Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Apa in benzina, garantie pierduta?
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Aria Tehnica Masini.ro
FESTINA
Astazi am fost in service cu masina imi murea motorul, si dadea in bot. Am mers la cei de la SERUS de unde am cumparat masina si mi-au spus asa ca e posibil sa se fi stricat ceva de genul injector, supapa etc.. din cauza benzinei proaste.

Daca e din cauza benzinei reparatia o platesc eu (clientul) iar daca nu e din cauza benzinei reparatia intra pe garantie adica supota SERUS toata reparatia.

Am intrebat cum adica, daca am apa in benzina pierd garantia? Si mi sa raspuns clar ca da. "Firma RENAULT nu raspunde de calitatea benzinei din romania"
Bun dar de ce nu scrieti undeva in certificatul de garantie, pe contractul de vanzare-cumparare undeva ca am voie sa bag benzina doar de la OMV, MOL, PETROM, SHELL, etc... perfect cum scrieti la ulei ca daca nu se foloseste doar ulei ELF se pierde garantia masinii, in cartea de garantie nu se specifica dect ata " Benzina fara plumb de 95 sau 98" si nimic alceva.
Iar cu apa in benzina ti se poate intampla de la oricare dintre benzinariile din romania.
Mi s-a raspuns scurt " nu ne intereseaza daca constatam ca piesa respectiva s-a defectat datorita apei din benzina se pierde garantia pe piesa respectiva si trebuie sa o achitati dumneavoastra" " noi nu suntem distribuitori de benzina in romania, iar dumneavoastra va bagati benzina singur, nu va bagam noi benzina ca sa raspundem noi."

Mai e cineva care a patit asa ceva, indiferent ce autoturism are? Si in ce service isi repara masina.
I s-a mai intamplat cuiva? Sau stie cineva mai multe amanunte despre aceste probleme?
:boxing: :boxing: :boxing:
lucian14
aia de la renault sunt cretini?
bine ca mi-ai zis ca nu-mi mai iau renault veci ....
Penca
maestre, exista o protectie a consumatorilor daca bun simt nu mai este.

cum iti demonstreaza ca ai apa in benzina ?

ok. sa zicem ca iti arata o proba de apa in benzina, facuta la un laborator Matrix. ii dai in judecata ca ti-au pus un filtru prost de benzina, nu ?

capul sus si gura mare. altfel nu se poate.

apropo. n-am avut niciodata incredere in francezi, merg numai la prosteala
madalina
Dragilor, nici-o marca nu acorda garantie la defectiuni imputabile posesorilor.

degeaba va luati de Renault.

Scrie in cartea de garantie ca piesele defectate din vina poserului nu sunt acoperite de garantie? Daca da, singurul lucru pe cre il poti face este sa dai in judecata satia (statiile) de unde ai alimentat. Insa pierzi timp si bani degeaba, pentru ca rtu nu poti demonstra ca nu ai bagat benzina furata si alte chestii de gen.
G e o r g e
mai oameni buni. sa presupunem urmatorul caz .
urmatorul caz este unul ipotetic .
tu vinzi televizoare . televizoare alimentate la 220v . un client iti cumpara un televizor . il baga in priza si electrica iti da pe fir mai mult. desi in manualul de instructiuni zicea : " A se alimenta la 220v" televizorul primeste 380 si se prajeste.
clientul vine inapoi cu televizorul stricat si cere sa il inlocuiti . ce faceti ?
James Kilowatt
Ii schimbi clientului scula, ca el nu trebuie de fiecare data sa bage intai un cui in priza ca sa afle daca sunt 220 sau mai multi, si apoi dai Renelu' in judecata daca te prinzi ca a fost vina lui sa-ti recuperezi paguba.

