Help - Search - Members - Calendar
Full Version: second hand suma maxima 11.000
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Andrei63339
salut
1. urmeaza in cateva luni sa imi cumpar o mashina second dar deocamdata nu prea stiu la ce ar trebui sa fiu atent pt achizitionare. km->un mare semn de intrebare(reali sau nuh), ma gandeam ca ar fi mai bine sa ma uit la anul de fabricatie...nush ceva sfaturi va rog..
2. apoi cam ce masini credeti ca s-ar incadra in acesti bani...si care dintre urmatoarele ar fi o alegere mai potrivita: seat leon, citroen c5, megane 2, vw golf 4..astept si alte propuneri..(imi plac toate dintre cele mentionate..plus ca am gasit nisjte oferte destul de interesante din pct de vedere an/km/dotari)

multumesc anticipat...
Andrei63339
am uitat sa pun in acea lista de mashina laguna II... :bash:
gabi63320
Depinde ce vrei sa faci cu masina, cat de ocupata va fi cu pasageri. Daca mergi mai mult singur eu zic Golf IV, ca la bani astia gasesti una cu putini km, diesel. Daca ai de facut drumetii eu zic C5, super confortabila, mult peste Passat. Ori Laguna II (Laguna I are ceva probleme cu suspensia - cam moale). La banii astia gasesti si peogeot 406, super echilibrata masina, care daca ai grija sa-i pui ulei de cel mai bun si sa-i faci revizie la timp, o sa ai surpriza sa constati ca poti face lejer 450-500.000 km fara sa umbli la motor.
Majoritatea masinilor SH provin din Germania, dar eu sincer nu sunt un fan asa mare al lor. De exemplu, toti prietenii mei cu passat sunt un pic dezamagiti de costurile de intretinere si mai toti au luat teapa la KM reali. Sanse cam 50% sa aiba reali la bord. De la Golf am semnale mai bune. Audi sunt grozave dar scumpe. Opel mai ieftine si usor de intretinut. Renault sunt bune daca nu au multi KM, de ex nu asi cumpara Renault cu mai mult de 120.000 km. Peugeot sau Citroen merg chiar si un pic mai rulate. Masinile italiene stau bine la caroserie, dar uneori au finisaje slabute la interior (FIAT), avantajul lor la diesel-urile mici, vezi 1,3 multijet care sunt grozave.
Din punct de vedere al sigurantei, jos palaria pt. Renault care da clasa. Se moare greu in Megane sau Laguna daca ai centurile puse. Mai repede mierlesti in mercedes sau VW.
Daca asi avea acum acesti bani, eu zic ca o masina cat mai noua, avansata tehnologic si spatioasa, cum e C5, Laguna II, Peugeot 307, cu indulgenta Golf IV sau Bora ar fi de preferat. Atentie si la Opel Vectra dupa 2002.
Andrei63339
mersi pt raspuns...astept si alte pareri..
florin55503
nu te uita la pejo. vorbesc din experienta. daca vrei ceva usor de intretinut si confortabil eu m-as uita la gof 4 de 130 de cai sau vectra cu motor de 2.0 dti. nici laguna nu e o idee rea. golful si vectra le vei golful le vei gasi cu km putini

eu sincer m-as uita dupa o bora 1.9 tdi de 130 de cai.
Andrei63339
asa orientativ cam cat ar fi vama pt o laguna, c5 sau un opel vectra..toate inter 120-150 cp ?
florin55503
QUOTE(Andrei63339)
asa orientativ cam cat ar fi vama pt o laguna, c5 sau un opel vectra..toate inter 120-150 cp ?


nu conteaza caii putere ci cilindreea si anul de fabricatiei.

