Help - Search - Members - Calendar
Full Version: skoda pe benzina cu turbo
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Skoda
Pages: 1, 2
BRAC
SALUT!
Sunt viitor posesor de Skoda cu motor turbo pe benzina. Vreau niste informatii in legatura cu comportamentul unui astfel de motor.Am pornit de la ideea ca un motor pe benzina este mult mai bun decat unul diesel (carat. tehnice) si automat benzina cu turbo este mult mai buna decat dieselul cu turbo. Consumul nu ma intereseaza!
Andrei55037
masina este noua sau sh
florin55503
pai daca nu te intereseaza consumul (oricum nu asa consuma mult) VEI FI SUPERMULTUMIT. combinatia de turbo si benzinar e spectacoloasa si se aude si superb
BRAC
Are importanta daca este noua?
Vreau mai multe informatii in sensul urmator, un exemplu :la turbo diesel treapta I este moarta ,te ajuta sa pleci de pe loc si atat. La benzina, probabil, nu mai apare acelasi comportament.
BRAC
Am observat ca Andrei are 1.8 T.
Andrei55037
QUOTE(sorin65879)
Are importanta daca este noua?
Vreau mai multe informatii in sensul urmator, un exemplu :la turbo diesel treapta I este moarta ,te ajuta sa pleci de pe loc si atat. La benzina, probabil, nu mai apare acelasi comportament.

Am intrebat ca sa stiu daca e 1.8t sau noua RS 2.0TFSI
In treapta I poti sa ajungi aproape de 60km/h poate si un pic mai mult. Sincer nu am incercat niciodata. iar in a-II am ajuns pana la 110 pe la 6000 rpm. :minigun: . In treapta I insa daca vrei sa pleci tare de pe loc masina pierde destul de repede aderenta in special datorita cuplului mare si a faptului ca puntea fata se descarca destul de mult. Daca vrei mai multe informatii nu ezita sa intrebi.
florin55503
QUOTE(sorin65879)
Are importanta daca este noua?
Vreau mai multe informatii in sensul urmator, un exemplu :la turbo diesel treapta I este moarta ,te ajuta sa pleci de pe loc si atat. La benzina, probabil, nu mai apare acelasi comportament.


nu e chiar asa depinde foarte mult de masina. incearca accordul diesel si o sa iti schimbi parerea. si depnde si cum stii sa conduci o masina diesel
G e o r g e
treapta I nu este moarta la turbo wink.gif doar ca atunci cand pleci de pe loc pleaca cu masina turata la 2000rpm si dat drumul brusc la ambreiaj. altfel vei experimenta turbo lag ul smile.gif
BRAC
vreau sa va spun ca intial am vrut BMW sh. Am plecat outside si la un dealer de langa Munchen am gasit ceva:320 i(benzina,6cilindri,2200cmc,170 CP,210NM-3500rpm -pe fisa tehnica;la BMW datele tehnice le stiu pe de rost).Am vrut sa-l cumpar.Un insotitor mi-a zis sa fac o proba mai intai.Dupa proba am avut un soc in legatura cu BMW-ul(exagerand putin).Eram venit cu un 1.9 tdi de 115CP si l-am intrebat pe dealer cum e posibil ca o masina de 170CP sa accelereza si sa-ti dea o senzatie mai slaba decat un TDI(VW).Mi-a aratat ca pentru a obtine performantele din cartea tehnica motorul trebuie tinut intre 5500-6200rpm(ceva de genul la maxim!).Pentru tdi(110,115 ,130) pe masini ca golf ,passat,A4,octavia performantele 0-100 sunt undeva intre9,9-10,6 secunde la o greutate variind intre 1250-1400 kg. Pentru BMW la o grutate aproape la fel (aprox.1300KG) acceleratia este de 8,2 secunde de la 0-100,deci rezulta o diferenta de 2 sec. care ar trebui sa se vada chiar si la o accelerare mai usoara ,dar nu se vede in nici un fel. REVIN!
G e o r g e
se vede , doar ca , no offence , trebuie sa conduci mai multe masini smile.gif