Problema cu benzina e ca nu stii pe cine sa dai in judecata si nu prea poti aduce probe contra lor...
Insa ii poti trimite o inspectie si poate-l prinde cu apa in benzina si-l inchide...
madalina
Legislatia din Romania prevede in cazuri asemanatoare cu cel prezentat de George ca posesorul bunului sa se judece cu Electrica si nu producatorul, ce n-are nici-o vina.
G e o r g e
exact ! tu , clientul , te judeci cu furnizorul . nu furnizorii intre ei. asa prevede legislatia din romania .

bine , apoi vine varianta #2 :

din nou ipotetic vorbind .

tu vinzi televizoare . televizoare alimentate la 220v . un client iti cumpara un televizor . il baga in priza la 380 . desi in manualul de instructiuni zicea : " A se alimenta la 220v" televizorul primeste 380 si se prajeste.
clientul vine inapoi cu televizorul stricat si cere sa il inlocuiti . ce faceti ?
guerilla
baga tu un tv de 220 la 380 daca poti laugh.gif
fizic vorbind nu ai cum. decat cu patentul cumva.
apoi, chiar daca tv-ul este supralimentat (supratensiune) este vizibil defectul si ce a produs stricaciunea.
pe cand la masini.. e mai greu de dovedit ca e din vina benzinii cu apa.
atat timp cat eu ii arat ca in rezervor am cifra octanica minim 95... sa faca bine producatorul sa repare masina.
a, daca in rezervor am cu adevarat benzina proasta (si n-am fost destul de inspirat sa schimb asta biggrin.gif) atunci da, am o problema pe care trebuie sa o discut cumva cu statia de unde am alimentat si este alta problema
G e o r g e
cu tv ul era un caz ipotetic ... dus la absurd zi cum vrei tu

e simplu ! garantat aia de 95 nu are 95 smile.gif pe testatelea . iti dovedeste imediat ca nu are . un test la laborator pe care tot tu o sa-l platesti .
Penca
Am inteles. Sa-mi explice cineva cum se poate demonstra chestia cu apa in benzina.

Am auzit tot soiul de folcloare de la mecanici. Ca se vede in injector, ca se vede in pompa. Nu cred.

Arata-mi un injector cu apa in el (adica citeva zecimi de ml, ca doar nu sunt 10 l de apa) si eu iti demonstrez ca este condensul creat in momentul schimbarii de temperatura, la scoaterea din motor.

Hai ca este lata. Nu cred explicatia celor de la Renault si o iau drept mirlanie.

Parerea mea, vorba lui Nea Nicu Vacaroiu...
G e o r g e
parerea mea este ca gresesti .

se verifica apa din rezervor . punct ! ai apa in rezervor si benzina ta nu este min 95 . este vina ta ca nu ai alimentat cu ce cere masina .
CRG
@festina:

pentru linistea sufletzelului meu, de unde ai alimentat cel mai des?
asaa, stii tu, sa-mi fac o imagine de ansamblu...
James Kilowatt
Daca vre-un constructor ar admite ca-i crapa masina pentru ca benzina are cifra octanica 85 sa zicem si nu 95 cum a scris el, ar da faliment.

Insa cu apa e altceva. Insa eu bag mana-n foc ca mecanicul a dat vina pe benzina inainte sa faca vre-o analiza.
G e o r g e
de ce sa dea faliment ?

orice aparat / masinarie ... are niste parametrii de functionare unul minim si unul maxim . niste marje . pai tu esti sub marja data de producator .
FESTINA
QUOTE(CRG)
@festina:

pentru linistea sufletzelului meu, de unde ai alimentat cel mai des?
asaa, stii tu, sa-mi fac o imagine de ansamblu...


De la OMV-super 100 (cel mai des), PETROM - TOP 99, LUKOIL - 98 (mai rar), MOL - evo premium (o singura data)

Niciodata nu am bagat benzina de 95, de cand am masina. Niciodata nu ma bagat benzina de la benzinarii particulare nici macar un litru.
James Kilowatt
Pai e cum ai spus mai devreme, pe testate in 99.9% din cazuri benzina nu are parametrii pe care ar trebui sa-i aiba, insa asta nu inseamna musai ca dauneaza motorului. In plus, apa in benzina nu-i modifica cifra octanica (cred).
Pe langa parametrii functionali, mai treubuie sa existe si o marja de siguranta. Tu ai lua una daca ti-ar spune ca o benzina de 94 iti distruge motorul? Nu ca merge prost, nu ca nu trage si consuma, ci-ti paradeste motorul injectia. Ai lua asemenea masina?
G e o r g e
exemplu concret.

dacia supernova . alimentat omv 98 ( nu exista 100 atunci ) . plecat spre bucuresti din iasi . in bucuresti si-a dat obstescul sfarsit motorul .

dacia a reparat motorul pe banii posesorului cum ca acesta alimentase cu benzina ce nu corespundea .

proprietarul a incercat sa dea in judecata omv dar omv spune simplu. dovedeste ca ai bagat benzina DOAR de la noi . ca intre iasi si bucuresit nu ai mai bagat din alta parte . cine pierde ? consumatorul .

