Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Octavia 2 -pro si contra
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Skoda
Pages: 1, 2, 3
MARIUSC
Salutare tuturor
Sunt un viitor posesor de Octavia 2.(daca iese "combinatia" financiara)
Am citit cam tot ce am gasit referitor la Octavia 2. Am vazut si review-uri pe site-uri internationale. Am fost si la dealer. Decizia este aproape luata:
Octavia 2 Ambiente, plus pachet drumuri grele, esp, geamuri electrice fata/spate, proiectoare ceata, difuzoare suplimentare, stergator luneta, si pt placerea mea, cotiera fata si maxidot. Tot pentru placerea mea, 2.0 TDI 140 CP, manuala 6 trepte. Toata jucaria ma duce pe la 16.500 CIP. Oricat am cautat, nu am gasit altceva similar in banii astia, in afara de Megane, dar care pur si simplu nu-mi place.(chestie de gusturi, deh).
Ce as dori eu de la voi, este sa-mi sustineti sau sa-mi desfiintati alegerea, argumentat, daca se poate, in baza experientei.
Multzam[/b]
G e o r g e
consuma ulei in prostie (2l - 2.5l intre schimburi) smile.gif

se pune ?
MARIUSC
Pai se pune un pic, dar...nu hotarator...sper totusi sa nu fie 2l...ca tehnic vorbind, din ce am mai citit, un pic de ulei consuma din conceptie, dar prea mult, afecteaza (catalizator in primul rand).
Am prieten cu Megane 1,5 dci, si la primul schimb a mai adaugat cam 900g ulei, deci spre un litru si ceva la 2.0 tdi, zic ca-i acceptabil.
G e o r g e
consuma prin constructie. 2- 2.5l la 10 000 km . smile.gif TOATE !

exact , se duce naibii catalizatorul .

deci , se pune ?
MARIUSC
e un risc acceptabil din punctul meu de vedere..ma gandesc totusi ca e un motor VAG, totusi...si au luat in calcul acest lucru...sa inteleg ca 1.9 TDI ar fi mai bland din punctul asta de vedere? Initial am zis ca mi-e suficient 1.6 fsi 115cp, dar m-a speriat "noutatea " motorului, consumul si tipul de benzina...
G e o r g e
recomand orice altceva numai motoarele noi de la VAG nu smile.gif

si 1.9 consuma ulei . tot asa a fost gandit smile.gif

FSI urile sunt cam pretentioase la benzina .
MARIUSC
crezi ca gasesc alternativa in banii astia? io unu nu am gasit...caz in care faza cu uleiul e acceptabila. Dar hai sa nu canalizam discutia pe faza cu uleiul...
Dotari, fiabilitate, tinuta de drum, pret revanzare, putere vs masa, placerea la volan, etc...
Sabiescu63191
Am analizat foarte mult piata, si crede-ma ca mai bine de Octavia nu vei gasi in banii acestia. (2l tdi). Imi vine si mie saptamana viitoare smile.gif

Ar mai fi golf 5 daca ai rabdare 3 luni...
Sabiescu63191
Si daca tot dai banii acestia nu uita de climatronic... ar fi pacat...
Sabiescu63191
pt. GEORGE

Ai idee cat costa (aprox) un catalizator la skoda ? (in caz de... Doamne fereste biggrin.gif)
Grigore32898
In primul rand nu consuma niciodata 2 l de ulei la 10.000 km, a mea mi-a consumat in jur do 900 grame pana la 14.000 km ceea ce mi se pare normal avand in vedere conditiile de mers si am si cunostinte in service la skoda care au facut peste 60.000 de km cu masina si nu au schimbat nici un catalizator. Nu vreau sa-mi fac dusmani pe aici pentru ceea ce zic ..dar am masina asta de 8 luni si stiu ce si cum cu ea ... am stat de vba cu multi din service si nu a avut nici unul probleme de genul asta (schimbat de catalizator) .. George, tu stii pe cineva care a patit asa ceva??

