opel vectra de 150 cp... dar A3-ul a avut mai mult "apeal" decat concurenta... si fiindca sunt si un pic fan audi... era normal sa aleg A3-ul...

On the other hand... acesta e un forum de masini... unde comparam metale si motoare... restul sunt chestii subiective... ne bazam pe rezultate palbabile si recomandam "best buy" in functie de performante... daca bmw nu batea macar la slalom... atunci turnam acid sulfuric pe el... biggrin.gif Intradevar e rusinos pt lexus ca nu a batut la acest capitol... dar nici bmw-ul nu se poate mandri ca lexusul face o masina mai ieftina care bate la sfert de mila... in opinia mea cele doua sunt la egalitate... iar alegerea mea personala dintre cele doua ar fi A4 3.2 quattro biggrin.gif care probabil e si el la egalitate cu cele doua... dar imi place mie mai mult :harhar:
Iulian HondaFan
QUOTE(cosmin45741)
ce tot vorbiti voi aici? adica dai 40000 pe o masina, dar incepi sa te calicesti la 3000? ca vezi Doamne, ai putea sa-ti faci un concediu pe nu stiu unde sau ai putea sa-ti cumperi un laptop...ciudat, foarte ciudat....

v-ati gandit vreodata cati bani se pierd la revanzare la masina respectiva dupa cativa ani? 50-60%? sa nu-mi spuneti ca voi in State tineti masina 10 ani, pt. ca e gandire tipic de roman...deci te calicesti la 3000, dar esti constient ca pierzi peste 20000 in cativa ani? cum vine asta?

daca merita sau nu o parte din optionale e la latitudinea fiecaruia, nu cred ca trebuie nimeni judecat daca are sau nu masaj in scaune sau navigatie la care poate vedea filme...e pasarica lui si fiecare isi cheltuie banii cum vrea...


nu e vorba de cei 3000 in sine. este vorba ce imi ofera cei 3000 in plus fata de cealalta masina. dupa prioritatile mele as zice ca BMW330i ar trebui sa fie cu max. 1000$ mai scump ca sa ma convinga sa il cumpar in dauna IS350 ( iar alegerea ar mai depinde si de variantele de finantare/leasing care prob. adauga cateva mii in plus la una si la cealalta).

io nu am nimic impotriva ca fiecare sa isi cheltuie banii cum doreste blush.gif . dar atitudinea asta " pe mine nu ma intereseaza cat costa" este cumva teribilista. desigur ca pe cam toti ( mai putin cei 1-3 la mie dintre cei putrezi de bogati) ne intereseaza cat costa. partea financiara este principalul element in orice piata ( auto, case, etc.). banii conteaza enorm chiar daca nu aduc fericirea biggrin.gif .

oricum, in cazul dat, Cosmine cred ca ai intuit ceva corect biggrin.gif . daca stau si fac socoteala:

la 3 ani si 45000 mile ( 62k km) un BMW isi pastreaza 54% din valoare iar un Lexus 53% din valoare.

IS350 - 45508$ nou, dupa 3 ani devalorizare: 21388$

BMW 330i - 47360$ nou, devalorizare 21785$

in plus BMW va avea toata revizile gratuite in timp ce Lexus ofera numai prima revizie gratuita ( prob ca pana in 45000 mile sunt vreo 2-3 revizi la vreo 200bucata) si probabil ca vei economisi 2-300$ pe an si de la carburant. costurile de asigurare sunt cred f. similare si le putem aproxima ca fiind egale. ambele masini vor fi inca in garantie si chiar daca vor fi probleme ( un pic mai probabil in cazul BMW) nu vor costa mult pentru niciuna.

in final daca schimbi masina dupa 3 ani 330i te scoate cu 500-1000$ mai ieftin...

daca insa vrei sa tii masina 5 sau mai multi ani cei 3000 initiali plus sansele sa te coste mai mult reparatiile la BMW care este un pic mai putin fiabil s-ar putea ca partea financiara sa fie mai buna pentru IS.

asa ca si eu as sta cu 330i in acest caz, mai ales ca sunt de acord cu concluziile celor de la Edmunds ca 330i este oleaca mai bun. blush.gif

dar nu sunt de acord ca asta este o umilinta pentru Lexus... cred insa ca trebuie sa mai lucreze un pic la preturi blush.gif .
Impulse
Ce imi ofera 3000$ in plus? Faptul ca am ceea ce imi place mie! Cum ramane cu propria alegere? Cu dorinta? Cum ramane cu respectul fata de mine insumi cand asta imi place mie? Deci daca imi permit sa dau 40.000 $ ma mai uit la 3000$ cand acesti bani pot face diferenta intre “asta este situatia” si “ asta imi doresc”? Pai iti spun eu traiesti degeaba. Daca tu nu pui pret pe tine, altul nu va pune nici atata.
Daca placerea ta este aceea de a face excursii, atunci nu mai stai pe un forum de masini si critici ca e scumpa. Pai tu nu-i dai ca nu vrei. Iar daca nu ai banii fa-ti atunci o ordine de prioritati. Ce ma face mai fericit?: masina sau excursiile? Daca ti le permiti fa-le domnule pe amandoua. Daca nu, concentreaza-te sa iti atingi primul tel. Trebuie sa realizati ca nu suntem toti din acelasi aluat. Poate pentru unul este mai important sa aiba ceea ce isi doreste si nu o excursie in tarile calde.
Sincer pe mine ma lasati masca.
Sa presupunem ca sotia doreste un costumas mai deosebit. Ce facem? Ii sugeram sotiei sa isi cumpere alt costumas nu cel pe care si-l doreste pentru ca este cu 300 de dolari mai ieftin si are aceeasi calitate si acelasi numar de piese? Asa facem? Doar vorba aia, cu 300 de dolari ducem familia la un restaurant de lux sau la Zoo de 10 ori! Daca ea isi doreste o rochie mai de firma si mai scumputa ii taiem macaroana? blink.gif
Iar daca unii dintre noi asa procedam cu noi insine trebuie sa ii impunem si ei aceasta optica? Iar daca nu si-o insuseste inseamna ca are o “atitudine teribilista”? Pe cuvantul meu, sunt total dezamagit. :thumbdown:
QUOTE
io nu am nimic impotriva ca fiecare sa isi cheltuie banii cum doreste . dar atitudinea asta " pe mine nu ma intereseaza cat costa" este cumva teribilista. desigur ca pe cam toti ( mai putin cei 1-3 la mie dintre cei putrezi de bogati)

Vorbim de cateva mii de dolari in cazul celor care aloca 40.000$ unei masini. Sa nu sarim calul. Stiu ca tie iti place sa faci filozofii mari pe spete mici dar las-o mai usurel.

