Help - Search - Members - Calendar
Full Version: LAUDATI ... SAU NU GOLF 4 - BENZINA & DIESEL
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Volkswagen
Pages: 1, 2, 3, 4
cristian15
Va intreb , in vederea achizitionarii unuia .
madalina
Nu face aceasta greseala! este o masina cu conceptie veche, deja a aparut noul model, la o noua vinzare va avea un pret foarte mic, este prea scumpa pentru ce ofera, este prea joasa pentru drumurile din Romania, are scutde plastic, daca o iei de la Porsche Romania si nu sunt defecte evidente (curge ulei de ex.) nu ti-o vor repara decat dupa ce iese din garantie! Ai grija ce motorizare iei ca sunt unele mult prea slabe pentru masina asta si te tarai cu ea si iti si consuma mult!
Iulian8
intr-adevar a aparut modelul 5 iar vechiul model 4 pierde din pret. nou nu merita achizitionat doar SH daca ai o oferta buna sa nu pierzi prea mult in cam 2 ani daca vrei sa il vinzi. modelul diesel este f bun si economic, ai de ales de la 1,9sdi de 68 cp la 1,9tdi de 130cp, suspensiile putin cam rigide dar nu exagerat, te tine bine in curbe, scaunele putin cam tari, dar tinuta de drum e buna, poti alege diferite cutii de viteza, de 5 , 6 trepte sau tiptronic si exista si o varianta 4motion adica 4x4. consumul aprox e de 6%.
G e o r g e
iulian : eu am avut un golf IV 1.4 16v 75 cp . si era o putoare de masina , dar ca orice roman bou, am zis ca e VW domne' trebuie sa fie buna , nu?
ei bine , NU! porsche romania sunt niste magari, nu rezolva pb majore si mai ascunse in garantie, si te tarasc asa.
masina este prea joasa pt drumurile noastre , mi-am montat un scut , pe care l-am si rupt de 2 ori.
motorul consuma 10 in mers normal, si vreo 12-13 in mers mai sportiv.
dc asta era subdimensionat, cchiar sustii ca SDIul de 68cp este chiar bun ,nu?

sunt de acord cu doar cateva motorizari pe golf :
1.9, de 101 cp (cel mai reusit motor dpv al fiabilitatii)
1.9 de 130 cp (pt performantele dinamice pe care le ofera si pt consumul redus de carburant )
2.0 de 115 cp ( un motor invechit, dar f f f fiabil )

si cam atat .
Iulian8
pt ca ai avut probleme cu cei de la porche romania , nu e de vina firma VW ci oamenii care lucra acolo si cu care ai de a face, cu toate ca cei din timisoara sunt renumiti pt promptitudinea lor, dar se pare ca in bucuresti treaba sta altfel,dar pe langa asta imi confirma faptul ca o masina noua e o afacere proasta, cel putin la un SH sti o treaba, platesti si iti faci treaba nu stai la mila celor de la reprezentanta sa iti dea garantia sau nu.
eu am avut golf 4 dar din pacate le-am tinut f putin pt ca se vand f rpd dar pe autostrada sunt f economice, am consumat aprox 5% din germania pana in romania. de curand am vandut un VW bora tdi are de asemenea a consumat f putin , nu stiu de unde scoateti consumurile astea de 10%...???
madalina
E vina VW ca a avut acea defectiune...

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-11-15 16:25 ]

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-11-16 14:49 ]
G e o r g e
iulian :nu cred ca am fost destul de explicit : masina mi-a fost vanduta stricata, avea debitmetrul stricat, si mergea bine din cand in cand ... la 1 an dupa ce am cumparat-o se stricase de tot si tot nu au vrut sa-l schimbe... am apelat la midocar + spaga de rigoare ....
un debitmetru nou pt 1.4 16v este 800E+taxe
cristian15
deci sa'nteleg ca varianta benzina se excude din discutie ?!
G e o r g e
nu se exclude varianta pe benzina ,ci se exclude varianta de 1.4 pe benzina ... ar mai ramane cea de 2.0 , care este un motor f fiabil , dar f f f vechi, si care consuma si multisor , dar repet este f f fiabil.

ar fi pe diesel 1.9 90 cp cu turbine non variabila.
1.9 101 cp , turbina cu geometrie variabila
1.9 130 , turbian cu geometrie variabila , si pompe de injectie de capacitate crescuta .

sau dc ai bani un TDI rosu de 150 cp...
Andrei9
Daca vrei una noua nu mai ai de ales decat urmatoarele variante de motorizare 1,9 SDI (nu iti recomand deoarece este lesinata) sau 1,9 TDI de la 90 la 130 cp. Sau pe benzina de 1,4 sau 1,6. Iarasi nu it recomand nici 1,4 nici 1,6 - sunt lesinate rau.
2,0 115 cp nu mai este din pacate disponibil pentru masini noi, intradevar este un motor mai vechi, dar cu injectia si managementul electronic de ultima generatie, si in cazul in care nu iti bati joc de el, poate merge sute de mii de km fara probleme. Este un motor foarte misto.
Ce ti-as recomanda ar fi TDI cu I rosu de 110 cai, fara injector pompa dar cu turbina variabial. Injectorul pompa iti da o putere si cuplu mai mare, dar in timp se decalibreaza de la motorina proasta din Romania.
Ca masina este beton, din clasa ei cred ca este cea mai buna optiune. Ai si posibilitatea sa o revinzi usor si sa nu pierzi prea mult la pret, cum vei pierde la un Megane sau Peugeot 307.
Daca iti iei SH ai mare grija, ca sunt foarte multe tepe. Cunosc un tip care si-a luat masina di targ, si s-a dus la service sa isi faca un mic reglaj la portiera si a sfarsit prin a schimba ambele portiere si cadrul lateral. Masina fusese "muci".
guerilla
golf IV tdi de 90 CP e suficient. pretul de achizitie nu e mare, daca o tii un an nu vei pierde asa de mult pentru ca noua versiune va fi prezenta in romania de anul viitor. e o masina buna, pacat de dealerii din romania si de service-ul lor care lasa mult de dorit.
Anubis
Nu am ce sa laud...personal nu consider VW ca fabricand masini ci mijloace EXTREM de proaste de transport si TERIFIANT de scumpe (achizitie+intretinere)...decat VW mai bine Dacia Solenza (oricum raportul pret/performanta este in favoarea masinii mioritice....).