PS : omv de ceva bun timp incoace are combustibil de calitate indoielnica sad.gif
FESTINA
QUOTE(MR28673)
Daca vre-un constructor ar admite ca-i crapa masina pentru ca benzina are cifra octanica 85 sa zicem si nu 95 cum a scris el, ar da faliment.

Insa cu apa e altceva. Insa eu bag mana-n foc ca mecanicul a dat vina pe benzina inainte sa faca vre-o analiza.


Da asa a si fost nici macar nu se uitase la masinina si m-a avertizat pe un ton destul de arogant ca daca se gaseste apa in benzina reparatia o platesc eu.
M-am inervat, iar discutia a continuat pe un ton destul de ridicat, ajungandu-se pana si la mici amenintari sau ironii.
James Kilowatt
@Festina Tipic atitudine de mecanici auto. Nu doar doctorii se cred Dumnezeu

@George Logic ar fi sa te duci frumos cu autoritatile la benzinaria de unde ai luat benzina aghesmuita, sa ia esantion de benzina si daca e aceeasi cu cea pe care ti-a gasit-o mecanicul in rezervor, sa-ti plateasca si motorul si sa si inchida benzinaria respectiva.
FESTINA
Oricum pana la urma verdictul nu e dat.

Simtome masina.
- porneste la a doua a treia cheie (ma rog apasare pe buton start)
- produce un zgomot ciudat, la inceput mai rar si numai in diminetile reci, dupa aceea din ce in ce mai des
- da in bot in viteza 1 si 2
- turometru se ridica si cobara inre 650 si 1000 turatii

Prima vizita la SERUS
- sa defectat avansul (sau ma rog piesa, piesele care inlocuiesc clasicul avans care era la dacie)
- cand am luat masina am constat ca doar zgomotul nu il mai producea ca in rest simtomele erau aceleasi

A doaua vizita la SERUS
- sa schimbat o bobina arsa si era murdara o calapeta de la nustiu ce galerie de aer.
- cand am luat masina a mers a pornit nu mai dadea in bot, dar dupa cateva ore lasata nepornita simtomele au continuat

Asa ca luni voi fi din nou la ei si sunt curios ce imi mai gasesc la ea. Ca apa in benzina nu au gasit.
FESTINA
Eu va spun clar ca daca se ajunge pana la urma la acesta conluzie defectiunea se datoreaza apei din benzina si eu trebuie sa platesc reparatia.

1. Va iesi un scandal de zile mari.
2. Va fi ultima masina Renault pe care am cumparat-o, nu vreau sa mai aud de ei.

De aceea v-am intrebat daca si la alte reprezentante (service-uri) au aceiasi opica in solutionarea acestei probleme.
lucian14
masina nu are un filtru de benzina care ar trebui sa opreasca si apa ?

de fapt eu nu cred ca se poate strica un injector doar ca exista putina apa in benzina