Ia sa il intrebam pe colegul HalbaSus daca are banii de un Audi beton: prefera alta marca cu o dotare similara si o excursie in Grecia sau masina mult dorita in curte si o simpla bere cu prietenii? beer.gif
Concluzia mea este aceea ca intre noi exista doua diferente majore: eu sunt un fan fidel marcii pe care o iubesc si sunt ghidat de pasiune, iar anumiti dintre voi sunteti simpli consumatori ghidati de cu totul alte considerente. Deci gandim diferit.

In ceea ce priveste aprecierile externe ma doare undeva de impresiile altora. Impresiile altora sa ramana acolo unde sunt sau sa le trimita ca le pun eu intr-un loc special. Nu contribuie nimeni la venitul meu, asa ca ma doar-n cot de terte aprecieri! Eu nu judec pe nimeni pe aici. Nu cred ca exista vreun post de al meu in care sa spun ca la banii aia iti luai aia ca iti ofera mai multe sau nu trebuia sa iti cumperi aia.

Daca maine apare un membru cu un Aston Martin pe forum vai de capul lui saracul. In loc sa va bucurati de o opinie in plus si sa tratati pe fiecare asa cum este, cu gandirea lui si cu decizia lui, voi o tot bateti moneda asta ca il apuca greata pe om.. Intrebati ce are el la Aston in plus si cum vede masina in general nu va bateti joc ca a dat de el ca a dat 300.000$ pe o tabla. Aia a vrut, aia si-a luat. Pai aici discutam de cum se comporta masina si de motoare sau “ce fraier esti bai ca ai dat banii pe gonoiu’ ala”?

Aici sunt celulare nene, dar cand mergi in excursii in "marea intindere", extrem de multe zone au un semnal prost.
QUOTE
dealtfel nu vad de ce sa imi blochez telefonul in masina

Eu cred ca nu prea esti informat. Bluetooth nu inseamna un alt celular in masina si nu se refera strict la celular. Bluetooth este tehnologia care permite sisteme diferite de la fabricanti diferiti sa functioneze in sistem wireless intr-o armonie perfecta unul cu celalalt fara sa existe conflicte intre ele. Practic este un Personal Area Networks si constituie o retea fara fir de raza mica ce permite conectarea intre celular, PDA, MP3 player si computer. Deci nu vorbim strict de celular. Permite conectarea wireless a celularului la siteme headsets si hands-free, permite telefoanelor să trimită și să recepționeze date de la alte telefoane sau dispozitive aflate în apropiere. Iar kitul masinii (antena si alte acareturi) este mult mai puternic decat antena unui banal celular.
De Navi pot spune ca este optiunea fiecaruia.

BMW Assist poate fi On sau OFF. Daca nu aveti sau nu stiti mergeti si cereti de la un dealer Privacy Policy. Si OnStar functioneaza la fel. Iarasi vorbim din auzite? In afara de acest lucru este cel mai perfect antifurt.
Si nu va mai dati in barci in termeni. Lexus vine echipat cu XM Radio ca si multe masini GM. Este suficient sa ai un Satellite Radio (deci implicit un ID) pe masina si poti fi identificat. Nu trebuie stiut decat ce ID are radio-ul tau. Iar cine vrea sa il stie il gaseste. Deci nu mai bateti nici moneda asta pentru ca nu merita.

Daca vorbim de xenoane nu ne trebuie, cand ele s-au dovedit a fi de “n” ori mai bune decat halogenul. Circula cei din Europa cu ele unde majoritatea strazilor au cate o banda de sens si nici nu au insula de despartire intre benzi dar americanii nu pot. Europa a fost intdeauna inainte. Nu avem xenon pentru ca suntem plini de noi ca America este traffic safety laws dar prin alte parti ne plangem ca masina nu vine echipata cu xenon.

Uite eu propun sa facem un poll:
Daca as avea banii pentru masina mult visata, as renunta la ea in favoarea unei alte marci economisind astfel bani de o excursie exotica.
Da sau nu?
Chiar as fi curios de rezultat.
Iulian HondaFan
daca 3000 in plus iti ofera ce-ti place tie e super. eu sunt mai dubitativ la chestii d-astea blush.gif

respectul de sine este si respectul pentru rezultatele muncii mele, recte pentru banii mei. eu nu sunt fanul nici unei marci fara sa o judec critic. daca mi se pare ca alta marca imi ofera un raport calitate-pret mai bun ma duc acolo.

de aceea ma si interesez de diferite masini, ca sa imi fac o parere despre ce ofera fiecare si la ce bani.

diferentele obiective dintre 4-5 masini din segmentul respectiv mi se par minore. toate sunt comfortabile, toate iti ofera un rafinament peste medie si as putea dormi linistit cu oricare dintre ele in garaj biggrin.gif

in cazul de fata, dupa ce m-am uitat la costurile totale va dau dreptate ca 330i este si o afacere mai buna.

despre bluetooth raman la parerea mea ca nu merita sa platesc cateva sute. nu imi fac biroul in masina. PDA-ul il folosesc de la desktopul de acasa. bluetooth-ul il folosesc ocazional cand conduc mai mult, altfel vorbesc la celular ( acum ca nu mai am cutie manuala chiar nu il folosesc decat rarissim).

diferenta fundamentala intre noi doi este ca tu ai pus BMW pe un piedestal. eu nu visez la nici o marca anume. tind poate chiar sa schimb marcile pentru ceeea ce mi se pare ca o realizare de moment mai buna a uneia fata de cealalta.

daca BMW e mai incet tot e cel mai bun, daca e si mai incet si mai putin manevrabil tot e mai bun ca are bluetooth, daca e ridicol de scump tot e cel mai bun ca e visul tau... you're not fun to talk to... nu ai decat un singur mod de raspuns.
Dany_s
In ceea ce ma priveste pretul in comparatia asta nu e un factor important. Consider ca diferenta de 2000$ cdn (cu atat e mai scump BMW-ul decat IS-ul in canada la echipamente similare) nu inseamna mare lucru cand e vorba de masini care pleaca de la ~49 000$ CDN.
Pretul mi se pare un lucru extrem de important in general, dar ma uit intotdeauna la diferenta de pret in procentaj. 2000$ la 49 000 inseamna 4% ceea ce nu mi se pare mult.


