Claudiu4
Dec 8 2003, 05:17 PM
Pentru cei mai priceputi decit mine , merita diferenta de 1000 Euro la Clio Symbol intre motoarele 1,4 8v 75 CP si 1,4 16v 98 CP? Masina o s-o folosesc mai ales prin oras, cam 500 km/luna. Consumuri la 100 km urban : 9,7 la 8v, 9,9 la 16 v.
Multumesc anticipat.
marco
Dec 8 2003, 05:40 PM
daca n-ai un stil sportiv de condus, nu prea vad sa merite diferenta.
Florin13
Dec 8 2003, 05:59 PM
Merita clar: motorul de 98 CP, in 16 supape este mai nou; desi are putere sesnsibil mai mare, consuma mai putin decat cel in 8 supape.
Acest motor este pus si pe Megane 2.
M i h a i
Dec 8 2003, 09:02 PM
si eu zic ca merita. Eu am vazut ce poate un 1.4 16v pe kiseleff la ilegale. Am mai scirs pe forum. A dat rusinica unui Leon 1.6 105 CP.
Tudor B
Dec 9 2003, 06:35 AM
Eu zic ca e cel mai tare motor de 1,4/a6V de pe piata la ora actuala. Are suflu la orice turatie si nu e gurmand. Iar la "liniute" bate multe masini cu pretentii.
Iulian8
Dec 9 2003, 06:49 AM
de parca v-ati lua masini pt liniute.....sau cel putin nu clio......varianta diesel e cea mai buna pt clio
M i h a i
Dec 9 2003, 02:42 PM
N-auzi ca omu` o foloseste mai mult prin oras? ii trebuie nerv sa se bage. Altfel face scurta la gat uitandu-se in stanga si -n dreapta pana nu mai vine nimeni cand ises dintre blocuri.
Motorul de 1.4 16v este mult peste cel de 1.4 4v ! Pentru 1000 Euro in plus merita sa-l legi pe cel de 98 cp !
Iulian8
Dec 10 2003, 01:31 AM
fa un test cu dieselul ca nu e chiar asa cum se zice, adica lenes...iti vei schimba parerea.
uita-te la pretul motorinei si la pretul benzinei care inca nu s-a scumpit sa ajunga la normele 'europene'. vanzarile de dieseluri in europa au crescut de 2,5 ori din 90 incoace, oare de ce?
M i h a i
Dec 10 2003, 04:53 AM
la 500 km cat zice omu` ca merge pe luna cat poate sa economiseasca. si nu stiu exact dar intretinerea diesel-ului s-ar putea sa-l coste mai mult, revizii mai dese.
Eu unul raman la parerea ca benzina e benzina. Sunt pentru diesel numai daca vorbim de TURBO ceea ce nu e cazul aici
G e o r g e
Dec 10 2003, 04:00 PM
mihai : pai sae vb desper turbo diesel... doar ca ai presupune ca e cunoscut faptul ca nu exista motoare aspirate normal diesel montate pe clio . motorul diesel ce echipeaza acest model este : 1.5 dci , motor ce vien in doua "trepte" de putere 65 cp respectiv 80 cp. diferenta este data de montarea unui intercooler pe modelul de 80 cp. ambele motoare sunt supreaalimentate si dispun de tehnologia common rail.
M i h a i
Dec 10 2003, 08:57 PM
George: profit de ocazie sa te intreb mai multe despre ce este un intercooler. Rol, cum si cand actioneaza...
[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-12-10 14:07 ]
G e o r g e
Dec 11 2003, 06:57 PM
un intercooler actioneaza asupra aerului ars de motor. si anume il raceste . pt ce este bun ? pai simplu: un volum dat de aer ocupa mai putin loc dc este rece. asa ca racind aerul faci sa intre mai mult in acelasi volum i.e. piston.
ai inteles ?
M i h a i
Dec 12 2003, 03:09 AM
da george merci...tocmai am vazut azi un Nissan Patrol care avea inscriptionat pe el INTERCOOLR
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.