Bafta multa
G e o r g e
o sa dau niste linkuri pe care va rog sa le cititi smile.gif
QUOTE
Ati mai pomenit ca un motor de 2.0 tdi sa consume 2.8 litri de ulei pana la prima revizie, adica pana la 15.000 km?

Consum de ulei la 2.0 tdi
Motorul 2.0 TDI,ce parere a aveti despre el?
consum ulei TDI-uri noi
Consum ulei

incepeti cu primul link.
florin55503
eu am avut 1.9 tdi de 130 si fugea de sub tine efectiv. consumul mare de ulei se intampla daca o alergai disperat in continuu. am alergat-o in disperare vreo 3 sapt si intr-o dimineata am avut ideea geniala sa verific nivelul uleiului. era putin mai sus de jumatate. dar daca mergi normal (nu cred ca vei putea) nu cred sa ai probleme.
DORU
Vorbesti de 16500 euro CIP. Iti recomand sa arunci o privire si la Honda Accord diesel (140 CP). Daca tot iti iei diesel, ia-ti-l pe cel mai bun din clasa asta de putere. arigato.gif

p.s. Exista topicuri care discuta aprins tema diesel VAG. Cauta la sectiunea Skoda...
MARIUSC
hehe...as vrea io honda...dar uite ce zice lista de preturi... http://www.honda.com.ro/preturi/

Accord Diesel 2.2i-CTDi LS+Xenon, scaune incalzite M/T 23.250 EUR
Accord Sedan 2.0i LS M/T 17.425 EUR
Accord Sedan 2.0i LS A/T 17.925 EUR
Accord Sedan 2.0i ES M/T 19.499 EUR
Accord Sedan 2.0i ES A/T 19.999 EUR
Accord Sedan 2.2i-CTDi LS M/T 21.925 EUR
Accord Sedan 2.2i-CTDi ES M/T 23.850 EUR
Accord Sedan 2.2i-CTDi Exec Navig M/T 25.100 EUR
Accord Sedan 2.4i ES M/T 21.990 EUR
Accord Sedan 2.4i ES A/T 22.490 EUR
Accord Sedan 2.4i Exec Navig M/T 23.225 EUR

p'asta cu uleiul am inteles-o...poate am noroc si prind un motor cu mai putin de 1 l la 15.000 biggrin.gif
Alte bube?
G e o r g e
honda are reducere 2000 E la pretul cip wink.gif are o oferta foarte tentanta wink.gif

cati km faci pe an si cat timp vrei sa tii masina ?

EDIT : comparatia nu e corecta totusi .

accord clasa medie, octavia clasa compacta .

corect ar fi octavia vs civic .
MARIUSC
pai masina o voi tine cel putin 5 ani, cat e leasing-ul, iar media de km e 20-23k/an diferenta de diesel o scot in 2-3 ani dupa calculul meu, comparat cu fsi de 150 cai
Iar Honda...chiar cu 2000 discount la cip, variantele diesel sunt mult pt buzunarul meu actual...si 16500 e la limita superioara...un pic peste... biggrin.gif
iar la civic nu au motorizari diesel...din ce vad pe oferta lor, si vreu si cu portbagaj maricel...peste 400l.. blush.gif
G e o r g e
la km pe care ii vei face clar diesel .

o avensis ? 2.2 D4D - 150cp ? nu te tenteaza . iese pe la un 24 000 DDP .
MARIUSC
ma foarte tenteaza...dar sa ramanem la ce imi permit...16-16500 cip :angel:
apoi, la Poro, am discount datorita unui acord cu grupul la care lucrez...frumusel...ceea ce face, zic eu, imbatabila oferta octi 2...
vad ca vrei cu tot dinadinsul sa-mi schimbi optiunea, george...chiar asa contra VAG esti? mie imi faq totusi impresia unui grup puternic...
si chiar nu vad cum as putea plati la fel pe o masina similara...
G e o r g e
unde vezi tu ca sunt anti VAG ?