Ciudat (and i can't believe i'm saying this) dar sunt de acord intr-un fel cu ce spune Impulse mai sus. Ca si fani de automobile, cateodata pretul vine pe un plan secundar si cateodata nu conteaza diferenta de pret pt tot ce ne place vom lua (fiecare dupa gust, Impulse BMW, halba Audi, eu Lexus, etc). Pt cei care-s fani ale unei singure fime e mai simplu sa aleaga, pt cei care sunt putini mai deschisi si carora le plac mai multe firme, alegerea poate fi un pic mai grea.
Acum pt cei pt care masina e un pur mijloc de transport, datele problemei se schimba si factorul "inima" nu mai e asa important.
Dany_s
Eu am cateva intrebari acum pt cei care au raspuns pana acum (si cei care intentioneaza sa raspunda):

Dintre voi, care aveti ESP si de cate ori (si in ce circumstante de condus) l-ati DEZACTIVAT ?

Dintre voi, cati a-ti fost pe un circuit de curse cu masina, cu ce masina si de cate ori pana acum?

Cam ce procentaj din totalul condus pana acum, prezinta drumuri cu multe serpentine, facute cu masina condusa la LIMITA?
Impulse
Iulian, iti multumesc pentru cuvintele deosebite. Crede-ma, sentimentul de colegialitate si respect reciproc se bucura de aceeasi apreciere si din partea mea.
Stiu ca tu esti foarte popular si pe alte forumuri unde atitudinea ta pro-japoneza i-a scos din elementul lor pe fanii respectivi. Probabil ca notiunea de fan iti produce repulsie si este pentru tine un concept de neinteles. Vezi tu, mai sunt si acesti Paria care stiu ce anume vor de la viata, care traiesc diferit, gandesc diferit, si care nu isi bazeaza deciziile pe ce spune piata ci pe ce le dicteaza inima.
Sa stii insa ca eu te inteleg....
G e o r g e
iulian a ales cu capul masina lui actuala . a mers , comparat , cantarit , si a ales audi pentru ca lui ia placut masina aia , pentru ca s-a simtit bine in ea samd . eu am ales al fel . vezi paginile intregi scrise cand am ales legacyul . halba la fel . tu in schimb nu iti poti inchipui viata in altceva decat intr-un bmw :)aici e diferenta .

n-am ESP pe legacy , am vrut sa-l dezactivez pe vectra C ca sa pot avea parte de ceva distractiv dar n-am putut angry.gif

pe circuit de kart se pune ? biggrin.gif in romania nu exista circuit de masini smile.gif inca ...

undeva sub 2%-3% pe serpentine . am testat toate masinile avute de mine pe serpentine smile.gif chiar si ale altora biggrin.gif pana acum cel mai bine stau pe serpentine subaru , in fata tuturor 2WD urilor testate asa .
Impulse
Ai dreptate: a ales cu capul. Eu am ales cu ajutorul propriilor perceptii. Pana la BMW am trecut prin toate etapele: masini romanesti apoi frantuzesti germane etc.
QUOTE
si a ales audi pentru ca lui ia placut masina aia

iar eu am ales BMW pentru ca mi-a placut masina aia. BMW corespunde caracterului meu, se imbina placut cu ceea ce astept eu de la o masina, ma simt bine si ma armonizez perfect cu aceasta masina.

Am spus si o repet pentru ca raspundem fara sa citim:
intre noi exista diferente majore: eu sunt un fan fidel marcii pe care o iubesc si sunt ghidat de pasiune, iar anumiti dintre voi sunteti simpli consumatori ghidati de cu totul alte considerente. Deci gandim diferit. De fapt "aici e diferenta".
G e o r g e
QUOTE(Impulse)
Ai dreptate: a ales cu capul. Eu am ales cu ajutorul propriilor perceptii. Pana la BMW am trecut prin toate etapele: masini romanesti apoi frantuzesti germane etc.
QUOTE
si a ales audi pentru ca lui ia placut masina aia

iar eu am ales BMW pentru ca mi-a placut masina aia. BMW corespunde caracterului meu, se imbina placut cu ceea ce astept eu de la o masina, ma simt bine si ma armonizez perfect cu aceasta masina.

Am spus si o repet pentru ca raspundem fara sa citim:
intre noi exista diferente majore: eu sunt un fan fidel marcii pe care o iubesc si sunt ghidat de pasiune, iar anumiti dintre voi sunteti simpli consumatori ghidati de cu totul alte considerente. Deci gandim diferit. De fapt "aici e diferenta".


hehehe tu ziceai ca ai orgaseme in bmw biggrin.gif ceva e in neregula aici ...

da domn sef , unu' simplu care alege ce este mai bun pentru el pentru ca nu se lafaie in bani si alege intr-un final doar un 530xi . eu pe banii mei aleg ce este cel mai bun pentru mine , pentru ca muncesc din greu pentru ei . cand o sa am 120 000 pe an o sa cumpar altceva , dar nu va fi bmw ...
Iulian HondaFan
nu prea mai vad sensul sa discutam sau sa citim un test daca deja avem o preferinta clara. eu le citesc de placere ( este ca un meci de fotbal unde chiar daca tin cu o echipa ma bucura sa vad si reusitele echipei adverse) si pentru a afla ceva nou...
f1anatic
Dom'le...unde dai si unde crapa
AUTOWEEK
IS 350 vs BMW 330i
Sau mai precis AICI

Da. A invins BMW. Nu la acceleratzie. La slalom. De ce ?

QUOTE
It is the two approaches to yaw control that stands out. As we said, BMW’s DSC and DTC can be turned off. Lexus’ VDIM can also be turned off, but then it magically switches itself back on at around 30 mph, and stays on. You can scramble the computer and cancel VDIM completely via a complicated pedal dance that must be performed every time you start the car, but Lexus doesn’t want you to know about that. In fact, Lexus reps swear to us there is no way to circumvent the system.

So we left VDIM on for the slalom. The transmission we had once loved in the Lexus also decides it knows which gear is best for you and shifts down when it wants to.

The BMW had problems of its own in the slalom. While we appreciate the car’s active steering when negotiating the byzantine maze of multilevel underground office parking garages, for high-powered flinging into corners and around cones the system gets in the way. Changing ratios—like horses—is not something you want to do midstream. If this had an off button, would chaos immediately follow?


| Vehicle Reviews |
BACK TO: AW Home | Vehicle Reviews
Printer Friendly >> E-mail to a Friend >>
All photos by Boyd Jaynes

Double Take: 2006 BMW 330i vs. 2006 Lexus IS 350
War of the Buttons: It comes down to electronics


AutoWeek | Published 02/03/06, 2:50 pm et

Photo Gallery:

>> PHOTO GALLERY >>


Advertisement
Click Here!
It is as inevitable as death, taxes and magazine guys writing about their racing exploits thinking someone will care: Every carmaker selling a four-door smaller than a school bus compares its rig to a BMW 3 Series. Most compare it favorably.

