Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Reviste auto
Masini.ro Forum > Discutii generale > Mass Media
Pages: 1, 2, 3
L33L00
COX .... asta e ffff foarte tare tare .... contine tot in materie de tuning ...faza najpa e ca apare odata la 2 luni :bash: ....
radu66490
top gear.....cred ca e cea mai buna revista de pe piatza
imi place si emisiunea si imi place si revista
super
Cso96419
citesc revista AMS de vreo 5 ani. mi se pare ok, dar vad ca in decurs de 5 ani multe se schimba. ex: testele incep sa fie mai putin obiective, si sunt mult prea sumare. la inceput abia vedeai ceva reclame mititele pe ici-colo, acum jumatate de revista e publicitate. Macar are ceva tengente cu AMS-ul german, care e incomparabil calitativ si informativ.Acolo vezi grafice si tabele complexe nu ca aici. mai cumpar si Supercar, pt ca e mai altfel, cale doua se cam comlpeteaza. pe langa acestea anual cumpar catalogul Auto Special, care contine informatii cuprinzatoare

Pt tuning o revista din ungaria Tuning&stereo
mishutz
Tocmai am citit in AMS testul cu fiat g.p., opel corsa, peugeot 207 si renault clio.. Mi s-a parut super partinitor si facut dupa niste criterii prostesti. Exemplu: Fiatul Grande Punto are punctaj mai mare la "zgomot interior", dar e depunctat apoi la "felul zgomotelor". Ma face cineva sa inteleg??
mishutz
Eu cred ca, castigatorii sunt alesi dupa $$$.. Plus ca, inafara de diferentele pur tehnice, restul sunt subiective..
air_wolf
va rcomand DeTeren -ul. eu citeam si TG si Supercar, dar am renunat. in loc sa dau 30-40 de lei pe toate revistele de la noi, dau 40 de lei si-mi iau reviste neaservite din afara. merita.
bebelacus
Io cumpar AMS, Autoshow, TopGear si Quatroruotte. Ocazional mai scap la Autocar, versiunea romaneasca a britanicei What Car?, ffoarte rar Autoexpert. Toate revistele mentionate mai sus le cumpar de ani buni, fara exceptie, mai putin Top Gera si Quatro care au aparut relativ recent. Deocamdata, cei care reusesc sa para mai obiectivi sint cei de la AMS si recent, si cei de la la Quatro. Cad si ei extaziati insa cind incep sa scrie despre masinile lor preferate, de multe ori incercind sa iti spuna ca albul e negru.
Cu Miki Alexandrescu nu am nimic. e putin deplasat citeodata si usor ridicol, poate doar ca nu reuseste tot timpul sa isi prezinte cunostintele fara a epata. Poate asta ne face sa-i dam bile negre. Insa eu zic ca e ok.
Penibil mi se pare Dan Vardie. Il admir pt succesul pe care il are dar este plin de fitze, aere de competent si pupincurist cit incape. a inceput sa se invirta pe linga Columbeanu si deja se crede foarte important; incearca tot timpul sa tina pasul cu cei mai mari ca el si asta se vede. Nici acum nu uit osanalele dedicate lui Vardie intr-un numar Autoshow cind si-a tras Brera. Cit au mai vorbit, cite optionale, cum a actionat el ca un print care isi comanda Rolls cind a fost vorba de optionale si cu ce designeri s-a sfatuit in alegerea combinatiiolor de culori exterior/interior, ce costum a purtat cins a ridicat masina! Si cel mai de prost gust: autorul articolului spunea ceva de genul : si pt acest eveniment, Domnul Dan Vardie a purtat un ceas achizitionat special, un Mille Miglia (parca o versiune limitata produsa de Tissot) in nu stiu ce culori, singurul care s-ar fi potrivit cu aceasta masina". Poate mai gasesc articolul in teancul din camara. A fost super jenant. La naiba! Era doar o Alfa, nimic mai mult. nu era vreun rolls comanda speciala si nici Vardie vreun VIP, dar asa il prezenta trepadusul acela. Doar cu "domnul Vardie" s-a referit in articol la Danutz.
In afara de asta, Vardie apara suspect de mult interesele Dacia/ Renault, taxa de prima inmatriculare al carei rost nu il comentez nici pro, nici contra. Plus ca pe la emisiuni cu ceva polemica e prea agresiv si are un aer condescendent-superior fata de ceilalti interlocutori.