La banii la care ii ai tu putem vorbi deja de MASINI (nu de VW) cum ar fi Toyota Corolla sau Honda Civic.

Numai bine
Ionut4
pt Cristian: golf4 nou sau second ? la acelasi pret iti poti lua focus, garantie mai buna si dpdv tehnic peste vw golf4
guerilla
sa-si ia focus, ok si cand o fi sa o vanda sa ia praful de pe toba in schimbul ei, nu?
ai vazut ce rata de devalorizare are masina aia? ca sa nu mai zic ca romanu stie doar diesel si atat - asta e insa motivata de consumul mic si diferenta de pret intre benzina si motorina. Sigur, veti incepe sa ziceti ca m-am tampit si ca diferenta de pret la pompa e de doar 3.000 lei. Asteptati pana in ianurie cand benzina va fi 1 euro/litru si mai vorbim, motorina e deja scumpita conform directivelor UE.
sint doua moduri de a cumpara masina: cu sufletul sau cu mintea. restul de optiuni sint aberante si nu aduc profit in nici un mod. fie cumperi cu sufletul si iti iei masina care iti place cel mai mult (cum sint pasionatii de alfe, toyote, etc) fie cumperi gandindu-te la ce iti ofera masina asta si ce ofera concurenta si totodata si la faptul ca peste un timp tot o vinzi si parca nu vrei sa pierzi prea mult.
Golf IV iti ofera cam tot ce vrei de la o masina din clasa compacta. Daca te-ai dat jos din mercedes sau bmw, sigur, vei fi dezamagit. Mie mi-a placut cum arata, cum se misca, cat este de manevrabila la condus. consumul te va scuti de atacuri de aplopexie cand alimentezi, iar climatronicul isi faca treaba cu brio.
daca vrei o masina care sa aiba si spatiu in spate pentru adulti cand ai calatorii lungi atunci orienteaza-te spre altceva...cineva zicea mai demult ca "golf e o masina pentru parintii care vor sa-si dea copii de 18 ani afara din casa" )

