Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Lenon Cupra R sau Honda Civic Type R?
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Radu52653
Sal vreau sa imi iau o masinuta de 200CP cu motor sa nu fie peste 2 l si nu stiu ce sa aleg!Intre o cupra R sau civic type R! As prefera Civicul dar cred ca are ceva taxe in plus ca nu e din UE. Pretul lor second este destul de bun,iar taxele nu sunt asa mari.
Fiind un fan Alfa mi-as lua 147 GTA cu 3.2 V6,dar aia e la alti bani si niste taxe si acize mult mai mari.
Dragos64713
Cred ca un motor aspirat la 8000 ture nu se compara cu nimic!HONDA!
Mihai63349
Adevar graiesti!
DORU
Daca e vorba de masini SH, atunci si eu as inclina spre Honda...
Totusi, daca ai da detalii despre cele 2 masini pe care le ai in vedere (km, an fabr, dotari, etc) am putea cu totii sa-ti oferim pareri mai argumentate.
DragosS
Eu am mers cu ambele masini si trebuie sa spun ca sunt impresionante.Seat Leon Cupra are motor 1,8T cu 2 variante de putere:210cp si 225cp.Eu Leon as alege pentru motorul turbo.Si la Honda mai este o chestie care ma deranjeaza.Nu ma pot obisnui cu amplasarea schimbatorului.
DORU
Leon Cupra R mai are parca si o versiune V6 pe benzina, la 204 CP... aspirata deci. :wave:
griffonu
Cupra. Posibilitati de tuning ulterior mult mai mari, rezultand intr-o Honda ramanand in urma smile.gif Bineinteles, daca performantele te intereseaza.

-rpm
Radu52653
Nu am mers cu un type R,dar mi-a zis un prieten ca e bestiala masina la +8000 turati,si remarca cu schimbatorul ala plasat cam sus mi-a placut.
Cupra are si versiune de 2.5 V6 de 205 cp,dar nu vreau ca motorul sa fie mai mare de 2l (motive economice)-taxe,imopzite...
Nu stiu cu stau la capitolul fiabilitate,cat duc motoarele astea.
Cat despre tuning,nu stiu ce sa zic.Ce poti sa mai faci motorului de 1.8T de pe Cupra?un chip eventual.
G e o r g e
pe amandoua motoarele poti face muuuuuuuuuuuuuuuuuulte rau. bani sa fie .

acum ma bag si eu ca vita in propozitiune , dar te-ai uitat si la competitie ? de ce doar astea 2 modele ?
Legionaru'
QUOTE(G e o r g e)
pe amandoua motoarele poti face muuuuuuuuuuuuuuuuuulte rau. bani sa fie .

acum ma bag si eu ca vita in propozitiune , dar te-ai uitat si la competitie ? de ce doar astea 2 modele ?


O Impreza STI WRX nu merge? biggrin.gif
G e o r g e
nu ca aia e cu 10 000 mai scumpa decat masinile enumerate de el smile.gif
DragosS
Leonul de 204cp este doar Cupra daca nu ma insel.Oricum nu se mai produce acea variante de vreo 3 ani.
Radu52653
Hehehe Impreza!Alti bani alta veselie,plus ca e naspa faza cu japonezele astea la taxe.Oare pe leasing cu e treaba?
G e o r g e
pe leasing platesti 30% din valoarea reziduala ( 20% ) . punct.

ca la honda nu ai avea aceleasi conditii laugh.gif
DORU
QUOTE(DragosS)
Leonul de 204cp este doar Cupra daca nu ma insel.Oricum nu se mai produce acea variante de vreo 3 ani.


Ai dreptate, dar omu' a zis ca vrea SH, asa ca era si motorizarea asta o solutie...
G e o r g e
daca vrei SH si masina a fost inmatriculata in UE nu mai exista probleme smile.gif
DragosS
Stiu,dar ideea e ca nu era Cupra R,era doar Cupra.Cupra 4 de fapt,pentru ca pe leon acea motorizare venea numai cu transmisie 4x4 parca.
DORU
Adevar graiesti!

Cupra4 venea cu tractiune integrala pe versiunea V6 205 CP... arigato.gif
griffonu
La ambele motoare poti sa faci multe. Dar n-ar fi rau sa poti sa calatoresti afara, pentru respectivele operatiuni, chestie care nu e chiar la indemana oricum. Si mai si costa ceva ceva...