“Yes, our Belch-O-Seltzer Six has all the corner-throttling dalliance of the vaunted 3 Series with none of the carbs!”

Or something like that. It doesn’t matter if the entire Belch-O-Seltzer model line is actually made in Botswana by dyslexic vegetarian parolees, assembled from cardboard and held together with library paste and spit; once the marketeers insert the 3 Series comparo into the massive brains of the automotive press, we pretty much go with it.

“Belch-O-Seltzer Six Takes on the Bimmer 3—One Must Die!”

The comparisons do make magazine sense. In addition to filling up nice chunks of the editorial calendar, it is only natural to pit new sedans to the benchmark in the class, and the BMW is certainly the benchmark.

Ever since the beloved BMW 2002 changed the world as we know it (okay, changed the smaller performance coupe/sedan market as we know it), BMW has been the one to shoot for if you make anything smaller than a shipping container with four seats and wheels. Ever since the 3 Series debuted, it has been the class of the class.
Boyd Jaynes
The 330i understeers mildly around the skidpad and is controllable through the slalom. Active steering can be a problem, but the BMW's perfect balance shines through.
Then came the Lexus IS 300. At first the Lexus faltered because this supposed sports sedan came with an automatic transmission and no manual. Lexus added the manual in the car’s second year and the IS 300 did pretty well as one of a handful of compact sedans with rear-wheel drive and sporty pretensions that didn’t cost as much as your house. The IS was fun to drive and competitively priced, but BMW still got the nod in all the comparos.

Now the second-generation IS, that would be different, right? Good question.

Being infected with the viral marketing suggestion that all cars must be compared to the 3 Series, we got an IS 350 and a 330i and headed to California Speedway for what promised to be a good throwdown in the old-school good-throwdown tradition. Maybe Lexus would finally topple the BMW myth, we thought. It would certainly sell more magazines.

Or maybe not. See, they did it again, starting the run of new IS sedans with automatic transmissions only for the uplevel model. Why do they do this? Hello? Is there anybody on duty at the Lexus Department of the Painfully Obvious (LDPO)? How do you aim to beat the godlike 3 Series with an automatic?

Maybe with more horsepower, LDPO professionals answer.

While the 330i gets a new 3.0-liter straight-six making 255 hp, the IS 350 also gets a new engine, a bigger one, a 3.5-liter V6 making 306 hp. Yow! Does that mean end of story? No, because the BMW weighs less, 3417 pounds to the IS 350’s 3527 pounds. That’s a difference of 110 pounds and 50 hp. So they could be fairly close, these two cars, yes?

Unless that automatic sucks the life out of the Lexus drivetrain.

Well, turns out it doesn’t suck the life out of the drivetrain. In fact, in a straight line the Lexus kicks butt.

Not that the BMW is any slouch. The first thing we learned to love about the BMW is that both its Dynamic Stability Control and Dynamic Traction Control can be shut off all the way. Hold the button down for more than about three seconds and BMW hands control of your little wheeled universe back over to you, the rightful owner.

After that, it becomes easy to experiment with engine speed, clutch engagement and wheelspin. We got the 330i to return a 0-to-60-mph time of 6.14 seconds.
Boyd Jaynes
We then got in the IS 350 and stomped on the throttle. That may be an automatic in there, but it’s a darn good one. Shifts are as quick and no-nonsense as they can be without alienating the softer potential buyers who may also be looking in this segment.

We grew to love the IS’s six-speed sequential-shift electronically controlled slushbox at the drag strip. It is as tight and fun as any we’ve driven, except for maybe that goliath bruiser in the M6, but that’s 10 or 15 classes above these two cars. The only problem is that the ratios in the Lexus transmission make it shift up just before the car gets to 60 mph. A slight change somewhere in there and it would be even quicker.

The IS 350 quickly banged out a 5.4-second 0-to-60-mph time and put the 3 Series on the trailer (figuratively speaking, in drag-racer trash talk). The Lexus’ Vehicle Dynamic Integration Management system was fairly nonintrusive at this point in testing. We were even able to get the wheelspin necessary for a quick run by turning the system off for launches. Throughout the remainder of the quarter-mile VDIM never reared its electronic head.

Braking performance goes to the BMW (just barely), the 330i stopping from 60 mph in 116 feet compared to 119 feet for the IS 350. Braking is even closer from 80 mph, 207 feet for the 330i to the IS’s 208 feet.

So as long as you stay in a straight line throughout your driving experience, it appears the Lexus is the car for you. But who wants to drive in a straight line?

The slalom is where heroes become goats and goats go home. It is here that the prodigious supply of electronics on both cars comes into play. Both the Lexus and the BMW are loaded with acronyms too numerous to catalog here, some of which do good things and others we would like to take a hammer to.

It is the two approaches to yaw control that stands out. As we said, BMW’s DSC and DTC can be turned off. Lexus’ VDIM can also be turned off, but then it magically switches itself back on at around 30 mph, and stays on. You can scramble the computer and cancel VDIM completely via a complicated pedal dance that must be performed every time you start the car, but Lexus doesn’t want you to know about that. In fact, Lexus reps swear to us there is no way to circumvent the system.

So we left VDIM on for the slalom. The transmission we had once loved in the Lexus also decides it knows which gear is best for you and shifts down when it wants to.
Boyd Jaynes
The IS may have an automatic, but it's a darn good one - as tight and fun as any we have driven. Shifts are quick and no-nonsense. In a straight line the Lexus kicks butt.
The BMW had problems of its own in the slalom. While we appreciate the car’s active steering when negotiating the byzantine maze of multilevel underground office parking garages, for high-powered flinging into corners and around cones the system gets in the way. Changing ratios—like horses—is not something you want to do midstream. If this had an off button, would chaos immediately follow?

Nonetheless, the basic geometry and perfect balance of the BMW shine through. The 330i is controllable through the slalom and understeers mildly around the skidpad. True, BMWs in general do not have the lively feedback and responsiveness we loved not even 10 years ago. And that’s not the direction an autocrosser/amateur club racer/canyon blaster wants to see this storied marque go. But it’s still better than anything else in the class.

The IS 350 had hinted it might be a contender. It feels well-balanced and tossable, controllable at the limit and great fun... as long as you keep it under 30 mph. Now how the heck are you supposed to do that? We have never gone through the slalom at anywhere near 30 mph. Even in the most bloated minivan or the most flatulent SUV, we are well over that speed. A car like this should achieve at least 45 mph in our tight, 490-foot slalom.