Nu-mi plac multe dintre articolele Top Gear, in special cele scrise de redactia romana. Baietii nu prea gindesc cu capul lor. Pe linga asta, au un alt stil. Insa revista lor e mai mult un show, un eseu despre masini, un fel de a filozofa si mai putin chestii tehnico practice, mai ales aplicate plaiului mioritic. Ei fac multa poezie si de multe ori prezinta poze foarte proaste, care nu spun nimic. Sint foarte artistice, dar, dupa cum ziceam, doar poezie. Multe greseli gramaticale, traduceri gresite, nu verifica editia sa vada ce au scris de 2 ori (li s-a intimplat sa scrie un articol de 2 ori la fel in acelasi numar dar pt masini diferite-i-am atentionat dar n-au carait nimic) sau unde se contrazic. Luati ultimul numar pagina 134 unde scriu despre situatia vinzarilor din anul asta fata de aceeasi perioada a anului trecut. pe aceeasi pagina, la alt articol zic exact opusul. TG isi pierde hazul. Editia britanica are mult umor in varianta originala, de multe ori intarductibil.
Qutroruotte mi se pare cea mai tehnica, parca un pic si peste AMS.
Promotor mi se pare de toata jena. am impresia ca nu prea le au si nici nu prea au singe sa dea in cineva. Ei tot timpul lauda. Au laudat si Kyronul sau cum se numea uritenia aia de la SSang Yong, dar de obicei le lauda pe toate si sint foarte caldutzi in exprimare. S-ar putea sa fie o gashca de baieti de treaba care nu vor sa supere pe nimeni. Si merg foarte mult pe stilul Pro, evident; obositor.
Revista Autocar se contrazice de la o pagina la alta. Pai, ia cititi recenzia lor din finalul fiecarui numar si viziunea lor asupra unei anumite clase. Pai trec la plusuri niste chestii care sint net superioare altor modele din aceeasi clasa si sint notate mai putin la acelasi capitol. e greu de explicat, poate va voi da citeva exemple cind am timp mai mult. Dar va sfatuiesc sa o cumparati odata si veti vedea despre ce e vorba.
cit despre afirmatia ca unuii sint mai bine informati decit altii, eu zic ca nu e prea adevarata. Fratilor, cumpar revistele auto lunar, bilunar si cum mai apar ele. Modelele prezentate sint aceleasi. Drive testele sint aceleasi, doar mici diferente. Producatorii organizeaza prezentari si teste la care ii invita pe toti, tin conferinte de presa la care sint invitati toti si lucrurile scrise sint aceleasi. Cei mai tari sint AMS si Quatro, deoarece mai incearca si alte chestii in afara de astea. Mai un test pe zapada, mai niste teste comparative sa vezi care cauciucuri sint mai bune, treburi de genul asta.
Concluzia mea este ca mai e mult de mers pina la a vedea obiectivitate. Absolut toate servesc interese si functie de asta si de cum se schimba scriu si ei. E o regula valabila in toata presa, nu doar cea auto. Si pina la urma, nici noi nu sintem prea obiectivi in ceea ce priveste masinile, tot timpul intervine pasiunea.
Io propun sa monitorizam, cum de fapt a propus altcineva mai sus, revistele auto si sa venim pe topicul asta cu cele mai tari perle, neghiobii si nesimtiri constatate.
air_wolf
DeTeren, TopGear si 4Cars - astea din romania. ma gindesc sa renunt si la topgear - a scazut mult, mai ales decind cu suplimentul in care isi prezinta lunar masinile lor si ale firmele de pe linga. sad.gif
acum prefer sa cumpar reviste auto din afara: 4x4, car&driver, action auto-moto - tot acolo ies cu banii si in loc de 5 iau una de 400pag si buna.
T u d o r
Citesc de la aparitie AMS. Cand am aruncat primii ani de reviste a trebuit sa le car cu masina. biggrin.gif A fost un fel de "plec eu sau colectia ta tampita de reviste", am citat din nevasta-mea. Deh... nici acum nu stiu ce mi-a venit, dar am dus revistele la gunoi. tongue.gif
Anyway, in zilele noastre am mai luat TG si mi s-a parut penibila. Am citit cred vreo 4-5 luni revista asta si m-am jurat sa nu o mai iau niciodata. Aici sunt 110% de acord cu Bebelacus. Baietasii aia care scriu acolo sunt atat de jalnici incat ti se face si sila. Am avut de cateva ori impresia ca sunt adolescenti care scriu dupa ce vad in postere cu masini. smile.gif
Autocar e o revista oarecum interesanta, Quattroruote la fel. Dar AMS ramane mai pe gustul meu, cu informatii mai detaliate din zona tehnica. Am trecut peste consideratiile "specialistului" care scrie articolul, m-am invatat cu ei si pot citi printre randuri.
Altceva nu citesc din zona presei auto, decat poate accidental, nesemnificativ.
air_wolf
din DeTeren nu se poate cita decit foarte putin, pentru ca altfel ar insemna sa luam ban biggrin.gif imi place pentru ca-s nonconformisti si nu practica "limbajul de lemn".
HalbaSus
QUOTE
Dar AMS ramane mai pe gustul meu, cu informatii mai detaliate din zona tehnica