ex: golf 4 1.9 tdi 130 hp 2003: toate taxele au fost in jur de 1400 de euro. acum o luna sau doua
vw caddy 1.9sdi 2003: aceiasi taxa
CipponeG
Cu un pic de efort in bani astia un Opel Astra Classic NOU
Emanoel-Adrian
Andrei, eu am platit pentru o Vectra C, 2002 cu 2172cm.cubi,acum 4 zile 91 milioane lei vama,m-a rupt!!.Pentru Vectra cu 2.000 cm.vama este mai
mica cu 15-20 milioane si se incadreaza in limita obisnuita 1500-1700 Euro.
Opelul meu este o masina f.f.confortabila,am avut anterior modelul B tot 2.2 DTI,cu care am facut toata Europa anul acesta,nu am avut nici o problema,eu am preferat o masina cu km.putini,cu carte service si am fost nevoit sa ma duc eu personal in Germania sa o cumpar.Atentie la capacitatea cilindrica daca nu vrei sa platesti f.mult la vama,nivelul accizelor s-a modificat si este cam asa: pentru sub 2000cm.-4%,peste 2000 diesel 11% si peste 2000 benzina 20 si ceva%,enorm!!.
florin55503
QUOTE(Emanoel-Adrian)
Andrei, eu am platit pentru o Vectra C, 2002 cu 2172cm.cubi,acum 4 zile 91 milioane lei vama,m-a rupt!!.Pentru Vectra cu 2.000 cm.vama este mai
mica cu 15-20 milioane si se incadreaza in limita obisnuita 1500-1700 Euro.
Opelul meu este o masina f.f.confortabila,am avut anterior modelul B tot 2.2 DTI,cu care am facut toata Europa anul acesta,nu am avut nici o problema,eu am preferat o masina cu km.putini,cu carte service si am fost nevoit sa ma duc eu personal in Germania sa o cumpar.Atentie la capacitatea cilindrica daca nu vrei sa platesti f.mult la vama,nivelul accizelor s-a modificat si este cam asa: pentru sub 2000cm.-4%,peste 2000 diesel 11% si peste 2000 benzina 20 si ceva%,enorm!!.



poti sa imi spui si mie pretul la care ai cumparat-o? daca se poate! pana in 2000 cm motorina e cam 1400 de euro.

si vezi ca si impozitul va fi destul de mare de la anul pt ca ai indraznit sa iti cumperi masina cu motor de 2.2. sa o stapnesti sanatos
Andrei63339
de o comparatie intre c5 si laguna...care ar reprezenta o alegere mai buna din pct de vedere marca..fiabilitate...costuri intretinere..
am gasit un
1. citroen c5 2.0 HDi 2004, 76.000km, 110 cp, full el, comp bord, multivolan, 10 airbag, senzori ploaie lumini la 10.100 cu totu
2. vw bora 1.9 TDi 2000, 137.000km, cutie automata, 4 airbag, 90 cai.
3.renault laguna II 1.9 TDCi 2002, 2 climatronic, electric tot, abs,esp, comp bord, scaune incazite, 125 cp (nush cati km inca)

toate sunt din romania anumite parcuri auto din tara..ce aprere aveti
Andrei63339
am uitat...laguna 9.900 si bora la 9.800 euro
florin55503
laguna fara discutie. dar depinde si nr de km.

motorul de 110 cai de la pejo/citroen mi se pare ca nu sunt cam toti. de fapt PSA pune accentul pe lineritatea motorului. daca esti extrem de comod si lenes motorul e ok. costuri de intretineri -mari

bora ar fi bine sa o gasesti cu o putere mai mare. oricum dupa ce mergi cu motor de vw de 100 de cai vei vedea ca diferenta pana la 110 nu e chiar mare. sfatul meu e sa gasesti un tdi la 130(suntr de departe cele mai fiabile motoare vw)

