Hai ca ma distreaza polemica asta cu masini si culori pentru femei. Nici nu stiu de ce la noi se poate gandi asa? Poate pt. ca suntem prea saraci sa ne luam fiecare ce masina ne-am dori.
Sa vedeti in Germania cum trece o "mamaie" la 70 de ani pe autostrada, cu 180, la volanul unui Mercedes S 500 si nu-si face nici un fel de "problema" de constinta
si nici altcineva din jurul ei, participant la trafic. Sau o pustoaica de 18 ani, la volanul unei Toyota Landcruiser, mare cat un camion. Si la supermaket, parcheaza la milimetru cu spatele. Nu intoarce nimeni capul dupa chestii d'astea si acolo daca ai permis, trebuie sa mergi. Fiindca acolo cine are masina, merge aproape zilnic, nu ca la noi unde unii scot masina din curte o data pe luna. Cred ca asta e cu "mototolii" de la noi care incurca circulatia.
Dar sa revin la masini. Definitia de "modele" pentru femei, e corecta si exista astfel de masini, care au fost chiar proiectate sa "atace" femeia ca potential cumparator.
As putea spune chiar ca am o astfel de masina - un Renault 5 - dar asta nu inseamna ca e o masina rea, sau ca daca "ma supar", nu pot sa scot untul din ea
Nu e nici o gluma si pentru o caroserie de numai 840 kg, 54 CP, pot sa asigure si viteza si o dinamica buna. Acuma sigur ca nu o sa ma compar cu masini de 100 CP sau mai mult, dar am constatat de multe ori in trafic, ca soferi cu masini "suparate" incurca locul pur si simplu si asta nu inseamna ca ar trebui sa mearga ca la rally, dar nici sa doarma pe ei.
Altfel, daca nu ar trebui sa tin seama de buget, mi-as lua un BMW 330 d si ... fiindca nu-i mai mult decat un vis, nici nu vreau sa ma gandesc ce culoare...
Interesanta chestia cu barbat cu smoking, coborand din GOLF 4 alb. Si daca e bricolat, cu jenti late cat autobuzul cu spoilere si tot ce trebuie, dar atentie - totul decent si cu masura -poate sa coboare omul si in slip din masina. Vezi, daca majoritatea s-ar duce la o sindrofie in limuzina de lux, eu m-as duce si in Porsche. Care ar fi problema?
Rectificare, special pt. Marius: Intradevar, nu exista TDS ca motorizare la modelele actuale BMW. Dar a existat in trecut. Mai demult aveau motoarele de 2,4 L, care aveau variantele D si TD, dupa care au venit cu motoarele de 2,5 si aici a existat si un TDS. Au scos si un diesel in 4 cilindri de 1800 cmc, derivat tot din motorul initial in 6 cilindrii 2,4. Acuma asta e, daca te-am suparat prea tare, SCUZE, dar nu am mai citit in ultima vreme despre BMW, fiindca sunt departe de a-mi achizitiona asa ceva. Prin '90 si dupa aia vreo 4-5 ani aveam toata colectia ADAC si acolo gaseam o gramada de informatii, inclusiv despre BMW cu tot felul de teste si minuni, nu cu umplutura ca in revistele noastre frumos colorate.
[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2004-01-26 16:18 ][ Acest mesaj a fost modificat de : de 2004-01-27 11:17 ]