Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Respectati regulile de circulatie?
Masini.ro Forum > Masini.ro > Masini.ro
Alex61311
Raspunsuri posibile (atentie! in acest sondaj parcarea masinii intr-o zona interzisa nu este luata in consideratie):

1) Da, le respect in totalitate
2) Nu, acest lucru este imposibil
3) Incalc regulile numai cand sunt sigur ca nu voi produce un accident
4) Nu intotdeauna, din motive intemeiate (m-am certat cu prietena si sunt nervos, sunt in intarziere, si altii incalca regulile)
5) Nu intotdeauna, din neatentie sau greseala

Nu stiu cum se poate crea un poll aici, dar mi-ar place sa vad rezultatele unui asemenea sondaj.

Sunt sofer incepator, conduc de la sfarsitul anului trecut, nu am experienta si incerc sa rezist in Bucuresti fara incidente sau accidente. Personal incerc sa respect in totalitate regulile de circulatie dar nu neg ca sunt cazuri cand gresesc. Ce ma surprinde este ca multi soferi pe care i-am intalnit in trafic nu tin cont de reguli, chiar daca prin asta e posibil sa cauzeze accidente.

Am inceput sa-mi creez reflexe penru evitarea masinilor care nu acorda prioritate la schimbarea benzii sau la iesirea de pe o strada laterala (cu stop sau cedeaza trecerea).

Incep sa ma obisnuiesc si cu cei care nu semnalizeaza, si pentru cei care nu o fac sa citeasca asta: nici nu isi dau seama cat de mult ajuta pe cineva aflat in spate semnalul de schimbare a benzii atunci cand ocoliti o masina parcata sau cand faceti slalom printre masini.

Un prieten de-al meu nu semnaliza fiindca "nu era nimeni in spate" ceea ce mi se pare extrem de ciudat. Asta inseamna ca de fiecare data cand da semnal se uita in spate sa vada daca are sau nu pe cineva in spate: timp pierdut inutil si energie cheltuita degeaba. Nu ar fi mai usor un reflex de a semnaliza indiferent daca e cineva in spate sau nu?

Am intalnit soferi care mergeau cu farurile stinse, noaptea. Unul dintre ei m-a depasit si la scurt timp am trecut pe langa el, facuse accident.