Shell respectiv OMV au cea mai multa benzina botezata (cu apa) de cand eu ma stiu... asta de la hotii de patroni care au fransizele de rahat cu marile corporatii (de altfel e unul din motivele ptr. care shell a dat faliment in Ro)
cosmin45741
producatorii sunt nemultumiti de conditiile de exploatare a masinilor in RO si dau indicatii f. clare importatorilor si reprezentantelor sa nu schimbe f. mult pe garantie...stiu asta de la un amic de-al meu, sef de service la o reprezentanta mare in BC...
de aici- magaria...
pe langa faptul ca nu-ti spun la revizie daca e ceva defect decat daca e evident sau ai reclamat tu...
parerea mea- OPC-ul daca fac figuri
TLS-09
FESTINA
Discutia lansata e mai lunga.
Oricum nu esti tu de vina. Benzina este bine sa o bagi de la producatori consacrati dar nici acolo nu mai poti fi sigur in ziua de azi. Totusi am sa-ti spun ca la a doua revizie la a mea( 30.000 Km) , cand au dat jos filtrul de motorina si l-au scurs intr-o sticla de plastic din 200 grame motorina(ce mai era pe filtru) era 0 (zero) grame apa. Bagasem de cand o am doar de la OMV sau de la MOL si doar de import. Deci se poate.
Acuma oricum tot nu esti tu de vina, tu platesti benzina si presupui ca asta ti se da la pompa.
Sfatul meu : stai langa masina la Service. Daca nu ai apa si cauza e alta, pleaca o ora de langa masina ca au baietii robinet si nu-i asa greu sa ai si apa in benzina. Ce ii doare mana sa-ti bage ca sa ti-o arate pe urma.
Nu vad in ce mod pot ei stabili cu certitudine daca ai apa in benzina sau ai avut (cu exceptia situatiei golirii rezervorului). Vezi pe forum si solutii impotriva apei in benzina si incearca-le inainte de a te duce la ei.
Abureste-i ca te-ai consultat cu un expert tehnic auto de pe langa Tribunalul .......(in raza caruia locuiesti) si ca ti-a spus ca asa ceva nu se poate demonstra. Mai spune-le ca daca trebuie o sa faci o expertiza tehnica auto sa se constate cum stau lucrurile si ca pe urma ii dai in judecata si ii rupi de bani. Poate asa se razgandesc. Daca tot incearca sa te minta ei incearca sa-i aburesti si tu, nu te costa nimic.
Daca reusesc sa-ti demonstreze ca totusi au dreptate si daca te conving si pe tine de asta e cam nasol. De unde mai stii tu ca ai alimentat cu apa la o statie sau la alta, mai ai bonurile de benzina (scrie oare pe ele ca au pus si apa?), cum demonstrezi in ce data si la care statie te-au tepuit?
Daca se intampla instantaneu dupa alimentare e mai simplu stii care-i chestia , chemi OPC-ul se verifica si-i arde. Macar ai cu cine sa te judeci. Dar in alte conditii adio.
Ramane sa te tii pe pozitii la reprezentanta si sa faci scandal monstru. In tara asta inca se merge pe ideea ca "cine tipa mai tare are dreptate". De regula clientul tipa mai incet. Incearca sa contrazici regula.
Vezi ca s-ar putea sa fie alta chestie si daca e alta dupa ce repara mai fa o tura de scandal, fa-i tampiti si incapabili ca daca te mai intorci alta data cu alta chestie macar sa-ti stie de frica si sa preferea sa lase de la ei decat sa inceapa circul iarasi.
Daca ai mai fost la ei si ti-au schimbat macar un surub, fa scandal ca nu-s in stare sa afle ce-i cu masina si ca se grabesc sa te acuze aiurea pe tine fara ca ei sa fie capabili sa dea o solutie.
E cam aiurea sa te instig la scandal dar cred ca alta solutie nu ai.
Asteptam sa revii si nu doar atat: sa revii cu vesti bune!
lucian14
perfect de acord cu Cristy ... exista 2 moduri de a rezolva o pb. in Romania:
1. the easyway... dai spaga (nu sunt de acord cu ea ,.. dar asta e tara de rahat)
2. the hardway....faci scandal monstru sa te stie de frica (nu este sanatoasa metoda ptr. sanatate ca te enervezi ... dar are efecte incredibile)

cu vorba buna nu exista... este o utopie + esti luat de prost (fraier, sucker, papagal, molau, noob, samd...)
FESTINA
Fratilor e graosa rau.

Am fost luni in service am luat-o marti, miercuri am fost cu ea din nou, azi am fost in service si inca nu e gata.

au schimbat pana acu
- clapete
- injectoare
- ulei
- catalizator
si daca face la fel schimba si calculatorul, o sa va spun mai concret cand vad fisa de raparatii ca mi-au insirat atatea ca nici nu stiu unele la ce folosesc.
Momentan sunt ingrozit si nu stiu daca masina mai merita sa o tin, chiar cu 1/4 de motor schimbat smile.gif in garantie.

