Help - Search - Members - Calendar
Full Version: FORD FOCUS TDCI 116 CP
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Ford
PLACINSCHI63491
AS DORI NISTE IMPRESI LEGATE DE ACEASTA MOTORIZARE CONSUMURI, FIABILITATE ,COSTURI INTRETINERE, PERFORMANTE,PROBLEME TEHNICE ETC.
PLACINSCHI63491
HelHeloo !! Anybody home? Chiar nu are nimeni de pe forum un TDCI - 116 cp ? :romania:
CRG
are un coleg, 3 ani vechime, luata sh la 60k (nu se stie daca-s reali), are probleme la pornire dimineata, da vreo trei chei pana porneste. adusa din Germania. banuiesc ca te referi la cel de 1.8
PLACINSCHI63491
Este un motor 1,8l Duratorq TDCI turbo diesel cu injectie directa si are un sistem de control electronic al acceleratiei, de ultima tehnologie, care imbina un raspuns performant cu economia de combustibil.
Cilindri-4 in linie/ Injectie directa cu sistem de menegement pentru motor Delqhi ECU/ Catalizator de oxidare/ Recirculare a gazelor de esapament/ Injectye common-rail de inalta presiune/ Volanta in doua mase/ Turbina cu geometrie variabila cu intercoolar.
Mai degraba are injectoarele infundate daca nu porneste usor ......
De multe ori alimentarea cu motorina de calitate indoielnica si rularea fregventa cu martorul de la cantitatea de motorina aprins duce la o infundare a injectoarelor, prin angrenarea inpuritatilor acumulate pe pe fundul rezervorului.
Doru24650
cat ceri pe ea ?
PLACINSCHI63491
QUOTE(Doru24650)
cat ceri pe ea ?

UITATE la sectiunea second hand.
Lucian55
Pentru domnul cu mazda 6 , nu am retinut numele. cumva prietenului tau dupa prima si a2a cheie moare motorul ? iar apoi trebuie sa il lase rveo 5 minute sa se incalzeasca , timp in care daca apesi acceleratia iar moare motorul ? smile.gif eu am avut problema asta la mondeo pe benzina si ma costat 17 lei noi la service Ford
Dan27
de departe cel mai reusit focus.
PLACINSCHI63491
QUOTE(Lucian46847)
Pentru domnul cu mazda 6 , nu am retinut numele. cumva prietenului tau dupa prima si a2a cheie moare motorul ? iar apoi trebuie sa il lase rveo 5 minute sa se incalzeasca , timp in care daca apesi acceleratia iar moare motorul ? smile.gif eu am avut problema asta la mondeo pe benzina si ma costat 17 lei noi la service Ford

Te rog spunene si noua in ce a costat reparatia de mai sus mentionata.
PLACINSCHI63491
QUOTE(Dan27)
de departe cel mai reusit focus.

Ai testat modelul asta ? Ce ti-a placut in mod deosebitdeosebit ?
CRG
nu ii moare dupa ce o porneste, nu pare a fi nevoie sa reseteze computerul. cred ca fie nu merge o bujie bine, fie vreun injector. O sa-l intreb si o sa va zic daca a rezolvat.

Craciun fericit si drumuri bune !
Dan27
e foarte nervos!!!!pretul f bun pt ceea ce ofera,in prezent am un bmw525d si pot sa zic ca Focusul de 116 mi se parea cel putin tot la fel de agil..e incredibil ce rapid poate sa creasca viteza,adica si de la 130 incolo,motorul e f silentios,probleme cu motorul sa sti ca nu au,ce se mai duce la ele sunt eventual altele..mie mi-a picat asa:rulmenti,un senzor de la axa cu came(800000lei) si cam atat:)),si inca o data pretul f bun!Din pacate are urea vde distributie dar nu e f scumpa si doar o rola la ea.In total eu am dat pe ele 60euro(piese din Germania,originale).Dar mi se pare ciudata intrebarea ta din motiv ca ai unul de vanzare:))
Lucian55
dupa cum am mai spus si in mesajul anterior ma costat cam 5 euro smile.gif
mai mult iam dat la baiatu care a facut reparatia.
daca ai aceeasi problema mia zis el ce era , dar nu stiu daca am retinut bine . este un senzor , ceva cu gazele in functie de care da injectia benzina . sau ceva de genu asta smile.gif
trebuie doar curatat de praf si gata
PLACINSCHI63491
QUOTE(Dan27)
e foarte nervos!!!!pretul f bun pt ceea ce ofera,in prezent am un bmw525d si pot sa zic ca Focusul de 116 mi se parea cel putin tot la fel de agil..e incredibil ce rapid poate sa creasca viteza,adica si de la 130 incolo,motorul e f silentios,probleme cu motorul sa sti ca nu au,ce se mai duce la ele sunt eventual altele..mie mi-a picat asa:rulmenti,un senzor de la axa cu came(800000lei) si cam atat:)),si inca o data pretul f bun!Din pacate are urea vde distributie dar nu e f scumpa si doar o rola la ea.In total eu am dat pe ele 60euro(piese din Germania,originale).Dar mi se pare ciudata intrebarea ta din motiv ca ai unul de vanzare:))