zic eu undeva asta ?

tu ai zis asa :

QUOTE
Ce as dori eu de la voi, este sa-mi sustineti sau sa-mi desfiintati alegerea, argumentat, daca se poate, in baza experientei.


pai tu vrei doar sa-ti confirmam alegerea ? blink.gif

nu merge asa smile.gif vezi ca exista forum de impatimiti ai VAG. noi , aici , iti aratam toate variantele . eu zic ca esti mai castigat asa . tu alegi totusi , sunt banii tai .

stii ce ma mira ? 16500 CIP la 2.0 TDI :-/ e al naibii de mic pretul asta .

ambiente 2.0TDI : 15.848 CIP

eu observ o reducere cam de 2 - 3000 E :-/ la pretul CIP

in acest caz e o superoferta . sigur nu vrei sa te gandesti la altceva ? biggrin.gif
MARIUSC
corecta remarca cu desfiintat/sustinut
calculul e cam asa: cip ambiente 2 l tdi manuala 15848+1165 optionale fac 17013, cu discount 1000 cam 16000, ceea ce ma duce cu un avans de 3419 cu taxe la 340e/luna, casco si taxe incluse.
Cam asta-i limita mea maxima suportabila(si asa cu avansu' mai am de furca).
Deci din punct financiar nu cred ca gasesc mai bine pret/dotari.
De aceea la deal-ul asta sunt dispus sa accept unele compromisuri, cum ar fi consumul de ulei, greierasi din cand in cand, poate apa in portbagaj, si altele citite pe forumuri.
Dar nu poti nega ca e o afacere buna. Si pentru ca te vad cunoscator al pietei, as vrea since de la tine, daca ai timp, o balanta corecta plus/minus
Multzam.
MARIUSC
ps : daca nu iese combinatia, o sa ma reorientez la ceva in jur de 12.000 cip...am in gand opel astra clasic 1.6 twinport , nisan almera sedan tot pe la 100 cai, sau chiar corola vvti 97 cai...dar cu astea tre sa ma mai joc la dotari...deocamdata(mai am 2-3 zile pana la verdikt), inca sper octavia... beer.gif
DORU
Am citit mesajele tale si ma gandesc sa-ti ofer o alternativa: de ce sa nu-ti cumperi o Octavia 1 cu motorizare Diesel 110 CP la care sa adaugi din lista de optionale cateva lucruri gen ESP, Climatrinic, etc ?
Iesi bine (vrei diesel) si cu dotari peste Octavia 2 la aceeasi bani. Cum ti se pare propunerea mea?
M A R I U S
Banuiesc ca esti dispus sa accepti, pe langa consumul exagerat de ulei, si zgomotul ''nerafinat'' al motorului tdi( ca sa ma exprim civilizat).Basca serviceul de kkt si reviziile scumpe.Plus ca in 2 ani grupul VAG va renunta la pompe-duse si va trece la CR...asta spune multe.La 20000DDP poti opta pt un Avensis 1.8 benzina( dieselul e mai scump).Si e Toyota, nu Skoda.Cred ca nu esti fixat pe diesel avand in vedere pretul motorinei,calitatea ei,reviziile mai scumpe,zgomotul mai mare etc.
Adrian63497
Buna seara! Azi am devenit membru al acestui forum....Sunt aici pentru ca in maxim doua saptamani devin posesorul unei O2 1.9TDI Elegance...Nu stiu ce sa mai cred...Am vazut aici toata gama de pareri biggrin.gif Mi-ar parea rau s-o dau in bara cu alegerea asta.....Linistiti-ma sau....din contra biggrin.gif
