QUOTE
La motoarele navale, se preincalzeste si motorul, si uleiul si motorita/pacura inainte de lansare, iar uleiul e adus la presiune... n-ar fi rau ca ideea sa fie preluata si de constructorii de masini biggrin Insa iar ar aparea motoare care tin peste 2.000.000km, Euro 4, iar alea euro 25 vor ramane nevandute...
Sincer cred ca e vorba de conspiratie... Dar atunci de ce nu apar dispozitive after-market care sa faca asta ? producatorul normal ca nu e interesat in protejarea "excesiva" a motorului... dar o firma care pana atunci fabrica perne electrice s-ar putea "reprofila" (desigur e mai complicat sa incalzesti motorul, dar principiul e identic).
Cred ca daca ar aparea dispozitive de genul asta (care sa incalzeasca motorul, baia de ulei, motorina (sau macar filtrul de motorina)) ar fi foarte bine vandute, eu as fi unul din cumparatori, cel putin pentru dieselarul meu de 9 ani care acum iarna cand porneste pe temperaturi sub zero grade face ca un TBC-ist care e pe cale sa isi dea duhul... porneste la prima cheie, dar sunetul aminteste de TBC sau criza astmatica... dupa cateva minute isi revine, dar oricum as prefera sa am ceva cu care sa il incalzesc (nu sunt chiar asa disperat incat sa ma plimb cu torta pe sub masina cum se facea la aro-uri, dar oricum... ceva electric care ar incalzi cat decat motorul ar fi chiar dragut).