mircea9
Jan 23 2006, 08:45 AM
Am citit in cartea tehnica de la Laguna ca filtrul de motorina este prevazut in partea de jos cu un robinet de eliminare a apei.
Eu nu am auzit pe nimeni facind acest lucru,desi se recomanda ca aceasta operatiune sa se faca la un oarece interval .
Ce parere aveti?
Si care ar fi intervalul de purjare ?
CRG
Jan 23 2006, 10:22 AM
sincer, nu cred ca e cazul daca ai pus de la benzinarie ok. La mine exista un senzor care aprinde un beculet pe bord in cazul in care in filtru exista mai mult de 50 ml (parca) de apa.
am intrebat oameni care aveau masini cu kilometraj mult mai mare, si nici la ei n-a fost cazul. mai ales ca schimbi filtrul dupa 30-40k km.. il schimbi, nu-i asa?
James Kilowatt
Jan 23 2006, 11:30 AM
Si clio dCI are filtru din ala. Scrie sa fie golit la fiecare 20.000km, din cate imi amintesc.
TLS-09
Jan 30 2006, 10:02 PM
La revizia a II-a , cea de 30.ooo am schimbat filtrul de motorina.
L-am rugat pe tipul de la service sa goleasca filtrul intr-un bidon de plastic.
Nu aveam apa in filtru dar mentionez ca am bagat doar de la MOL si OMV si doar din cea de import.
Daca nu bagi combustibil de aiurea nu trebuie sa apara probleme si in concluzie nu ai de ce sa umbli la filtru.
lucian67404
Feb 19 2006, 07:54 PM
cumpara unul nou si ai incheiat toate problemele :wave:
pretorian
Feb 20 2006, 06:05 PM
QUOTE(mircea9)
Am citit in cartea tehnica de la Laguna ca filtrul de motorina este prevazut in partea de jos cu un robinet de eliminare a apei.
Eu nu am auzit pe nimeni facind acest lucru,desi se recomanda ca aceasta operatiune sa se faca la un oarece interval .
Ce parere aveti?
Si care ar fi intervalul de purjare ?
E bine ca intre schimburi sa faci si operatiunea asta, tine cont ca robinetul ala nu a fost pus acolo degeaba . :bash:
Csiki-2
Apr 13 2006, 01:44 PM
In functie de ce motorina ai pus........ daca nu ai avut probleme asta iarna nu o sa ai acum cand s-a incalzit, la masina ta fiind un dCi este un filtru cu senzor de apa in motorina .
Poti sa faci periodic acea golire a filtrului ( cca. 15-20k km ) dar nu uita sa amorsezi dupa aceea filtru , la mine are un si robinet in partea de sus si o mica pompita in partea laterala , inchizi robinetul de jos, il deschizi pe cel de sus si dai la pompita pana vezi ca iese motorina fara bule de aer.
Filtru se schimba de obicei la 2 schimburi de ulei , adica la tine la cca. 30 k km.
Eu am luat masina de ocazie anul trecut Renault Megane 1.9 dTi si dupa ce am schimbat filtrele ( aer + motorina ) parca castigase ceva putere se simtea bine de tot, masina avea 49k km si cred ca nu-i schimbase filtrul .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.