Pai cam tot ce vrei sa stii despre o masina din punct de vedere tehnic poti afla de pe net... daca tot iau reviste prefer o parere pur subiectiva (chiar daca nu sunt de acord cu ea). Eu inca raman fidel top gear.

P.S:
QUOTE
"plec eu sau colectia ta tampita de reviste"


Cam asa e si la mine, mie mi s-a impus sa cumpar o singura revista lunar, asa ca am trecut de la playboy + fhm la fhm de la fhm la AMS de la AMS la supercar de la supercar la topgear... oricum topgearul e destul de ok pentru ca are suficiente pagini ca sa acopere 30 de zile de stat pe tron cu revista in mana biggrin.gif
T u d o r
biggrin.gif same "sheet" here... numa' ca la mine trebuie cel putin 2 reviste, ori citesc mai repede decat tine, ori sunt mai c****ios. :smokin:
Si inteleg atractia ta pentru TG in aceste momente sublime... biggrin.gif Si mie-mi creeaza aceeasi reactie. wink.gif

Nu, serios, parerea subiectiva trebuie sa fie a mea, nu a oricarui narod suficient de capabil sa emita una. Eu vreau de la o revista de specialitate obiectivitate, nu pareri. Iar alaturarea de editia TG britanica este una absolut nefericita, incercarile de umor ale redactorilor fiind slabe calitativ. Prefer cantitati mai mari de informatii (chiar daca si alea nu intotdeauna obiective), pentru ca nu am timp sau chef mereu sa ma pun la curent cu noutatile de pe net. smile.gif
MotorHead
Si eu mai iau TopGear din cand in cand, dar ma cam enerveaza baietasii aia. Incearca sa fie simpatici si nu prea le iese... Mai mult, articolele sunt pline de typo-uri si agramatisme, nu sunt in stare sa angajeze un corector ca lumea.
T u d o r
"agramaticalitati", cum zicea un maaaare muzician contemporan. tongue.gif
MotorHead
QUOTE(> T u d o r <)
"agramaticalitati", cum zicea un maaaare muzician contemporan. tongue.gif
Daca as fi stiut, asa as fi scris tongue.gif Care-i inteligentu' ala? Guta?

A propos de cititul pe tron, cred ca imi va ajunge TG pentru 1 luna, ca are suplimentul Masini Noi 2007.
air_wolf
mie mi-a facut stand de reviste in baie wink.gif secretul este sa le imparstii peste tot prin baie si cu nesimtire sa intrebi unde iti sint revistele, asta dupa ce le stringe in urma intrebarii "de ce e baia asa de plina de reviste".
or sa urmeze vreo 3 luni de nervi dar trebuie sa te tii tare!!! :1:
T u d o r
QUOTE
Care-i inteligentu' ala? Guta?


Neaaah, dom' doctor Costi Ionita. biggrin.gif
MotorHead
Mda, dupa ce ca are fata aia de bivol se mai si exprima. Nu e frumos sa ma iau de fata omului, dar chiar nu-l suport pe individ. Parca mi-e mai simpatic tiganusul ala de Copilu' Minune.
Seri
Eu inca mai am toate AMS-urile incepand din 93, cand a aparut. Colectia de reviste este mandria mea! Multa vreme am asteptat sa apara si situl lor. A aparut acum 2 ani, dar nu a mai fost actualizat de 1 an! Pe home-page la numarul curent este trecut cel din iulie! Au si forum, dar sunt putini useri activi. In orice caz, redactorii AMS isi bat joc de site, dar adresa apare pe fiecare pagina din revista.

