Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Opel Vectra 2006...intrebare motor.
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel
Cristian54697
Va salut. Am comandat acum cateva zile un Opel Vectra Hatchback Cosmo, cu motor 1.8i 140CP. Dupa 2 zile am revenit la Di-Bas si am schimbat optiunea ptr. motor, alegand motorul 2.0i Turbo de 175 CP.
Credeti ca merita diferenta de 3500 euro intre aceste doua motorizari ?
Intentionez sa tin masina minim 6 ani.
Vasilescu64144
Cu cel mult 1500euro,poti face o marire de putere,in mod profesional!...si vei ajunge la aceeasi putere!Adik:bujii iridium,filtru aer,evacuare si un cip de calitate! Daca te superi poti schimba toata admisia,axa cu came,etc....dak te superi! o turbina,DOAR dak ai GRIJA de ea, te tine intre 150.000 si 200.000km,cel mult! A avea grija inseamna:Sa nu mergi mereu cu ea in ture mari des,ulei de super calitate,schimbat la fiecare 10.000km si intotdeauna inainte s0o opresti s-o lasi cam 20sec.in relanti ,k sa se opreasca !(face undeva la 40.000 si 100.000RPm o turbo suflanta)! K performante turbina iti va da o senzatie de zbor(un sut,specifi
c turbinei,atunci cand intra ea in ture cum trebuie).
Deci ,parerea mea e k nu merita,decat dak VREI sa ALERGI DEs!
Cristian54697
Dar te-ai gandit la un tuning ptr. 2.0T ? se duce la 240 CP smile.gif
IONUT66842
:argue:ai facut un lucru bun , ca ai cerut un motor mai mare pentru masina ta dar din moment ce i-ti plac caluti nu inteleg de nu ai cerut motorul de 200cp .Diferenta este foarte mare dintre cele doua motoare atit la cuplu cit si la caluti.Parerea mea este ca merita pretul, si nu poti sa-ti dai seama decit cind o sa mergi si cu una si cu alta.
IONUT66842
momentan laso usor cu cip-tuning, pina iesi din garantie ,nu de alta ca poti so pierzi si nu stiu daca o sa-ti convina , una peste alta se misca bine si asa ,si daca nu te saturi cu calutii fa-o dupa ce iesi din garantie si cu cineva care-ti da garantie la ce face, nu de alceva dar am vazut multe masini care le au facut de competitie(sensul rau)
florin55503
daca ai facut bine sau nu depinde de nevoia ta de cai putere. pe de alta parte mai bine sa ai puterea stock cu un ambreiaj corespunzator cu setarile motorului corespnzatoare etc decat sa ii pui tu o turbina care va avea un efect daunator asupra motorului pt ca acel motor e afost proectat sa fie unul aspirat. piesele au fost concepute pt a suporta o anumita presiune care va fi mult mai mare odata cu instalarea unei turbine. asa cu turbina stock piesele vor fi proectate din fabrica.

in plus turbina necesita un regalj foarte fin pt a fi echilibrata cu motorul sa nu aiba un turbo-lag prea evident etc.

poti sa te interesezi care e diferenta la motor intre 175 si 200 de cai daca e de turbina sau injectoare sau cel de 175 e tinut in frau doar prin electronica
Cristian54697
QUOTE(IONUT66842)
:argue:ai facut un lucru bun , ca ai cerut un motor mai mare pentru masina ta dar din moment ce i-ti plac caluti nu inteleg de nu ai cerut motorul de 200cp .Diferenta este foarte mare dintre cele doua motoare atit la cuplu cit si la caluti.Parerea mea este ca merita pretul, si nu poti sa-ti dai seama decit cind o sa mergi si cu una si cu alta.


Motorul de 200CP nu este disponibil la Vectra.. ci doar la Astra.
M-am gandit ca la cat de mare e noul vectra s-ar misca mai bine cu 2.0 T
Acum si consumul e pe masura, dar eu fac cca 60.000 km in 5 ani, si probabil ca varianta 1.9 CDTI de 150 CP, nu m-ar avantaja prea tare, avand in vedere ca e diesel=zgomot,trepidatii,fum si intretinere scumpa.
florin55503
eu unul nici macar pe noul astra nu am am simtit vibratii sau fum si astra e mai slab isonorizata. dar la nr de km pe care ii vei parcurge cu varianta pe benzina te avantajeaza
Cristian54697
QUOTE(florin55503)
eu unul nici macar pe noul astra nu am am simtit vibratii sau fum si astra e mai slab isonorizata. dar la nr de km pe care ii vei parcurge cu varianta pe benzina te avantajeaza


Aceste probleme.. te asigur ca vor aparea in 2-3 ani odata cu slabirea "articulatiilor" in motorul diesel datorita trepidatiilor.
Senator
Cred ca e o idee buna motorizarea 2.0T.
Cei 140 de CP declarati pentru 1.8 16V sunt , ca si pentru alte motoare Ecotec , greu de constatat chiar si cu indulgenta fanului inrait. Mai mult decat atat consumul nu e foarte mic si sunetul lasa mult de dorit.
Cu riscul de a deranja trebuie spus ca motoarele Ecotec sunt , cu foarte putine exceptii , lipsite de viata de aceea supraalimentarea e mai mult decat binevenita.



QUOTE(Vasilescu64144)
Cu cel mult 1500euro,poti face o marire de putere,in mod profesional!...si vei ajunge la aceeasi putere!Adik:bujii iridium,filtru aer,evacuare si un cip de calitate! Daca te superi poti schimba toata admisia,axa cu came,etc....dak te superi!

Omul intreaba la modul serios de aceea cred ca nu trebuie ademenit cu chestii inutile gen bujii si filtre de aer speciale.
Despre transformarea unui motor aspirat intr-unul turbo ar fi foarte mult de spus e o manevra deosebit de ampla si costisitoare , nu se rezuma doar la montarea turbinei.
florin55503
QUOTE(Cristian54697)
QUOTE(florin55503)
eu unul nici macar pe noul astra nu am am simtit vibratii sau fum si astra e mai slab isonorizata. dar la nr de km pe care ii vei parcurge cu varianta pe benzina te avantajeaza


Aceste probleme.. te asigur ca vor aparea in 2-3 ani odata cu slabirea "articulatiilor" in motorul diesel datorita trepidatiilor.


sincer iti spun masina mea e diesel si nu e nici macar CR si in masina dupa ce motorul se incalzeste nu se mai aude mare lucru si nu sunt trepidatii. dar ai dreptate can spui ca nu se poate compara cu o benzinara
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.