MARIUSC
doru: optasem pt O2 datorita puntii spate->stabilitate. O sa am dese drumuri in tara,toate anotimpurile si vreau sa stau linistit (poate si esp-ul e in aceeasi discutie). Apoi, ma gandesc ca 110CP n-o sa-mi satisfaca poftele (sau pretentiile) de sportivitate cu consum decent. Stiu ca platesc tribut (si euro), unui model nou, ce tre sa-si scoata banii cat mai repede...
marius: ti-am inteles punctul de vedere...avensis e prea "mare" pentru mine. Corola a fost in calcule, dar nu ma incanta motorizarile diesel (cai putere). La o discutie benzina versus motorina, pot argumenta ca e un principiu psihologic care ma face sa aleg diesel: una e sa ai o "suparare" la buzunar la revizie diesel, versus o mahnire la fiecare verificare a consumului mediu, sau la fiecare alimentare pentru benzina. poate e doar o cheestie personala...dar la cum conduk eu, voi scoate sigur 20% peste consumul declarat...si una e 20% din 7,5, alta din 9...
Statisticile internationale zic de reveniri mai mari in service pentru VAG, dar in conditiile carosabil/combustibil Romania, nu cred sa mai fie asa mari diferente...pana la urma depinde si de grija fiecaruia fata de masina...
Adrian: pareri pro si contra e topicul...chiar ma bucur ca sunt majoritare contra, pentru ca ma ajuta sa stiu la ce ma astept...eu nu cred ca ai facut o alegere proasta. Evident , e mai greu de recunoscut ulterior niste minusuri, de aceea probabil userii de o2 nu posteaza.
All: decizia finala , din pacate (sau fericire?), nu am luat-o...din motive financiare...astept o clarificare in acest sens...de aceea va rog sa "trageti" in O2 in continuare... biggrin.gif
adrian62359
peste 1 luna si 2 saptamani voi fi si eu posesorul unei OII 2.0 TDI, asa ca Adrian O2 1.9 tdi linisteste-te ai facut o alegere f buna. Si eu... sper...
Plata o faci cash ? ai obtinut vreun discount de la dealer ?
Adrian63497
O cumpar in leasing,avans 50%... Mi-au oferit, cu titlu de cadou biggrin.gif , un set de cauciucuri de iarna.
G e o r g e
ce cauciucuri smile.gif ?
adrian62359
De la ce dealer o cumperi (daca e din Bucuresti) sau mentioneaza doar prima litera din numele dealerului daca consideri ca ar fi publicitate mascata pe forum...
La plata cash eu am solicitat un discount tot cash...
Adrian63497
Nu stiu...De iarna.. biggrin.gif
Adrian63497
Masina o cumpar din ratiuni pur financiare...Trebuie achizitionata pana la sf. anului (tva...) Am gasit-o pe stoc la nivelul asta de echipare la Buzau. E un singur dealer acolo.. biggrin.gif
G e o r g e
de iarna sunt de la foarte proaste la foarte bune smile.gif

