Help - Search - Members - Calendar
Full Version: DURA LUBE - merita banii???
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Aria Tehnica Masini.ro
lucian2
a folosit cineva dura lube? eu am vazut doar reclamele de la televizor, si cum "la pomul laudat nu te duce cu sacul"...cine imi poate da un sfat din propria experienta? merita sau nu banii?
Ionita
Am folosit inru-n cielo si am constatat ca nu are nici un efect.sau poate rezultatele apar mai tirziu.Oricum cred ca am aruncat banii degeaba.Unii il lauda,eu...Nu s-a schimbat nimic in mersul motorului.Este doar efect psihologic.
F
Am folosit Dura Lube acum 4-5 ani (cam cand a aparut la noi pe piata, era si cu caseta video de prezentare) la un Peugeot 505 din '86, de 2,5 TD si dupa un timp (cateva luni) am spart radiatorul de ulei (care se afla in spatele spoilerului fata) intr-o groapa din Bucuresti si am pierdut tot (sau aproape tot) uleiul.
Am continuat sa mai merg cu masina pana intr-o zona mai luminata (mai sigura, era noapte) cam 500 m sau mai mult, dupa care am asteptat pana a doua zi cand am remorcat-o.
Dupa reparatie nu am avut nici un fel de problema cu motorul si am mai mers zeci de mii de kilometrii cu ea (pana am vandut-o).
Ion
De Dura Lube nu stiu, fiindca nu am incercat. Insa am pus Slick 50 intr-un Renault 5 Diesel care nu mai avea compresie foarte buna (insa consuma 0,33l/1000km) si dupa 120 km motorul s-a dat pe ulei. Eu personal, in afara de un ulei mai bun, nu as mai pune nimic in motor. Asta e cel puti parerea mea.
Angel
Acum 3 ani am luat o Dacie Nova GT (ultima pe carburator de la Adras) si i-am pus la a doua revizie Duralube. Eu zic ca s-a simtit in acesti 3 ani efectul. Nu mi s-a intamplat absolut niciodata sa o innec la pornire, nici vara , nici iarna. Nu a pornit niciodata decat la cheie. E drept, i-am pus si o baterie mai mare, ca in cea de 40Ah cu care vine echipata standard nu am avut incredere de la inceput. Eu zic ca O Dacie Nova, aranjata la motor cu Duralube, ulei bun (de pilda elf sau bp), echipata cu maruntisuri Doduco pentru aprindere (condensator, platina, rotor, capac delco) poate sa toarca ca o masina straina si sa nu te lase atunci cand ti-e mai greu. Am mai avut Dacii dar asta pe care o am acum ma satisface enorm. Culmea este ca si consuma foarte putin desi are carburator in dublu corp. 5.5L in afarala o medie de 100Km/h si in jur de 9L in Bucuresti. Carburatorul a fost o data reglat la inceput cu aparate speciale si nu a mai trebuit fi reglat niciodata. Doar o data pe an l-am curatat cu shpray special de depunerile din benzina care desi era numai de la MOL sau OMV are in componenta aditivi care se depun in carburator. Slik, din cate stiu este pe baza de teflon care in timp se depune si gripeaza partile mobile. Duralube cred ca e pe baza de molibden. Am citit undeva, pe vremea lui ceausescu despre asemenea aditivi si rezultatele miraculoase obtinuti cu ei. Asta m-a convins sa-l folosesc desi la inceput am fost si eu carcotas. I-am pus si in cutia de viteze care acum merge brici.
Angel
Acum 3 ani am luat o Dacie Nova GT (ultima pe carburator de la Adras) si i-am pus la a doua revizie Duralube. Eu zic ca s-a simtit in acesti 3 ani efectul. Nu mi s-a intamplat absolut niciodata sa o innec la pornire, nici vara , nici iarna. Nu a pornit niciodata decat la cheie. E drept, i-am pus si o baterie mai mare, ca in cea de 40Ah cu care vine echipata standard nu am avut incredere de la inceput. Eu zic ca O Dacie Nova, aranjata la motor cu Duralube, ulei bun (de pilda elf sau bp), echipata cu maruntisuri Doduco pentru aprindere (condensator, platina, rotor, capac delco) poate sa toarca ca o masina straina si sa nu te lase atunci cand ti-e mai greu. Am mai avut Dacii dar asta pe care o am acum ma satisface enorm. Culmea este ca si consuma foarte putin desi are carburator in dublu corp. 5.5L in afarala o medie de 100Km/h si in jur de 9L in Bucuresti. Carburatorul a fost o data reglat la inceput cu aparate speciale si nu a mai trebuit fi reglat niciodata. Doar o data pe an l-am curatat cu shpray special de depunerile din benzina care desi era numai de la MOL sau OMV are in componenta aditivi care se depun in carburator. Slik, din cate stiu este pe baza de teflon care in timp se depune si gripeaza partile mobile. Duralube cred ca e pe baza de molibden. Am citit undeva, pe vremea lui ceausescu despre asemenea aditivi si rezultatele miraculoase obtinuti cu ei. Asta m-a convins sa-l folosesc desi la inceput am fost si eu carcotas. I-am pus si in cutia de viteze care acum merge brici.
costinel
am folosit dura-lube la o Mazda 626 diesel, la cca 200.000 Km rulati. Este incredibil! face toti banii! Nu stiu cum se manifesta la masini noi dar la cele uzate este adevarat.
iulian3
Dura-Lube !!! Ofera protectie motoruului. In cazul masinilor cu o uzura mica...nr scazuti de kilometri merita...protejeaza motorul pe tot parcursul vieti lui.... La o masina cu uzura...nu prea merita...dar asta depinde de proprietarul masini ce gindeste el..... Daca are uzura nu merita pt ca nu poate face mototul ca nou..nu poate pune fierul la loc... tot uzura aia este nu merita...
Catalin7
Dupa cite am citit eu "undeva" si spun asta pentru ca am uitat unde - promit sa-mi amintesc - am citit ca nu-i bun de nimic. Ba din contra. Si ca protectia consumatorului din state i-a si dat in judecata...
Eu zic ca un ulei bun - sintetic daca se poate - este alegerea cea mai buna. Si schimbat la timp!
Catalin7
Incercati la:
http://www.repairfaq.org/filipg/AUTO/F_Slick_50.html
iulian3
Apropo.. am incercati si SLICK. Eu am in masina SLICK dar nu se cunoaste nimik...
Catalin7
Poate la presiunea de ulei sa se vada ceva, ceva....am pus si eu odata un aditiv din asta dar la mine chiar ca nu s-a vazut nimic.....
Costinele, adica Mazda ta avea 200.000 Km rulati cind ai pus dura lube sau ai pus de la inceput si ai rulat 200.000?
Un motor diesel bine intretinut, un ulei bun - sintetic - si schimbat la timp merge lejer la 500.000 si mai mult! Si asta fara dura-lube sau alti aditivi din astia...
Eu cunosc un inginer de aviatie care avea cu dacia lui 210.000 km cu setul original....da' ii punea nu's ce drac de ulei - de pe la avioane - si il schimba la 2000 km.
FLORIN2
la fel zic si eu ca e de caca DURA-LUBE ul asta. A fost o emisiune undeva la TV si un specialist in mecanica fina cred zicea ca e compus din ceva mini particule metalice care fac fortat aderenta la componentele din motor facandu-l sa mearga OK si ca in timp il uzeaza nicidecum nu-l ajuta. Deci zic ca a fost o cacealma si nu mai are rost sa continue aici la noi sa luam si noi tzeapa ca oricum nu ne permitem.
So beware drivers - DON'T USE DURA-LUBE !!!!