You cannot do the slalom at 30 and call yourself an enthusiast driver, or even alive and aware of your surroundings. And VDIM is not just a suggestion. It shuts down the whole operation by braking various corner wheels and cutting power to the engine until you are crawling around through the cones like a flopping drunk on the sidewalk. The real tragedy here is that the reason the Lexus doesn’t clean the BMW’s digital clock is simply because its darn electronics cannot be shut off without going all Norman Bates. After several runs trying to work things out, we had to divorce ourselves from the Lexus based on irreconcilable differences. Any speed over 30, 35 mph, and the car becomes hobbled. Lexus could suddenly find itself winning some of these inevitable comparison tests if it would just reprogram a few algorithms. For whatever reason, it won’t.

Lexus brought a knife to a gunfight and still managed to shoot itself in the foot. The 3 Series is indeed the better car.


Asta dovedeste citeva lucruri. Una...ca ESP nu e facut pentru a scoate timpi mai buni in slalom.... Man...nu am zis niciodata ca nu as vrea asta pe masina. Dar as vrea sa pot sa il inchid. Uite cum au facut baietzii astia pe BMW. Ca fara el...modelul 325xi se simtzea cam aiurea...asta e altceva. Ar fi curios sa se fi facut comparatzia cu el activat. Dat fiindca in acest test numai Lexus l-a avut activat. Si a pierdut. Cind BMW nu l-a avut activat...in alte teste (vezi thread-ul alalalt) a pierdut glorios.

Ar fi interesanta o comparatzie pe drum umed, cu zapada intre masinile din testul alallat - care au ESP sa il aiba activat - care NU :-) au...nu au...si asa sa se puna la incercare...sa vedem si noi...cit de mare e diferentza intre un sasiu foarte bun...si un sasiu bun cu ESP.

Si doi. Acum incep sa ii dau dreptate omului asta. Lexus a facut o boacana si mai mare...dat fiind pretentziile la clasa la care lupta.
Impulse
QUOTE
hehehe tu ziceai ca ai orgaseme in bmw biggrin.gif ceva e in neregula aici ...


Mai UBY ia uite aici:
George a scris:
QUOTE
pentru masina asta am renuntat la iesirile in oras, la haine noi , si la 90% din salariul meu biggrin.gif sau pe acolo dar iubesc fiecare minut petrecut in ea wub.gif

sa mai descriu senzatii ... hmmmm ... pornesti motorul , te dai jos sa cureti geamurile si te loveste imaginea evacuarii duble ce scuipa mult abur .... yum yum tasty you think te urci la volan , hmmm deja e cald si bine inauntru biggrin.gif

bagi I , pleci , nu auzi motorul pana pe la 3500-4000 rpm . nu se aude , dai drumul la muzica , e frumos la radio , dar tot mai bine se aude un CD . o muzica ambientala .

pornesti la drum , gropile nu se simt , curbele le ia ca pe sine , motorul trage constant de la 1500 rpm pana la 6500 fara sa aiba vreo poticnire .

ii place la drum lung . pui cruise controlul si te relaxezi . muzica se aude perfect , drumul este placut , ai tot vrea sa mergi asa .

cam asa e la volanul masinii mele

poate sunt eu mai dus( de fapt stiu ca un pic sunt wink.gif ) dar masina asta e superba.

Iti apartine nu?

Chiar gasesti ceva amuzant cand cineva foloseste o figura de stil? Eu personal, nu gasesc nimic hilar. Doar tu. Nu crezi ca te porti cam copilareste si faci apel la lucruri neesentiale? Chiar esti convins ca toata lumea gusta interpretarile tale?

QUOTE
da domn sef , unu' simplu care alege ce este mai bun pentru el pentru ca nu se lafaie in bani si alege intr-un final doar un 530xi . eu pe banii mei aleg ce este cel mai bun pentru mine , pentru ca muncesc din greu pentru ei . cand o sa am 120 000 pe an o sa cumpar altceva , dar nu va fi bmw ...

Iarta-ma domnule George dar eu nu prea inteleg. Poti sa scrii in limba romana corect ca se ne putem dumiri? Stii, din respect pentru ceilalti.
Si apropo : nu se spune "Pleiadies constellation" ci "Pleiades constellation".
Asta ca tot spuneai de certificatele alea de limba engleza.
Iar ce iti cumperi tu nu ma intereseaza pe mine si nici nu trebuie sa mentionezi.

QUOTE
iulian a ales cu capul masina lui actuala . a mers , comparat , cantarit , si a ales audi pentru ca lui ia placut masina aia , pentru ca s-a simtit bine in ea samd . eu am ales al fel . vezi paginile intregi scrise cand am ales legacyul .

Stim cum ai ales masina contrar spuselor tale de aici. Exista si alte scrieri de-ale tale diverse care dovedesc contrariul. De fapt este suficient sa cautam doar in acest forum postari existente inaintea cumpararii masinii care dovedesc foarte clar subiectivismul. Exista si postari in care recunosti pe deplin cat esti de subiectiv. Spre deosebire de tine insa, eu nu sunt genul care ma laud ca sunt obiectiv dar pe dinauntru ruginesc de subiectivism. Nu esti tu cel atat de obiectiv care de atata obiectivitate si-a facut un forum Subaru? Sau la fiecare masina cumparata "obiectiv" vei construi un nou forum?
Asa cum voi aveti in familie 3 Subaru, tot asa am si eu doar BMW. Nu te judec nu ma judeca. Mai ales tu.

Nota:
Sa nu ne hazardam ca vei pierde. Iti garantez. Rezuma-te la ce ai de spus si nu la misto. Bine?
BRAC
Impulse fii tare! Vad ca ai vreo 4-5 care dau in tine !
Admir romanii care au reusit in alta parte ,dar, nu-i inteleg pe cei ce ajung sa se identifice pana la extrem cu mentalitatea si cultura celor care i-au primit. Stiu ce raspuns am sa primesc la prima fraza de aceea va spun ca tot ce ni se reproseaza se face pe buna dreptate ,dar sa nu traiti cu impresia ca noi nu suntem constienti de mizeria in care ne aflam si nu incercam sa facem ceva.
Sunt 1001 motive pentru care poporul roman a acceptat ca etalon automobilul german dar se pare ca voi le-ati uitat.Nu cred ca s-a facut o alegere proasta, si tot asa nimeni nu contesta valoarea si in special fiabilitatea japonezelor.
Din pacate George se va afla pentru mult timp inca in procentul ala de 1% a celor care prefera altceva decat european,dar poate ca el este ,totusi, cu un pas inainte.
G e o r g e
impulse , ma retrag din discutie pentru ca domnia matale nu vrea sa accepte ca exista si altceva decat bmw.

noi sa fim sanatosi smile.gif
f1anatic
QUOTE(sorin65879)
Admir romanii care au reusit in alta parte ,dar, nu-i inteleg pe cei ce ajung sa se identifice pana la extrem cu mentalitatea si cultura celor care i-au primit.