alea foarte proaste sunt mai proaste iarna decat alea de vara sunt iarna smile.gif
Adrian63497
George, ai dreptate...Sper sa nu-mi ofere cine stie ce "trompete", ca nu le iau. Problema nr.1 e alta: masina mi se pare prea mica....
G e o r g e
este o compacta totusi orice ar declara oricine biggrin.gif
Adrian63497
Una peste alta, se spune ca e o masina reusita cat de cat...In max. doi ani ajunge la nevasta-mea biggrin.gif Eu raman la dragostea mea cea veche...A6.
MARIUSC
Dragilor, am fost la drive test la Poro.
Am cerut un 1,9 tdi si un 2.0 tdi. Ambele erau echipare Elegance.
Impresii? Hehe...am luat intai 2.0 tdi...a fost peste ce ma asteptam...sunt entuziasmat...indragostit, spuneti-i cum vreti.
Cuplul ala te baga in scaun bine de tot...cutia...impecabila, confortul la volan-de vis (cotiera face toti banii), comenzile la indemana...scaunele incapatoare...de vis. Zgomot motor..in limitele bunului simt, placut chiar (comparat cu un peugeot commonrail)
Trecand la 1,9, n-am fost atat de dezamagit cum ma asteptam, dar diferenta e clara. Pentru reprizele sportive pe care mi le doresc insa 140 de cai e ce-mi doresc. In rest...numai de bine...tre sa fug acum, revin diseara cu amanunte.
Numai de bine!
MARIUSC
Salutari din nou
Sunt inca in faza de euforie, dupa drive testul de azi.
Sa o luam metodic. Tipa de la Poro, foarte draguta, in ciuda temerilor mele in ceea ce-i priveste...nu foarte pregatita tehnic, dar...acceptabil.
A raspuns promt la cererea mea de drive test comparativ 1.9 cu 2.0, am semnat pv si...in curte la masini...Cand colo, masinile nu erau...fusese ambuteiaj dimineatza in intersectie, si erau parcate cam la 500m. A vb cu un coleg, care ne-a dus acolo cu un alt 1,9...cu ocazia asta am stat pret de 10 min si in spate...confortabil cat cuprinde si aici.
Am ajuns, m-am suit la volan, tipa avea ceva temeri, masina era "incadrata" bine fata spate, dar s-a linistit dupa ce i-am zis ca am permis de 10 ani, si de 5 ani masina in Bucuresti.
Prima senzatie, ce s-a pastrat ulterior, a fost de confort maxim...am stat 20 de sec pana sa bag cheia, dupa ajustarile de rigoare, sa ma conving ca e real...poate senzatia a fost amplificata si de faptul ca tocmai coborasem din Tico.. biggrin.gif
Bag cheia, astept sa se stiga martorii, si pornesc la sfert de cheie. Masina avea in jur de 8000 la bord. Maxidot-ul superb, setez pe consum instant, ies din 3 manevre in trafic, si..talpa...(intrebasem inainte daca pot sa..).
In cei 200m pana la semafor aveam 100, si freza parca mai spre spate... biggrin.gif Incepusem sa devin euforic...a urmat o intersectie...doar treapta 1 si 2, apoi barbu vacarescu liber...160 cred ca am prins... Lipit de scaun, am apucat sa vaz consum instant in demaraje cu pedala aproape de fund si de intre 99% (treapta 1) si 25% (a 4-a). Zgomotul de motor acceptabil, incepuse sa-mi placa chiar.
