QUOTE(Valentin50014)
MR, referirile astea la istorie au aparut datorita remarcilor tale care negau contributia substantiala a lui VAG in sprijinul diesel-ului. Nimeni nu a spus ca VW a inventat dieselul sau ca fara ei am fi ramas la motoarele cu ardere externa cum incerci sa sugerezi tu.
VW nu a facut si nu face turbine, cel putin n-am auzit eu de vreuna facuta de ei.
Ce probleme cronice au avut motoarele de care amintesti?
VW nu sunt singurii care fac motoare cu consum de ulei. Iar daca pentru tine acest lucru constituie ceva de neacceptat, ia-ti altceva.
Valentin, n-am minimizat nimic. Am spus doar ca ultimile generatii de VW nu mai sunt masinile de top din anii 80, ci niste rable ca toate celelalte, iar ca rafinamentul la diesele a venit din alta parte. Common railul a fost patentat de magnetti marelli in '89, insa Fiat erau prea amarati si au vandut patentul. VW au alte puncte tari, cum ar fi DSG-ul sau TFSI-ul, insa la diesele, sunt si ei undeva in "pluton" indiferent cat de tari au fost acum 20 ani
Cei cativa monstri de 4 kile nu-i face musai culmea rafinamentului, desi am toata stima pentru tupeul de a participa la Paris-Dakkar cu motoare diesel. Si salut si intentia de a merge la LeMans cu diesele.
Problemele cronice sunt citate cam pe toate siteurile cu statistici ale problemelor cronice
PAi cand o sa-mi iau alta masina, o voi alege functie de oferta de moment si nu de istorie. Pe mine nu ma incalzeste cine a inventat roata, atunci imi iau masina ma gandesc la fiabilitate, confort si performante.
Metafora cu motoarele cu aburi se referea la acelasi aspect.... important e ce gasesti acum in magazine, nu la cine a inventat motorul cu ardere interna.
Dupa un anumit timp, orice inventie devine patrimoniu universal. Doar n-o sa platim acum copyright urmasilor lui Pitagora de fiecare data cand calculam o ipotenuza
Chiar n-am nimic de impartit cu VW, am o rabla VAG de care sunt foarte multumit
Au in continuare ingineri foarte buni, insa uzinele sunt comuniste (ca toate uzinele din UE, de fapt). Sper sa reuseasca sa invinga sindicatele, si sa ridice din nou productivitatea, sa reuseasca sa creasca fiabilitatea si calitatatea si sa scada preturile.
Io n-am chef sa platesc ca sa stea o gasca de nemti degeaba si sa faca 25 munca a 5 oameni, in timp ce subansamblele sunt cumparate la cel mai scazut pret pentru a tine pretul cat de cat competitiv. Atata timp cat orice tentativa de reforma s-a izbit de veto-ul sindicatelor, desi conducerea a incercat chiar sa le dea spaga ca sa accepte reforma, nu-mi mai pasa daca le vor fabrica in china sau in turcia si renunta la uzinele din Germania, eu unul sunt pro-globalizare si liberalism salbatic
Am vazut ca Ford fac la fel in State...