Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Magazine accesorii moto
Masini.ro Forum > Masini.ro > Masini pe doua roti
pretorian
Salut,
vad ca pe topicul asta nu prea sunt amatori blush.gif .
Totusi am si eu o intrebare: se poate sa-mi spuna si mie cineva cateva magazine(adrese) cu accesorii moto?
multumesc anticipat
pretorian
Chiar nu stie nimeni cateva magazine in Bucuresti :evil:
petre 1
Este unul in Militari (prin zona unde s-a construit Cora) Yamaha ,la parterul unui bloc.
cioaba
am un coleg care si-a luat multe chestii faine, in special echipament de protetie. il intreb de unde si-ti spun dupa rev. personal nu stiu prin bucuresti, ma enerveaza sa bat o gramada de km ca sa cumpar cava. :bash:
pretorian
multumesc la amandoi si astept , m62949 de aceea am pus intrebarea tocmai ca nu fiu nevoit sa caut de nebun prin oras biggrin.gif
petre 1
aa si mi-am adus aminte ca cei de la Yamaha au un secvice in incinta Politehnici langa un mare service Dacia,e usor de ajuns.
pretorian
merci Petre beer.gif la multi ani
pretorian
Fratilor azi nu am mai putut sa rezist si am iesit cu motorul biggrin.gif ce senzanzatii adrenalina asta........... :naughty:
pretorian
Baietei care va-ti revenit dupa sarbatori acum poate va auceti aminte si de rugamintea mea si anume daca stiti ceva magazine moto spuneti-mi si mie.
merci beer.gif
Andrei Suzuki
Ai incercat pe Dorobanti?Parca e o reprezentanta acolo.Chiar daca nu iei nimic de la ei,macar intrebi una alta. wink.gif
alex64823
un magazin fain e in subsolul de la mario plaza (vis-a-vis de liceul caragiale, fosta "primavara") unde este reprezentanta united motors (importatori kawsaki, cagiva, agusta, aprilia, etc) unde, pe langa motoare e si un magazin cu echipament moto, consumabile...
o solutie buna ar fii sa cumperi motolife sau univers moto, care pe langa ca sunt pline de informatii utile pentru pasionati dar au si multe reclame la tot felul de magazine.
pretorian