Sint 3 variante
1.Motor tuning la instalarea unui NOS,la injectare motorul are o turatie foate mare,daca nu sint citeva instalatii corespunzatoare sa zicem un luft de aer,un system TIWN TURBO COLD WATER pentru a raci apa etc ,motorul poate sa plesnesca pentru ca nu are ajutor,si trebuie sa munceasca singur.
2 Aerodimanic,caroseria masini are ceva influenta ,cu cit mai mult auto este aerodinamic,cu atit mai bine poate sa strapunga sau sa taie aerul si masina are o bariera mai putin la viteza
3 Montati Systemul NOS fara sa faceti nici o modificare la auto, si puteti sa faceti o proba ,DAR NUMAI O SINGURA DATA ,injectia nu trebuie sa fie mare,dar depinde de auto cite rezerve are ,ma refer la CP,daca montam la un auto ce are pina la 130 CP nu ar ajunge ,motorul nu are destul rezerve,cel mai bine ar fi sa va instalati un TEMPOMAT de viteza puteti regla viteza masini,si cind injectati NOS daca simtiti ca masina nu se aude bine ,reduceti turatia motorului automat jos,atuncea motorul lucreaza cu o turatie mica si devine incet .TEMPOMAT este ceva la fel ca in Formel 1.Un motor de 90.000 km este inca foarte bun,nu puteti avea frica ,sa-u facut probe cu NOS cu un motor de 150.000 km si nu sa intimplat nimic,bine masina era modificata.
QUOTE(Damian53219)
dar pt a detine o istalatie de tip NOS pe automobil, nu trebuie sa "pregatesti" motorul in vre-un fel?
daca nu fizic macar moral
la un motor ce are 90.000km se poate?
[list]