Inca 2 intersectii, apoi viraj spre Floreasca, drum cu gropi rau...io incercam sa ocolesc cat de cat, la care tipa zice "mergi si prin gropi, sa vezi suspensia"...fericit, opresc radio, ocazie cu care constat ca si la tico fac asta mai greu, si urechea mare la zgomote in habitaclu..NIMIC...nici un greier sau alte cele...suspensia placuta, gropile nu-s o problema pt ea...e adevarat nu avea Drumuri Grele. Intru pe floreasca, iar liber...dau 4500 de ture cu a 4-a...trag fericit concluzia: pentru urechea mea zgomotul "nerafinat" de TDI VAG este placere pura...urmeaza o curba spre pod, destul de in scurt...eram spre 140...cu frana usor, am iesit cu 120...nu ma asteptam sa stea asa lipita, si nu am virat f in larg ci mai degraba brusc...parca am zarit cu coada ochiului un asr pe bord, tipa a strans putin manerul...o alta concluzie fericita...ma pot baza pe ea in situatiile mai dificile...inca 3-4 demaraje pana in a 4-a si frana brutala(dar fara sa intre abs) la semafor...satisfactie maxima.
Inapoi in curte la dealer...distante mici printre masinile parcate...realizez ca nu e Tico, si ca totusi are niste dimensiuni... am simtit-o de parca o conduceam de 1 an...parca aveam ochi in faruri si stopuri...traiectorie perfecta, oglinzile unde trebuie...tipa.."ati mai condus octavie?" hihi...parcare cu spatele...servodirectia ireprosabila...gata...m-am dat jos...aproape imi tremurau genunchii de emotie si incantare...cer sa vad si portbagajul..buton electromecanic cred...brici...in portbagaj poti baga o vaca...huge...de incantare, am uitat geanta pusa pe bancheta din spate...eram droghi...poate si la gandul ca masinutza poate fi a mea in curand...
Am predat cheia(briceag, frumoasa...am sa iau si eu)...si trecem la 1.9
Aceleasi senzatii de confort, am facut acelasi traseu...in afara de demarajul la blana mai lent, evident, senzatia de incantare mi-a ramas...diferentele sunt insa clare...1.9 gen family, 2.0 spre sport. N-am mai intrat asa tare in curba cu pricina, dar am dat si la 1.9 4500...parca un pic mai zgomotos, si un mic suierat...tipa a zis ca stie de el, e de la turbina, pt ca masina era mai "hartanita"...avea vreo 16.000 pe bord...
Am predat si 1.9 si deja stiam...Octavia 2 2.0 TDI e ce-mi doresc.
concluziile sunt personale, evident, si trase subiectiv sub semnul incantarii: confort peste ce speram, ergonomie la fel, diemensiuni generoase, fara a fi barca, motor cat sa-ti puna zambet pe buze cand te dai la el, stabilitate superba, frane si directie ireprosabile, si per ansamblu am trait senzatia de feels right (ce apartine altei marci). Parca mi-am gasit perechea...melodramatic spus (sper sa nu vada viitoarea nevasta...deja a marait ca am schimbat desktop-ul ... biggrin.gif )
Urmeaza un test drive cu corola, si unul cu noul Astra...dar ..stiti cum e ...prima impresie conteaza...intr-o saptamana maxim sper sa clarific cu partea financiara...si sa dau comanda...balanta inclina spre Octavia 2.0 TDI ...
Doamne-ajuta
Hampu The Great
QUOTE(Marius63298)
Doamne-ajuta