diferente este turbo care intra . ala te loveste. un 320i nu are ce discuta cu un 1.9 TDI 115cp. totul este sa folosesti motorul si caii corespunzator . adica calca pedala si nu te speria ca urca masina in ture si atinge zona rosie. n-are nici o problema.
BRAC
Ce vreau sa spun : turbo dieselul este incontestabil mai bun decat motorul pe benzina aspirat (fie el si BMW),te lipeste in scaun fara a fi nevoie sa-i dai in cap.Din punctul asta de vedere sunt lamurit turbodieselul este foarte bun. DAR ,eu astept ca cineva sa-mi confirme ca turbobenzina este mai buna decat turbodieselul.
PS daca aveti in fata un 320i,325i,520i,525i si aveti un tdi macar de 110 sa stiti ca din punct de vedere a performantelor nu are nimic in plus fata de voi.
G e o r g e
laugh.gif you make my day laugh.gif

stai linistit, doar turbina face impresii . un turbo benzina > turbo diesel . punct .

nu stiu cum poti afirma ca un tdi de 110cp este la egal cu un 2.5 aspirat de bmw laugh.gif
Paul46623
Aia e exagerat. Insa la capacitati echivalente, un turbodiesel e la fel de bun (per total) ca un aspirat pe benzina.
G e o r g e
cu paul sunt de acord smile.gif
DORU
Sorin, motorul 1.8 T 20v este minunat...este pe o Octavia 1, banuiesc.
Am condus asa ceva peste 2 ani, inainte de actuala mea masina, unde am acelasi motor, cu alta turbina si alte injectoare insa.

