Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Intrebari despre Suzuki swift 1993 :P
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Suzuki > Swift
Luchian63783
Salut , mi-am luat si eu acu cateva zile un Suzuki swft din 1993 si are cateva "belele" si vreau sa stiu cam cat m-ar costa si unde sa ma duc . Deci:

- cred ca are toba la final sau pe mijloc fisurata .. ca face putin urat . Cam cat m-ar costa daca ar fii finala sau din mijloc ??
- geamul de la sofer are o belea cand trebuie sa il inchid tre sa trag de el ca la unele dacii , sina sau ce ar fii nu sh .. cam cat m-ar costa si asta ??
- are inchidere centralizata si la usa din dreapta soferului nu se inchide , cel de la care am luat-o a zis ca este un arc care tre sa il schimb


p.s. nu ma pricep deloc la masini , sunt incepator so daca am gresit cu ceva mai sus , sry biggrin.gif
suzuki_bs
Tot ce pot sa-ti recomand e sa dai un telefon la Service Titulescu, la doi sase zero unu doi patru patru, si eventual sa faci o vizita la piese la Suzuki Banu Manta colt cu Titulescu.
Luchian63783
QUOTE(suzuki_bs)
Tot ce pot sa-ti recomand e sa dai un telefon la Service Titulescu, la doi sase zero unu doi patru patru, si eventual sa faci o vizita la piese la Suzuki Banu Manta colt cu Titulescu.


am fost si mi-am facut o programare pentru joi ca sa se uite la masina sa imi zica ce mai trebuie facut etc. apoi pentru toba mi-a zis sa ma duc la alt service ca ei nu au aparat de sudura // iar pentru inchiderea centralizata la alarme // in rest vedem dupa ce o verifica biggrin.gif
suzuki_bs
Ma bucur ca v-am putut fi de folos! biggrin.gif

Intr-adevar tinichigeria e intr-o alta locatie, la Badsi Nissan. Sa-mi spuneti si mie cum s-a rezolvat.
Luchian63783
QUOTE(suzuki_bs)
Ma bucur ca v-am putut fi de folos! biggrin.gif

Intr-adevar tinichigeria e intr-o alta locatie, la Badsi Nissan. Sa-mi spuneti si mie cum s-a rezolvat.


pe unde este Badsi Nissan asta ???
Andrei Suzuki