laguna mi se pare o masina ok si desi unii ar alege C5-ul eu as alege laguna intre cele 2. si nu ma refer numai la nr de cai.
Emanoel-Adrian
Salut Florin,am dat pe ea 11.800 in Germania la Bautzen, 45.000 km. carte service si 1 proprietar.De fapt eu m-am dus acolo sa cumpar un Passat pe care l-am si platit de fapt, dar, s-a intamplat sa vad la Passat o lovitura reparata (deh..deformatie profesionala) si l-am refuzat.Autohausul era dintre cele serioase si mi-a oferit un discount pentru alta alegere sau banii inapoi.Asa ca am ales Opelul,de care nu imi pare rau,doar ca m-am cam fript cu accizele..!.Aste e..
De taxe nu imi fac griji,am oarecare venit suficient pentru ele!.
ciprian62770
salut!
eu am de vanzare un passat din 2002
poti sa vezi masina pe site
pretul ei este de 11290 dar daca o iei intre caraciun si rev o las la 11000 pentru ca am platit un avans pentru alta si de revelion tre sa fiu in germania
masina e super,nu are foarte multe exra-uri dar are km reali si pretul zic eu ca este bun!
astept un raspuns de la tine
salutare,
ciprian
Mihai63349
Eu as fi foarte atent la masini sh Germania diesel. In general, sunt foarte rulate. Neamtul este pragmatic. Nu prea isi cumpara diesel, daca nu are de gand sa se dea cu ea mult si bine. Sunt si exceptii, dar pune min.35000 km/an. Daca are mai putin, sunt doua variante: ori sunt reali = masina scumpa, nu lasa din pret; ori ai de-a face cu km. falsi
In plus, nu sunt multi care stiu sa se poarte cu turbodiesel. O forjeaza 3-4 ore pe autobahn si apoi opresc repede motorul. Cunosc multi care au avut astfel de probleme cu diesel sh.
Cel mai linistit esti daca-ti iei benzinara.
Dintre cele enumerate de tine, Leon-ul pare cel mai interesant. E tot Golf 4 si are cota mai slaba in Germania.

----------------------------------------------------------

Land Rover Freelander 2002 - am vandut-o azi beer.gif
Dan27
nu inteleg,si cum ai vrea sa opreasca motorul,incet?adica cum? blink.gif
Paul46623
Faza la turbodiesele e ca dupa ce le forjezi tre sa stai ceva timp (cca 2 minute) pe loc cu motorul pornit pentru ca turbina sa apuce sa se raceasca activ (datorita fluxului de aer ce trece prin ea). Daca forjezi un diesel si-l opresti brusc, turbina nu se raceste cum trebuie -> apare riscul deformarii palelor -> stricarea turbinei (mai ales la cele cu geometrie variabila).
Mihai63349
QUOTE(Dan27)
nu inteleg,si cum ai vrea sa opreasca motorul,incet?adica cum? blink.gif