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-11-18 17:38 ]
Andrei9
Nu ar trebui comparate mere cu pere…. VW nu este BMW sau Mercedes, nici macar Audi, dar nici nu are pretentia. Daca vorbim de masini din aceeasi clasa, atunci in nici un caz nu vorbim de Solenza.
Honda Civic este ca marime o clasa mai jos. Nefiind fabricata in Europa pretul sare din schema.
Toyota Corola nu este o masina japoneza ci una turceasca. Stie cineva diferenta intre Clio Symbol (turcesc) si Clio bicorp (produs in Spania)? Am observat ca toate masinile produse in Turcia si disponibile pe piata “estica” ofera concepte vechi, motoare de generatie mai veche si asa mai departe. De ce – pentru ca esticii nu stiu sa faca diferenta, si se uita doar la pret. Deci iarasi nu pot fi comparate
Intr-adevar Focusul are elemente mai avansate tehnologic comparativ cu Golful, in sensul ca Focusul are puntea spate cu suspensie independenta, pe cand la Golf doar variantele 4motion sunt asa. Dar asta nu este neaparat un avantaj, suspensia independenta cu patrulater deformabil inseamna mai multe piese in miscare, mai multe articulatii, si implicit mai multe posibilitati de defecte. Iar tehnologia TdcI nu este mai buna sau mai rea decat injectorul pompa al lui VW, doar alt concept de injectie la presiune mare. Dar cum spunea si Cristian T, dupa doi ani pierzi mai mult de jumatate din pret, pe cand la Golf doar vreo 25%.
Cu Megane 2 am facut un drive-test de jumatate de zi, asta vara. Pot sa spun ca articulatiile fata erau varza (masina avea 5.600 km) motorul de 1,6 16V era mai lesinat ca al Golfului, iar clima de ras. Ca sa racoreasca cat de cat trebuia tinuta pe minim, in timp ce la orice VW setezi climatronicul pe 20 sau 21 de grade si nu ai nici o treaba.
Alte masini comparabile ca si clasa si ca pret sunt Seat Leon (de fapt un Golf) , Peugeot 307, Opel Astra, Fiat Stilo Nissan Almera, etc. La toate se va pierde la revanzare, inclusive la Seat.
Dar cei care isi iau masini noi, opteaza pentru un model sau altul din cele mai ciudate motive, si sunt putini care fac o analiza foarte serioasa. Am vazut foarte multi care isi iau masini diesel si nu fac mai mult de 10.000 km / an. Cine a facut calcule stie ca un diesel este rentabil daca il tii cel putin trei ani si mergi mai mult de 35.000 km / an.
Faptul ca Golful 4 a ajuns la sfarsit de generatie poate fi un motiv sa mai astepti sau sa te orientezi spre altceva. Dar pe de alta parte iei destul de multe optiuni gratis, ceea ce poate fi un avantaj.
madalina
inainte de a spune ca Toyota Corolla este o masina turceasca, cred ca ar trebui sa faci un drive-test cu una si sa te uiti la materiale! Si apoi, chiar daca doua fabrici se afla in aceasi tara, nu insemna ce au aceleasi standarde! Apoi Toyota are mai multe fabrici in Europa! eu, de exemplu, stiam ca Yarisul este facut in Marea Britanie, dar de fapt este facut si acolo, dar si in Franta, unde a fost facut al meu!
guerilla
Corolla se face in Europa in doua fabrici: una in Turcia si cealalta in UK. Presa din EU afirma ca toyotele corolla facute in Turcia depasesc in calitate pe cele din UK. Si in plus, daca iei o masina facuta in Turcia scapi si de taxele vamale
revenind la VW pot sa iti zic ca o optiune e si Seat Leon, care in momentul asta are o oferta demna de luat in seama: Leon Signo 1.9TDI de 90CP cu reducere de aproape 10% si cu pachet cadou: jante aliaj pe 16". Sa iti mai zic ca sint pe stoc si livrarea este de 1 saptamana? Eu unul am ramas paf la oferta asta, pentru ca dieselul ajunge la acelasi pret cu benzinarul (chiar mai jos).
Andrei9
Am condus o corolla, chiar in Turcia. E drept era din 2001. Mi-au placut foarte mult ceasurile de bord cu lumina alb-bleu. Despre materialele de interior, nu pot sa spun ca am ramas foarte impresionat. Nu sunt cine stie ce dar nici niste plastice nenorocite ca la skoda. In rest mi s-a parut ca seamana cu o coreeana mai bine facuta. Masina facea parte din parcul unei firme, si era de nivel de agenti vanzari. Sefii aveau VW sau Honda accord...
Despre SEAT leon numai de bine. Dar pierde mult la pret dupa doi trei ani.
guerilla
E adevarat ca Leon pierde mult, dar cred ca cu mult mai putin decat asiaticele.
Problema pe care mi-o pun eu nu e la nivel de pret de revanzare ci la TCO - cat bag in timpul de 3 ani cat tin masina: golf sau leon, vs, corolla de exemplu.
Andrei9
Eu am avut mai multe VW si nu am avut probleme cu nici unul. Dar nici nu mi-am batut joc de ele. Acum am un Passat din 01.2003 luat de nou si am facut deja 40.000 km. Am avut doar o mica problema cand s-a fisurat o garnitura de plastic de la filtrul de motorina. M-am dus cu masina la Porsche mi-au zis ca trebuie sa imi faca programare pese 10 zile, am facut un pic de scandal in receptie de incepuse lumea sa se uite ca la urs, si mi-au schimbat-o pe loc. Se pare ca era un defect frecvent, deoarece aveau garniturile la indemana in receptie. Intr-adevar am auzit de cazuri cand s-au dus articulatiile sau a crapat turbina dupa 25.000 km. Dar daca tii neaparat poti sa "mucifici" orice masina in 3 luni, si asta fara sa o lovesti. Eu unul sunt convins ca daca mi-as propune chestia asta, as putea.
Despre Golf 4 pot spune ca am colegi la firma care merg cu ele cam 5.000 km pe luna si in afara de revizii nu au nici o problema. De altfel sunt parcurile firmelor mari de tigari care au in componenta Golf 4 in marea majoritate, sau parcurile firmelor de medicamente care la fel au in componenta aproape numai Golf 4. De ce nu au Toyota...? Am auzit ca Toyota este masina care nu merge la service decat pentru revizii, dar pot spune ca si Golful este la fel. Oricum grupul VW a fabricat la un moment dat una dintre cele mai fiabile si rezistente masini - vorbesc de Golful 2. Cine a avut o asemenea masina stie despre ce vorbesc.
Ionut4
pt Andrei, faptul ca Golf2 a fost o masina excelenta e ok, insa Golf4 nu mai e aceeasi mancare de peste. Iar cu firmele de tigari si diferite mari companii e alta poveste: directive trasate de afara sau "intelegeri" aici intre pers X de la importator si persoana Y de la cumparator / referitor la deprecierea golfului e o situatie artificiala in Romania pitoreasca unde bizonii au incredere orbeasca in sigla vw, crezand ca masina are numai 15.000 km (a fost a unui doctor, o tinea in garaj, bla bla)
Anubis
Vad ca s-au cam incins apele pe aici....cand vine vorba de Anti-VW-ism era si normal. Am citit opiniile exprimate (cea a lui Andrei mi-a atras putin atentia).

Fiecare are dreptul sa aiba parerea lui - asta este un fapt clar - dar eu zic ca atunci cand vine vorba de masini ar trebui (macar putin) sa uitam de sentimente si sa ne concentram mai mult pe partea pragmatica a lucrurilor (tehnica cu alte cuvinte).

E tehnica asta (bat-o vina) pentru mine personal este decisiva cand aleg o masina. Sentimentele intervin in arta..daca as avea bani mi-as alege un tablou de Van Gogh cu sufletul nu cu mintea...

Revenind la problema:

1. Cred ca topicul se referea la Golf IV NU la Golf 2 - asa si Steaua a castigat in '86 CCE - se vede ca VW i-a luat exemplul si traieste cam din amintiri...(sunt stelist convins dar nu sunt nici imbecil si nici tampit)

2. Corolla Sedan se fabrica in Turcia lucru perfect adevarat....si ce? De ce nu sunt in stare si VW sa fabrice o masina asemanatoare tot in Turcia?