Top Gear nu am cumparat niciodata, doar am aruncat un ochi peste revista si mi-a ajuns. O gramada de interviuri cu persoane de care nu ma intereseaza, spatiu mult alocat pentru masini exotice, dar fara date importante. Gagici sunt? Prefer sa nu amestec gajicile si masinile, nu poate iesi nimic bun din asta, mai bine separat! biggrin.gif
MotorHead
QUOTE(MotorHead)
Si eu mai iau TopGear din cand in cand, dar ma cam enerveaza baietasii aia. Incearca sa fie simpatici si nu prea le iese... Mai mult, articolele sunt pline de typo-uri si agramatisme, nu sunt in stare sa angajeze un corector ca lumea.
Trebuie sa fac o rectificare. Din ultimul numar am citit vreo 3 articole si au fost OK, in numarul anterior a fost insa rau de tot tongue.gif
bebelacus
dom'le! cind vor invata oamenii astia sa scrie si sa mai faca un drive-test ca pe vremuri.
am luat ultimul autoshow si aveau drive-test cu Auris. Iti prezinta interiorul si ca ce filozofie au japonezii, ma rog, o gramada de prostii dar nimic concret despre cum merge masina. adica, ceva dinamica, stabilitate prin curbe si in linie dreapta, cum se simte frina, agilitate, confort la drum. doar bat cimpii si nu spun nimic care sa te faca sa te duci sa vezi despre ce e vorba. am o teorie cum ca anumite modele si producatori sint oarecum voit lasati intr-un con de umbra si se vorbeste despre ei dar doar in treacat si concluzia este : mda... e o masina buna, desi, de multe ori poate fi chiar mai buna decit cum reiese din articol si chiar mai convenabila comparativ cu concurenta.
air_wolf
si ei sint constienti de faptul ca abereaza. test real, pe bune, eu n-am vazut decit la DeTeren (care invita si cititorii la testele alea - mai arata-mi o revista care face asta)
altii n-or sa faca teste reale pentru ca revistele se sustin din publicitate si nu din vinzari. daca ar face teste reale, ati da 40RoN pe o revista? eu zic ca aici spuneti ca da si cind o vedeti la chiosc spuneti ca o s-o cumpere dracu.
plus ca importatorii nostri sint curve rau de tot, adica daca ii duci masina cu o zgirietura pe ea le sare mustaru si fac crize. sau n-au masini de teste, sau n-au modelul pe care vrei sa-l testezi.
nu vedeti ca in romania toate masinile sint bune, foarte bune si fenomenale? ca nu exista rechemari? noi sintem cei mai smecheri! biggrin.gif beer.gif
cum dracu frate sa zici de 1.9tdi ca se aseamana cu un V8?!?!?!?!? si ca tdi e mai bun ca e mai economic??? cit de dobitoc poti fi ca sa crezi asta (ca de scris e clar)?????
HalbaSus
Pai de aia imi place mie top gear ca articolele importante sunt preluate si traduse din editia britanica. Si imi mai plac editorialele lor... O alta problema pe care o am cu majoritatea revistelor pe care le-am citit este ca datele tehnice sunt copiate din cartea tehnica a masinii... m-ar interesa mai mult sa testeze respectivele date tehnice (0-100, 80-120, viteza maxima, distanta de franare, etc). Dupa parerea mea sunt multe masini care nu pot atinge performantele "din carte". Mi se pare ca in car and driver sau alta revista americana am vazut asemenea teste.
air_wolf
sint in multe reviste "din afara" aceste teste. de astea imi plac "celelalte" si dau si pina la 50RON/revista - pentru ca merita. cind o sa apara si la noi revista care "sa merite" o sa fiu foarte fericit.
Daniel91961
Nu citesc reviste auto, pentru ca eu consider internetul sursa mea primara de informatie in orice domeniu,dar parca mi-ar placea sa simt hartia in mana, pagina cu pagina.Cred ca o sa incerc si eu sa rasfoiesc ceva,vorba cuiva macar imi pierd timpul in mod util stand pe WC smile.gif
Laurentiu_007
Citesc presa auto de vreo 7-8 ani.Am inceput cu Autoshow, Auto Test, AMS. Dintre acestea cel mai mult imi place AMS. Desi uneori ii "pupa" in ultimul hal in fund pe nemti.
Cat despre "inegalabila" Top Gear pot spune ca daca vrei sa arunci pe geam o caruta de bani poti sa o cumperi. La baietii astia le place sa testeze numai masini super sport si ff scumpe, la care 99% dintre noi doar visam. In plus ma enerveaza ca judeca in ultimul hal toate marcile in afara de ale lor, care sunt cumparate de americani, nemti si chinezi.
Spunea unul dintre ei in penultimul nr.(singurul si ultimul pe care l-am cumparat) cum ca primul Land Cruiser si-a donat sperma tuturor 4x4 din lume.Demn! blink.gif
Cat despre cititul le WC e ok.Am citit o carte despre istoria auto pe WC. Nu toata o data, bineinteles. biggrin.gif
bebelacus
o alta chestie enervanta. folosirea repetata a unui cuvint sau expresii in revistele auto!
dom'le! e cite unul in TG care foloseste cuvintul "bling" pina nu mai poate. mie, pur si simplu, nu imi suna bine. dar, daca il folosesti fara incetare, deja ma termina nervos.
in pro motor este unul care e fixat pe cuvintul "Ludic". Ba, fratilor! pina nu gaseste ceva la care sa bage "ludic", nu se simte bine! Chiar mai baga de la el propozitii, doar sa alcatuiasca o fraza din care sa rezulte ca masina aia are si putin "spirit ludic". eu cred ca ii suna asa, putin, doct, cuvintul asta si il face sa arate mai destept si mai elevat. cine citeste constant revistele astea, sigur i-a remarcat.
eu inteleg ca trebuie sa recunosti stilul unei reviste, poate si stilul unui anume autor, insa si stilul poate fi creat si pastrat fara a folosi excesiv, repetat etc. niste cuvinte mai pretioase sau "cool".
Bogdan104277
Apropos de domnu' cu "ludic"-ul; din ce articule scrise de respectivul, nu prea le are cu tehnica, da' scrie si el ca sa se afle in treaba. Beleaua e alta: ca e "formator" de opinie si cultura auto, care in felul asta ajunge de cacao, asta.....ca sa ne exprimam "ludic" biggrin.gif .