Ce doresti sa afli? Intreaba la obiect si vei primi raspunsuri concise (dupa 3 ani de 1.8T nu cred sa-mi mai fi scapat multe nestiute blush.gif )
BRAC
george nu te contrazic.Un prieten a adus un 525i la vanzare si mi-a confirmat acelasi lucru se duce dar parca nu prea se duce.Eu zic asa ,daca un tdi de 130 il incarci (adica 3 persoane) si incarci si 320i si te joci putin pe un traseu de deal , daca cumva la baza unui deal 320i nu intra cu demaraj s-ar putea sa ramana destul de in urma.Acum am un 1.4(benzina aspirat 100CP VAG -masina micuta).Am testat-o cu un 1.7 dti(75CP -OPEL ASTRA) .Pe hartie diferenta in favoarea mea este de 2,5sec, in realitate este 0 si pe deasupra mi-a intrat de doua ori si limitatorul de turatii.Sa stii ca nu a fost nici un fel de traseu virajat ca sa discutam de tinuta de drum sau altceva.Importanta mare are si soferul ,nu sunt mare sofer, recunosc ,dar nici n-am coborat ieri din caruta.Am deviat tare ,imi pare rau.
Paul46623
Pot sa-ti garantez ca omul cu 525-ul n-a turat in viata lui motorul ala la 5500+ repemei ca sa vada cum face si cu ce se mananca.
Dar asta e o discutie mai lunga si foarte offtopic cu privire la obiceiurile proaste ale soferilor romani si de ce nu e bine sa incepi sofatul pe o dacie berlina, oltcit, lada, skoda 'comunista' sau alte ragalii d-astea.
BRAC
GEORGE am o rugaminte:intra pe bmw.de(pe bmw.ro nu sunt trecute) si ai sa vezi inclusiv reprize de acceleratii .O sa observi ca pentru un diesel bmw de o anumita cilindree iti trebuie un bezinar cu cilindree si putere mai mare. EXEMPLU
530d ,2993cmc ,0-100 6,8sec,80-120 5,1sec
540i ,4000cmc,0-100 6,2sec,80-120 6,3sec
550i ,4799cmc,0-100 5,5sec,80-120 5,2sec
Acestea sunt data oficiale BMW.La noi, avand in vedere specificul soselor repriza conteza .Un singur contraargument poti sa-mi aduci ,daca mi-l aduci recunosc ca esti bun.
G e o r g e
diferenta o faca treapta de viteza in care te afli .
BRAC
Paul la partea a doua ai dreptate ,dar ce vina avem ca ne-am nascut in Romania
BRAC
esti bun !!!reprizele sunt date pt. treapta a-IV-a.probabil in a-III-a benzina scoate repriza 80-120 mai bine in timp ce dieselul nu prea poti sa-l duci in a treia pana la 120.
Andrei55037
Asa este dar in trafic nu o sa mergi in a III cu 80 la ora. Iar cat iti ia sa retrogradezi plus inerenta frana de motor si apoi sa accelerezi de la 80 la 120 iti ia tot cam cat ti-ar lua sa accelerezi in treapta a IV de la 80 la 120.
G e o r g e
depinde in ce moment te gasesti biggrin.gif
Andrei55037
in 90% din cazuri asa cum am spus eu se intampla
BRAC
dorule te cred. spune-mi cum pleaca (in comparatie cu o masina care este comuna la noi).m-am dat mare ca nu ma intereseaza consumul ,dar daca poti sa-mi spui ceva de consum ar fi bine(a mea este 2.0 tfsi- fiind fsi , chiar daca cilindreea este putin mai mare ma astept la un consum asemanator cu 1.8 t).
BRAC
dorule te cred. spune-mi cum pleaca (in comparatie cu o masina care este comuna la noi).m-am dat mare ca nu ma intereseaza consumul ,dar daca poti sa-mi spui ceva de consum ar fi bine(a mea este 2.0 tfsi- fiind fsi , chiar daca cilindreea este putin mai mare ma astept la un consum asemanator cu 1.8 t).
BRAC
AM VAZUT RECENT O POZA DE LA FABRICA SKODA IN CARE O MARE PARTE DIN PARCUL CU MASINI NOI ESTE INUNDAT (APA TRECE DE OGLINDA LA MAJORITATEA MASINILOR). ESTE FALSA? ESTE ADEVARATA? E MAI VECHE ? E DIN TOAMNA ACEASTA?
G e o r g e
este veche
DORU
Sorin, daca te intereseaza strict consumul, iti pot oferi cateva valori inregistrate de mine:

>> Octavia 1.8T FWD (cu chip+filtru aer la 200CP): minim 5,5% (mers la vit ct 60km/h), maxim 8,5% (mers pe autobahn la peste 160km/h) = extraurban
>> idem: urban = minim 7% in week, maxim 12% in timpul sapt

>> Octavia 1.8T 4x4 (motorul de pe RS, sa-ti fie mai clare diferentele fata de berlina FWD): consum urban 7% - 13%, cu si fara Haldex (adica aceasta gama de consum am inregistrat-o si cu 4x2 si cu 4x4, Haldex-ul se poate decupla)
>> idem, consum extraurban: minim 5,8%, maxim 8%, in aceleasi conditii de test, cu si fara 4x4.

Tractiunea 4x4 mareste consumul in medie cu 0,3-0,5l/100km.
Tu, la 2.0 TFSI, ai 200CP si tractiune fata, greutate comparabila cu masina mea cu 4x4, deci consumul tau va fi in medie 11-12% in oras daca mergi linisitit in timpul sapt si poti spera la 10% in week, daca n-o calci. Afara, un minim de 6,5% mi se pare realizabil, daca mergi batraneste, in rest minim 8% pt conducere sportiva. Maximul real pe care ti-l va consuma va fi urban de 14-15% iar afara cam 9-10% pt viteze ridicate (peste 160km/h insa mers ct, nu sprnturi si frane repetate).
BRAC
Am uitat sa-ti spun: multumesc. Daca am inteles bine ai 2 Sk...?
DORU
Cu placere!