3. Nu am vazut NICI un argument tehnic care sa imi demonstreze superioritatea VW Golf fata de Toyo - tren de rulare, motorizare, fiabilitate,etc...-

4. Firmele de medicamente, tigari, si nu numai au flote de Polo/Golf 4/Passat in special datorita "politicii". Pai si eu as lua 100 VW-uri daca trag comisionu' gras (ceva de la $50,000 in sus) de la distribuitor ca pana la urma plateste firma si eu ma justific in fata oricui din Board...am luat marca germana nu Dacia. Sau tu nu stii cine se ocupa de afacerile VW in Romania?????

5. Nu trebuie sa ma crezi pe cuvant - documenteaza-te si vei afla cine este Toyota, Honda, Mazda,Subaru sau BMW (asta cu BMW-ul o crezi pe cuvant ca de...e masina germana) la ora actuala pe piata mondiala...

6. Afirmatia ta cu privire la Corolla ca fiind un fel de coreeana DUPA ce ai condus aceasta masina...sincer ma lasa out of service...Nu vreau sa te simti jignit, dar a 4-a la 15 Km/h FARA sa atingi ambreajul si sa bagi piciorul DOAR in acceleratie si sa fuga de sub tine (de parca era in viteza 1-a) NU cred ca vreo coreeana (sau VW) o POATE atinge (asta ca impresie personala de drive-test....). Daca nu ma crezi pe cuvant fa un Drive-Test cu una ca e pt. toata lumea la Toyota Romania...

Numai bine
Andrei9
Dupa cum spuneam, sa nu comparam mere cu pere…

Va rog, as dori si eu un exemplu din istoria marcii Toyota de o masina care la vremea ei sa fie ce-a fost VW Golf II. Atentie, nu comparam generatii noi cu generatii vechi, sau clase mici cu clase mari. Am tot respectful pentru Land Cruiser, este un 4X4 super, dar nu vorbim de el.

Putina istorie - VW a “inventat” clasa compacta (2 volume) si a inceput sa fabrice Golful prin 1974. La momentul respectiv nu fabrica nimeni asa ceva. Ceilalti au sezizat potentialul enorm al nou createi clase si au inceput sa copieze. Daca la Ford clasa compacta s-a numit de-a lungul timpului escort sau focus, la opel s-a numit kadett sau astra, la Renault s-a numit 19 sau megane, la Fiat s-a numit Ritmo, Tipo sau Stilo si asa mai departe, la VW, Golful a devenit un fel de marca in marca. Golful este un success aproape la fel de mare ca broasca. In aproape 30 de ani a reusit sa nu plictiseasca audienta.

Despre piata SH – aceasta este o piata libera, unde preturile sunt reglate de cerere si oferta. La capitolul compacte asa sta treaba, oricine vrea sa isi ia o astfel de masina se va uita in primul rand la un Golf, dupa ce vede ca nu ii ajung banii se uita la o Astra de acelasi an, daca in continuare nu ii ajung mai vede omul si un Megane sau se uita la un an mai vechi. Dar iarasi incearca sa isi ia un Golf mai vechi. Dar chestia asta nu tine de Romania, si in Germanica sau oriunde in Europa este la fel. Golful scade cel mai putin. De ce? Probabil or fi toti niste imbecili...

Dupa cum am zis Toyota Corola este PROBABIL o masina asa de buna din punct de vedere tehnic, ca nu merge la service decat pentru reviziile obligatorii. Asta poate spune cine are Toyota de mai mult timp. Dar si Golful este la fel. Probabil Anubis si-ar lua o Corola daca ar fi nevoit sa se hotarasca la o masina de aprox 13.000 CIP. Eu mi-as lua Golf tot la banii astia. Dar faptul ca suntem diferiti se reflecta si in alegerile pe care le facem. NU mi-ar place sa vad numai Golfuri pe strada, ar fi ca pe vremea lu’ ceashca.

Intr-adevar, nici eu nu am un argument tehnic care sa demonstreze superioritatea lui VW fata de Toyota, dar la fel de bine NU am vazut NICI un argument tehnic care sa demonstreze contrariul. Comparatia cu Honda nu isi are rostul, fiindca trebuie sa comparam mere cu mere. Despre BMW, sincer si mie mi-ar place sa imi iau un seria 3 nou cu 13.000 de euro CIP. Subaru… sa fim seriosi. Aici comparam mere cu castraveti. Mazda – la care model Ford te gandeai?

Faptul ca exista samsari care dau tepe si oameni care si-au luat tepe, sau faptul ca service-ul Porsche din Bucuresti e de c…at, nu are nici o legatura cu masina in sine. In afara de parcul de masini al politiei, faptul ca masinile din parcurile mari sunt Golfuri nu are iarasi nici o legatura cu spaga. Ce ii impiedica pe Grecii de la Toyota Romania sa nu dea si ei spaga? A, am uitat Grecii nu fac chestii din astea.