A raspuns Paul in locul meu.
Dan27
f interesant,nu am auzit de asta inca de niciunde..oricum de unde e informatia asta?am citit si eu in manualul de utilizare(la bmw) ca nu se opreste motorul pana nu a ajuns la turatia minima(de relanti)dar ca mai trebuie sa si stai 2 minute?oricum banuiesc ca te refereai la faptul ca nemtii merg tare pe autostrada,dar oricum pana se opresc trebuie sa iasa de pe ea si asta dureaza un pic,turatiile scad oricum.Ce nu inteleg e cum trece aerul "activ" prin ea pt ca din cate stiu turbina nu intra decat de pe la 2000turatii in sus,asa ca pe loc ea nu ar trebui sa fie in functiune.Mersi de explicatii.
DORU
Problema amintita aici are in vedere ORICE TURBINA, fie ea montata pe un diesel sau pe un motor pe benzina.
Daca mergi foarte sportiv, turbina este in continua functiune, doar intra la o anumita turatie... si atunci cand intentionezi sa opresti motorul, este recomandat sa il mai lasi la relanti ~2min astfel incat turbina sa se raceasca (altfel uleiul iti produce daune). Este bine sa cunosti persoana ce a folosit o masina turbo, sa poti sti la ce sa te astepti... arigato.gif
tommy59961
mai bine incerci sa-ti iei o masina noua. e sfant. astra h motor de 1.6 la 12 mii si ceva cip.
leon e tot pe acolo.
cioaba
QUOTE(Andrei63339)
mersi pt raspuns...astept si alte pareri..
la 11000e iti iei masina teapana. depinde ce vrei. poti sa incerci sa te dai la un BMW sau Audi 1998-2000 sau Vectra, Passat 2002-2003. motorizarea pe alese. eu prefer disel cat mai mare, dar peste 2l te arde la taxe,impozite,asigurari de plangi cu vorbe. sau daca vrei noua..., dar oricum se invecheste si atunci va fi si veche si urata. oricum casca ochii ca tepe gasesti peste tot. despre unde sa te uiti, cred ca km ar fi ultimul lucru, fiindca sunt cei mai usor de modificat. cere cartea service, cu care iti poti face o idee despre masina. bafta
Ghita A.
Decat din Gemania, mai bine incearca in Belgia. Poti sa o cumperi de pe net, este un site de licitatii www.carsontheweb.com care scoate la licitatie masinile firmelor de leasing. O sa vezi ca toti vanzatorii sunt firme de leasing. Detaliile pe care le dau despre masini sunt mult mai multe decat ce se gaseste pe mobile.de sau altele asemenea - mai ales poze, multe si dint tot felu de unghiuri + poze cu defectele caroseriei. Parerea mea e ca o sa iesi mai ieftin decat din Germania, si mai sigur de kilometraj.
Andrei64389
Salut. Si eu ma gandesc sa cumpar o masina din 2000-2001, dar pe undeva pe la 5-6000 EUR, tot din Germania. Eu ma gandesc sa aleg intre Opel Astra, Ford Focus, Seat Cordoba sau Fiat Stilo. Cam care credeti voi ca s-ar potrivi unui incepator si care ar fi mai buna/fiabila? Multumesc.
Skywalker
Pentru incepatori:
1. eu cred ca cel mai bune ar fi sa va cumparati masini care au piese ieftine, masinile pot fi noi sau vechi dupa posibilitatiile financiare ale fiecaruia.
2. casco neaparat la o masina fabricata incepand cu anul 200.
3. capacitatea cilindrica sub 2.000 cmc pentru a nu plati taxe vamale sau acize.
4. benzina sau motorina ramane la alegerea cumparatorului, eu consider ca "benzinarele" sunt mai rentabile in Romania, carburantii din Romania NU au aceleasi calitati ca si de la unguri spre vest si in conditiile astea motorul pe benzina nu este chiar asa de pretentios ca si cel pe motorina (ma refer la masini din 2000+) restul mai treaca mearga.

In Romania sunt 2 tipuri de "soferi":
1. Sofer de bani gata unde banii provin de la parinti si pe respectivul il cam doare in cot de costurile de exploatare.
2. Sofer pe banii lui munciti care se gandeste de 2 ori inainte sa faca ceva in privinta unei masini noi sau SH.
Paul62970
audi a4 - 1.9 tdi an 2000, 2001. eu spre asa ceva m-as orienta...

ca si cost de intretinere in nici un caz frantzuzisme... al preturile alea mai bine un audi...

daca vrei costuri mici... opel clar! sunt cu mult sub media costurilor de intretinere. iar vectra nici nu merge rau si nici nu arata rau!

vorbesc din punct de vedere al celui care repara! pe mine nu ma prea ating chestiile de cuplu maxim, rpm, km/h....