Si cei din service sunt dea dreptul socati, aud tot felul de replici de genul "anul trecut cei de la serus au vandut 3.700 de masini Megane II si la nici una din masini nu au mai intalnit asa ceva" sau 2 mecanici mi-au spus ca lucreaza de 4 ani la serus si asa ceva nu au mai vazut"

Si culmea nu au gasit nici apa, nici gunoaie in motor.
Va tin la curent.
TLS-09
Festina draga ne pare bine ca a cazut faza cu apa in benzina. Intelege-i si pe mecanici trebuiau sa dea vina pe cineva (aveau de ales intre producator si tine, iar alegerea nu este greu de facut in conditiile astea)
Din pacate trebuie sa-ti spunem ca ne pare si rau si sincer ne pare rau pentru ceea ce patesti (am folosit pluralul pentru ca in mod cert nu sint singurul de pe forum care te inteleg).
Incercam sa ne imaginam prin ce treci insa cred ca ai nervi de otel ca altfel eu , in locul tau, dadeam foc la service.
Raman la parerea ca masinile franceze sint....., fara sa te invinovatesc pentru ca ai luat una, este o parere personala si atat, in fond noi le cumparam nu le fabricam .
Despre service la "frantuzesti" nu spun nimic pentru ca felul in care m-as exprima ar duce la eliminarea mea de pe forum. Nu spun pareri aici ci doar cele aflate de la doi dintre colegii mei care au masini franceze.
Doamne ajuta ca ai garantie la ea si ca te situezi in intervalul potrivit.
Nu uita ca si garantia se termina. Gandeste-te din timp la asta.
Asteptam vesti mai bune si in cele din urma concluzia: ce naiba poate sa aiba.
Textele de genul "asa ceva n-am vazut si asa ceva n-am patit" nu sint menite decat sa le ascunda incompetenta,asa ca arde-i in continuare cel putin pentru felul in care s-au puratat cu tine la inceput.
Bafta!
FESTINA
Am luat masina si merge pana acu biggrin.gif , mai vedem zilele urmatoare, ba chiar mi se pare mai bine reglata decat inainte de defect, nu stiu de ce dar parca nu mai e asa de galagioasa in turatii.

Ce a avut pana la urma, dupa 3 saptamani de stat in service.
S-a stricat avansul, care am inteles ca la Megane se face cu ajutorul unui pinion direct in axul cardanic, functionand prost acest pinion a parajit mai departe blocul electric care controla avansul, acesta a defectat injectoarele si catalizatorul, autonat functionand prost injectoarele s-a depus calamina pe scaunele de la supapele de la chiuloasa.

Ce s-a schimbat:
1. acel pinion care tine loc de avans
2. blocul electric al acestuia
3. toate injectoarele
4. catalizatorul

Si au fost periate pt. indepartarea calaminei scaunele de la chiuloasa.

Ceea ce m-a mirat e ca nu mi-a dat nici o hartie cu operatiile facute sau cu piesele schimbate, mi-au povestit doar ce s-a ilocuit si care a fost defectul, mi s-a spus ca numai daca nu era in garantie, imi dadea o factura detaliata cu fiecare operatie in parte si fiecare piesa schimbata.
Mi s-a parut putin suspect.
Nu am o detaliere la cat ar fi costat reparartia daca nu ar fi fost in garatie, dar la o estimare grosiera facuta de cei de la serus e undeva intre 4.000-5.000 de euro cu tot cu manopera.