Sunt 1001 motive pentru care poporul roman a acceptat ca etalon automobilul german dar se pare ca voi le-ati uitat.

,dar poate ca el este ,totusi, cu un pas inainte.


Stop right there son. Before you say anything else more foolish.

Nu se identifica nimeni de aici la extrem cu alta cultura. Romanii de aici...nu stiu fiecare ..Impuls, Danny, Otto, Fishbone, Iulian...eu...am venit minatzi de dorintze, motive si vise diferite. Dar cred ca totzi am venit aici pentru o viatza mai buna si nu pentru ca am fugit de lege.

Eu itzi spun clar si cinsitit. Nu am ce sa ascund. Tata a cistigat loteria in 1995. Am plecat in 1996 fara sa spunem la mai mult de 3 alte familii. Mama era doctor, tata inginer. Nu muream de foame. Dar vroiam mai bine. Iar ei s-au sacrificat pentru mine...ca eu sa am o sansa mai buna. Si acum ce oi vrea tu...sa ma identific cu Romania sau cu USA - tzara care mi-a oferit mai mult decit Romania mi-a oferit sau imi va putea oferi vreodata. Am venit aici de buna voie si nesilit de nimeni...am adoptat cultura, mentalitatea americana pentru ca intr-adevar o gasesc mai buna in multe privintze. Cum ar fi atitudinea deschisa si mai putzin xenophoba impotriva strainilor. Puncte de vedere diferite, libertatea la opinie. Dreptul de a alege...si posibilitatea de a alege. Dreptul de a pretinde anumite servicii publice fara sa fiu nevoit sa scot spaga la fiecare pas. Dreptul de a fi considerat om. .Dupa cum desigur spun ca ajuta faptul ca esti european si ai avantajul ca cunosti si chestiile de acolo...si cele de aici. In rest bastinasii sint la fel de ingusti la creier si privesc problema prin acelasi unghi obtuz ca si orice altcineva care traieste intr-o mono-cultura. Read my lips. MONO-CULTURA ! Etc etc etc...nu isi au locul aici asemenea discutzii.

Nu a uitat nimeni virtutzile masinilor germane stabilindu-se peste ocean.

Pe de alta parte tu prietene uitzi un lucru. Oare de ce sint japonezele asa de populare in tzara cu o cultura atit de variata...cu persoane venite din toata lumea, din toate mediile sociale, din toate natzionalitatzile etc ? De ce sint japonezele atit de populare cu bastinasii...localnicii care multzi inca isi mai aduc aminte ca acum 64 de ani la Pearl Harbour flota natzionala a USA a fost nimicita brusc si pe neanuntzate de catre Japonezi ? De ce a imbratzisat America produsele japoneze ? Americanii s-au batut si cu Hirohito si cu Hitler...nu ? Poate au si americanii 1002 motive sa nu se inchine produselor nemtzesti ci sa aleaga judicios, "cold-blooded" si nu impins patimas de "latinitatea" singelui....
Iulian HondaFan
foarte misto scris comparo-ul din Autoweek.

sa asteptam un super IS350 care isi poate deconecta ESP-ul and let the fight began again. biggrin.gif biggrin.gif

sunt sigur ca acum cativa japonezi isi pregatesc cutitele rituale isi cheama cel mai apropiat prieten care sa le tina sabia de samurai si saii asite in seppuku.

Zah Germans have dishonored them. blush.gif they must die! :bash: cei mai straluciti dintre absoventii Univ din Tokyo le vor lua locul, vor manca numai orez cu peste, vor bea inca 2 tone de ceai in cescute de 50ml biggrin.gif biggrin.gif si vor imbunatati toate aceste aspecte ale noului IS. arigato.gif Munchen watch out, they're closing on your majestic fat butts. biggrin.gif biggrin.gif
HalbaSus
QUOTE
Am spus si o repet pentru ca raspundem fara sa citim:
intre noi exista diferente majore: eu sunt un fan fidel marcii pe care o iubesc si sunt ghidat de pasiune, iar anumiti dintre voi sunteti simpli consumatori ghidati de cu totul alte considerente. Deci gandim diferit. De fapt "aici e diferenta".


Eu sunt "fan audi" pe moment... si nu stiu cat de fidel voi ramane acestei marci, sunt multe masini pe care le consider bune... bune de tot... si intre care e la fel de greu de ales ca intre Pilsner Urquell si Heineken... Daca as avea bani suficienti as avea in garaj:
- un Audi RS4
- un BMW 330i
- un SL65AMG
- un S500 4-matic
- o honda S2000
- un M6
- un hyundai coupe ( yeah i know, shame on me, dar tot imi place masina asta)
- Un G55AMG

si inca vre-o 20 de masini imi mai trec prin minte (si inca nu am intrat in teritoriul masinilor de peste 150.000 (ferarri, lambo, zonda, rolls, etc... )... Sunt fanul declarat al tuturor acestor masini (cu mici rezerve pt hyundai coupe care imi place la nebunie cum arata dar nu ma pot impaca cu ideea ca hyundai face masini)...
geeoo30
QUOTE(Iulian HondaFan)
foarte misto scris comparo-ul din Autoweek.

sa asteptam un super IS350 care isi poate deconecta ESP-ul and let the fight began again. biggrin.gif biggrin.gif

sunt sigur ca acum cativa japonezi isi pregatesc cutitele rituale isi cheama cel mai apropiat prieten care sa le tina sabia de samurai si saii asite in seppuku.

Zah Germans have dishonored them. blush.gif they must die! :bash: cei mai straluciti dintre absoventii Univ din Tokyo le vor lua locul, vor manca numai orez cu peste, vor bea inca 2 tone de ceai in cescute de 50ml biggrin.gif biggrin.gif si vor imbunatati toate aceste aspecte ale noului IS. arigato.gif Munchen watch out, they're closing on your majestic fat butts. biggrin.gif biggrin.gif

Da impresionant, probabil ca maestrii in chitibusuri tehnice vor veni cu o idee mortala dar niciodata in majestic fat butts fiindca nu e stilul lor, oricat s-ar chinui tot o medie de 1.60 vor avea si 40 la picior fata de teutonii adevarati.....
Asta un aspect, doi, voi fanii japonezilor incercati sa incadrati un om care nu mai vede altceva decat BMW in anumite cadrane, problema e ca ei nu pot fii incadrati nicaieri si asta nu intelegeti...dupa mine bmw-ul te elibereaza.. incercati si voi.
f1anatic
QUOTE(geeoo30)
dupa mine bmw-ul te elibereaza.. incercati si voi.


Nu mersi. Haloperidol-ul este numai pentru cei care au nevoie.