Acest lucru - gradul de cultura tehnica, in general vorbind, a redactorilor de la revistele auto, si in special de cultura tehnica specifica domeniului auto, in special este o mare problema a acestei ramuri a presei de profil. Am avut ocazia, in diverse situatii sa asist la discutii "de specialisti" intre astfel de domni, dar la partea practica...jale domle'.

Acu o mica intamplare despre "vastele cunostinte tehnice": anul trecut am fost undeva la sibiu cu niste masini 4X4, si la intoarcere am mers cu cativa domni ziaristi sa incerce un anume model de vehicul off-road, cu transmisie manuala....si ideea este ca la unmoment dat unul din acesti domni, s-a apucat sa testeze "limitele masinii" in ceea ce priveste stabilitatea in urmatoarele conditii:
- drum - valea Oltului;
- conditii meteo/carosabil - ploaie / ud ca naiba;
- viteza de deplasare - 50 -60 km;
- treapta de viteza - 5;
- turatie motor - aproximativ 1000 rpm.

Pentru subsemnatu' senzatia a fost foarte nashpa - din cauza lipsei de putere a motorului, si a asfaltului ud masina fugea de spate de spargea norme.

Ma rog, dupa aia i-am aratat "limitele de stabilitate", in conditii usor modificate:
- treapta de viteza - a 3-a;
- titeza 110 - 120 km/h;
- turatie motor - peste 3200 rpm;

Si masina nu mai fugea de spate deloc.

arigato.gif

A fost sport extrem, mai ales ca am stat in dreapta cat timp a condus specialistu'!!! :bash:
bebelacus
mai, dragilor! astia de la TG sint un pic jalnici.
pai, au ei o rubrica in care trag de toti cititorii sa vina cu povestea masinii lor, stiti voi care. aia cu graficul satisfactiei, poze si o compunere de 300 de cuvinte.
e unul dintre redactori care isi prezinta Honda civic sedan la fiecare numar si si-o lauda de zici ca-i a mai tare. de fiecare data se simte obligat sa spuna ce consum nemaipomenit are si cum suna motorul ala si ce nasoale sint meganurile si ce prosti sint aia care si le-au ales, eventual tdi-urile.
cred ca duc lipsa si de povesti, nu sint multi care sa vina sa-si laude masina. prin urmare, am impresia ca mai si inventeaza ei niste povesti si niste scenarii, cam cum fac aia de la OTV sau de la reality showurile dimbovitene.
in ultimul numar prezinta povestea unui opel corsa, modelul nou. parerea mea e ca fac reclama mascata Corsei. De ce? pai un comentariu favorabil, nsite mesaje subliminale ca masina e beton. De ce cred ca e inventata povestea? e unul care se da mare sportiv si mountain biker si si-a luat corsa asta pt ca-i ofera sertarul ala celebru de care isi agata doua biciclete.
Apoi ei zic ca masina e de la noi, de pe la Radacini motors dar masina din poze are numere de Germania sau cam asa ceva.
RUSHINICA!!!!! TG Romania sucks!
verificati si voi, poate sint io nebun si carcotas.
MotorHead
Nu esti deloc carcotas, TG sucks hardcore. Pe mine m-au enervat aia din totdeauna, in special papagalul pe nume Giurgea. Picatura care a umplut paharul a fost un articol (tradus de nefericitul sus-numit) in care "blowjob" a fost tradus ca "suflatul slujba", ca initial nici nu am inteles ce era. De atunci nu am mai luat revista.
T u d o r
Motorhead, unde scria de blowjob intr-o revista auto? blink.gif biggrin.gif