Credeti ca merita sa o mai pastrez sau cu prima ocazie sa o marit.
Astept pareri.
TLS-09
Interventia este majora dupa parearea mea.
Daca au lucrat bine si au inlocuit tot ceea ce trebuia in mod normal nu apar probleme. Dar daca nu?(de fapt tu ai cerut raspunsuri si nu alte intrebari , insa eu de cate ori mi se pune o intrebare prefer sa ofer o noua intrebare in loc de raspuns).
Referitor la factura vreau sa-ti spun ca un prieten care a dus masina in garantie la service(aceeasi marca) a vazut ca se intocmeste factura(tot asa cum a vazut ca desi i-au schimbat niste bucse i-au bagat si doua telescoape pe factura). El n-a comentat ca oricum era in garantie dar te-ai prins cum fac baietii rost de piese noi pe gratis. Turcu plateste!(sau ma rog francezul aici).
Cat costa in mod normal puteau sa-ti spuna ca in fond au valoarea pieselor si stiu cate ore au normat pentru manopere.
Sincer daca as avea ceva bani deoparte as vinde-o si mi-as lua alta(nu vreau sa ma leg de marca dar as schimba opta pentru altceva).
Defectiunea ta pare prea ampla pentru un motor in garantie si pentru a mai avea incredere in ei.
Felul in care s-au comportat cu tine in conditiile in care nu erai vinovat (apa in benzina nu-i asa) te face sa fii foarte suspicios cu privire la calitatea serviciilor.
Schimba-o daca poti.
Arheopterix
Poate masina avea nu stiu ce defectiune minore,reparata sau reglata f usor si repede.
Restul era un tam-tam ptr scoaterea pieselor din magazie si montarea lor pe alta masina la negru.
Si asta e o pisibilitate la noi in tara nu?
TLS-09
Este si este des intalnita.
Acuma aici e ca in bancul cu optimistii care vad un pahar pe jumatate plin si cu pesimistii care vad doar un pahar pe jumatate gol.
Poate ca asa este au trecut piesele aiurea, dar daca nu?
CRG
depinde si cat mai e in garantie..Oricum, daca o vinzi, pierzi enorm la ea.. deci nu stiu cum as proceda. Dar cum a zis si Cristian, daca as avea ceva pus de zile negre, as schimba-o, pentru ca cine stie ce mai urmeaza, mai ales dupa ce iese din garantie..
FESTINA
QUOTE(Arheopterix)
Poate masina avea nu stiu ce defectiune minore,reparata sau reglata f usor si repede.
Restul era un tam-tam ptr scoaterea pieselor din magazie si montarea lor pe alta masina la negru.
Si asta e o pisibilitate la noi in tara nu?


Mi-ar place sa cred, ca ar fi avut un defect minor, si ca restul a fost doar pt. a mai scoate un rand de pise pe garantie, dar reparatia s-a facut in mai mullte etape de mai multe ori mi-au spus ca e gata si ca au remediat defectiunea, si in mai multe randuri m-am intors cu masina inapoi in service comportandu-se la fel.

E adevarat ca gosul pieselor a fost schimbat in ultima etapa, atunci cand a stat 3 saptamani.

Dar am desfacut capota, si e adevarat ca nu se vede mare lucru ca tot motorul este capsat, dar toate galeriile si furtunele care intra si ies de la blocul de injectoare sunt schimbate.

In alta oridine de idei, in aceste 3 saptamani am mai fost pe la service si sa vad care mai e stadiu reparatiilor si am vazut masina desfacuta, nu vad ce rost ar fi avut sa o desfaca toata daca era doar o defectiune minora.
FESTINA
QUOTE(CRG)
depinde si cat mai e in garantie..Oricum, daca o vinzi, pierzi enorm la ea.. deci nu stiu cum as proceda. Dar cum a zis si Cristian, daca as avea ceva pus de zile negre, as schimba-o, pentru ca cine stie ce mai urmeaza, mai ales dupa ce iese din garantie..


Mai am doar o luna de garantie, adica am fost pe ultima suta de metrii, sau pot sa spun ca am avut un norc chior, ca nu a picat peste 2 luni.
Iar masina are 30.000 de Km.

