Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Va rog, ajutor !
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Lada
Gabi42617
Salut la toata lumea !
Am o Ladita 1200, si de vreo saptamina am mari probleme la pornire.
Pina acum am schimbat: platina, condensator, capac delco, bujii noi (alese dupa catalog !), am curatat si carburatorul, bobina e buna.
Ce se intimpla: porneste la prima-a doua cheie, dar nu se accelereaza, indiferent cit apas pe pedala, motorul moare ! Turatia la pornire mi se pare in regula, dar nu se mentine, iar chestia asta ca accelerez si nu se accelereaza ma scoate din minti ! Daca totusi reusesc s-o mentin turata si nu se mai opreste, incepe sa mearga frumos de abia dupa ce se incalzeste cum trebuie ! Nu mai zic de rateuri ! M-am uitat si la plutitor, nu e spart.
Ce sa-i mai fac, ca nu mai stiu ?!
Azi dimineata am omorit si bateria tot incercind s-o pornesc !
Dragos56563
Am patit-o si eu acum vreo luna. La mine a fost carburatorul infundat de la benzina. L-am scos si l-am suflat cu pompa la care am atasat un furtunel subtire. Trebuie sa fiti doi oameni. Unul sa dea la pompa si altul sa puna furtunul pe orificiile din carburator. La mine a mers.

Vezi si tu...

Succes
Gabi42617
Multumesc pt raspuns ! Am facut treaba asta cu suflatul, dar degeaba !
Horia49540
de la distanta e greu de dat un verdict
dar asta pare o problema de shoc, mai ales ca spui ca dupa ce se incalzeste merge bine
da jos capacul de la filtrul de aer si verifica daca atunci cand tragi socul clapeta de sus se inchide complet
apoi, clapeta aia are un dispozitiv pe langa carburator ca un telescop cu arc (e galbui) ala nu trebuie sa fie intepenit, ca altfel nu se mai deschide clapeta de soc un sfert (asa cum trebuie) dupa ce ai pornit motorul si se ineaca
daca aprinderea este buna si bine reglata, atunci eu zic ca e o problema de soc
fa asa o proba simpla: cineva tine mana pe gura carburatorului (obturandu-l aproape total) si celalat da la automat, si trebuie sa porneasca, apoi toto din mana regleaza fonctionarea motorului lol, adica obturezi atata cat trebuie sa mearga si el cat de cat, apoi accelerezi pana la o anumita turatie la care sta, pana se incalzeste (sa nu-i dai in gura la turatie mare, un pic asa) si camm trebuie sa mearga, mai ales ca un carburator de lada nu se infunda asa usor ca unul de dacie sau altceva...
succes si tine-ne la curent ca pe mine cel putin m-ai facut curios
:wave:
Horia49540
se poate ca dupa jde mii de incercari sa se inece motorul, d-aia iti dadea si rateurile alea
uite un procedeu care nu da gres la pornirea unui motor inecat: se INCHIDE socul, se apasa pedala de acceleratie la MAXIM, apoi se da la automat, dipa cateva secunde sigur o ia, la rece poate nu de la prima cheie, dar o ia, apoi ai grija culm a pornit sa reduci repede acceleratia, ca sa nu supraturezi
eu am verificat procedeul asta si pe o lada inecata (nu a mea lol) si pe o dacie si a mers
succes :wave:
Gabi42617
Multumesc pt sfaturi !
Dupa ce am incarcat bateria, am reusit la a 14-a cheie s-o pornesc.
In prealabil am verificat din nou distanta la platina (0,4, corect ?), e drept ca numai la o cama (pe site-ul Lada se recomanda verificarea distantei pt toate cele 4 came), distanta la bujii, le-am curatat si pe astea. Cum spuneam, a pornit, se accelereaza relativ normal. Am incalzit motorul ca lumea, dar tot nu e in regula ! Daca accelerez brusc, din scurt, "da in nas" si rateuri ! Trebuie s-o iau cu binisorul, s-o turez treptat, altfel nu merge !
Avansul cred ca e OK-dupa incalzirea motorului pleaca la sfert, fara sa fiu nevoit sa-i dau pedale.
La relanti e o placere, toarce asa frumos !
Clapeta socului e OK.
Imi pare asa rau ca s-a dereglat, mergea mai bine ca multe masini !
Ce mai ziceti sa-i fac ?
Daca nu si nu, o duc in service ! E drept ca, ca tot romanul, incerc s-o fac eu, sa scutesc "malaiul" !
Multam !
andrei27237
Parerea mea este ca e de la carburator ceva....
Cred ca va trebui sa duci masina la un specialist in carburatore, sa=l regleze si sa-l curete.

Nu cred ca e mai mult de atat.... parerea mea....
andrei27237
ai verificat fisele de la bujii? dau toate scanteie ?


Sti cum se verifica? daca nu iti spun eu sau careva pe aici....
Horia49540
da, de undeva de la carburator este...
vezi ca am scris eu pe undeva pe aici cum poti sa-ti faci carburatorul singur…
pe site-ul lui Georgian inca n-am avut timp, sorry dar in curand…
:wave:
Cristian34561
Salut !
Astazi am reusit sa rezolv, am chemat un amic mult mai priceput ca mine si sper ca miine dimineata sa porneasca.
Asa: garnitura (zic bine ?) dintre cele doua corpuri ale carburatorului, rupta, am schimbat-o. Carburatorul arata de parca facuse 2 razboaie mondiale, l-am spalat; "ciocul" ala de papagal care "scuipa" benzina, aproape complet infundat. Nu mai zic de bujii, luate de curind, dupa catalog ( :evil: ), numai una mai mergea ca lumea, asa ca am luat unele noi. Ce sa zic, sunt multumit, trage ca lumea, are demaraj, sa vedem cit o tine !
Amicul a mai facut o chestie, sa-mi spuneti va rog daca e bine sau nu: mi-a scos furtunul ala gros care vine in filtrul de aer, si l-a lasat sa atirne sub masina; a zis ca, fiind motorul uzat (cam papa ulei) imi baga "otrava" in carburator.
Va multumesc din nou pt sfaturi !
Horia49540
eu am mai zis de multe ori ca furtunul ala trebuie sa stea la laocul lui, dar daca e foarte uzat motorul macar pune-l undeva unde sa nu dea apa in el la vreo balta si pune-i o sita la gura imbibata in ulei (sita prinde-o bine sa nu scape inauntru:)
:wave:
si daca era asa infundat baga-i o data un engine flush - e o chestie de la 2+2 parca de se pune la un plin de benzina si curata sistemul de alimentare
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.