FIABILITATE... acum cativa ani, un mecanic mai in varsta mi-a zis ca cea mai buna masina este cea care nu se strica....
florin55503
turbina chiar daca nu functioneaza, tot circula aer prin ea si ulei. daca nu o lasi sa 1 min 2 uleiul firbinte se intareste si se formeaa niste depuneri care vor afecta axul respectiv. asta stiam eu ca e explicatia logica.
Paul62970
QUOTE
Pentru incepatori:
1. eu cred ca cel mai bune ar fi sa va cumparati masini care au piese ieftine, masinile pot fi noi sau vechi dupa posibilitatiile financiare ale fiecaruia.
2. casco neaparat la o masina fabricata incepand cu anul 200.
3. capacitatea cilindrica sub 2.000 cmc pentru a nu plati taxe vamale sau acize.
4. benzina sau motorina ramane la alegerea cumparatorului, eu consider ca "benzinarele" sunt mai rentabile in Romania, carburantii din Romania NU au aceleasi calitati ca si de la unguri spre vest si in conditiile astea motorul pe benzina nu este chiar asa de pretentios ca si cel pe motorina (ma refer la masini din 2000+) restul mai treaca mearga.

In Romania sunt 2 tipuri de "soferi":
1. Sofer de bani gata unde banii provin de la parinti si pe respectivul il cam doare in cot de costurile de exploatare.
2. Sofer pe banii lui munciti care se gandeste de 2 ori inainte sa faca ceva in privinta unei masini noi sau SH.



ce sa zic... ai dreptate 100% mai ales la ultima clasificare.... eu imi ador audi-ul 80 ca pe nu stiu ce... ca sunt bani munciti... care il doare in 14 de bani... ca vin, curg... aia nici nu prea au ce cauta pe forumuri dastea.... unde "nacajitii" iau in calcul tot ce se poate lua... nu numai "masini pentru pietoni". alba iulia este un sat de kkt dar pentru asta sunt posesoare de Touareg, super aranjate care comanda la barman un "frapeuu"...

ata ete
Andrei64389
QUOTE(Skywalker)
Pentru incepatori:
1. eu cred ca cel mai bune ar fi sa va cumparati masini care au piese ieftine, masinile pot fi noi sau vechi dupa posibilitatiile financiare ale fiecaruia.


Corect, sunt de acord. Cred ca Opel si Ford fac parte din aceasta categorie.

QUOTE(Skywalker)
4. benzina sau motorina ramane la alegerea cumparatorului, eu consider ca "benzinarele" sunt mai rentabile in Romania, carburantii din Romania NU au aceleasi calitati ca si de la unguri spre vest si in conditiile astea motorul pe benzina nu este chiar asa de pretentios ca si cel pe motorina (ma refer la masini din 2000+) restul mai treaca mearga.


Din ce stiu eu de la prieteni, OMV-ul e cel mai bun in materie de motorina.

QUOTE(Skywalker)
In Romania sunt 2 tipuri de "soferi":

2. Sofer pe banii lui munciti care se gandeste de 2 ori inainte sa faca ceva in privinta unei masini noi sau SH.


Eu fac parte din tipul 2, asa ca de aceea am inceput din timp sa ma gandesc si sa ma interesez.

biggrin.gif
Alex64442
La maxim 10500 euro gasesti un renault laguna cu toate dotarile si cu aproximativ 75 de mii de kilometri.....si cel mai important pe motorina....asa ca sfatul meu e renault laguna....chiar io vreau sami cumpar unul in cel mai scurt timp
vali3
QUOTE(Alex64442)
La maxim 10500 euro gasesti un renault laguna cu toate dotarile si cu aproximativ 75 de mii de kilometri.....si cel mai important pe motorina....asa ca sfatul meu e renault laguna....chiar io vreau sami cumpar unul in cel mai scurt timp


salut!
cam spre ce sursa te-ai orientat?
radu66490
acu un an mi am luat o omega din germania impecabila 97000km buna tare masina si maaaaare a dracului
am dat pe ea 8500 euro si cu txe cu drum cu totul m am dus cred in 11000 euro
da oricum cu 11000 euro ai ce sa ti iei din germania]
bafta
claudiu-augusti65120
Ar fi bine sa treci pe la seat-este o oferta f buna la seat leon incat nici nu merita sa iei second.Dar faci ce vrei cu banii tai.Eu unul sunt pro masini nemtesti fiindca sunt mai serioase.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.