Salut ! Sarbatori fericite !!!
In ce priveste agilitatea pot sa spun ca aceasta motorizare este dotata cu un sistem numit OVERBOOST care in momentul in care se apasa cu putere pedala de acceleratie pentru circa 15 secunde (este foarte utila mai ales in depasiri) se suplimenteaza cu inca 15 cp , pe linga cei 115 cp ,deci se ajunge la 130 cp (250 Nm cuplu la 280 Nm cuplu) si impresioneaza printr-un randament bun si un zgomot de rulare exceptional de redus si este singura motorizare dotata cu acest sistem.
Cind am cumparat-o am testat-o la reprezentantul local si mi-au spus sa schimb rulumentii deoarece acest model a fost rechemat in fabrica pentru schimbarea acestora si cu siguranta atit masina mea cit si a ta nu au fost duse pentru schimbarea lor (traiasca buzunarele noastre).
Esti sigur ca are curea de distributie ?
Eu am inteles ca ar fi cu distributie pe lant si ar avea un fel de distributie pe la pompa de apa. Nu stiu sigur.
HAI NOROC !!!
Dan27
sigur,eu i-am schimbat-o,o mai am pe cea veche:))cred daca nu am aruncat-o.Are si o singura rola,da nu e tare ieftina..cureaua e ieftina.
danmatyas
eu nu am auzit de motor tdci pe curea..
Dan27
atunci mai intereseaza-te!ai auzit acuma:)
PLACINSCHI63491
QUOTE(Dan27)
sigur,eu i-am schimbat-o,o mai am pe cea veche:))cred daca nu am aruncat-o.Are si o singura rola,da nu e tare ieftina..cureaua e ieftina.


Salut ! LA MULTI ANI !!! Si sa aveti un an Fordmidabil !!!

Stii la citi chilometrii se schimba cureaua de distributie ,si cit a costat manopera .?
Din cite stiu 60 euro pentru o curea de distributie este un pret foarte bun.
Daca se poate spune-mi cu cit ai vindut fordul, din ce an, citi km avea,ce tip de dotare avea etc. Multumesc anticipat!!!
PLACINSCHI63491
QUOTE(Dan27)
e foarte nervos!!!!pretul f bun pt ceea ce ofera,in prezent am un bmw525d si pot sa zic ca Focusul de 116 mi se parea cel putin tot la fel de agil..e incredibil ce rapid poate sa creasca viteza,adica si de la 130 incolo,motorul e f silentios,probleme cu motorul sa sti ca nu au,ce se mai duce la ele sunt eventual altele..mie mi-a picat asa:rulmenti,un senzor de la axa cu came(800000lei) si cam atat:)),si inca o data pretul f bun!Din pacate are urea vde distributie dar nu e f scumpa si doar o rola la ea.In total eu am dat pe ele 60euro(piese din Germania,originale).Dar mi se pare ciudata intrebarea ta din motiv ca ai unul de vanzare:))


Am fost la reprezentantul local Tester Ford si i-am intrebat ce fel de distibutie are Focusul TDCI de 115 cp,si mi-au spus urmatoarele :

Motorul are 2 distributii:

-una pe lant (legatura intre vibrochen si axa cu came) nu se schimba niciodata

-una pe curea legatura intre axa cu came si pompa de motorina (se schimba la maxim 160.000 km conform carti de srvis a masini, recomandat de servisurile ford din Romania la 120.000km) Asa este la noi "Paza buna trece primejdia rea" Eu unul cred ca este doar un pretext invocat de servisurile de la noi pentru a-ti putea lua bani mai devreme (totusi este o diferenta de 40.000 de km)



Cu alte cuvinte distributia principala este pe lant si nu se schimba niciodata, iar cealalta este pentru pompa de injectie si daca se rupe ,cel mult nu mai porneste masina pina la inlocuirea acesteia, fata de motoarele cu curea de distributie clasica, care daca nu este inlocuita la timp sau mai rau este montata prost, se va rupe si va duce la defectiuni grave produse motorului, nu m-ai spun de costuri .
La ruperea curelei de la pompa de injectie, riscul e ca nu mai ai motorina in rampa si nu mai merge motorul, dar nu se strica distributia, nu sar supapele prin capota, doar ca nu mai mergi decit tractat .
Dan27
mai intreba si pe altcineva din service-ul respectiv..sunt curios ce raspuns iti da.Te rog eu.
PLACINSCHI63491
Vad ca nu prea esti convins de existenta distributiei pe lant la TDCI de 115 cp.
Ce-ai schimbat tu si ai dat 60 eu parca, se numeste curea de pompa de motorina + rulumentul intinzator si se schimba la 120.000 km

- 500 mii cureaua de accesorii
- 500 mii cureaua de pompa de motorina
- 2 mil rulmentul intinzator
- manopera 500 de mii

Total 3.5 mil.
ovi62994
Poate ma lamuriti si pe mine si devin fan FORD ...

e diferenta mare intre un Focus si un Mondeo, amandoua combi si cu 116 CP ???? Ma gandesc ca Focus e mai sprinten in acceleratii si depasiri, dar cu mult mai mult decat Mondeo???? totusi Mondeo e mai stabil, nu?