Cat despre drive-test. Deci Anubis era intr-o Toyota, in viteza a patra la 15 km/h, fara sa calce ambreiajul I-a dat gaz si a fugit de sub el de parca era intr-a intaia. Mai Anubis, pai asta poate sa insemne ca
1) fie acea Toyota avea toate pinioanele de viteza de a-ntaia;
2) fie nu erai intr-a patra ci intr-a intaia;
3) fie nu ai facut tu acel drive test si de fapt ti-a povestit un prieten care este fan Toyota si care in trecut iti mai povestise cum a fost el mai de mult in America si s-a dat cu motorul pe plaja cu Mickey Rourke dupa ce a avut-o pe Madonna in wc-ul avionului….
G e o r g e
eu nu vreau sa am bag intr-un flame , dar am o precizare :

la 13000CIP iti poti lua subaru , subaru impreza 1.6 TS costa doar 13 000 CIP, si nu se compara cu nici un golf sa u seat sau skoda ... oricand ....
mai ales ca vine iarna , iar 4motion de la VW e un ras de 4x4 ... un psudo 4x4... vrei AWD ia de la subaru , cu diferential cu frecare limitata si blocare automata, pt modelul SW are diferential cu 2 trepte selectabil , asa ca sa nu vb de tren de rulare sau de transmisie .... pt ca subaru nu are echivalent.

am avut golf IV si am ramas dezamagit de el . la 20 k km avea deja pb , capete de bara , si o inchidere de la sofer se stricase...

in momentul de fata VW nu mai este ce a fost acum 10-20 de ani , cand facea masini sa te duca o viata
unde este interesul??
japonezii incearca sa se afirme
asa ca masinile lor vor fi mai bune cel putin o perioade de acum i ncolo, dpv calitativ

deci pt cei care vor o MASINA , sa-si ia un subaru impreza de 1.6 TS care costa 13000CIP, are tot ce vrei pe el , mai putin radio , are ABS + EBD , geamuri electrice , oglinzi electrice, aer semiautomat, adica in loc de display are o rotita pt selectarea gradelor dorite.......


hmmm, tot vreti VW ??? sa nu bvb de legacy care in comparatie directa cu un passat nu are ce discuta ...
madalina
eu tocmai mi-am luat un Yaris si motorul este incredibil: 100 km/h intr-a doua, 130 km/h intre-a 3-a si 180 km/h intr-a 4-a! Nu pot spune ca VW face niste masini incredibil de proaste, dar raportul calitate/pret este foarte prost! Si serviceul este o problema reala:daca ai ghinion si masina iti face probleme? Ce faci? Mergi in strainate la un service VW?!?

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-11-21 12:44 ]
Anubis
Colega se vede ca o tot dai cu istoria...istoria asta e buna dar atunci trebuia sa facem un topic depre firma cea mai titrata dpdv. al istoriei...iar aici sunt de acord ca VW ar avea un cuvant greu de spus; la fel ar avea un cuvant extrem de greu si alte companii constructoare de masini (cum ar fi spre exemplu Hispano-Suiza) care nu mai fabrica de ceva timp.....relativ la Toyo cea mai vanduta masina din lume din toate timpurile este Toyota Corolla

Revenind in prezent lucrurile se schimba. Oricat de mult ar conta istoria, prezentul in majoritatea cazurilor este sensibil diferit fata de istorie.

Comentariul tau cu privire la drive-test mi se pare cam deplasat. Cu siguranta am facut PERSONAL acel drive-test (Toyota Corolla 1,6 Linea SOL, din cate mai imi aduc aminte amanuntul prezentat se desfasura undeva in apropiere de gradina zoologica din Bucuresti pe una din aleile din apropiere...) iar masina CU SIGURANTA nu avea pinioanele in viteza 1

Pare incredibil (nici eu nu am crezut pana nu am constatat PERSONAL acest lucru) dar secretul consta in motorul ce foloseste tehnologia VVT-i care distribuie pe o plaja incredibil de larga cuplul motor. NU cer nimanui sa ma creada - du-te, fa un drive-test si convinge-te SINGUR.

Daca ar fi sa dau TOATE argumentele tehnice as scrie prea mult. Asa ca am considerat sa prezint niste impresii de drive-test care rezulta implicit din caracteristicile tehnice ale masinii.

(Alt amanunt..viteza a 2-a tine pana la 120Km/h - asta este o performanta si pentru un motor 1,8 nu mai vorbim de 1,6..- cand turometru sare binisor spre 6500 ture; de obicei la motoarele VVT-i vitezele se schimba intre 5 - 6000 ture in MOD UZUAL - aviz Madalina - nu numai atunci cand vrei sa faci vreo liniuta...tehnologia + fiabilitatea extraordinara a fabricatiei fac posibile acest lucru...).

Schimba tu tot timpul cand conduci la un VW 1,6 (ca sa comparam mere cu mere) la 6,000 si sa ne anunti cand crapa motorul....eu iti dau cu indulgenta 5000 Km (poate gresesc dar sper sa ai curajul sa incerci ca sa imi dovedesti ca am gresit). Exemplu concret de Toyo Cor. 1,6 care merge numai cu maxim a 2-a in oras si schimba la minim 5,000 ture - are 28,500 Km si a fost in Service (numai pentru revizie..

Si ca sa inchei...pana acum 3 ani eram (Ca si multi altii) FERM impotriva masinilor japoneze. Un bun prieten mi-a spus ca gresesc si ca ar fi bine sa nu mai traiesc in istoria germana...M-am documentat am facut si ceva drive-teste iar opinia mea s-a schimbat in conformitate cu PREZENTUL.

Despre viitor NU pot sa iti spun nimic..poate peste 20 ani cele mai bune masini (raport pret/performanta+fiabilitate+costuri intretinere) se vor fabrica in India...

