Paul61315
Jan 30 2006, 04:58 PM
Salutare !
Ce parere aveti de Suzuki Jimny?
Mie imi place cum arata dar, am mers la ei la reprezentanta sa fac un Drive Test si nu mi-a placut cum merge, tremura motorul, Dealerul a zis ca e masina uzata ca au tot folosit-o….nu prea m-a convins.
In interior bordul e intre spartan si bun simt, a-si zice ok dar, locul pe scaune….e supermic, nu poti sta cu cotul pe o cotiera la sofer, trebuie sa ti mana lipita de corp pt. ca usa e chiar pe linga tine, e un loc f mic intre scaunul soferului si usa.
Pacat a-si fi vrut sa-mi cumpar unul, pare rezistent si fiabil…Ma intreb daca e cineva care are Jimny, poate sunt eu carcotas...?!
Arheopterix
Jan 31 2006, 11:20 PM
Cum ai spus,masina era cam rablagita....
Nu stiu ce dimensiuni ai,dar am un cunoscut care are un Terrano 2 si o Primera,dar conduce cu mare placere Jimmnyul sotiei.El are in jur de 185 si peste suta.
mihai58026
Feb 7 2006, 02:50 PM
dar despre pret are cineva idee?
pe site-ul importatorului scrie "nedisponibil"
ma intereseaza pt prietena mea, si de ce nu, si pt mine, in iesirile la munte sau divesre "noroaie" de pe langa capitala!
Arheopterix
Feb 7 2006, 03:26 PM
Nu stiu preturi,dar Jim fabricat in Ungaria e fara taxe,dar soft top.
Cel hard top,e Japonez=taxe.
Andrei Suzuki
Feb 7 2006, 07:37 PM
Eu sunt curios daca s-ar face un teste intre cele doua,cel facut in Ungaria si cel facut in Japonia,ce ar rezulta.
Arheopterix
Feb 7 2006, 07:55 PM
E clar ca muncitorul Japonez lucreaza mai constiincios decat ori care alt muncitor pe aceasta planeta.
Andrei Suzuki
Feb 7 2006, 09:56 PM
De ce crezi asta?
Si oricum,cat face omu si cat se face robotizat dintr-o masina?
Arheopterix
Feb 7 2006, 10:27 PM
Mi-a spus-o un sef de service.
Sunt diferente.
Unele vazute doar de specialisti,altele de toti ce se uita mai atent.
Teodor68513
Feb 17 2006, 11:04 PM
Mai e o mica problema: suspensiile. Dure, deci excelente pentru tot-teren. Dar dupa sase ore de mers pe DN1 iei forma scaunului! Poate prin alte tzari unde soselele sunt mai netede, merge mai bine la drum lung.
Altfel... la tot-teren e foarte OK. Mai ales ca e masina pe shasiu, cum numai Lada Niva si Land Rover mai sunt. Adica, tot-teren pe bune, nu SUV pentru miliardari imbuibatzi...
Vibratziile la motor nu spun nimic bun. Posibila deformare a shasiului, astfel incat motorul nu se sprijina cum trebuie pe cadru. Greu de reparat, daca nu imposibil (alinierea lantzului cinematic a transmisiei trebuie sa fie perfecta pe aproape 3m altfel apar aceste vibratzii). Iar ca sa lovesti shasiul, inseamna cadere in rapa sau asa ceva. Poate sa nu fie nici o urma pe caroserie, dar pe dedesubt - varza!
Karyna32783
Mar 2 2006, 03:14 PM
Jimny....este o masina care fie iti place fie nu. Nu cred ca exista in cazul ei posibilitatea de a-ti place pe parcurs, asa cum e in cazul multor masini de pe piata.
Este intradevar spatioasa in interior, locurile din fata. Aceasta masina consider ca a fost conceputa pentru 2 persoane, ce merg des in excursii in doi, care merg pe munte. Clar nu e conceputa pentru trasee TM-CT, etc.
Este foarte reusita din punct de vedere off-road, avantaj maxim: MANEVRABILITATE si abilitati tot teren!
Nu stiu ce model ati condus, insa in 2005 Jimny a beneficiat de o modificare totala in interior. Lucru care ia adus cateva puncte in plus.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.