QUOTE(Marius30562)
Recomandarea mea este sa nu te zgarcesti la benzina (sa alimentezi numai de la firmele mari, cu benzina 98, 99+ etc) si sa respecti ce spune cartea cu privire la regimul de turatii - sa o tii, pe cat posibil intre 2000 - 3000 rot/min.
Subturarea poate eventual sa-ti reduca consumul (nu sunt sigur) dar in mod cert, in timp va duce la alte probleme.
Pentru mai multe detalii/impresii depre masina arumca un ochi pe daewooclub.ro
Deci, benzina de 98, 99+ fata de 95 = nu e mare diferenta. Motivul: suntem in RO! Undeva pe net am citit ca de fapt marea diferenta dintre 98 si 95 la noi ar fi doar... cantitatea de sulf. Atat si nimic altceva.
De altfel motorul de kalos se intelege foarte bine cu benzina de 95 (o spun din proprie experienta).
In al doilea rand nicaieri in cartea masinii nu se specifica de catre fabricant ca trebuie sa pui doar de 98! Daca fabricantul nu cere asta, de ce sa adaugi?!?!
Cat priveste regimul de turatii, la Kalos, pai, depinde de cate valve are: 8 - accepta si subturat fara probleme; 16 - regimul optim de turatii se afla intre 2.500 - 3.500 ture. De ce, asta e o alta discutie dar sunt chestii constatate si indelung dezbatute!