Numai bine
G e o r g e
anubis , sunt de acord cu tine... nici eu nu am crezut in japoneze si traiam cu "mitul" german intiparit ...


am ramas masca cand o yaris de 1.3 a luat 180 in a Iv cu mine la volan si am si poze ... dar sa-l fi vazut pe ala cu E200 din fata care nu reusea sa scape de mine ce verde era la fata
cristian15
Oameni buni , pe mine ma intereseaza GOLF 4 , de ce tot bateti campii cu japoneze ? " ca am fost cu una cu ... km la ora , ca asta ii asa , ca aia ii asa " HELLO - NU MA INTERESEAZA JAPONEZELE
Incercati sa fiti cat se poate la subiect , am sa vi-l mai zic o data GOLF 4 . Nu ma intereseaza comparatii dacat intre VW szi SEAT , atat !
Asa ca VA ROG - FITI PE SUBIECT -
Am in prezent o masina diesel si cred ca tot varianta diesel o voi prefera , asa ca va rog sa-mi spuneti la ce sa ma astept , avantaje & dezavantaje.
In legatura cu motorizarea cred ca as opta pt. un 1,9 TDI cu o " herghelie cat mai mare " - vis-a-vis de SDI - cam lenes .
Ce ziceti ?
ionut5
de ce nu iei in calcul o fabia rs modelul sportiv de la scoda culmea cu tdi - ul de 1,9 si 130 de cai
consumul este demn de luat in seama
si eu vreau sa-mi iau masina noua. Am avut din 1990 audi100 , pasat diesel , golf 2 diesel , exploatate in conditii super dure , fara sa tin cond de nimic . Au rezistat super bine cind au inceput sa cedeze le-am vindut la acelasi pret cu care le cumparasem dar fiecare cu cel putin 100.000km in plus.Pe Golf am luat 2 fiat-uri uno si mi-au ramas si multi bani . De ambele sunt multumit unul este cu motorul cel mai mic pe benzina , consuma 4 /100 iar celalalt este varianta turbo ie si pe o gramada ii fac de ris pe sosea dar cind vrei masina trebuie sa sti cum vrei sa arati in ea si pe unde umbli cu cine te intilnesti . Acum fara sa vind cele 2 fiat-uri (cel mic a fost 600$ fiindca a fost revopsit foarte foarte urit) vreau sa-mi iau ( LA SOTIE) ori SKODA octavia AIR diesel ori HYUNDAI ACCENT 1.3 benzina in functie si de finantarea
DAR FABIA RS cred ca inpaca toate poftele super sportiva , consum mic aspect frumos
s-au apeleaza la iulian pentru un BMW seria 3 din germania
G e o r g e
130 cp ??? nu ? unde sunt frate ??? sunt cam nevazuti caii astia ... pune langa fabia RS un saxo VTS de 1.6 16v 118cp... massina din aceeasi clasa ... si sa vezi cum desi are mai putini cai , ia suta cu o secunda mai repede ...


pt cristian : ai spus in titlul threadului : LAUDATI sau NU GOLF 4...

ei bine unii l-au laudat altii nu prea... cei care nu l-au laudat au zis de ce si ce masini ar vedea ca posibile optiuni pt golf IV ...

eu am avut golf IV si am ramas cam nemultumit... altii au o parerea f buna despre masina.

drept concluzie : 1.9 SDI este clar prea puturos ... la fel si 1.4 16v sau 1.6 care este la limita ...
semi puturos cu fite de puturos este si TDI ul de 90... la limita se situeaza cel de 101 cp ...
de preferat ar fi un 110cp sau 115(vechea versiune a motorului actual de 130) sau cel de 130, 150....