Cat despre maritat, ai perfecta dreptate ca voi pierde extraordinar de mult, masina fiind in leasing inca un an si jumatate, dar pe de alta parte ma gandesc ce ma fac daca peste 6-8 luni am o defectiune la fel de mare, sau recidiveza fiind un defect de fabricatie.
TLS-09
E foarte greu de dat un sfat aici. Presupunand ca reparatia este temeinic facuta eventuale alte probleme daca apar vor fi de alta natura.
Eu am o parere foarte proasta despre "franceze" dar nu vreu nici sa absolutizam. Daca s-a nimerit sa se strice a ta nu insemna ce este o defectiune frecvent intalnita(incearca sa vezi si asta daca a mai aparut).
Poate la fel de bine sa te tina ani de zile in continuare fara probleme si asta sa fie singurul incident(mai ales ca din ceea ce spui despre faptul ca ai vazut-o desfacuta deduc faptul ca au lucrat pe bune la ea).
Vezi si daca beneficiezi de garantie pentru manopera facuta (separat de repararea in garantie sau inlocuirea in garantie a pieselor) si cat este aceasta garantie, sau daca nu garanteaza "extra".
Incearca sa pui pe o hartie toate "+" -urile si "-" -urile ( daca s-a stricat si la altii doar chestia aia sau si altele, cat de des, cati bani ai sa mai pui pentru alta, cat iei pe ea, cat te costa sa o mai tii, cat vei pierde din pret in timp........... )si decide pe urma.
Daca nu poti nici asa da cu banul.
Oricum prea multe certitudini nu poti sa ai in privinta felului in care vor evolua lucrurile daca o pastrezi asa ca lasa destinul sa-si spuna cuvantul(daca nu poti decide altfel).
Sau daca vrei o certitudine gandeste-te ca daca o vinzi si-ti iei alta noua stii o treaba: alta masina, alta garantie, alte senzatii totul nou.
Sincer un sfat decisiv este greu de dat insa speram ca alegerea sa fie buna.
Bafta!
Arheopterix
Festina,
Poate au fost schimbate piesele cu unele noi.
Ale tale poate erau bune,dar a avut nevoie "cineva" de ele...
Numai speculatii!
TLS-09
Arheopterix unde ai vazut tu sa desfaca un motor doar ca sa justifice piesele. Fii realist. Romanul daca trebuie sa munceasca atat ca sa fure se lasa pagubas fii sigur.
Puteau sa le fure si sa spuna ca l-au desfacut si l-au facut la loc in alea 5 minute cat se duce proprietarul dupa o cafea, dar sa desfaca pe bune ca sa fure, greu de crezut.Efort prea mare draga.
Poate ca trebuia desfacut si ca nu au schimbat tot ceea ce spun dar altfel teoria ta nu tine.
In plus, daca-l desfaceau ca sa fure piesele fii sigur ca le curatau pe cele vechi si le puneau tot pe alea, dupa care le pastrau pe cele noi.
Arheopterix
Piesele lui Festiana veau 30000-tot noi se cheama.
La cate furtisaguri mici si jafuri la drumul mare,mai stii ce te asteapta?
C Z R
Festina eu as vinde-o si mi-as cumpara alta marca de masina, mai este un exemplu aici pe forum cu megane II care o vinde si isi cumpara o masina adevarata biggrin.gif pentru ca e foarte suparat pe aceasta masina, daca vrea sa comenteze el si sa-ti spuna asta vom vedea. Si eu am avut probleme la motor cu o masina inca din garantie si dupa vreo cca. 15 mii de km m-a lasat motorul asa ca grabeste-te si vinde-o urgent, sunt atatea masini mai bune care te asteapta cu bratele deschise biggrin.gif
ncristi
@festina

Aceeasi masin ca a ta, alimentez zilnic de la petrom, benzina 95 si 99+ (majoritatea 95-motive de naveta smile.gif ), am 25k si nici o problema. Masina merge impecabil.

Daca au fost asa intreventii mari au as vinde-o.

Oricum, putin surprinzator ca cele mai ciudate probleme apar pe un forum ca masini.ro si nu aparpe un forum gen reno.ro care este vizitat de mult mai multi posesori de megane II blink.gif .Intreaba-i si pe baietii d'acolo poate cineva s-a mai confruntat cu o asemenea problema.
FESTINA
O sa ii intreb, dar cand o sa mearga si forumul biggrin.gif pana una alta mai asteptam, si discutam tot aici pe masini.ro care chiar functioneaza.
ncristi
QUOTE
A sa ii intreb dar cand o sa mearga si forumul pana una alta mai asteptam, si discutam tot aici pe masini.ro care chiar functioneaza.


Forumul ala a functionat mereu smile.gif
FESTINA
offtopic.gif
PB WARNING [2] mysql_connect(): Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (111) (Line: 120 of /ips_kernel/class_db_mysql.php)
mySQL error: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (111)
mySQL error code:
Date: Tuesday 07th of February 2006 10:46:16 AM

Acu nu !!!
ncristi
Pana acum 5 min a fnctionat blink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.