Am avut 2 ani o Skoda berlina FWD 1.8 T, cu 200 CP. Am vandut-o anul trecut in iunie si din septembrie mi-am luat o Skoda (tot berlina, lot restrans) 1.8 T 4x4...deh, cunosteam masina si motorul si nu m-am indurat sa-l schimb pe un 1.9 TDI-PD...pierdeam senzatiile ! :angel:
Fuscobal
Sorin, ai facut o alegere foarte buna. Motorul 1.8T este foarte performant si fiabil, el fiind imbunatatit de-a lungul timpului in permanenta. Din pacate, suspensia Octaviei nu face fata prea bine unui astfel de motor iar problema devine evidenta si dupa ceva uzura a suspensiei. Eu am avut Octavia 1.8T(AGU) cipuita (teoretic avea 196CP si 258NM ). Pentru a avea o oarecare omogenitate, am schimbat discurile de frana, placutele si suspensia cu ceva high-performance si atunci de-abia a inceput sa aduca cu o masina sport. Nu am citit cu atentie tot topicul dar daca nu ai luat inca masina, ai grija la codul motorului. Pe Octavia sunt 4 coduri : AGU, AUQ, AUM si ARX (sper ca imi aduc bine aminte intrucat nu mai am masina de ceva vreme). Codul AGU (pe care l-am avut eu) este cel mai vechi (fabricatie pana in 2000) si ofera cele mai slabe posibilitati de modificare ulterioara prin mapare datorita injectoarelor mai mici si a turbinei K03 mai mica si ea. Acest cod nu poate trece de 195CP fara alte modificari orice ai face. Celelalte coduri (unul din ele este si cel de pe RS, unde practic 'maparea' a fost facuta din fabrica ) permit 215CP ( desi tunerii dau ca limita universala 192-196CP ). DORU, parca am citit mai sus pe undeva ca ai schimbat turbina si injectoarele pe un 1.8T ? Spune-mi te rog exact ce ai pus ? (eu din pacate chiar cand ma pregateam pentru un upgrade serios la turbina am ramas fara masina :evil: )
Moca61990
Sunt nou pe forumul acesta si ma ingrozesc ce zic unii pe acii!!!

[b]SORIN[size=18][/size]