pt benzina vad ca optiuni : 2.0 115 cp ... motor f fiabil ... sau 2.3 de 170 respectiv 2.8 de 204 cp ... as zice pas la cel turbo ...
titu
Depinde de motorizare.Cel de 90 de Cp sunt lenese,cele pumpe duse sunt conceptie proasta,adica scot fum si se strica repede(un prieten si-a cumparat un passat pumpe duse de la reprezentanta iar la 9000(noua mii) km a ramas cu el un Italia,a venit cu avionul inapoi,iar italienii i-au schimbat motorul - era in garantie si vad pe net la nemti multe motoare pumpe duse stricate).Cel mai reusite sunt cele de 110Cp,consum extra urban:4,3-7l,oras:6-8,7l depinde cum mergi.Nu mai simti ca ai un golf diesel.
Iar cele cumparate de la reprezentate sunt facute special pt. Europa de Est,adica mai slabe la calitate.
Golf IV este mai reusit ca Audi A4(anii 1995-2001),vorbesc din experienta.
Rai
Am un Golf 4 e pe benzina 77kw(105cp) alearga f bine consuma cam 7-8 l.Dar eu nu cumpar masinile in tara am o alta filozofie poate de accea nici nu se strica asa de repede.Nu stiu de ce dar Golful se vinde peste tot de la sine ca ai impresia ca banii stau mai bine ca la banca.Si nu inteleg daca e prost cum de se vinde asa de bine oare in lumea intreaga sunt numai prosti.Parerea mea un Golf fie el bun rau e o investitie f buna o sa se vanda todeauna bine si ma tot intreb unde sunt japonezele alea bune nu am vazut inca un diesel asa grozav japonez sau gresesc?Si in afara sa mananc orez nu am ce invata de la japonezi.Cel putin eu.
madalina
Japonezii astia de la care nu ai ce invata sunt adoua economie mondiala. Sunt sigurul popor din lume care au facut greva pentru ca li s-a redus timpul de lucru desi salariile au ramas la fel.Daca te gandesti de ce resurse naturale dispun si cate au reusit sa faca, nu cred ca ai mai zice ca nu ai ce invata! Erau o tara distrusa la sfarsitul celui de-al doilea razboi mindial si acum uite unde sunt...si fara Planul Marshall...Explica-mi si mie de ce sunt masinile japoneze considerate cele mai fiabile daca nu sunt masini bune! Daca as avea bani, mi-as lua un Lexus nu un BMW sau mercedes. Uite-te ce putere scot din motoare mici...
Si cu orezul sunt chinezii nu japonezii.
Golful se vindedatorita traditiei, dar VW a scazut mult de tot in privinta calitatii.
Iar marius japonez nu este un substantiv propriu pentru a scrie cu majuscula.
Rai
Madalina tu stii foarte multe si despre istorie si despre masini mai ales statistici.Dar ai reparat odata o masina?Eu am vazut multe masini si am reparat cu sutele stiu si cum se face o masina.Eu personal in privinta masinilor nu am ce invata de la japonezi si ei fac mancare cu apa.Dar tu esti de parere ca costurile sunt ridicate la o masina si vanzare sau reparatia sunt tot bani si eu am numai un buget limitat si nu pot sa arunc banii pe geam.Daca in tara ar fii multe altele si cu taxele am avea cu totul alte masini.Dar daca piesele si reparatile masinilor din EU sunt mai ieftine ce sa facem?As putea sa scriu ce vreu dar trebuie sa vedem realitatea masinile germane se vand inca bine si sunt bune.
madalina
Tocmai pentru ca am un buget limitat, imi iau o masina pe care nu trebuie sa o repar 2-300 000 km! Evident exceptand reviziile! Iar de acest lucru nu sunt siguradecat la masinile japoneze! Daca tu vrei sa iei o masina pe care s ao repari, e problema ta! Eu nu vreau sa bag bani in masina, cand as fi putut lua ceva mai bun din punctul de vedere al rezistentei in timp!
Rai
Buna replica,de accea cumpar la 2 ani o masina noua nu am reparati si se vinde bine si precum stii ce se vinde bine?Masinile germane de ce nu ma intreba,dar asa e peste tot in EU sau chiar america.Nu stiu unde e logica.Singurul lucru e nu reviziile sunt numai in Ro mai scumpe cand ai un accident se fac mult mai greu si cu piesele e greu.Si se vand greu.Asa ca am renuntat fac pe prostu si cred ca daca vin cu mazda rad toti de mine.Mazda e una din cele mai bune masini si nu se compara cu Renault,Seat,Fiat nici chiar VW la unele clase dar BMW e premium se poate compara cu un Lexus care e f bun.Asta e cu filozofia sunt putin oameni in Ro care se pricep la masini dar tu stii multe si nu stiu de unde.
G e o r g e
marius tu poate iti permiti sa schimbi masina la 2 ani, dar multi nu isi permit si prefera sa cumpere o masina care sa nu fie dusa in service decat pt revizii si sa mearga masina cel putin 500 000km fara nici o interventie majora.
M i h a i
Indiferent de opiniile membrilor legate de masini, nu cred ca e fairplay ca atunci cand nu mai avem argumente sa ne legam de greselile de ortografie ale celui cu care ne contram in idei si ma refer aici la madalina vs Marius. Apropos, madalina din cate stiu eu este subst. propriu si se scrie cu M mare iar cu orezul sunt si chinezii si japonezii.
In plus acesta e forum de masini, nu de literatura, prin urmare toti cei interesati de subiect putand posta, indiferent de cat de mult se pricep la scris. Iar daca ne luam de cei care gresesc ortografic hai sa ne laum si de "comentatorii de fotoliu" cum zicea cineva, unde madalina s-ar incadra destul de bine, avand in vedere ca isi da cu parerea de multe ori din ce i se pare ei, iar altora le cere link-uri surse si dovezi. Cu alte cuvinte si mie imi vine cateodata sa folosesc expresia "lasa-ne..." cu privire la ce sau cum scrie cineva dar n-o fac. Haideti sa ne rezumam la a vorbi de masini caci daca incepem sa ne atacam sugerandu-ne prostie sau nepricepere iese circ pe forum.
Si ca o dovada de fairplay, Marius a raspuns civilizat in loc sa te trimita la cratita. Bravo Marius.


[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2004-01-19 13:02 ]
Radu_
am vazut la cativa dintre voi, ceva asa impotriva vw... nu cred ca e intemeiat;
e adevarat ca pt golf, motorul de 1.4 e mic, dar cu motorul de 1.9 tdi, ...no comment;
faza e ca vw e o masina f buna pentru romani, si mai ales cu ultimele modele -phaeton, touareg, touran, concept R, sa nu mai amintim ce a facut din skoda si seat, cred ca si-a facut un nume, un prestigiu;
sa tinem cont numai de vanzarile pe care le-a avut anul trecut...
madalina
In privinta greselii de ortografie, aveti dreptate si imi cer scuze!
In ceea ce priveste comentatorii de fotoliu, nu ar trebui sa posteze decat inginerii in automobile sau mecanicii. Parerea cuiva despre o masina nu este relevanta deoarece se refera la o singura masina dintr-o anume clasa, marca, motorizare! De ce mai exista chiar si revistele auto? De ce mai exista emisiunile auto? Mai ales cand se prezinta o masina noua, se spune exact ceeace vrea producatorul/dealerul, pe alocuri cate o critica pentru a parea credibila prezentarea!
Iar opiniile misogine de genul locul femei e la cratita nu denota decat un barbat complexat si care se simte amenintat de femei!

In privinta modului de aflare a informatiilor: experienta, a mea sau a altor rude, prieteni apropiati si pe care am avut ocazia sa le verific si internet, reviste, siteuri si impresiile detinatorilor de masini!


