Help - Search - Members - Calendar
Full Version: protectie anticoroziune Cielo
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Daewoo
ALBERT29134
sunt incepator cu privire la cielo; acum 2 luni am cumparat unul din 2003. Eu vin de pe dacie, unde niciodata nu castigi lupta cu rugina. Din cate am auzit, daewoo in general sunt foarte rezistente la rugina, dar totusi exista vreo masura de prevenire? este necesara vreo protectie? ca daca si pe asta mai vad rugina...ma imbolnavesc de nervi. blink.gif
LAURENTIU62372
Salut !
Eu mi-am luat unul asta vara, fabricat in 2000 . Am avut inainte tot Dacie.
Nu are gram de rugina , dar .... sper sa nu ma fac de ris i-am aplicat un pic de tratament ca la Dacie , adica i-am bagat ulei de motor ( din ala ieftin , romanesc ) cu o seringa si un furtun in praguri si in usi .... ca de stricat nu are ce sa ii strice ...doar se murdareste ...pina se scurge , vreo 2 saptamini ...dar asta nu a fost problema ! Atentie totusi la orificiile de scurgere a apei din praguri si usi sa nu se infunde cu mizerie/pamint .
In rest i-am mai dat cu ceara auto asta vara dupa ce am spalat-o !
Oricum caroseria e destul de rezistenta , eu am vazut Cielo cu 400 000 km la bord cu vopsea originala , fara rugina , mai era pe aici pe acolo vopseaua sarita de la pietricelele sarite in mers !
In rest ce sa iti zic , sa schimbi uleiul din motor la 8000-9000 km si sa folosesti unul bun ca eu am patit-o ( am schimbat axul cu came la 65 000 km din cauza ca vechiul proprietar nu prea l-a schimbat la timp si a aparut uzura ) .Vezi si topicul deschis de mine .
Felix60549
Daca ai lovit-o sigur vei primi rugina.
La al meu dupa 9 ani a vazut prima antifonare si reinsonorizare cu un fel de antifon cauciucat grecesc ce se da la pistol, nu la penson pana ametesti!
In usi si praguri poti baga ulei romanesc 20w40 combinat cu vaselina. Amestecul se incalzeste dupa care se toarna unde vrei. Daca nu ai vaselina poti folosi si parafina cu succes.