Help - Search - Members - Calendar
Full Version: joc maxim tacheti hidraulici?
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Aria Tehnica Masini.ro
sid
M-ar interesa parerea unui mecanic priceput. Am un mercedes w124 cu motor 200 d (601.912). Motorul bate sus in ax si la rece si la cald si nu merge deloc rotund. I-am dat Aral 10w 40. Ceva mai bine, dar tot nu suna bine. Am desfacut capacu si am observat ca pe liber, dupa mintea mea am cursa cam lunga la pahare. La tacheti mecanici jocurile se regleaza intre 10 si 35 din cat am intalnit. Eu am si pana la 55-60 la motorul meu!! Axul este super ok..n-are gram de uzura. Sa schimb tachetii ori ba? Chiar n-as arunca cu banii si nici n-as lucra d-a moca. Si ma mai gandesc la o treaba....masina a functionat cu ceva ulei de 3 lei. Daca s-au infundat orificiile de umplere a tachetilor? Sa fi prins ceva mizerie? Merita un d/r si curatat de tacheti? Sau pierd vremea si ma amagesc singur? smile.gif Mersi de eventualele sfaturi...
O zi cu soare!
Felix60549
Da jos axul cu came si ia fiecare tachet in parte si la compresor cu aer, desfunda-i. De la ulei si altele este posibil sa ai depuneri. Verifica-i si de uzura cu ocazia asta, iar daca nu corespund, atunci da banii pe altii.
MEKANIX67361
Imi permit sa te contrazic!!!
Nu rezolvi nik cu aer sub presiune.Se demonteaza axul cu came,se scot tachetii hidraulici dupa care se lasa cca 2 ore in decarbusolv(solutie de curatat carburatoare).
Dupa aceasta operatie trebuiesc amorsati.Se pun 2 litri de ulei(sintetic de preferinta) intr-un vas si se amorseaza prin comprimare pana cand iese tot aerul.tot in aceasta faza e bine de verificat si presiunea de ulei in locasurile din chiuloasa unde lucreaza ei.Banuiesc ca stii cum...
Astept sa vad daca ti-am fost de folos! :wave:
MEKANIX67361
Am uitat.....foloseste 0w-40 de la Esso(nu fac reclama,e un sfat practic!!!)
MEKANIX67361
Am uitat.....foloseste 0w-40 de la Esso(nu fac reclama,e un sfat practic!!!)
sid
Mai inca nu m-am apucat de el ca nah..e weekend smile.gif Dar am mai facut 100-150 km si parca si-a mai dat drumu..merge tot mai bine. Am inceput sa ma misc...nu mai sunt claxonat la semafor smile.gif Sunt din ce in ce mai sigur ca scap cu o curatzire. Am mai schimbat axe cu came la bmw si opel si de obicei depresez tachetii in menghina sa nu risc sa rup axul la montare. o sa incerc sa-i spal cu decarbusolv. Oricum sfatul meu este sa nu dati ulei mineral pentru motoare cu tacheti hidraulici chiar de vreti sa va vindeti cotetzu. Faci mai mult rau decat ai crede. Mai bine mergi 15000 cu un schimb de sintetic decat sa-i dai ulei romanesc sau rahaturi. MEKANIX67361 revin cu un raport dupa ce execut operatia smile.gif
sid
Am schimbat 3 randuri de tacheti. Toti se comportau la fel: incompresibili cu mana la montare, dar dupa cateva minute in functionare se goleau si toti aveau joc. Pesemne aveam ungere proasta in rampa (am observat si pe ax ca se vede urme de uzura in dreptul cuzinetilor. Norocul meu ca motorul asta e super smecher - are un dop de ulei in spate in chiuloasa. Am improvizat un teu in dreptul sondei de ulei sa urce uleiul in rampa prin dopul din spate. Nu mai am probleme. Merge ca un benzinar, tachetii sunt tari ca piatra si motorul suna foarte bine!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.