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-04-01 04:19 ]
A Go Go
Dura -Lube nu are cu ce sa prapadeasca motorul. E un aditiv. Daca ai bani si-ti permiti e OK .Daca nu, nu-i bai.
Totul depinde la cite mii de Km schimbi uleiul regulat.
Uleiul meu preferat este cel sintetic.Garantat in special pentru masinile de mina a doua mai vechi..... fara Dura -Lube:)smile.gifsmile.gif
Stelian86478
De Dura Lube, am auzit de la seful meu. Are un BMW nou, în leasing. Nu stiu ce tip de BMW, dar cred că e scump dacă plătește 1000 RON la CASCO/lunar.
Mi-a povestit că firma de unde a luat BMW-ul, i-a recomandat să foloseasca Dura Lube, pe care i l-au și turnat în ulei. Mașina e în garanție.
Otto73
In SUA a fost un mare scandal cu dura-lube si sa constatat ca e o porcarie
air_wolf
la masini vechi e ok. la masini noi nu e ok, chiar deloc si contraindicat din cauza elementelor componente ale minunatului lichid. ma mir ca i-au recomandat duralube...
Cipi45667
Daca ai tacheti hidraulici ti-i infunda!

Pune metabond.Ala ii alta poveste, nu face depuneri pe motor ci modeleaza suprafetele metalice prin reactii chimice.

E cel mai bun al ora actuala.

iti pot vinde eu,sunt distribuitor metabond.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.