Dar tre' sa o spun...sint probleme psihologice grave daca itzi gasesti scaparea - eliberarea - intr-o cutie de tabla ...oricit ar fi ea de rafinata si deosebita fatza de celelalte !
Otto73
QUOTE(f1anatic)
QUOTE(geeoo30)
dupa mine bmw-ul te elibereaza.. incercati si voi.


Nu mersi. Haloperidol-ul este numai pentru cei care au nevoie.

Dar tre' sa o spun...sint probleme psihologice grave daca itzi gasesti scaparea - eliberarea - intr-o cutie de tabla ...oricit ar fi ea de rafinata si deosebita fatza de celelalte !



100% de acord ce spui
Dany_s
Interesant ca am pus 3 intrebari dar inafara de George nimeni n-a raspuns. Eram curios de raspuns, mai ales de le amicul nostru Impulse (dar nu numai).

Daca le-ati miss, iata-le:

Dintre voi, care aveti ESP si de cate ori (si in ce circumstante de condus) l-ati DEZACTIVAT ?

Dintre voi, cati a-ti fost pe un circuit de curse cu masina, cu ce masina si de cate ori pana acum?

Cam ce procentaj din totalul condus pana acum, prezinta drumuri cu multe serpentine, facute cu masina condusa la LIMITA?

--------------

George, se pune circuitul de karting atata timp cat ai fost pe el cu masina si ai facut ture contra timp la un mod serios.

Ziceai ca ai mers 2-3% pana acum pe serpentine la limitele de performanta ale masinii. Pai cati km ai la activ?
Iulian HondaFan
eu l-am dezactivat ca sa ma dau un pic pe zapada. da' mi-am pus caucicucuri de iarna asa ca nu am putut-o face sanie. mai dezactivez ESP-ul rapid cand am treceri peste cai ferate ( nu-s ce naiba au astia zeci de treceri peste niste cai ferate pe care nu prea vad trenuri? blush.gif) la care ESP-ul ( traction controlul) e teribil de enervant pt. ca iti taie motorul ( caucicucul aluneca putin pe metalul respectiv).

Civic n-are decat ABS. blush.gif

nu am fost la curse cu masina. cand mi-oi lua un S2000! biggrin.gif

primii munti sunt la vreo 300km de aici si aia pot fi numiti munti cu bunavointa blush.gif

sunt de acord ca practic diferentele de manevrabilitate nu conteaza f. mult. insa in situatii limita o masina manevrabila te poate scoate dintr-o situatie limita.

ai dreptate ca de ex. intre masinile din acest test diferentele sunt mai mult de feeeling ( si asta tine mai mult de gustul individual, deci parerile autorilor mai putin relevante pentru fiecare set de fund si urechi interne biggrin.gif ).

insa oricum faptul ca Legacy-ul s-a miscat mai rapid printre conuri decat 325i arata ca sasiul si transmisia sunt de nivel BMW-Audi... ca plasticul interior mai lasa de putin dorit este altceva.

daca tu ai avea dreptate in prop. de 100% ar insemna ca Buick sa fie printre cele mai populare marci... biggrin.gif
G e o r g e
nu te lasa pe circuit ul (singurul din ro) de kart cu masina decat daca vrei sa filmezi ceva ,oricum nu te poti da in voie la ea smile.gif mai mult de treapta I nu as avea unde sa ii dau sad.gif

km in total ... vreo 100 000 ? in total . drumuri la munte am facut destule smile.gif

de ce ? am si cateva sute de km facuti pe serpentine inzapezite cu subaru biggrin.gif astea se pun ?
Iulian HondaFan
QUOTE(geeoo30)
Da impresionant, probabil ca maestrii in chitibusuri tehnice vor veni cu o idee mortala dar niciodata in majestic fat butts fiindca nu e stilul lor, oricat s-ar chinui tot o medie de 1.60 vor avea si 40 la picior fata de teutonii adevarati.....
Asta un aspect, doi, voi fanii japonezilor incercati sa incadrati un om care nu mai vede altceva decat BMW in anumite cadrane, problema e ca ei nu pot fii incadrati nicaieri si asta nu intelegeti...dupa mine bmw-ul te elibereaza.. incercati si voi.


tehnica nu are a face cu marimea bicepsului sau a talpii piciorului biggrin.gif e ceva ce tine de alt organ biggrin.gif

e vorba de ingeniozitate ( la care probabil ca ambii sunt depasiti de italieni sau francezi biggrin.gif ) dar mai ales in cazul ambelor culturi de obsesia perfectiunii, de mentalitaea ca daca nu iti iese ceva mai incerci o data si inca o data si inca...

revenind la 1.60 vs. 1.90 si 40 vs 45 la pantofi... intre un cavaler german in armura si un samurai japonez in zale cine este mai eficient? cine este mai rafinat?

e vorba de 2 culturi si mentalitati diferite, dar in final ambele sunt suficient de distincte ca sa nu poata fi apreciate in termeni de X mai bun ca Y.

pe mine "m-a eliberat" si prima masina pe care am condus-o - Dacia 1300... biggrin.gif blush.gif blink.gif
f1anatic
Dany, eu NU am ESP si nici Traction Control pe Subaru. Iar faptul ca nu am si ca metoda diferentzialului central pe Subaru cu cutie manuala nu permite ESP...a fost mult disputata. Parca nici ultimul geniu STI nu are...dar au nu stiu ce legatura intre directzie si transmisie...asa ca cine stie poate ca in curind...

Pe minivan opresc Traction Control de fiecare data cind sint "intzepenit" in zapada...dar ca sa fiu sincer...NU am ramas niciodata intzepenit, impotmolit in nimic cu minivanul. Si tzine cont ca e masina pe care o luam la vinatoare. Si mergem numai pe drumuri asfaltate cu 2 benzi si des-zapezite pina la padure.

La circuit, pista nu am fost...nu ca sa o conduc in fortza. Sper ca la anul...adica anul asta sa pot conduce masina pe circuitul de la Indy...dupa cursa de F1. Depinde cum ma voi intzelege cu timpul.

Si ca veni vorba...anul asta voi avea 4 bilete la Indy. 2 ca mi le cumpar eu...ca sa imi tzin locurile mele...din prima curba...iar doua compliments of Micheassholin si impresionanta performantza de la Indy 2005. Nu m-am decis ce sa fac cu ele...daca merg eu, cu prietena si cu parintzii sau nu (cineva trebuie sa aiba grija si de ciini) dar daca NU, am 2 bilete disponibile. Voi anuntza din timp pe cele citeva forumuri...mai bine le dau la prieteni decit sa nu am cum sa le vind cind ajung acolo...