Leon-ul are motor turbo si e infinit mai simplu de tunat si mai ieftin. Civic Type-R-ul e aspirat, mai rafinat, mai fun la sunet, dar cand va veni vorba de tuning, e mult mai dificil. Am avut un Clio Sport vreo 2.5 ani si am cercetat ceva problema, ca sa zic asa smile.gif

Pe langa asta, tot ce tine de grupul VAG e mult mai cunoscut in Romania. Sunt o gramada de firme care-ti pot face chip tuning rapid pentru 1.8T-ul cu pricina si castigul in putere e frumusel, chiar fara sa intri in amanunte gen schimbat turbina etc.

Daca cercetezi nitel, o sa vezi ca Civic-ul, ca o masina aspirata si pe deasupra japoneza, e mult mai greu de tunat. Ah, da, sigur, se poate pune un kit de turbo (nu stiu sigur, dar trebuie sa existe) si o gramada de alte lucruri (throttle bodies etc.) Dar daca faci socoteala la bani, timp si - mai ales - la numarul de oameni care "s-ar baga" sa faca asa ceva in Romania... ajungi sa iei Cupra-ul smile.gif

Una peste alta, daca iei Civic-ul, un tip care ia Cupra-ul si baga in el 300 EUR o sa te "bata". Nu ca asta ar fi cel mai important lucru din lume. La o adica, Civic-ul are o imagine mult mai "rafinata" decat Leon-ul, macar pentru faptul ca sunt j' de milioane de Leon-uri pe strada. Daca insa te intereseaza performanta si astea sunt singurele doua masini din ecutie, Cupra e raspunsul, in opinia mea.

-Auto Enervacion
Razvan63342
intotdeauna o sa existe cineva care sa te bata griffonu. chiar si cu aceeasi masina ca a ta, aceleasi modificari pt ca tine si de talent. daca am inteles eu ce s-a intrebat initial ... masina de aprox 200cp - ulterior am descoperit ca se considera un SH? - daca nu am inteles bine ... imi cer scuze anticipat. nu s-a mentionat nicaieri de chip tunning sau de orice alt tip de tunning. daca este vb de SH sau daca ai de gand sa tii masina ceva mai mult timp ... go for the civic - fiabilitatea masinii este cu siguranta mult mai ridicata decat a Seat-ului. partea proasta este ca, in romania te obliga la revizia de rigoare la cativa ani si nu stiu care sunt diferentele de intretinere intre cele doua masini - cu toate ca daca imi aduc eu bine aminte la porsche rom te indoia de bani sa o faci. daca vrei performante ... cum spunea griffonu ... pardon ... chiar si cu tunning nici cu type-R nici cu cupra nu o sa ai sanse la liniute daca asta este gandul. daca vrei o masina de 200cp ... well ... potem avea o dezbatere fiabilitate Vs looks Vs costuri intretinere in functie de ce te intereseaza. ca si fapt divers ... acum cateva luni am gasit pe yahoo o Supra cu ceva tunning facut pe ea in jur de 14k$ daca imi aduc eu bine aminte ... pacat ca te mai costa si cargo-ul pana in romania si ca, daca nu ma insel eu nu are EURO3 tongue.gif
Fuscobal
Honda e cea mai ieftina si face foarte multe de banii ei. Cupra-R este la fel de rapida si in linie dreapta si pe circuit dar...posibilitatile imediate de modificare sunt mult mai mari. Motorul 1.8T de pe Cupra ajunge la 260-270CP cu modificari minore si bani putini. Ca idee, 1.8T tine 300CP cu internele stock si recordul mondial pe un astfel de motor este pe la 500CP ( evident ala tine cat un motor de F1) dar poate fi fiabil la 300CP. Despre honda nu prea stiu dar in mod normal, fiind aspirat la origine are nevoie de modificari ceva mai scumpe pentru puteri mari. Per total, comparate numai prin prisma motoarelor, 1.8T este superior ca si performante in varianta stock dar Type-R compenseaza prin greutate redusa, la fel ca si fata de GTI ! Pe de alta parte, Cupra si mai ales GTI castiga la capitolul reprize detasat datorita cuplului mult mai mare. Avand in vedere faptul ca probabil 99% vei merge pe sosea si nu pe circuit, cred ca reprizele conteaza foarte mult ! Bafta cu alegerea !
Fuscobal
PS : vezi ca era de vanzare un Cupra-R de 272CP pe VwForum la 19.500E parca. daca masina este in stare buna, pretul e bun !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.