Astept raspuns, chiar daca sunt fan VW :-)

Multumiri in fata frontului!
_Titus_
Mondeo de 116 consuma cam mult iar motorul e de doi litri . Focus scoate din 1,8 aceeasi putere si consuma mult mai putin . Daca iti plac depasirile ia Mondeo cu 96 kw , asta il am eu , sau daca-ti permiti 2,2 tdci . Cu astea doua vei arata stopurile majoritatii participantilor la trafic in conditii zic eu de siguranta . Adica simti foarte bine motorul si prinzi multa incredere , ceea ce este important .
Sa stii ca golful 4 la care visezi are punte rigida pe spate si te scutura de te rupe .
danmatyas
mondeo-ul meu de 116 cai consuma aprox. 9 litri urban.al tau cat ia??
ovi62994
hai ca renunt la visul meu cu Golf 4 4motion ...
Mai tre sa imi lauzi Ford-ul Mondeo ca sa ma "castigi".... :wave:


Multumiri!
danmatyas
golfu e dintr-o clasa inferioare mondeo-ului ..la pret de mondeo.la confort si putere e diferenta, in favoarea mondeo-ului smile.gif eu zic ca renteaza mai mult mondeo!documenteaza-te si alege ce iti place mai mult.
Dan27
am avut mondeo de 90cp si focus de 116,consumau la fel!cam pe la 8 in oras.desi in carte ar scrie ca focusul consuma mai putin..
PLACINSCHI63491
Stie cineva de unde sar putea cumpara huse pentru scaunele noastre de pe FOCUS sau unde sar putea confectiona o inbracaminte cu imitatie din piele ?
PLACINSCHI63491
Chiar nimeni nu foloseste huse la ford ?

Com va protejati scunele fratilor ?
danmatyas
nu mai sunt la moda husele, erau pe vremea dacilor...eu de exemplu nu le suport.de ce sa le protejam? cand se rod..peste 10 ani schimbam masina.
PLACINSCHI63491
Nu neaparat ca se rod, dealtfel am observat ca materialele din care sunt facute scaunele sunt foarte rezistente, dar ar fi o problema cu eventualele pete, etc .

Am vazut pe un golf 4 huse facute la comanda cu imitatie din piele crem si arata super bine.

Totusi ar fi o problema legata de airbagurile laterale.
PLACINSCHI63491
Stiti cumva de unde as pute sa achizitionez o magazie de sidiuri si cam cit ar costa...de unde ?
florin55503
QUOTE(PLACINSCHI63491)
Chiar nimeni nu foloseste huse la ford ?

Com va protejati scunele fratilor ?


chiar vrei imitatie de piele? iarna paralizezi de frig chiar si cu incalzie in scaune. am mers cu un A6 cu piele dar pe locurile din spate si chiar dupa ca s= incalzit masina tot rece era pielea. daca nu ai incalzire mai bine iti iei huse cu incalzire
PLACINSCHI63491
Ai si tu dreptate, ca la noi sezonul rece dureaza mai nou si jumatate de an.
DAR CEVA LEGAT DE MAGAZIA DE SIDIURI
PLACINSCHI63491
O intrbare .

Daca masina are discuri de frina pe spate si las trasa frina de mina intr-o noapte cu ger risc sa ramin cu ea blocata ?
danmatyas
asa zic unii, eu nu am auzit pe nimeni sa i se fi intamplat asa ceva.mie nici macar smile.gif
Daniel67689
QUOTE(PLACINSCHI63491)
O intrbare .

Daca masina are discuri de frina pe spate si las trasa frina de mina intr-o noapte cu ger risc sa ramin cu ea blocata ?
[CODE][/CODE]


Absolut NU ! Am lasat masina in conditiile astea la -22gr. Nu s-a intimplat nimic.

In schimb, am observat probleme la schimbarea treptelor de viteza. Pare sa nu mai mearga asa usor ? A mai sesizat cineva treaba asta ?
Adin.C
e normal sa mearga putin mai greu schimbatul vitezelor la -22 grade ( viscozitatea uleiului din cutie)... dar se incalzeste si revine la normal. :wave:
florin55503
mie la pejo pur si simplu a infhetat intra numai a treia si a patra s trebuit sa merg asa iesea fum din ambreiaj. dupa jumatate de ora s-a dezghetat. acum trag violent de schimbator si isi da drumul dar intra greu

in ceea ce priveste frana de mana se intampla mai ales la masinile cu taburi. la cele cu discuri pe spate am vazut doar de 2 ori dar la aceisi masina la un megane.
Florin67056
Legat de faza cu frana d mana trasa. Am patit-o eu acum o luna. Mi-a inghetat. Dar am aflat cum o deblochez: bag in marsarier, merg d 2-3 metri inapoi si apas de doua ori cu putere pe frana. Mai repeti operatiunea o data si ar trebui sa se rezolve
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.