Si inseamna si in domeniul masinilor ce cred eu ca inseamna ? biggrin.gif Poate e ceva legat de turbo... blush.gif

In privinta TG, nu mai cumpar revista asta de ceva vreme, pe aceleasi considerente. Sunt penibili, incearca sa copieze TG-ul original, dar le lipseste umorul. Iar subiectivismul lor a depasit orice limite, eu astept de la o revista auto informatii reci si clare, subiectiv sunt eu destul... smile.gif
Mai cumpar de o vreme incoace doar AMS si Quattroruote. Sporadic altele, daca prezinta vreun model care sa ma intereseze.
MotorHead
QUOTE(> T u d o r <)
Motorhead, unde scria de blowjob intr-o revista auto? blink.gif biggrin.gif
Am gasit, este in revista din Martie 2007, pagina 119, stanga sus biggrin.gif Nu scrie de "blowjob", scrie de "suflatul slujba", ca asa a tradus idiotul.

QUOTE(> T u d o r <)
Si inseamna si in domeniul masinilor ce cred eu ca inseamna ? biggrin.gif
Probabil tongue.gif E cuvantul ala care incepe cu M, din refrenul "M... Steaua, M... Steaua, hei, hei!"
bebelacus
O bila alba pt cei de la TG. ideea cu invitatia la SIAB inclusa in pretul ultimeului numar este chiar buna.
de ce? pai un bilet la SIAB cred ca va fi mai scump de 10 lei fata de 8 lei cit a costat revista, daca ajungi in weekend e coada, nu mai stai la rand si cu invitatia treci imediat.
Luka
Multumesc Bebelacus, luat azi 2 bucati TG smile.gif
Si apropo de rubrica cu povestea masinilor, eu am trimis cateva randuri si cateva poze despre masina mea. Initial, mi-a raspuns un tip de acolo, cerandu-mi poze mai bune, am trimis si gata, n-am mai auzit de ei, nici un raspuns.
Asta e, pot sa impac linistit cu ideea ca nu apare smile.gif
bebelacus
sa-ti fie de bine. mai ai prieteni care vor la targ, da-le pontul. io i-am luat unul si nevestii, poate o car si pe ea.
ultiam data era coada mare si pretul era mare, cam 150000, si asta acum citiva ani.
ValiR
Si eu sunt cititor fidel AMS. Am cumparat-o de la primul numar plus numerele anterioare, cand se numea Auto Pro.
De la Autoturism si Auto Test a fost un salt important la acea vreme smile.gif
Insa prima revista cu masini cumparata de mine a fost un AutoBild, in 1993.
Desigur am reusit sa cumpar prin 96-99 si cateva numere Quatroruotte, cea italiana, era o revista destul de consistenta
si avea multe desene tehnice.
Prefer revistele care au continut... de exemplu Top Gear mi s-a parut parca prea "subtire". Quatroruotte varianta romaneasca
nu am vazut-o tot timpul pe la chioscurile de ziare, am cumparat una sau doua si apoi am renuntat, am considerat ca AMS e mai buna.
In continuare raman deci tot cu AMS.
bebelacus
Bei, voi, astia de la Top Gear! ce naiba aveti? pai in ultimul numar ati avut un articol despre Audi Q3. toate bune pina aici dar ce avurati fratilor de l-ati bagat din nou, copiat ad literam, inclusiv pozele, in acelasi numar dar undeva pe la sfarsit?
oricum, nu e prima data cind fac asta. au niste tipi cu aranjatul in pagina dar mai ales cel care face verificarea finala super incompetenti.
T u d o r
Colega, mie mi se par incompetenti si redactorii la ei. Un formator de opinie nu poate sa-si permita sa vina cu aberatii la adresa posesorilor unor anumite masini. Mai demult am citit la ei in revista un articol in care posesorii de Logan erau facuti prosti, mai mult sau mai putin pe ocolite, taranoi dati jos din "berline" si urcati intr-o rabla pe care o cred masina, etc.
Si daca ar fi asa, o astfel de abordare mi se pare jignitoare la adresa celorlalti, penibila si puerila. Niste "pustani" obraznici, care inca viseaza la supercarurile copilariei, pe care inca le privesc seara inainte de culcare, pe perete. biggrin.gif
Bogdan104277
Tudor,

