Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Opel Astra GTC
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel
2dor
De pe data de 5 august a acestui an conduc un Opel Astra GTC...as dori sa vorbesc cu toti posesorii de GTC de pe acest forum...
2dor
De asemenea voi raspunde la orice fel de intrebari legate de Astra GTC, sau Astra H...sper sa avem cat mai multi posesori de GTC cat mai curand posibil, pentru ca este o masina cu adevarat speciala...
DragosV
Pai sunt cateva mii de posturi despre Astra h si implicit GTC si tu ai gasit sa vorbesti singur smile.gif

Cauta inainte de a deschide topice. Posesori de GTC sunt pe topicul cu Astra H care e si "sticky".
Seri
Ce comportament rutier are, in comparatie cu alte modele compacte testate? In toate testele din AMS care includ si Opel Astra, acesta iesea destul de rau, intodeauna fiind dupa Golf, Focus, Octavia, chiar Megane, C4 sau 307.
Nu deschizi un topic de consiliere auto? laugh.gif
2dor
Comportament rutier...eu zic asa...
1. focus
2.golf
3. astra
4. megane

din aria asta de preturi...ca daca vorbim de seria 1 si audi a3...

Octavia, pentru mine nu este o compacta desi practic este...nu poti sa compari octavia cu astra...din pacate... biggrin.gif

Se comporta foarte bine, mai ales ca GTC este mai jos cu 15 mm fata de astra h hatchback, iar cu ids plus e mai joasa si cu 15 mm...este destul de tricky insa si as sfatui oamenii linistiti la focus sau golf...intai subvireaza (deh, tractiune fata...)....daca bruschezi volanul stanga dreapta pe suprafete cu aderenta scazuta pleaca de spate destul de violent, daca si viteza este mare...puntea rigida, asta este...ideea este ca daca nu ai prezenta de spirit si ceva experienta pe ud fara esp poti sa te rasucesti pe drum...dar traiasca eletronica si ids plus, pot sa-si cumpere astre si cei mai linistiti...oricum lasand gluma la o parte...ids-ul plus ajuta mult o masina cu punte spate rigida...comparativ cu megane, astra este de 3 ori mai sigura, si aici contribuie si directia perfecta dupa parerea mea...
DragosV
Eu as avea alte pareri asupra clasamentului de mai sus dar nu vreau sa le discut ca supar lumea.

Din ce spui tu despre comportamentul masinii tale imi este clar ca se comporta total diferit (a mea si a ta). Eu am motorul foarte greu pe fata, automat alta repartitie a greutatii si am si citit in niste pdf-uri ca suspensiile sunt reglate diferit in functie de motor (si normal de astfel). La mine singurul caracter care apare la limita este subvirarea dar spatele a stat mereu la locul lui.

Eu am impresia ca pe sport ESP-ul iti ofera mai multa libertate inainte sa intervina. Asta comparat cu sport off. Tu ce zici? Ai remarcat asa ceva?
2dor
blush.gif
Asta chiar nu am incercat...cu ESP cuplat pe sport...o sa incerc, pe bune sa vad ce se intampla...oricum masina ta este mai grea pe fata...ideea este ca a mea este mai joasa putin si mai stiff...la punte spate rigida si cu suspensie sport devine si mai supraviratoare...am un prieten cu un A4 vechi cu supensie sport si ditamai rotile...pleaca de spate pe asfalt normal...tarziu ce-i drept dar cand pleaca pleaca de spate, sare ca un arc...la mine se mai vede asta si la franarea cu frana de motor in regim de urgenta...joaca spatele...
DragosV
Eu am o indoiala ca GTC-ul este cu 30 mm mai joasa decat un 5 usi standard. Eu stiam ca vine standard cu -15mm dar IDS+ sau pachetul sport nu mai reduc garda la sol cu inca atat. Si am mai intrebat pe cineva si tot asa stia.

Teoretic masina ta ar trebui sa stea mai bine ca e mai bine echilibrata. Eu m-am dat cu un Astra H 1.8 in 5 usi dar pe 400m.
2dor
ca o regula de aur, eu nu ma dau...decat la fete... biggrin.gif

Consider ca liniutzele sunt o prostie in tot ceea ce inseamna ele si am ales sa nu particip niciodata. o singura liniutza am facut (pe bune asa) si am batut un golf III gti cu juma de metru...

Oricum nu la liniutze iti dai seama de caracteristicile masinii....ma rog...

Iti garantez ca GTC-ul este coborat cu 15 mm din start fata de un hatchback normal iar IDS plus coboara cu inca 15. Scrie si in mapa de presa. Daca vrei pot sa-ti arat oricand. Coborarea cu 15 mm a caroseriei este singura "declaratie" sportiva a GTC-ului (si scaunele amplasate mai jos in interior cu 7 mm parca)...
florin202
Saut
Numele meu este Florin si am o curiozitate legata de spatiul din interior la GTC.
Este spatioasa sau nu?
Ma intereseaza in special spatiul locurilor din spate
Seri
Este suficient spatiu in spate, aproape la fel ca si la modelul cu 5 usi.
Daca stau 3 pasageri in spate, cei de pe margine o sa aiba destul de putin spatiu la cap. Eu am 1.80 si ating plafonul cu parul daca stau pe margine. Daca sunt doar doi pasageri, e spatiu normal si pt cap.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2021 Invision Power Services, Inc.