Cum poti afirma ca un motor diesel VW 1.9 de 110 este la fel de performant ca un motor de 2.5 benzina de 218 CP........kiar nu are nici o treaba unul cu altu.......1.9 prinde suta in 11 sec iar 2.5i prinde in 7..nu o lua ca o jignire dar eu zic ca ar trebui sa iesi din forumul asta si sa conduci cu adevarat un 325i sau 525i...cred ca daca aud cei de la BMW cu cine le comparati motoarele o sa rada in hohote.....EU FIIND NOU PE ACEST FORUM...GASESC INTERESANTE UNELE DISCUTII....DAR ASEMENEA EXAGERARI NU CRED CA-SI AU LOCUL[/b]
BRAC
1.Este un topic mai vechi si nu vroiam sa mai revin.
2.Regret deja ca mi-am postat opiniile pe forum.
3.BMW-urile nu sunt construite pe planeta Marte ca sa nu avem voie sa le privim cu un ochi critic.
4.Nu m-am referit nici un moment la masini BMW aflate in productie (218 CP ai gasit la modelele noi)
4.Ca sofer imi place sa am acceleratii si reprize decente fara sa duc motorul in zona rosie (TURBO-AI GHICIT).Stiu foarte bine diferentele doar ca ma asteptam sa fie mai mari si in intervalul 2500-4000 RPM unde lucrez eu.
5. Am scris la un moment dat ca paralela se face prin exagerare.
6. La varsta mea in materie de masini ma ghidez dupa principiul "Nu dau 10000 euro in plus pe Mercedes sau Bmw doar pentru ca imi ofera garantie de 30 ani la coroziune si 1.000.000 km la motor". De ce? Pentru ca s-ar putea sa nu traiesc eu inca 30 de ani si nu tin o masina mai mult de 6-8 ani si 150000 km.
7.Imi plac la nebunie BMW-urile si daca ai inteles ceva ai inteles prost.
Moca61990
ok.
daca nu iti place sa conduci mai sportiv.(intre 2.500 si 4000).........atunci kiar nu mai inteleg de ce ai ales varianta 1.8 turbo.....cand la fel de bine ai fi putut sa alegi 1.6 benzina, care din cate stiu este mai ieftina cu 2000 de euro, iar cei 102 cai sunt suficienti?????
Moca61990
mda, sorry....acum am vaz ca este vb de RS...am crezut ca te referi la 1.8 turbo........dar ma rog.....tot nu te inteleg de ce ai nevoie de 200 de cp, pentru condusul tau 'decent'
DORU
QUOTE(Gavrila66829)
Sorin, ai facut o alegere foarte buna. Motorul 1.8T este foarte performant si fiabil, el fiind imbunatatit de-a lungul timpului in permanenta. Din pacate, suspensia Octaviei nu face fata prea bine unui astfel de motor iar problema devine evidenta si dupa ceva uzura a suspensiei. Eu am avut Octavia 1.8T(AGU) cipuita (teoretic avea 196CP si 258NM ). Pentru a avea o oarecare omogenitate, am schimbat discurile de frana, placutele si suspensia cu ceva high-performance si atunci de-abia a inceput sa aduca cu o masina sport. Nu am citit cu atentie tot topicul dar daca nu ai luat inca masina, ai grija la codul motorului. Pe Octavia sunt 4 coduri : AGU, AUQ, AUM si ARX (sper ca imi aduc bine aminte intrucat nu mai am masina de ceva vreme). Codul AGU (pe care l-am avut eu) este cel mai vechi (fabricatie pana in 2000) si ofera cele mai slabe posibilitati de modificare ulterioara prin mapare datorita injectoarelor mai mici si a turbinei K03 mai mica si ea. Acest cod nu poate trece de 195CP fara alte modificari orice ai face. Celelalte coduri (unul din ele este si cel de pe RS, unde practic 'maparea' a fost facuta din fabrica ) permit 215CP ( desi tunerii dau ca limita universala 192-196CP ). DORU, parca am citit mai sus pe undeva ca ai schimbat turbina si injectoarele pe un 1.8T ? Spune-mi te rog exact ce ai pus ? (eu din pacate chiar cand ma pregateam pentru un upgrade serios la turbina am ramas fara masina :evil: )


Salut, incantat sa avem aceasta discutie...Eu am avut motorul AGU pe masina fabricata intr-adevar in aprilie 2000, injectoare mici si turbina K03.
Prin chip am obtinut 193 CP, diferenta pana la 200 CP am obtinut-o din filtrul aer...

Actuala masina are acelasi motor (cod ARX) cu cel de pe RS, injectoare mari si turbina K03 Sport, se simte diferenta, cu toate ca puterea stock e mai mica (vit I si II au forta bruta mai mare, a III-a mai slaba, normal, e fara tuning). Prin chip ajungi la 212 CP, adevarat. Si cam 303Nm.

In consecinta, m-ai inteles gresit, nu am facut modificari mecanice de tuning (gen marire presiune rampa alimentare, alta supapa la turbina, etc), ci strict chip + filtru + evacuare.