Domnii/doamnele din mass-media au foarte multe lacune. Nu numai de educatie si cultura in general, ci si de cultura auto in special. Exemlele sunt cat frunza si iarba.
Ce vreau sa aduc indiscutie eu este una bucata intamplare - deci: una bucat revista (deocamdata nu-i dau numele, ramane sa vedem cum se comporta pe viitor) au organizat una bucata de concurs - cine trimite cele mai suparate poze de offroad primeste premiu un aparat foto, de weekend. Intamplarea face ca la editia de august am castigat acel aparat. Ei bine - nici pana in data de azi n-am primit saracia de aparat. Nu ca as avea nevoie de el, pentru simplu motiv ca am deja un aparat foto foarte performant. Eu ma gandisem doar sa il dau cadou mamei mele. Partea haioasa e ca o groaza de cunoscuti de-ai mei, m-au suna si mi-au spus oau, ce poza, felicitari ai castigat, etc.
In realitae i-a ajutat pe unii sa vanda o revista. Atata tot. Daca scriau doar - castigatorului i se va mentiona numele in revista era ok, dar asa sunt descalificati pe veci.
O sa revin cu continuarea, dupa ce scanez pagina din revista si pun si poza in original pe site ca dovada.
verymad.gif

Traiasca presa (ne)profesionista auto din romania... verymad.gif verymad.gif

Partea proasta este ca cei putini valorosi care intr-adevar exista, si eu stiu cativa, sunt sufocati de gloata de specimene subculturale, incapabile sa faca diferenta intre o bujie si o supapa.. yucky.gif . Asta ca sa vorbim de lucruri elementare. down.gif Foarte trist. sad.gif
T u d o r
Bogdane, varsa-i aici, sa-i facem de ras. Cu pagina scanata cu tot. Astea sunt dovezi de nesimtie crasa, merita toata publicitatea negativa pe care un forum de masini puternic li-l poate face. Intr-adevar, nu e vorba de aparatul in sine, ci de respectul pentru publicul care, dintr-o prostie, le-a cumparat revista. Sa o facem publica, sa stie oamenii de cine si de ce sa se fereasca. verymad.gif
Cristi86127
Da, sunt intru totul de acord ca toti cei care activeaza in domeniul auto, de la reviste, publicatii pana la service-uri, dealeri sa fie "prezentati" pe acest forum pentru a avea parte de publicitatea pe care o merita.
Este datoria fiecaruia dintre noi fata de toti ceilalti membri ai forumului si nu numai, ca astfel de mizerii sa fie semnalate corect si la timp. smile.gif
Macar atat...
Aditz
Mie imi place Auto Motor si Sport, e singura revista auto pe care o cumpar. Singurele teste unde sunt prezentate si defectele masinilor sunt master-testele facute impreuna cu alte reviste din grupul Motor-Presse. Din pacate nu am mai vazut de mult un test de anduranta cu mai multe modele, asa cum a fost acum cativa ani unul cu Punto, Polo, Fiesta, Micra si Corsa. Foarte util dar si foarte scump de realizat (Polo chiar le-a fost furat).
Nu imi place faptul ca scrie sub sigla ca este cea mai citita revista auto din Romania, cred ca e de prost gust. Nu imi plac nici atacurile la adresa altor reviste auto, dar unele au fost justificate. Tin minte ca au atras atentia asupra unor fotografii furate (copiate) de catre Autoshow sau Auto Expert (nu mai stiu exact, dar cred ca de Autoshow era vorba), fotografii care erau propritatea celor de la Auto Motor und Sport. In acest caz consider justificata reactia lor.
Traducerea aceea jenanta din Top Gear poate e facuta de un program din acela care traduce microsoft ca micromoale, lucru care arata ca respectivii nici sa copieze (traduca) nu sunt in stare.
bebelacus
am luat Pro Motor din aeroport ca sa nu ma plictisesc. ca de obicei, aia fac o gramada de poezie si te aburesc cu expresii specifice stilului Pro.
exemplul 1: drive-test cu Mitsubishi Lancer in Sardinia. in final da cu bita in balta spunind ca a petrecut clipe minunate in acea mica insula din Marea Adriatica. Nu m-am mai uitat pe harta dar Adriatica parca ar fi intre Italia si fosta Iugoslavie.
exemplul 2: test de anduranta cu Honda CRV de 150cp. in descrierea tehnica o prezinta ca avind motor V6 de vreo 3.2 litri
exemplul 3: test comparativ Lexus GS si Honda Legend. asta e cel mai tare. opiniiile lor nu le contest dar pe 2 pagini alaturate, cind prezinta interioarele celor 2, au reusit sa puna fata in fata doua poze cu acelasi interior, anume cel al Hondei Legend. bineinteles ca subtitlurile erau pt ambele marci dar poza Lexusului lipseste, fiind inlocuita de a legendului.