Asa sa fie !!!

Ai scris frumos, si ai fost obiectiv.

Meriti sa intri in marea famile a detinatorilor. O familie unita si, te asigur, una fara nici o remuscare in ce priveste alegerea autoturismului.
O familie fericita ....

Explica-i toate astea si partenerei, sunt convins ca are sa inteleaga.
Hampu The Great
QUOTE(Grigore32898)
In primul rand nu consuma niciodata 2 l de ulei la 10.000 km, a mea mi-a consumat in jur do 900 grame pana la 14.000 km ceea ce mi se pare normal .....


Sustin si confirm.
In cartea mea scrie ceva asemanator, adica ca un consum de 0.5 parca, la 1000 este unul normal, insa in practica la 5000 km nu a trebuit sa adaug mai mult de 200 de grame, si asta in exces.

La service mi-au spus ca un consum de 700 de grame la 10000 este cel mai des intalnit la primul schimb.
MARIUSC
din pacate va trebui sa aman decizia pentru ianuarie...ceva cu limita de creditare...intre timp au mai crescut preturile la octavia...la ambiente cam cu 150E...intresant...ma intreb din ce motive?
Adrian63497
Maine o ridic! 2.0 TDI 140....neagra....sper sa nu ma intep prea tare........smile.gif
Razvan62972
Am 9000 km cu a mea (1,9 TDI) si joja imi indica uleiul la jumatate...(in carte arata pe joja 3 gradatii, A, B, C. Eu am ulei la jumate in cool.gif
Dupa parerea voastra, in primii 10.000 km trebe sa se aprinda becul la ulei? Ca daca George spune ca ar consuma 2-2,5 l la 10.000 km, asta ar insemna sa nu mai am deloc ulei in ea blink.gif
In orice caz, nu s-a aprins becul si nici nu cred ca s-a dus foarte mult ulei. (in orice caz nu un litru).
Andrei55037
Nu te lua si tu dupa tot ce spune George. Exemplul cu 2,5 l de ulei este unic si pot spune ca a aparut un fel de urban legend in jurul lui. Cunosc destui proprietari de masini VAG cu motoare diesel si in cea mai mare parte nu au completat mai mult de 300-500 g ulei intre revizii.
TLS-09
Chestia cu consumul de ulei este o prostie. Nu consuma ulei fratilor. Pote consuma in cazul celor care nu stiu sa conduca o masina intr-un stil adecvat. Eu am 30.000 Km cu a mea (evident Skoda) si pot sa spun urmatoarele. Pana la prima revizie 15.000 Km nu a fost necesara completare (nivelul se situa la revizie intre minim si maxim la o capacitate a baii de 4,5 litri). Eventualul consum de ulei in conditiile unui motor in rodaj (primii 1500 Km) a fost foarte mic. Am fost acum 2 saptamani la revizia a II -a (de 30.000 Km). Intre prima si a doua de asemenea nu am cumparat si nici completat uleiul. Nici acum nu era situat la minim pe joja( ca sa spun ca a consumat sesizabil intre ele doua revizii). In concluzie nici vorba despre consum exagerat de ulei , inca o data in conditiile in care avem grija de motor9 sa nu se intelega ca nu s-a mers cu 150-160 in aceasta perioada). In plus mecanicii de la Skoda mi-au spus ca in opinia lor abia dupa 20-25.000 Km aceste motoare "isi dau drumul" cu adevarat, isi fac "jocurile" etc. In concluzie consumul de ulei trebuia sa apara fie la inceput, fie o sa apara mult mai traziu. Pana atunci nici vorba. Nu doresc sa intru in polemica aiurea dar cred ca multi dintre cei care raspund vorbesc dupa ureche sau alte "legende' izvorate din cazuri particulare ale unor ucigasi de motoare.
Adrian63497
Asa cum am spus, pe 23 am ridicat-o...Suntem in 28 si am deja 1000km.
Nu stiu ce sa spun...Inca nu m-am dat la ea(rodaj, deh...), dar am senzatia ca masina cam "topaie". Cei de la Skoda mi-au spus ca e noua si inca nu e ....asezata. Cam puerila explicatia( ca multe altele!!!), dar am inghitit-o...Radioul are banda cam scurta...In rest, se comporta bine. Nu prea stiu ce sa mai cred despre modul in care se face rodajul..Eu stiu ca nu viteza e importanta, ci turatia motorului...In treapta a sasea, la 3000 rot/min masina ruleaza cu aprox. 160km/h. Eu nu i-am dat inca decat 130...Dar nu mai rezist mult! biggrin.gif Cati km se considera a fi rodaj?1500 sau 2500?A mai spus cineva aici ca dealerii skoda sunt la furat dpdv tehnic....Subscriu! biggrin.gif Capeti niste explicatii de la astia de te doare mintea! Numai contradictii.....George, eram dator cu marca de cauciucuri ce mi-a fost oferita:DAYTON de iarna. Daca tot le am, probabil ca le voi monta la prima zapada...D-lor, va pup si va doresc un an nou fericit! Sanatate si bani, ca restul cumparam! Poate organizeaza cineva o intalnire la o bere.. biggrin.gif