Condusul masini la limita...daca consideram plaja de turatzii 1000 (idle) -7000 rpm atunci 90% din viatza mi-o petrec intre 1000 si 3000 rpm. Asta cred ca explica ? 7% reprezinta 3000-4500 rpm cind trebuie sa mai depasesc brusc, sa il mai invatz minte pe cite unul. Iar restul de 3% reprezinta intr-adevar "spirited drives" cind ma intilnesc la club. Nu am nici cind, nici unde (sa stii ca mint) si nici nu ma cred Schumacher sa imi omor masina. Lumea rea zice ca daca faci tuning pe masina...o omori mai repede. Asa o fi...dar cred ca intre mine cu > 50 CP in plus care o conduce relaxat 90% din timp...si fatza de unul care e stock dar care se crede Juan Montoya tot timpul...cred ca a mea va rezista mai mult (tipic condusului in Romania se pare).
Impulse
In cazul meu situatia este cam asa: eu am xDrive pe masina si pot conduce destul de sportiv si cand DSC (Dynamic Stability Control)-ul este cuplat. DSC-ul cuprinde si traction control (DTC – Dynamic Traction Control). DTC-ul este cel care furnizeaza un flux mai mare de putere rotilor. Dupa cum se stie xDrive este primul sistem de transmisie integrala care a integrat functia DSC de control al stabilitatii. Intrucat sistemul 4x4 lucreaza permanent, este greu sa ajung la situatii de derapaj necontrolat. Daca apesi pedala de acceleratie la maximum, masina pleaca de pe loc fara sa patineze. In conditii normale (uscat/vara), tractiunea e distribuita 38%/62% fata/spate insa daca sistemul DSC nu detecteaza nici un fel de problema de aderenta atunci si cei 38% disponibili pe fata sunt transferati in totalitate pe spate masina avand comportament RWD. Pe zapada insa distributia fata/spate este insa in permanenta variatie in functie de caz fiind un veritabil AWD. La limita se poate ajunge de la 100%/0% spate/fata pana la 50%/50%. Nu obisnuiesc sa decuplez DSC deoarece acesta intra in functiune numai atunci cand xDrive nu mai poate face fata si asta se intampla in situatii mai dure regizate de mine. Intr-adevar daca impingi masina pe gheata la manevre sinucigase atunci DSC reactioneaza, franeaza si decelereaza motorul. Altfel, in mersul normal (si conduc sportiv) nu a intervenit. Deci nu prea ma intereseaza in ce stadiu este. Oricum este in permanenta cuplat. Altfel sta insa situatia la FWD sau RWD.
Am sesizat o oarecare tenta zeflemista in postare si cele doua intrebari din urma care mi se par cam personale. De fapt ai mai pus tu intrebari personale si pe alt thread. Da, am fost pe circuit insa nu vad relevanta acestor destainuiri. Un important procent din km parcursi de mine sunt pe drumuri serpuite cu serpentine (in Ro). Toate masinile pe care le-am avut au fost impinse la extrem atunci cand am avut ocazia. Iar asta pentru mine inseamna viteza mare, franare de multe ori violenta combinata cu acceleratii sportive din treptele inferioare cu turatii impinse mereu pana la rosu. Imi place foarte mult sa lucrez cu cutia. Mie imi place raliul nu circuitul de viteza deoarece consider ca acolo este arta si placerea. Si aici vorbesc de drumuri cu curbe nu de autostrada. Din pacate mai nou nu prea mai am unde…si asta o regret din suflet. Apropo: masina nu se strica cand o conduci sportiv. Din contra. Este foarte adevarat ca o masina devine puturoasa daca din cand in cand nu o “cureti” impingand-o la limite.
Impulse
QUOTE(Iulian HondaFan)
Zah Germans have dishonored them. blush.gif they must die! :bash: cei mai straluciti dintre absoventii Univ din Tokyo le vor lua locul, vor manca numai orez cu peste, vor bea inca 2 tone de ceai in cescute de 50ml biggrin.gif biggrin.gif si vor imbunatati toate aceste aspecte ale noului IS. arigato.gif Munchen watch out, they're closing on your majestic fat butts. biggrin.gif biggrin.gif


Ja, Ja. Probabil ca de la atata orez cu peste si ceai nu se da randament.
Japonezii se pot apropia de "majestic fat buts" insa dupa ceva Brotchen mit Wurstsalat si Kartoffelpuffer iese binecunoscutul german fart. Si nu ar fi pentru prima oara cand japonezii stau in esapamentul german. biggrin.gif
Close but no cigar! :wave:
Iulian HondaFan
Zah Germans are going to die of heart disease and stroke plus they suffer teribly from hemorrhoids ( yeah, they really have bad arses biggrin.gif blush.gif ) due to their poorly chosen diet. una peste alta dieta japoneza este mult mai sanatoasa iar speranta de viata semnificativ mai buna decat a nemtilor. tongue.gif

QUOTE
Dupa cum se stie xDrive este primul sistem de transmisie integrala care a integrat functia DSC de control al stabilitatii.


iar vii cu brosurile de la BMW? biggrin.gif blush.gif
HalbaSus
QUOTE
Zah Germans are going to die of heart disease and stroke plus they suffer teribly from hemorrhoids ( yeah, they really have bad arses biggrin blush ) due to their poorly chosen diet. una peste alta dieta japoneza este mult mai sanatoasa iar speranta de viata semnificativ mai buna decat a nemtilor. tongue


Vrei sa zici ca dieta bazata pe cremvursti, carnati si bere nu este sanatoasa ? blink.gif biggrin.gif Japonezii mananca peste crud si beau sake (care este un fel de combustibil pt dragstere... in nici un caz nu e o bautura potabila).
f1anatic
QUOTE(HalbaSus)
Japonezii mananca peste crud si beau sake (care este un fel de combustibil pt dragstere... in nici un caz nu e o bautura potabila).


Dude...Halba...my girlfriend unit is Made in China. Si cum tocmai am sarbatorit acum 2 saptamini anul nou Ciinesc Chinezesc...am fost in China Town unde am degustat niste combustibil 67% by volume triple-distilled...rachiu de ovaz, fin...dracu stie. Era bun la gust ...parfumat...aromat...rafionat la gust (limba) dar jur ca daca il puneai pe carne vie in gangrena omorai tot ce e bacterie...nu mai misca nimic. NICI PACIENTUL pentru ca intra in coma alcoolica. Asta nu i-a oprit pe chinezoii astia sa consume o sticla de 750 mL...eu gustind doar simbolic. Ca nu au fost decit usor ametzitzi la sfirsit cu probleme tehnice la inaintarea in linie dreapta...asta este o alta poveste
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.