inca odata, sint citeva reviste, pro motor, top gear si inca vreo 2 care nu sint in stare sa verifice aranjarea in pagina, a continutului articolelor si corectarea greselilor gramaticale evidente.
T u d o r
Solutia e una singura... nu le mai cumparati. smile.gif Eu am renuntat la majoritatea "bombelor" de genul asta, am ramas doar cu Quatroruotte si AM&S. Par mai rasarite.
bebelacus
va spuneam mai devreme ca astia in promotor ziceau ca au fost invitati pt teste cu noul lancer in sardinia. am luat revista Auto Expert care sustine ca testele cu noul Lancer s-au desfasurat in Corsica. Unde este adevarul?
am mai lau si pro motorul. lin de greseli, ca de obicei. acum, pun insa pozele bune, dar ce folos ca sint cu susul in jos, cum e exemplul pozei cu volanul noii mazda 6, care e cu susul in jos.
in alta ordne de idei, chiar of topic: doar ce am ajuns in Korea si voi sta aici cam o luna. ciudata tara la prima vedere. masni in general cu cutii automate, 99% marci coreene, modele care nu sint pe la noi. am vazut un hyundai care era intre accent si sonata, cam cit o octavia, dar care arata nemaipomenit de bine. plin de suvuri coreene, cred ca fiecare familie are unul, am vazut si noul vera cruz, e frumushel.
ce mi-a placut, ca accesorii, a fost o oglinda pe care toate suvurile si vanurile o avaua atasta pe luneta pt parcarea cu spatele. iti arata perfect ce este linga bara de protectie spate. poti parca la milimetru, mai bine decit cu senzori de parcare. ma bate gindul sa iau si eu una. aratau si bine.
ce am mai remarcat: nici o masna, cit ar fi de moderna, nu era dotata cu al treilea stop pe luneta.
marci eropene nu am vazut nicimic in afar de un bmw 5 si un x5. mai exista mercedes, probabil, dar altele gen vw nu am vazut chiar deloc
coffebar
Salut, am si eu o mica intrebare pentru cei din Bucuresti. ce parere aveti despre revistele astea gratuite peste care tot dam prin benzinarii? Zilele trecute am gasit vreo doua 4Cars si AutoSpot. Mie prima chiar mi-a placut. aveau o rubrica despre spalatorii..foarte misto de altfel. Dar eu nu prea ma pricep la masini(am permis de vreo 2 luni rolleyes.gif ) si as vrea sa stiu ce parere aveti voi despre ele..si daca se merita sa-mi pierd timpul citindu-le.
ValiR

Se pare ca apare si Auto Bild, varianta romaneasca :
http://economie.hotnews.ro/stiri-media_pub...a-auto-bild.htm
Tinand cont ca redactor sef va fi Razvan Magureanu, ce a fost la AMS, sunt curios la ce nivel vor fi comparativ cu AMS, care cum probabil am mai spus, o consider o referinta, in Romania, cel putin pana la momentul de fata.

Bestia_vera_nera
autoshow
Seri
A aparut primul numar din AutoBild editia romaneasca. Costa 3.4 lei si contine si un DVD cu Mercedes GLK. Nu am cumparat-o inca, dar daca Magureanu este redactor sef o s-o incerc.
bebelacus
bai ce ma enerveaza astia de la TG cu pozele lor! iti prezinta o masina dar aleg cele mai nefericite unghiuri si acdre. ma rog, ei vor sa arate niste detalii caresugereaza dinamism sau mai stiu eu ce. dar iti prezinta cite un buton intr-un clar-obscur sau vreun colt absolut neinteresant al masinii. sa puna odata o poza cu interiorul, o poza cu bordul si consola centrala (sa vedem si noi cit ''prinde'', cite butoane are etc.), fata, spate, profil, portbagaj.
cele mai proaste poze: TG si Promotor. Cele mai bune AMS si Quatroruotte.
ca veni vorba: am luat Promotorul dupa o perioada mai lunga de pauza si am remarcat o schimbare dar nu stiam ce este. pina vad ca redactor sef e tipul ala care era la TG. a migrat direct pe functie la astia. cred ca cei mai vechi nu sint prea incintati daca asteptau vreo promovare. E vorba despre Tudor Bratu, parca. si in asta consta schimbarea. o multime de similitudini intre felul conceptiei TG si noul Promotor, acelasi sti al articolelor etc.

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.