Razvan62972
Adrian, ai "pachet drumuri grele" ? Ca daca da, e masina un pic mai rigida din cauza asta. Daca nu...cine stie...
Adrian63497
Nu am vrut "pachet drumuri grele". Voi schimba doar scutul. Probabil e doar o senzatie de topaiala.... biggrin.gif . Evident, toti amicii posesori de Skoda mi-au spus ca am facut afacerea vietii mele...Eu am ceva rezerve..deocamdata biggrin.gif . Si am rezerve pentru ca inainte de a ma decide pentru Skoda, am depus dosarul la Audi. Am si rezervat masina....Si m-am sucit...Nu trebuie sa intelegeti ca ma dau banii afara din casa. Sunt un om normal, cu afaceri normale, dar am avut un an mai bun si am zis ca pot sa-mi permit o mica nebunie...Si m-am dus sa-mi rezerv Audi! A6...Numarul meu.... biggrin.gif (am 1.90..).Doua saptamani s-a tinut de capul meu tipa de la vanzari( care arata superb!). Dupa ce i-am spus ca m-am hotarat la Skoda, m-a mai lasat vreo doua zile si m-a chemat pe la ea. Am innebunit! In fata mea a vandut masina pe care o rezervasem! Imi venea s-o bat! biggrin.gif. Am de mic o afinitate pentru Audi(cred ca-mi placea cum suna.. biggrin.gif ).Acum ..am luat-o pe asta.....Sper sa fiu multumit de ea. Sa ne traiasca Skodele, fratilor! biggrin.gif
MARIUSC
Salutari si La multi ani!!
Adrian, s-o stapanesti sanatos...Daca o compari cu A6, iti inteleg retinerile...dar, astept de la tine pareri sincere(critice mai degraba)...ca de la un proaspat posesor...eu unul sunt hotarat sa fac comanda in Ian, imediat ce rezolv neclaritatile financiare...oricat m-as da peste cap, nu gasesc altceva in banii astia...am citit si premiul luat la auto trophy..nice...
Chestia cu pachetul drumuri grele ma intriga si pe mine..l-as lua DOAR pentru scut...poate stii ceva de montarea lui aftersale...
Cu uleiul m-am linistit...am facut o discutie cu 2 prieteni...unul cu O2 1.9 tdi, altul cu noul passat 2.0 TDI...de consumat consuma...100g la 6000km, 1.9 de pe octavia si "2 guri" la 7500 km 2.0 de pe passat...dar nu ingrijorator..si ambele masini sunt noi...ambii erau in tema cu consumul de ulei, si au completat just in case....
Rodajul cred ca o sa-l fac jumate in Buc, jumate un drum la Cluj...1500 km parca era recomandat...dupa care mi se pare o idee buna sa schimb uleiul...
Nu mi-e clara diferenta intre climatic si climatronic...Daca e doar bizonalitatea, parca n-as da banii...pentru mine, si AC manual e suficient...dar cred ca, climatic pastreaza temp o data setata, nu?
Un an nou maret!!
Adrian63497
Marius, cel mai bine e sa ne intalnim si sa vezi cu ochii tai despre ce e vorba. Nu am nimic impotriva sa facem un drum de Sinaia cu ea si sa incerci s-o evaluezi cat de cat. Nu-ti ascund faptul ca m-am cam strambat la pret....La banii astia cumperi lejer BMW 530d sau A6 , evident second...Exista multe firme care vand asa ceva in leasing...Eu a trebuit sa ma grabesc pentru a rezolva problema in decembrie(tva si altele...).Vei spune ca o masina noua ramane o masina noua....E adevarat...Dar, cat e noua? Sora mea si-a adus un Opel din Germania prin 2000....Masina e din 1993 si pana acum , de cand o are, a schimbat doar un motoras la stergator...A invatat sa conduca pe masina aia! Daca o vinde maine, nu numai ca nu pierde la ea, dar mai si castiga vreo 500! biggrin.gif . Nu e de neglijat varianta SH...La o masina noua ai si ceva avantaje( primul proprietar, garantie, miroase a nou biggrin.gif ). Dar toate astea costa....aproape nejustificat.In ce priveste dif. dintre sistemele de climatizare, incearca sa faci rost de o carte tehnica de la Skoda( te rezolv si cu asta biggrin.gif ) si vei constata singur. Una peste alta, prima impresie nu e rea...Astept sa termin "rodajul", ca sa pot scoate tot din ea biggrin.gif .Oricum, pentru ce stie sa faca , ramane o masina scumpa...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2020 Invision Power Services, Inc.