[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2004-01-19 17:54 ]
marius17
eu am un vw golf variant 1.9 tdi 90cp. l-am luat de aproape 3 luni, sh (fabricatie 2000). mie imi place foarte mult cum merge. e drept, n-am vasta experienta a altor forumisti, eu conducind pina acum: dacia 1300, opel vectra a 18000cmc (masini persoanle), supernova, peugeot 307, clio symbol. Ce imi place: reprizele (muuult mai bune decit la vectra, la aceeasi putere), amortizarea (desi e mai mult orientata spre confort decit spre performanta), calitatea materialelor din interior, scaunele, stabilitatea, consumul. ce imi place mai putin sau deloc: ca are spatiu interior ceva mai mic decit vectra a, parbrizul, luneta, chiar si oglinzile exterioare se murdaresc foarte repede pe drum umed (rezervorul de 3 litri de lichid e cam mic), radiocasetofonul (original de tip alfa, cel mai slab din gama).
Am inteles ca unul din punctele sensibile este maf-ul (care controleaza volumul de aer introdus in cilindri, si pe baza caruia se calculeaza cantitatea de motorina injectata). De asemena, piesele s-ar parea ca sint mai scumpe (decit la opel); sper ca si mai fiabile. Pina acum n-am schimbat aproape nimic (doar un stergator de parbriz), dar e putin timp de cind il am.
M i h a i
Referitor la madalina, ideea era ca la o adica s-ar gasi motive sa se ia lumea de tine. Motive obiective pe tema masinilor sau subiective si misogine cum ar fi cratita. Nu ca locul tau ar fi la cratita. Era un fel de a spune ca Marius putea sa inceapa o polemica aiurea si care i-ar fi fost la indemana insa nu a faucut-o si ca oricat de indragostiti am fi de o marca nu e cazul sa sarim la beregata in apararea ei.
Si chiar ma asteptam la un post despre Mazda din moment ce o ai si stii cum este cum merge...etc. Ar fi un mod mai bun de a o lauda decat sa ne trimiti la topuri sa statistici. Cred ca a spune "am mers 40-50...mii cu x masina si e nemaipomenita" cantareste mai mult decat "vezi vanarile pe anul 200X..." sau ceva de genul asta. Mai ales ca Mazda a fost destul de mediatizata iar un membru chiar o avea in vedere s-o achizitioneze.
Scuze daca ai inteles altceva
Rai
Eu am intrat in acest forum sa ajut si sa fiu ajutat cu toate ca viata mea sunt masinile am mult de invatat.Multumes Mihai si Madalina.
luminita1
vw golf 4 diesel SUPER MASINA
Iulian HondaFan
Golf IV a fost masina cea mai bine vanduta in europa 3 ani la rand, este superioara chiar masinilor japoneze de referinta: corolla, civic in anumite motorizari si cel putin aici este singura masina compact care se simte ca o masina near luxury. e mai scumpa cu 1500-2000$ dar mie se pare ca se merita.
dixit.
James Kilowatt
Am un amic cu golf 3 SDI 68 cp care are 300.000 km si merge fara probleme (chiar daca nu rupe asfaltul).
Sper ca golf 4 nu e un pas inapoi.... Acum pe afara se fac discounturi marisoare la cele noi, pentru ca a iesit 5-ul, deci poate e o afacere buna.
Iulian HondaFan
golf 4 si golf 5 sunt fiecare pasi inainte.

singura chestie este ca si competitia acum este mai stransa: daca golf3 era regele de necontestat al clasei in vremea lui, golf IV a devenit un fel de primum inter pares, iar Golf V nu stiu cat de mult se va distinge deasupra competitiei.
Rai
Sigur sunt o groaza de masini la clasa Golf 4-5,dar sunt ca cupercile dupa ploaie un Golf e un Golf si facem ce vrem si cum vrem e o masina buna am avut in viata mea multe masini si evident BMW-uri cat tine lucrez dar acolo dar daca as lua ceva compact todeauna m-as gandi la VW sunt bine finisate si merg si merg. laugh.gif
Iulian HondaFan
Marius, multzam pt. sprijin.

Spune te rog care este perceptia in Germania despre Opel in comparatie cu VW.

In ceea ce priveste piata americana stiu unde este si ce face GM ca sa se tina in frunte. In ceea ce ma priveste, aici imi e clar ca oferta VAG e superioara cea a GM, pe intreaga gama.
Rai
Stiu ca nu e locul si subiectul dar am sa-ti raspund aici.
Si eu am lucrat catva ani in America dar pentru BMW si cam stiu cum gandes si cum lucreaza Americani.
In Germania nu e altfel Opelul a fost pana la inceputul anilor 80 o masina apreciata dar spre sfarsit a inceput sa decada.Motivul e economia la anumite materiale si a fost la inceputul 90 atata de prost incat multi nu l-au mai vrut sigur situatia s-a inbunatatit dar e accel dar oare cu noile modele vor avea succes deocamdata nu cu toate ca e mult mai ieftin ca un Golf dar nu e deocamdata asa vandut poate mai vedem oricum eu si repet EU nu as cumpara un Opel sau o masina Americana si stiu eu de ce si nu din cauza ca sunt neamt mai bine iau o japoneza sunt lucruri si lucruri pe care nu toti le pot stii si nu as vrea sa le dezbat.Sper ca sunt inteles.Si apropo o masina Germana e mult mai scumpa ca una Americana in USA si ma intreb totu-si de ce vand nemti si japonezi atatea masini chiar mai scumpe?Eu stiu raspunsul. :roll:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.