Daca esti pasionat, ca mine, da-mi MP si vorbim...in direct.
Fuscobal
Pasionat am fost dar deoarece acum am 2TFSI, imi indrept atentia catre asta ( si el are tot k03 aia mica dar e alt principiu care permite modificari de pana la 270CP > atat se stie pana acum intrucat motorul este inca relativ nou ). Pe Octavia, vroiam sa pun un kit turbo de la ATP care sa o duca in preajma a 300-350CP. Deja vorbisem cu oameni care au facut asa ceva in UK (unde este cea mai mare comunitate de Skodari > forumurile Briskoda) si stiam cam tot ce trebuie. Optasem pentru Garett GT-28RS+downpipe, cat,traseu complet pe 2.75", alta pompa de injectie, injectoare de 440cc, FPR la 4bar...Din cate se pare internele de pe 1.8T nu au probleme pana la 300CP. Peste trebuiesc schimbate si ele !
In afara de cip masina avea asa :
-Suspensie reglabila de competitie Eibach Pro-Street-S (-35...-65mm) cu duritatea celor folosite in CNR pe macadam
-Discuri perforate si ventilate Zimmerman si placute Ferodo Racing DS-2500
-Jante pe 17" Fondmetal tech 5 + Gume Vredestein Ultrac 215-235/45/17
-Cat-Back Borla

Cateva poze :

http://img154.imageshack.us/img154/7253/octavia31xa.jpg

http://img154.imageshack.us/img154/2078/octavia48da.jpg

http://img154.imageshack.us/img154/7183/octavia92un.jpg

http://img154.imageshack.us/img154/6755/eibach34lc.jpg

Off-topic : Din tot ce a fost pe masina suspensia este inca de vanzare. A stat 2 saptamani pe masina si o dau cu 700E in conditiile in care face 1000-1200E noua ! Feelingul amortizarii este foarte asemanator cu cel din Evo 8 !
G e o r g e
adica iti bataie fundu' si iti omoara rinichii smile.gif
Fuscobal
Asta asa e dar eu am renuntat la comfort pentru senzatiile alea de zile mari. Dupa ce pui suspensia aia pe Octavia si niste roti pe masura, crede-ma ca nu mai recunosti masina !!!
Centaurus
Am si eu cateva intrebari - referitor OII RS:
1.Prin chip-tunning cati cai putere castigi si cam cat castigi la performante ?
2.Pierd garantia la motor daca fac doar un simplu chip-tunning ?
3.Se poate face modificarea chipului la reprezentanata Skoda ?
4.Cam cat costa un tunning finut(chip + filtru aer + evacuare) ?
Multumesc anticipat
G e o r g e
1.25-30%
2.da
3.oficial nu
4.depinde unde le faci/montezi
Centaurus
Multumesc George pentru informare
DORU
Sa facem rectificarile necesare:

1= la motoare turbo, procentual 25-30% in plus fata de varianta stock, George are dreptate
2=in general, da (depinde si cat timp e acordata garantia, daca e 1 an, poti astepta)
3= oficial, deja se practica din 2004-2005. Un ex, Brady Trade, chip la turbo benzina la 180 CP. la fel si reprezentanta Skoda din Oradea, etc
4=pretul depinde si de firmadar si de produs (la chip poate fi schimbare fizica sau remapare, intre 200-400 euro; la evacuare, incepand cu 100euro; la filtru aer, poate fi sport - se monteaza in carcasa veche ~70 euro unul K&N sau admisie directa - creste puterea cu 8% verificat, preturile pornesc de la 100 pana la 3-400 euro, cum este PiperCross Viper).
Centaurus
Aproximati cu 1.000EURO vad ca poti sa faci un tunning... :angel:
DORU
In acesti bani - 1000 euro - poti sa incerci si cateva schimbari de design interior sau exterior.
Centaurus
Am intrat pe site la ABT-tunning si nu am vazut nimic nou(tunning exterior) pe OII (era o modificare la grila radiatorului,dar nimic in plus fata de ce are RS-ul).Exista o firma(un site) cu modificari exterioare pentru OII ?
DORU
DXX din Cluj, cauta pe Google !
Fuscobal
1. La Octavia RS I, limita este 215CP si este data de injectoare
2. In general, garantia se pierde dar...nu se poate descoperi decat la studierea atenta a parametrilor motorului. Daca crapa motorul(doamne fereste > se intampla destul de rar si mai mult la 1.9Tdi-uri impinse in nesimtire din soft) poti face rescrierea softului original inainte sa te duci la garantie. Oricum sansele sa se intample asa ceva sunt foarte mici. Daca vrei sa faci o mapare, spune-mi si-ti spun eu unde sa mergi pentru un pret foarte bun.
3. Dap, se face si oficial si se da si o garantie dar...ai grija sa faci un dyno sau niste cronometrari inainte si dupa pentru a te convinge de diferenta. Daca o faci la un service autorizat, sa nu traiesti cu impresia ca performantele sau fiabilitatea sunt mai bune !
4. Filtrele de aer costa cam dupa cum a zis si Doru dar...nu sunt de acord cu el in ce priveste cresterea de putere. Ea este aproape nula, nicidecum 8% !!! Eu nu iti recomand schimbarea filtrului de aer decat daca schimbi turbina, downpipe-ul si intercoolerul. Niciodata un filtru nu iti va da mai mult de 3CP si vreo 5-6Nm ( 8% la 200CP ar insemna 16CP ceea ce este aberant ). In ce priveste evacuarea, depinde la ce te referi. Majoritatea la noi schimba cat-back-ul, adica traseul de dupa catalizator, ceea ce modifica mai mult zgomotul decat performantele. Daca faci asta vei obtine un zgomot marit si poate un raspuns ceva mai rapid la apasarea acceleratiei dar atat. Adevaratele imbunatatiri se obtin de la schimbarea Dwnpipe-ului si catalizatorului. Ca idee, Borla facea un traseu complet pentru 1.8T cu 500E. Eu am apelat la ei si am ramas super dezamagit de ce face Borla in Romania ( ceea ce nu are nici o legatura cu Stainless steel T-304 din state pe care il folosesc). Mie, dupa 6 luni de zile mi-a aparut rugina pe un material care se vroia a fi Inox ( garantie 5 ani ) ! daca vrei ceva de top, cauta s aduci de afara Blue flame sau Milltek care vor costa pe la 2000E dar vei avea cel putin 15CP adunati la cei 215 obtinuti deja din mapare !
5. Pentru partea de design, iti voi vinde un pont care te va scuti de multe cheltuieli. Toate piesele de Skoda pe care le gasesti in cataloage mari la Rieger sau Mattig sunt de fapt produse in Cehia de catre Autosyl si cumparate de catre respectivii care nu fac decat sa le tripleze pretul si sa le vanda mai departe. Acum vreun an se importa in Ro Autostyl drect din Cehia dar nu mai am catalogul. Cauta si tu pe net !
BRAC
Iulian, raspund si eu la intrebarile tale cu niste exemple.
bmw 320d (model nou) -stock 163cp,vit.max.223,0-100 in 8,4sec
-schnitzer 200cp,vit.max.228,0-100 in 8,6sec
golf4 1.8t -stock 150cp,vit.max.216,0-100 in 8,5sec
-abt 193cp,vit.max.225,0-100 in 7,7sec
golf5 2.0tfsi -stock 200cp,vit.max.235,0-100 in 7,2(7,5)sec
- abt 240cp,vit.max.240,0-100 in 6,6 sec
Observi castigurile minore la acceleratii.La 2.0tfsi abt da acceleratia la stock 7,5.Cea de fabrica este 7,2 si in toate testele pe care le-am citit s-a demonstrat ca se poate obtine. Unii au comentat ca au coborat sub 7,2.
Eu ti-as recomanda sa astepti masina sa vezi ce poti sa faci cu ea.In timp (1-2 ani) te hotarasti daca vrei sa-i modifici ceva.Nu cred ca se poate face un chiptuning serios cu 300-400euro.La modelele de mai sus cel mai mic pret este 1250euro.
Am citit pe un topic Opel ca la o Vectra 1.9 cdti de 150cp a facut o marire pana la 180cp prin chiptuning.Pe masuratori i-a iesit acceleratia 0-100 in
7,3-7,8 sec de la 9,8-9,9 stock.Nu cred asa ceva nici cu pistolul la tampla.Mai mult de 0,3-0,5sec nu a coborat sub varianta stock.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.